Xandros Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 La fel ca si Harleyurile. Cand am mers prima oara cu un HD, cand am bagat a 1a... am zis ca l-am stricat ) LOL Poti pune o intrebare la Bavaria. Ar trebui sa aiba un istoric al mobrei. Pai e luata din Germania, SH, deci doar sa traduc cartea de service ) Nu m-am uitat dca este la fel si la mine, dar cred ca are a face cu faptul ca unul dintre trasee este mai lung decat celalat. Da, e normal. Bine, depinde si cat de des le ai, ce intensitate au etc. Dar cateva in anumite conditii da, e normal. Pai face cam la fiecare frana de motor (cand tai gazu complet). Mie imi place cum bubuie dar mi-era sa nu fie vreo problema. Care aveti Navigatoarele astea de la BMW, cum vi se pare harta de RO ? Ca mie (cu update la zi) nu mi-a gasit Doftana !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Mva daca mai te plimbi cu gs-ul pune maneta pe 1 ( are o rotita de reglaj) si incearca sa schimbi pe la 4-4,500 rot pe minut.rotatiile pe minut la care se schimba vitezele la boxere se apropie mai mult de un autoturism decit de moto.daca tu ai fost invatat cu miar ss ,gs-ul e diferit.ai incercat tot la bmw s1000xr?s-ar apropia mai mult de ce ai tu.( cred) daca iin cutie se aude doar un cloncanit e ok.daca iti agata un pic inseamna ca nu a fost in ture potrivite ,spre exemplu nu poti sa schimbi din a 2 ua in a 3-a la 2300rpm pentru ca intreg angrenajul motor cutie cardan roate nu se aliniaza corespunzator.daca avea lant mai prelua si el din forte fiind mai elastic decit cardanul .la masina schimarea vitezelor se face cu ajutorul sincroanelor.la moto sunt craboti.schimbatul de viteze la cutiile cu craboti se face diferit ,mai mecanic( nu stiu exact cum sa explic dar cred ca ai inteles despre ce vorbesc).bmw boxer este facut mai mult pentru condus mai lejer asta nu inseamna ca nu poti sa dai in el ca la balamuc doar ca sunt alte tipuri de mobre care se potrivesc unui stil mult mai agresiv d condus.eu iti propun sa incerci toate modele bmw si vezi daca ti se potriveste altul sau gs-ul e ce iti trebuie sunt convins ca fiind o motocicleta total diferita de 1000rr a contat mult. habar nu am pe ce pozitie era pus ambreiajul...nu m-am uitat. mi-a placut f mult gs-ul ca stie sa mearga linistit, dar si foarte distractiv pe curbe. am facut drivetest si cu s1000xr, insa tot GS-ul mi-a placut mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 am facut drivetest si cu s1000xr, insa tot GS-ul mi-a placut mai mult. Este normal, noi te intelegem foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Merita investitia. Nu ne-ai spus cum e cu zgomotul... desi de la Anakee 3 s-ar putea sa nu fie mare diferenta. Eu cand am testat prima data Adv in 2014 am tras pe dreapta sa vad ce naiba anvelope are pe ea de sunt asa zgomotoase si erau bineinteles A3. Dar, si mai important, pt cei care totusi merg preponderent pe asfalt, este cum se comporta si pe ud/ploaie... unde am cele mai mari dubii. Dar cine stie, nici acolo n-or fi departe de A3, etalonul negativ al gamei. Insa sunt convins ca pt cine vrea off la greu sunt extraordinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Nu stiu daca sunt exact aceleasi gume dar acum mult timp m-am dat cu niste Heidenau K60 cam 1 an. Au vazut de la forestiere pana la Amckart unde polizam scaritele. Daca sunt la fel de bune .. la anu sau cand se vor toci Scorpionii poate le incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Pe fostul Dakar am trecut de la Tourance la Scout. In afara de un zgomot mai pronunțat la rulare mi s-au părut incredibile pe asfalt, chiar si pe ploi torențiale prinse pe serpentine. Pe off clar o diferența in bine, cu excepția ierbii ude, nămolului sau nisipului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 6, 2016 Autor Share Postat Septembrie 6, 2016 2011april -2016 sept schimburi de ulei/revizii filtre ulei si aer anvelope lichid de frana placute de frana rulmenti cardan si MULTA ...MULTA BENZINA!!!!! nu mai merge litrometrul si claxonul care este deja comandat in rest CURBE, MUNTI, MARE SI MULTE PEISAJE DE VIS' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_bandit Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Bravo. Baga pana la 2, dar prima cifra, nu ultima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Ar fi fost bune niste extensii pt uscat si bocancii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Si la mai chitaie ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Am disponibil un set comlect,cu discuri frana, distantier fata si prezoane spate.Prezoanele de la jantele de aliaj sunt mai scurte.Urme normale de uzura,nu bat nu sunt lovite.Rulmentii roata fata sunt OK!. Oare merg pe un 12GSA @2006? Si un pret nu ar strica, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Au cei de la Louis huse in care incape GSA-ul cu topcase si cutii laterale. Eu am una gri la care am facut un snur mai lung pe care il trec pe sub motocicleta astfel incat sa pot lega si husa sa nu o ia vantul. In curand trebuie sa imi iau alta pentru ca dupa aproape 2 ani s-a copt materialul si a inceput sa cedeze.O husa foarte buna este cea care este la Louis acum la 90 de euro. Am una de 8 ani, din 2008. Folosita și în garaj și afara și nu da nici un semn de uzura, in ciuda vârstei. Este dintr-un material ușor cauciucat iar la interior are un strat textil. Vad ca au mai multe mărimi la Louis. Probabil 3XL-ul cuprinde Gsa-ul. In 2008 eu am luat-o de la cineva de pe forum cu 50 sau 60 de euro, care avea câteva sute de bucăți, neisncriptionate cu Louis, dar știu sigur ca era același model. Vânzătorul le cumpărase de la firma ce aproviziona Louis-ul. Verifica dimensiunile și vezi dacă 3XL-ul este ok pt GSA.Codul este 10009606. Nu ma descurc cu link-ul de pe telefon. Nu se compara cu cele gri de plastic care se coc și crapă sau se rup în bucăți mici după 1 an, de la soare, ploaie sau căldură degajata de motor. Nu recomand manufacturarea uneia din folie de plastic/celofan pentru ca face condens dacă o pui peste motor imediat ce ai ajuns acasă. Editat Septembrie 7, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Oare merg pe un 12GSA @2006? Si un pret nu ar strica, mersi. Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Verifica dimensiunile și vezi dacă 3XL-ul este ok pt GSA. Codul este 10009606. Nu ma descurc cu link-ul de pe telefon. Nu se compara cu cele gri de plastic care se coc și crapă sau se rup în bucăți mici după 1 an, de la soare, ploaie sau căldură degajata de motor. Nu recomand manufacturarea uneia din folie de plastic/celofan pentru ca face condens dacă o pui peste motor imediat ce ai ajuns acasă. Multumesc fain. Sa fiu foarte sincer nu cred ca o sa merg pe varianta husa, desi probabil ajuta sa ascunzi sub o prelata ce ai de ascuns, efortul si spatiul ocupat prin cutii la un drum mai lung nu cred ca poate compensa penstru siguranta; preferinta mea este plasa aia metalica. Inca ma mai gandesc, deocamdata nu plec nicaieri Ai PM. Multumesc. Acum ai si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Sa fiu foarte sincer nu cred ca o sa merg pe varianta husa, desi probabil ajuta sa ascunzi sub o prelata ce ai de ascuns, efortul si spatiul ocupat prin cutii la un drum mai lung nu cred ca poate compensa penstru siguranta; preferinta mea este plasa aia metalica. Inca ma mai gandesc, deocamdata nu plec nicaieri Sa fiu foarte sincer, sa cari cu tine husa in plimbari (si ca spatiu ocupat, dar si sa stai s-o pui/scoti mereu) mi se parea ridicol Iar pt ce lasi pe motociocleta, se cam gasesc solutii. » Post actualizat in 08 Sep 2016 11:03 La asta m-am gandit si eu dar ce husa e atat de mare ca sa incapa un 12GSA+cutii de aluminiu!? Exista originala BMW Motorrad, pretul este ok (70-80€), au 2 sau 3 marimi dar spui pt ce moto. Este foarte buna calitativ, intra moto plus cutiile laterale dar nu cred ca si cu topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Are cineva idee daca se potrivesc rotile de pe LC pe un Dohc-2010 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Sunt dimenisuni diferite, cred ca n-au nicio treaba.Singurele repere care se potrivesc intre LC si generatia precedenta sunt semnalizatoarele.Si gentile interioare de la cutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Eu folosesc husa originala de mai mult de 3 ani. A fost perfect impermeabila pana cand am spalat-o odata cu detergent auto, dar nici acum nu e de lepadat. Pentru a incapea motorul cu topcase am modificat-o. Ce-mi place la ea este ca nu-i cauciucata si se strange destul de bine astfel incat sa intre in cutia din dreptul tobei cu tot cu un lant serios si sa mai si ramana un pic de spatiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Poate si riderul, dar nu-s sigur, va trebui sa testez candva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 ..intre in cutia din dreptul tobei cu tot cu un lant serios si sa mai si ramana un pic de spatiu. De asta zic ca nu e practica, poate acopera chestiile care le ai pe mobra dar ocupa o geanta intraga. E cam aiurea sa o cari dupa tine mii de kilometri ca sa o folosesti de 3 ori in timpul calatoriei. Pana acum din ce am citit si din parerile de pe forum cea mai practica mi se pare aia cu plasa Pacsafe, nu trebuie sa o cari in bagaje pentru ca poti sa o tii infasurata peste geanta tot timpul, mai poti sa arunci inauntru una-alta (ca de exemplu ghetele daca preferi sa mergi in pantofi cat timp esti la vizitat) si este si un element de siguranta suplimentara daca ti se desfac chingile... Mai trebuie sa ma lamuresc cu volumul, am o geanta waterproof de 30L, teoretic mi-ar trebui plasa de 55L dar ma gandesc sa o iau mai mare poate un 85L, mai ales daca se poate strange. As vrea sa le vad inainte... In alta ordine de idei, mi-am luat suportul de Zumo 550 de la TT, ala cu suspensii de cauciuc care se incuie.. Inainte aveam doar prinderea de la Garmin si parca nu vibra atat, fac eu ceva gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 In alta ordine de idei, mi-am luat suportul de Zumo 550 de la TT, ala cu suspensii de cauciuc care se incuie.. Inainte aveam doar prinderea de la Garmin si parca nu vibra atat, fac eu ceva gresit? Da, io cred ca gresesti ca mai investesti atatia bani intr-o navigatie atat de veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Da, io cred ca gresesti ca mai investesti atatia bani intr-o navigatie atat de veche Eh, GPS-ul functioneaza OK, are mufa jack 3,5mm care se conecteaza la sistemul de intercom Bluesonic de la Schubert, am sarmele trase etc. Dar parca vibreaza prea tare... Oare trebuie sa strang suruburile alea mai are (cele care trec prin cauciucurile alea)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salut, (cred ca nu s-a salvat postul si s-a dus. Rescriu:) S-a dus concediul si inapoi pe metereze acum. Intre timp mi-a ajuns o parte din toolurile necesare schimbarii/reglajelor rulmentilor din grup. Ce-a mai haioasa este in poza de mai jos - folosit pentru masurat jocul dintre pinioanele din grup: Da, este made in Romania! PS - puteam sa improvizez dar jocul masurat trebuie sa fie foarte mic - intre 0.1 si 0.22 mm insa nu stiam distanta dintre marginea axului rotii si locul masurarii - poate este cineva interesat si scriu aici - fix 25mm. PS2 - astept dupa toolul pentru desfacut pinionul mic si incepe distractia. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Daca doreste un engine guard de aluminiu M TECH pentru R1200GS , am unul la 125 euro. Mai am si alte piese pentru 2013-2016 ,dar si modelul anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.