KHK Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Ai sa vezi, cu xenon ai alta mobra! siiiiiigur.... si marmota tot mai impacheteaza ciocolata aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 aseara am vb cu un var de la arad si zicea ca acolo e cald si ca zapada nu mai e. acu eu ma gandeam... bai frate astia nu mai posteaza ca se trag cu mobrele. la mine la bacau e zapada cat china, in fata garajului e de juma de metru.de doua zile s-a facut oarecum cald si-n moldova da tre sa mai treaca ceva timp sa dispara gheata de pe asfalt. iar cu cu xenonu m-am lamurit. multumesc.am sa caut loc si pt balast. mersic luigi pt serviciu . dupa ce-l fixez am sa te sun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2010 Admin Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) .. Editat Februarie 20, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2010 Admin Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) siiiiiigur.... si marmota tot mai impacheteaza ciocolata aia... Dracu' are timp sa se uite dupa marmote pe aici..am pe coada o nevasta, copil..servici ! In Austria este alta situatie.. Editat Februarie 20, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 la cum arata GS-ul cred ca intai s-a dat cu el peste cap si apoi a cedat cardanul e scrisa si poveste acolo unde ai gasit pozele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 aseara am vb cu un var de la arad si zicea ca acolo e cald si ca zapada nu mai e. acu eu ma gandeam... bai frate astia nu mai posteaza ca se trag cu mobrele. la mine la bacau e zapada cat china, in fata garajului e de juma de metru.de doua zile s-a facut oarecum cald si-n moldova da tre sa mai treaca ceva timp sa dispara gheata de pe asfalt. iar cu cu xenonu m-am lamurit. multumesc.am sa caut loc si pt balast. mersic luigi pt serviciu . dupa ce-l fixez am sa te sun Zapada s-a dus demult la Arad, dar e o vreme naspa- ploua marunt de 2 zile de nu iti vine sa iesi din casa. Se va face ea si vremea buna.... Numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 daca va plac pozele tip ogrish .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 siiiiiigur.... si marmota tot mai impacheteaza ciocolata aia... Consideri ca nu sunt indicate xenoanele? Eu unul vad mult mai bine cu ele. A, poate pe unii participanti la trafic ii deranjeaza si ma injura. Daca e asa,eu sunt multumit,inseamna ca m-au vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 daca va plac pozele tip ogrish .... Acum am inteles care-i problema cu cardanele si grupurile la BMW. Metzeler Tourance. Era evident Serios acum, la prima poza pare a fi un defect de material. La fel am vazut si KTM-uri cu bascula rupta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 uiutandu-ma aseara pe advrider.com am mai vazut genu asta de poze cu cardane si bascule de BMW rupte. avand in vedere si pe unde merg oamenii aia cu ele e normal sa cedeze. as fi curios sa faca cineva un megatest cate 2 BMW r1200gs adv, 2 ktm 990 adv, 2 motoguzzi stelvio, 2 motomorini grapasso si 2 SuperTenere. test de 50.000 km - paris - ulan batar si retur. sa vedem daca ajunge vreuna intreaga acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 uiutandu-ma aseara pe advrider.com am mai vazut genu asta de poze cu cardane si bascule de BMW rupte. avand in vedere si pe unde merg oamenii aia cu ele e normal sa cedeze. as fi curios sa faca cineva un megatest cate 2 BMW r1200gs adv, 2 ktm 990 adv, 2 motoguzzi stelvio, 2 motomorini grapasso si 2 SuperTenere. test de 50.000 km - paris - ulan batar si retur. sa vedem daca ajunge vreuna intreaga acasa Din punctul meu de vedere, nu e deloc normal sa ti se rupa cardanul, exceptie facand niste accidente serioase. Pe de alta parte, de guzzi, morini si noul ST nu zic nimic ca nu stiu, dar intre 1200 si 990 in mod cert as alege bmwu' pentru un tur prin lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) Consideri ca nu sunt indicate xenoanele?Eu unul vad mult mai bine cu ele. A, poate pe unii participanti la trafic ii deranjeaza si ma injura. Daca e asa,eu sunt multumit,inseamna ca m-au vazut Tu vezi mult mai bine cu ele atunci cand ti se aprind... Ca de multe ori ti se aprindea doar cate unul, noroc ca ai 2 faruri la RT... si o data chiar imi aduc aminte ca nu ti se aprinsese niciunul... ca orice "incropeala", mai poate da si rateuri. Faptul ca ii deranjeaza pe cei din contrasens este alt aspect... dar cui ii pasa, nu? Editat Februarie 22, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Tu vezi mult mai bine cu ele atunci cand ti se aprind... Ca de multe ori ti se aprindea doar cate unul, noroc ca ai 2 faruri la RT... si o data chiar imi aduc aminte ca nu ti se aprinsese niciunul... ca orice "incropeala", mai poate da si rateuri. Faptul ca ii deranjeaza pe cei din contrasens este alt aspect... dar cui ii pasa, nu? Ar trebui sa iti pese din moment ce treaba asta poate cauza un accident lui sau poate chiar tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dydy Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Ar trebui sa iti pese din moment ce treaba asta poate cauza un accident lui sau poate chiar tie! se vede mult mai bine cu xenon , asta-i clar chestia cu deranjatul este discutabila , in sensul ca poti sa eviti sa ramai orbit de farurile puternice din sensul opus prin mai multe feluri mai nasol este cand il ai in spate pe mgm si incerci sa te uiti in oglinda sa-i vezi pe ceilalti , pa , gata , s-a terminat - nu mai vezi nimic cateva secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 se vede mult mai bine cu xenon , asta-i clarchestia cu deranjatul este discutabila , in sensul ca poti sa eviti sa ramai orbit de farurile puternice din sensul opus prin mai multe feluri mai nasol este cand il ai in spate pe mgm si incerci sa te uiti in oglinda sa-i vezi pe ceilalti , pa , gata , s-a terminat - nu mai vezi nimic cateva secunde subscriu chiar se vede mai bine cu xenon, nu contest, deia mi-am si pus. insa faceam referire la treaba cu orbitu celor de pe contrasens, aia chiar nu e bine, pentru ca sunt legume care daca le orbesti se blocheaza efectiv si uita sa mai ia curba sau asa. ce fac eu cand is orbit de altii - ma uit spre marginea din dreapta a drumului si incerc sa imi pastrez traiectoria paralela cu ea, astfel stiu sigur ca nu imi ies de pe banda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 s-a mai tot deschis pe-aici problema rotilor spitate si, mai ales, a centrarii lor. dupa stiinta mea nu s-a ajuns inca la nici un rezultat concret. in acest context, intrebarea mea este: care ar fi un pret corect pentru centrarea unei roti BMW spitate (in masura in care s-ar putea efectua operatia asta)? intreb efectiv ca nestiutorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 cu rotile spitate la bmw-uri(tubeles), cu sistemul lor special de spitare, din punctul meu de vedere, e mare problema. daca la o roata normala ma descurc destul de bine, la varianta bmw mai ca imi prind urechile. la mobra mea am reusit sa trag (centrez)bine roata fata, cu tensiunea corespunzatoare(5 nm), dar foarte greu , sunt foarte pretentioase, raspund oarecum invers la tras. si ca sa se inteleaga- daca slabesc sau tensionez una din spitze un sfert de tura si cand zic ca ma apropii de final aproape ca se da totul peste cap si tre s-o iei de la inceput. nu as face pentru nimeni(de bmw).si ce-i mai frumos e faza cu tensionarea uniforma a spitzelor, te ia zbenga. am vb si cu rabinu la bucale si zicea ca si el intampina probleme cu asemenea sistem( asta cu ceva timp in urma) . am inteles ca ar fi nush pe unde un service dedicat astor roti si cineva urma sa mearga acolo dar n-a mai dat nici o veste. in legatura cu bateriile moto, cred tre sa ma bag la cheltuiala. ce baterii ati luat la ale voastre(care le-ati schimbat)? care se preteaza la noi? gel? agm?comentarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 24, 2010 Admin Share Postat Februarie 24, 2010 Cu gel..Varta, Exide(de prim montaj la BMW).. Sunt mai scumpe dar bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Chiar ma intriga treaba asta cu centratul rotilor la GS. Ce o fi asa mare filozofie?! Din ce am vazut in poze, spitele sunt impletite incrucisat: spita din stanga butucului ajunge in dreapta jentii. Acum, nu stiu cum reactioneaza janta daca se strange sau se slabeste o spita. Nu vreau sa ma hazardez si sa zic ca, daca se strange o spita, janta se va deplasa spre partea unde acea spita e prinsa de janta sau invers. Dar se poate proba: intr-o portiune unde janta e centrata, se slabeste una sau doua spite. Se observa cum a reactionat janta. Pe sistemul observat se purcede la centrarea intregii roti. Trebuie date jos discurile de frana si cauciucurile. Sau macar dezumflate. Daca raman umflate, tin janta in tensiune si aceasta nu reactioneaza imediatla centrat. Cu motoreta pe cricul central se pot centra rotile chiar si montate pe moto. Iar pt centrat eu folosesc un dermatograf pe care il folosesc muierile sa-si deseneze ochii. E adevarat, cei care au GS au bani suficienti si isi permit sa trimita rotile la Budapesta, Viena sau Sidney. Dar ramane inconvenientul timpului pierdut. (sau poate nu-si permit, pt ca au dat toti banii pe motoreta :-P ) PS Ar mai fi o smecherie: De facut rost de niste spite mai scurte si de respitat roata normal: spita din dreapta butucului sa ajunga in dreapta jentii. In felul asta se vor putea centra oriunde in Romania. Totusi, roata va deveni mai "lata" si s-ar putea schimba aerodinamicitatea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 ... se vor schimba multe nu doar aerodinamicitatea. spre exemplu se va schimba stabilitatea rotii. in cealalta ordine de idei nici eu nu pricep DE CE ar fi atat de complicata actiunea asta. ce-i drept, nici n-am facut-o vreodata asa ca n-am caderea sa ma pronunt. raman totusi la intrebarea mea: care ar fi pretul corect pentru o centrare de roata spitata de BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) raman totusi la intrebarea mea: care ar fi pretul corect pentru o centrare de roata spitata de BMW? Mi se pare putin ciudata insistenta ta pe ideea cu "pretul corect"; spun asta pt ca dupa cum vezi, desi subiectul se dezbate de mult timp, nimeni nu a putut sa spuna UNDE se pot face, indiferent la ce pret. Mai multi au spus ca stiu ei un loc, ba in Ro, ba la Budapesta... dar inca nimeni nu a zis ca pana la urma si-ar fi rezolvat problema asta undeva. Eu am mai spus aici: eu nu am GS dar la rugamintea lui Cristi (ianachim) l-am intrebat pe seful de service de aici (BMW Viena) care mi-a spus ca in Austria de exemplu si nici in alta parte el nu stie sa faca nimeni asa ceva, singura solutie fiind schimbarea jantei. Asadar, pana cand (daca) cineva va veni cu o solutie concreta, nu "pretul corect" este ideea ci pretul real care din pacate, in ultima instanta, este egal cu pretul jantei. Editat Februarie 25, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 daca nu ma insel la GS -ul normal sunt optionale jentile spitate si costa vreo 350 euro. De aratat arata mult mai fain(nu stiu la mers daca se simte vreo diferenta). dar ptr atat nu stiu daca merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 O janta cu spite la GS coasta nu mai mult, nu mai putin de 1000 eur In schimb, 4 jenti cu gume de iarna cu tot la X5 costa 9800 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Sincer nu stiu de ce se face atat caz de centrare a rotii spitate. De fapt a doar de janta este vorba. Ati masurat cat de descentrata este? Care este valoarea maxima admisa? In mod normal nu ai voie decat sa strangi la ele dupa cate se spune in filmul lui JvB nicidecum sa le dai drumul mai mult. Daca e vorba de echilibrare,asta este ala treaba si nu implica cu nimic strangerea spitelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.