Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Aceasta comparatie a avut loc prin aug. 2010,tot pana la bulgari,si ghici cine a castigat?

De ce-mi pui intebari la care stiu raspunsul?

 

 

Cu trei cutii pline( caram bagajele si unui prieten)si doua pers, mi-a consumat mai putin decat a lui Bogdan,desi nu opream motorul la semafor cum mai facea el! :crack:

Sa-ti spun ca la dus mergeau amandoi ca o poponeata - stateau in spatele meu la o distanta apreciabila si niciunul nu depasea nicio masina, desi eram in afara localitatii, erau doua benzi, iar eu mergeam cu 85-95 km/h?!

 

Sa-ti mai spun ca eu nu stiu cata benzina a bagat Bogdan la intoarcere, dar ca el a stat langa mine cand am alimentat, in ambele cazuri?

Probabil ca hotului de hot ii e frica …?!

 

 

La intoarcere ne-a batut pe amandoi Florin (FLR-BV) pe un GS 1200 2007.

Daca Florin nu avea coburi, era normal sa se intample asa.

 

Eh, chestia asta cu aerodinamiciatea Bogdan nu prea o intelege.

 

El refuza sa accepte ca:

 

-33l ocupa un volum mai mare decat 23l si ca o suprafata de contact mai mare - adica rezervorul - inseamna un coeficient de frecare mai mare, si implicit un consum mai mare.

 

- folosind un cauciuc cramponat este normal sa ai un consum mai mare.

 

- ca la GS / GSA consumul se aseaza abia dupa 10.000km – eu atunci avand undeva pe la 4900km.

 

Nu inteleg insa de ce ii place sa poarte un bidon de 5l dupa el? Il enerveaza oare autonomia GSA-ului …?

 

Lasati-l sa se bucure de calculele si clasamentele pe care le face!

 

Cand va apare motorul racit pe apa … s-ar putea sa aiba o mare surpriza - chiar din partea GSA-ului!

 

Sigur atunci nu o sa-i mai arda de intreceri si … o sa treaca inapoi la V-Strom!

 

 

N-ati facut si schimb de motoare?

Avea vreun sens sa fac lucrul asta?

Exista vreun benefici pe care il are ST-ul si nu-l are GSA-ul? Daca da, spune-mi-l si mie!

 

De la mic la mare e normaliate; de la mare la mic … e demotivare - si nu ma intereseaza!

 

In concluzie:

Bogdan, ST-ul e mai bun, mai tare, mai economic, mai, fiabil, mai fara trepidatii si scurgeri de ulei, mai ieftin si orice altceva vrei tu, in comparatie cu GS-ul / GSA-ul!

 

Rugaminte: “nu-i mai dati apa la moara"!

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ovidele nu uita ca atunci nu terminasem inca rodajul si nici nu am mers tot drumul roata la roata, ca acum. In plus diferenta a fost total nesemnificativa, cca 0.5L in 400 km, in aceleasi conditii de incarcare si la mine, pasager si trei cutii. Unii insa chiar sustin ca GS si GSA sunt diferite la gestionarea motorului si poate de aici diferenta atat de mare, care m-a surprins si pe mine. Ma asteptam ca GSA-ul sa consume mai multdecat ST-ul, pt ca stiam cat poate a mea, dar nu cu 0,9L/%, procentual inseamna 20% diferenta. Oferta mea ramane valabila pt alti posesori de GS sau GSA. In perioada asta, de criza, parca m-as plimba putin pe banii lor. :moto:

Salut Bogdane,nu stiu de unde esti asa de sigur ca o sa castigi testul asta de consum. Cred ca te bazezi mai mult pe stilul tau de condus decat pe motocicleta. Sa presupunem ca facem testul din nou si acum ma bati tu cu 0,5l la 400km,care-i smecheria?

Adica,pe ce te cand spui ca bati orice GS la consum? Fata de GSA ai argumente(mai usoara,mai ingusta,etc),dar fata de GS nu mai ai niciunul.

 

PS: Repede sa te plimbi tu pe banii nostri :laugh:

Eu unul nu fac asa mare caz pe consumul asta dar odata mi-am propus sa vad cat de putin consuma si am scos un consum mai mic decat cel cu care te lauzi tu( 4,2l/100km parca)

 

PS2: Data trecuta n-aveai trei cutii ci numai doua!

Dovada ca si acum ma mai laud cu poza asta! :cheers:

post-17027-0-48232800-1320044789_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

balacareala asta mie imi pare f constructiva daca as dori sa.mi achizitionez in acest moment o motocicleta

 

oricat de "tare" ai avea contul si oricat de "potent" ai fi costurile de consum si intretinere vrei sa fie mici

cu cat esti mai avut cu atat "te c.ac.ci" pe tine cand bagi mana in buzunar

 

deci

 

consumul de benzina incepe sa fie un criteriu in alegerea JUCARIEI

eu unul recunosc ca am trecut la model 2010 in detrimentul model 2007 si pentru acest lucru

 

insa

 

daca ai in vedere si costurile de achizitie si calitatile "jucariei" niciodata nu vei ajunge tandea pe madea

 

faptul ca noi ne "ciocanim" cu a ta e mai mica ba a ta e mai voinica ne arata si ce ne palce si ce nu ne place la calutii pe care ii avem sub b.u.ci

arata foarte clar ce am avut in vedere cand le.am cumparat si ce NU am avut /am scapat din vedere la achizitie

 

 

la o medie de 20000 km alergati pe an

cu un consum de 4.9 ai 980 litri

cu un consum de 5.6 ai 1120 l

deci o dif de 140 l aprox 180 euro

 

daca te apuci sa pui cazarile, masa, reviziile si schimb. de anvelope

te iei cu minile de cap si te lasi de MOTOCICLISM

 

difera si ceea ce vrei de la "jucarie"

al'de TAU vrea sa ajnga cu fata si cortul pe plaja

al'de harea vrea sa ajunga cu sotia inapoi teferi la copii

al'de ianachim vrea sa alerge pe curbe

 

fiecare va plati direct proportional cu stilul de mers ales

toti am optat pentru o trecere de la 600-65o la 1200 din diverse motive, asumandu.ne astel un consum MAI MARE

dar si o putere si un confort pe masura

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovidele toti sunteti grozavi pe net, dar pe sosea la teste spuneti ca nu va intereseaza. Ce era sa fac eu sa-ti bag capul in rezervor cu forta? Voi va feriti de verificari la pompa ca sa aveti motiv de contestetatii. Nici nu continuam discuitia cu consumul daca nu se facea atata caz de eficienta "renumitului" boxer. Faptul ca am avansat si eu niste cifre a fost numai pt a arata ca si alte motoare, nu neaparat ST sunt pe aproape daca nu mai bune. Daca BMW va golit buzunarele nu inseana automat ca va livrat motocicleta cea mai buna la toate capitolele. La consumul minim conteaza si stilul de mers, dar daca am fost roata la roata tot drumul, ce diferenta mai poate fi? Conteaza evident si faptul ca ST-ul merge fara probleme in vit 6 cu 45km/h, pe cand GS-ul se zvarcoleste sub 60. Hai gata ca s-au spus prea multe la acest capitol. Eu raman disponibil pt orice plimbare comparativa la orice capitol, iar benzina va las pe voi s-o puneti si la mine-n rezervor. Ca sa nu mai fie discutii! E de toata jena sa ma acuzati pe mine de incorectitudine oridecate ori se fac comparative si asta doar pt ca nu va vine sa credeti ca uneori mai poti si pierde.

Ianakime nu mai fa calcule cu costurile motociclismului ca nu asta era problema. Discutia despre consum, in bani nu este relevanta pt nimeni, ci doar o evaluare, cat de cat masurabila, a eficientei motorului repectiv.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22404-0-91646800-1320312613_thumb.jpg

Underwater panzer :)

 

 

acum sa vezi comentarii de la non proprietarii de bmw

 

ca ne dam mari ca sun submersibile

ca ce aia e adancime ..ca a lor coboara mai mult sub apa

ca la 10 m adancime consuma doar 2 l/m.adancime

 

si tot felul de rautati :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il inchiriezi si la nunti?

 

Fireste prietene,

Fiecare cu ce-si doreste,..pentru tine oricand la nunta ,ca stiu ca te-nsori cu olteanca aia de-a pus mana pe tine

 

pentru Bogdan ,..cand o fi nevoie ,..daca vrea inmormantare,..sa-l lasam asa ?...

 

doar ne ajutam.,,,ca intre amici...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fireste prietene,

Fiecare cu ce-si doreste,..pentru tine oricand la nunta ,ca stiu ca te-nsori cu olteanca aia de-a pus mana pe tine

 

pentru Bogdan ,..cand o fi nevoie ,..daca vrea inmormantare,..sa-l lasam asa ?...

 

doar ne ajutam.,,,ca intre amici...

 

Am o nunta de motociclisti la anu in Septembrie, considerand ca este cerere in avans fa un pret bun la inchiriere :bounce:

 

Bike report 2010 GSA - 30000km, interesanta lectura http://www.bjorngranberg.se/2011/08/my-bmw-r-1200-gs-adv-and-the-30k-km-check-point/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...