gabyshor Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 bine mai copii sincer sa fiu i as fi dAt la o singura curva da ...de daca nu am mai multi i am dat pe un " parbriz la curva mergeam pentru o ora si gatape cand asa .... orgasm multiplu ore intregi cat sunt in saua gsa ului...... in rest nu mai de bine....cei zeci de mii de euro stau sub huse si eu oftez in fotoliul" masinii pe curbe in lefkada..... cand eram mai pusti..... visam sa merg sa sparg" taialndeze m am linistit dupa ce am vazut la tv un doc cu operatiile de sex in zona... bine mister, le-ai raspuns astora de se minuneaza de pret, da cu restu ce faci? ceva fotografii cu parbrizu, impresii de drum daca l-ai testat deja. hai ca-s curios si eu cum se simte fata de cel stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 29, 2012 Autor Share Postat Iunie 29, 2012 1340916176[/url]' post='3165749']bine mister, le-ai raspuns astora de se minuneaza de pret, da cu restu ce faci? ceva fotografii cu parbrizu, impresii de drum daca l-ai testat deja. hai ca-s curios si eu cum se simte fata de cel stock. tocmai ce ma plangeam ca nu il pot testa..... prima impresie ... buna curent ok vizibilitate super la peste 140 fara prob dar nu m am dat mult cu el .... uite si singura poza facuta http://img152.imageshack.us/i/imageumv.jpg/ uite si singura poza facuta http://img152.imageshack.us/i/imageumv.jpg/ uite si singura poza facuta http://img152.imageshack.us/i/imageumv.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 29, 2012 Admin Share Postat Iunie 29, 2012 Vezi ca ti-a legat cineva de ghidon o bretea de sutien..sa nu te deochi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Vezi ca ti-a legat cineva de ghidon o bretea de sutien..sa nu te deochi.. Asa-i cu femeile astea... ba o bretea de sutien la ghidon, ba un slip la vedere langa pat, ba o periuta de tine la baie, ba o crema roz langa spuma ta de ras. Isi marcheaza si ele teritoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 bine mai copii sincer sa fiu i as fi dAt la o singura curva da ...de daca nu am mai multi i am dat pe un " parbriz la curva mergeam pentru o ora si gatape cand asa .... orgasm multiplu ore intregi cat sunt in saua gsa ului...... in rest nu mai de bine....cei zeci de mii de euro stau sub huse si eu oftez in fotoliul" masinii pe curbe in lefkada..... cand eram mai pusti..... visam sa merg sa sparg" taialndeze m am linistit dupa ce am vazut la tv un doc cu operatiile de sex in zona... Ha ha ha tocmai m-am intors de prin zona aia ..dar am fost cu mobra..super misto drumurile alea. Tot nu m-ai lamurit cu KTM-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 29, 2012 Autor Share Postat Iunie 29, 2012 Ha ha ha tocmai m-am intors de prin zona aia ..dar am fost cu mobra..super misto drumurile alea. Tot nu m-ai lamurit cu KTM-ul. uita te la poza facuta si vei intelege asemanare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Noutati. http://www.cycleworld.com/2012/06/27/spied-2013-bmw-r1250gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Noutati. http://www.cycleworld.com/2012/06/27/spied-2013-bmw-r1250gs/ Au pus toba in partea dreapta si cardanul pe stanga Ca la seria K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Asa e Dar cred ca asta va duce la o majorare a costurilor de reparatie, pentru ca se va reduce compatibilitatea intre modele Asta daca nu cumva 1250-ul vrea sa fie o clasa complet noua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Au pus toba in partea dreapta si cardanul pe stanga Ca la seria K. Ar fi trist sa fie numai atat. Eu astept un ABS si un TC mai evoluat si un motor mai performant. Asa e Dar cred ca asta va duce la o majorare a costurilor de reparatie, pentru ca se va reduce compatibilitatea intre modele Asta daca nu cumva 1250-ul vrea sa fie o clasa complet noua.... Nu mai pomenim de costuri. Daca va fi fiabil automat si costurile de exploatare vor fi rezonabile. Ce mi se pare deosebit la noul motor, este primul cu trei medii de racire: aer (cilindrii), apa (chiulase) si ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Ce mi se pare deosebit la noul motor, este primul cu trei medii de racire: aer (cilindrii), apa (chiulase) si ulei. Ce te face sa crezi ca vor pastra radiatorul de ulei? Eu cred ca locul lui va fi luat de radiatorul de apa, la cel de ulei vor renunta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Ce mi se pare deosebit la noul motor, este primul cu trei medii de racire: aer (cilindrii), apa (chiulase) si ulei. Fals Africa Twin are asta by default Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Scuze nu stiam. Deci nici aici nu este o premiera BMW. Sa vedem restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Ar fi trist sa fie numai atat. Eu astept un ABS si un TC mai evoluat si un motor mai performant. Mai concret, ce inseamna un ABS mai evoluat? Sunt foarte curios, pentru ca daca il compar cu ABS-ul de la Yamaha din 2006 cel putin, cel de pe GS 2010 mi se pare mult peste. De asemenea n-am intalnit pana acum un ABS care sa lucreze mai bine (eficient si fara bruscari) pe vreo masina sau motocicleta. Motorul da, nu ma omor nici eu dupa el si probabil ca nu o sa fie o schimbare radicala la acest capitol. Nu cred ca o permite nici conceptul si mai mult ca sigur nu si-o doreste nici majoritatea posesorilor sau a potentialilor clienti BMW. Editat Iulie 3, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 domnilor posesori de BMW-uri, am o rugaminte la voi!....doresc sa-mi achizitionez o motocicleta BMW R 1200 C, singurul impediment, pana la aceasta ora, consta in faptul ca nu am vazut una "live", sa vad cum stau pe ea. .....de aceea, daca este un binevoitor prin apropiere, si nu numai (eu sunt din sibiu), care poseda o astfel de piesa, sa-mi permita doar sa ma urc pe motor (fara sa dau o tura), i-as ramane indatorat. multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 3, 2012 Admin Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Ai intrat pe un topic nepotrivit. Aici gasesti aria lor: /index.php?/topic/87602-cruiser-bmw-r-1200-c/page__st__60 Oricum, slabe sanse si acolo, modelul este foarte rar. Editat Iulie 3, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Pentru cei care mergeti la service la Automobile Bavaria, vi se pare normal faptul ca nu ti se permite sa stai langa motocicleta cand se face revizia, in conditiile in care nu au macar un geam in spatele caruia sa stau sa vad ce se intampla? Inteleg ca singura varianta este sa intri cu cineva din firma, dar asa... 5 minute, eventual daca ai o intrebare pentru mecanic sau ceva. De ce treaba asta? In Munchen service-ul e inconjurat de pereti de sticla, de sus pana jos. Nu e o chestie de neincredere in seriozitatea (buna intentie a) celor din service... pe de-o parte as vrea sa pot sa vorbesc cu mecanicul daca e ceva de zis si recunosc, nici nu stiu cata incredere as putea sa am in niste oameni despre care nu stiu nimic, in afara de faptul ca sunt angajati BMW. Si fiind angajati BMW in Romania, pe bune, cred ca toti stim ca asta nu reprezinta o garantie solida in ceea ce priveste competenta lor. Am prieteni care au plecat cu suruburi nestranse, saibe lipsa s.a... bun, se mai fac greseli, e ceva omenesc bla bla... io doar vreau sa stau acolo si sa casc ochii la ce se intampla. Ei stiu ca sunt multi clienti care vor chestia asta, asa ca de ce nu fac nimic in privinta asta? Pareri? Revizia de 1000 km la Bavaria pt GSA 2011: ... -filtru ulei motor: 51,02 ron -4l ulei 10w50 power 1: 241,92 ron ... [/b]Inteleg ca e mai ieftin cu 8,602 % decat la ... nu-i dam numele ca sa nu-i facem reclama gratuit! ... Atat uleiul cat si filtrul sunt mai scumpe cu vreo 50% decat se pot lua de pe piata. E 75 de lei 1L. de ulei (preturile de mai sus nu includ TVA)... totusi! Deci nu vorbim de un "8,602 %"... Nu stiu daca la toate celelalte (piese, manopera etc) s-ar metine acest 50% peste un pret "mai normal" sa zicem, dar e clar ca preturile la AB sunt mari. Nu e de bani cat de principiu. Pana la urma, la banii astia si avand in vedere si chestia cu neintratul in service as prefera sa caut sa-i fac service-ul in afara. Editat Iulie 3, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Atat uleiul cat si filtrul sunt mai scumpe cu vreo 50% decat se pot lua de pe piata. E 75 de lei 1L. de ulei (preturile de mai sus nu includ TVA)... totusi! Deci nu vorbim de un "8,602 %"... Nu stiu daca la toate celelalte (piese, manopera etc) s-ar metine acest 50% peste un pret "mai normal" sa zicem, dar e clar ca preturile la AB sunt mari. Nu e de bani cat de principiu. Pana la urma, la banii astia si avand in vedere si chestia cu neintratul in service as prefera sa caut sa-i fac service-ul in afara. Nu prea merita sa faci service-ul la noi. La AB esti tratat ca la nea mitica care mesterea Jawa acu 20 de ani. Partea proasta e ca cel mai apropiat service BMW e in Ungaria. Pentru R11xx mai e si Danut la Cluj, dar el e un om, nu un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 3, 2012 Admin Share Postat Iulie 3, 2012 /index.php?/topic/47068-grupul-posesorilor-de-bmw/page__st__4360 Asta apropos de Bavaria .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Nu prea merita sa faci service-ul la noi. La AB esti tratat ca la nea mitica care mesterea Jawa acu 20 de ani. Partea proasta e ca cel mai apropiat service BMW e in Ungaria. Pentru R11xx mai e si Danut la Cluj, dar el e un om, nu un service. Pot face fara greturi si 1200 acum, R si K. Problema cea mai mare e timpul, si dat fiind ca fac asta doar in timpul liber si sambata, intr-adevar nu pot sa ma intind prea mult cu prea multe mobre; am job normal de luni pana vineri, doar in timpul saptamanii dupa 6 si sambata pot activa intr-ale mesteritului la mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Pot face fara greturi si 1200 acum, R si K. Problema cea mai mare e timpul, si dat fiind ca fac asta doar in timpul liber si sambata, intr-adevar nu pot sa ma intind prea mult cu prea multe mobre; am job normal de luni pana vineri, doar in timpul saptamanii dupa 6 si sambata pot activa intr-ale mesteritului la mobre. Dupa cum spuneam - un om (mare om ), nu un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 A, ok... am inteles acum. ) Habar n-aveam ca e chiar asa de rau, pe mine ma durea doar faza cu intratul in service si un pic preturile. Acum chiar nu cred ca mai intru acolo. Mai am aproape un an de garantie de fabrica, dar o sa caut alte metode sa o pastrez... sau pur si simplu o dau naibii. Pot face fara greturi si 1200 acum, R si K. Problema cea mai mare e timpul, si dat fiind ca fac asta doar in timpul liber si sambata, intr-adevar nu pot sa ma intind prea mult cu prea multe mobre; am job normal de luni pana vineri, doar in timpul saptamanii dupa 6 si sambata pot activa intr-ale mesteritului la mobre. Din ce am citit pe forum, munca ta e foarte apreciata. Mai ales in contextul asta, in care sunt greu de gasit oameni sau service-uri care sa-si faca treaba bine, cu simt de raspundere, de ce nu te gandesti serios sa faci ceva mai cu norma intreaga din treaba asta? Dupa cum spuneam - un om (mare om ), nu un service. La Yamaha le-am vazut dotarile in service, la toate cele 3 service-uri... din care au ramas 2... si din care doar la unul apreciez ca e bine sa mergi. Cand venea vorba de o scula sau de un aparat mai deosebit (am vrut de ex. sa masor "timing-ul" la aprindere/bujii, operatie trecuta in planul de service), pwla, de unde? Deci sa fim seriosi... daca nici macar toate sculele nu le au, ce au atunci? Au mecanici super scoliti si experimentati, trimisi la cursuri pe la fabrica? Miram-as! Si atunci? Ok, imi ofera garantie la lucrarile pe care le fac, dar si daca te duci la cineva care lucreaza pe cont propriu, te duci pe o recomandare, care iti ofera un alt soi de garantie, poate mai importanta chiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Lucrurile de care vorbiti se intampla de mult la AB, doar ca era cineva priceput (Tibi) care reusea sa rezolve mare parte din probleme (insa devenise sufocant chiar si pentru el). Dupa o scurta discutie aici pe forum am ajuns si eu tot la AB (asta dupa un episod foarte negru cu AB petrecut in urma cu 2 ani) si concluzia mea este ca, din pacate, nu au cu cine si nici cu ce(service-ul arata jalnic, oamenii nu exista). Tot ce pot face este sa asambleze moto noi si eventual sa monteze accesorii pe ele. Vanzarile la moto se pare ca merg excelent, prin urmare nu mai au nici timp....normal toate vanzarile se intorc in service. Poate, asa cum am vazut intr-un post anterior, ar fi o varianta sa ne plangem de serviceul execrabil la BMW.de, cine stie poate macar in cativa ani fac aia ceva...un lucru e cert AB merge din rau in dezastru si nu vad semne de imbunatatire..... Reviziile in Ungaria sunt excluse atunci cand faci peste 15mii/sezon....nemaivorbind de concediu, iar daca ai ghinion si trebuie un specialist mai bine schimbi mobra..... apropos de service.....cand puneti contactul, a sesizat cineva un sunet ciudat pana la schimbarea semnului de atentionare, inainte de pornire, din rosu in galben? durata 2-3 secunde...un sunet venit dinspre rezevor (sper sa nu fie pompa de benzina) Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Epic E chiar pompa Si apoi mai poate sa fie motorasele pas cu pas la 1200GS. La 1200GT 2003 2004 mai e un motoras, dar ala face mai mult un clack decat un bazait De servofrana nu am mai pomenit. Bucura-te ca suna, mai rau e cand nu suna deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 apropos de service.....cand puneti contactul, a sesizat cineva un sunet ciudat pana la schimbarea semnului de atentionare, inainte de pornire, din rosu in galben? durata 2-3 secunde...un sunet venit dinspre rezevor (sper sa nu fie pompa de benzina) Multam! E ok, stai linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.