Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motivul a fost sotia, care se plangea de frig, iar inspiratia din prostia aia de aer conditionat care se punea pe portbagaj si sufla aer rece, printr-un furtun, intr-o plasa sub geaca. Furtunul de aspirator il aveam, ramas de la o lucrare, la fel si plasticul. Timpul de realizare de la 9 pana la 12, iar la 13,00 eram la benzinarie echipat pt intalnirea cu grupul. Am ramas masca cat de eficient este. Se cam uitau lung cei din masina la noi fara sa inteleaga cred sensul. Daca furtunul era negru treceam poate mai neobservat. La drum intins, jetul de aer este similar cu cel dat de un uscator de par dat la max si la viteza si la caldura. Nu transpiri, dar nici frig nu-ti este. Trebuie insa sa nu ai un echipament exagerat de fix, pt ca aerul cald sa circule la interior. Cel mai periculos este ca te relaxezi in asa hal incat uiti ca afara sunt sub 0 grade si aderenta este mai scazuta, chiar si fara ghiata pe sosea. Trebuie sa adaug ca intraga constructie am visat-o in detaliu, in noaptea precedenta :hug: ,fara sa fumez iarba!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat-o deja. Luni merg la sudor. I-am dat deja tabla sa faca probe si reglaje la aparat pt ca frecvent sudeaza aluminiu mai subtire. Are argon de puritate maxima, asa ca ma astept la rezultate excelente. Gata cu off topicul.

Cum vi se pare graficul de cuplu la noul GS? Cred ca sursa de inspiratie este aici!

post-8769-0-40521400-1350132931_thumb.jpg

post-8769-0-97707800-1350133047_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat.

 

Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat.

 

aprob pozitiv sistemul classic

 

Macar de ar fi la ambele picioare la fel; ca la XT1200 era chiar napsa: la un picior imi era racoare iar la altul foarte cald. :mellow:

 

AI IDEE CAND SE POATE FACE DRIVE TEST LA VIENA?CU GS LC ..............

AM DE GAND SA-L SUN PE DL POLSTER ...........SA FAC O PROGRAMARE........CU asta si cu un R asa de designed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013.

 

Eu s hotarat pe Dunlop pt primavara, astept sa ia altii NEXT si sa le testeze un sezon si apoi vedem....nu mai vreau sa fiu tester decat daca fac astia oferte de 20 30 % :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu s hotarat pe Dunlop pt primavara, astept sa ia altii NEXT si sa le testeze un sezon si apoi vedem....nu mai vreau sa fiu tester decat daca fac astia oferte de 20 30 % :)

 

Exact la fel o sa fac si eu, sezonul urmator cu Trailmax.

Next-urile le incercam direct pe noul GS, poate ne vedem o tura la Enzian in primavara, aranjam un weekend acolo ca mai vor si Marcel si Ianachim. ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la fel o sa fac si eu, sezonul urmator cu Trailmax.

Next-urile le incercam direct pe noul GS, poate ne vedem o tura la Enzian in primavara, aranjam un weekend acolo ca mai vor si Marcel si Ianachim. ;)

 

Suna bine, depinde si cum merge cu bebele, dar mai povestim cu 1 luna inainte asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur se va putea, dar merita? Apreciez ca tot farul va costa, ca piesa de schimb, cca 1500 euro. Mai bine astepti si la acel far adaugi motocicleta noua. Farul intradevar arata spectaculos. Sunt curios cat de eficient va fi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca se poate monta blocul de lumini cu led de la modelul 2013 pe modelele vechi? :D

Imi place la nebunie :)

 

In RO se poate sigur orice :) nu mi as face griji, tre sa apara si vreun entuziast care sa se ofere

 

Mai mult ca sigur se va putea, dar merita? Apreciez ca tot farul va costa, ca piesa de schimb, cca 1500 euro. Mai bine astepti si la acel far adaugi motocicleta noua. Farul intradevar arata spectaculos. Sunt curios cat de eficient va fi.

 

O sa fie pe EBAY de la fratii chinezi, pt cine o sa doreasca varianta budget, se copiaza orase d apai un amarastean de far

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam toate ledurile de putere sunt facute in China sau Coreea. Tehnologia led e folosita de mult pe biciclete pentru eficienta. Cu un set de acumulatori poti lumina cateva ore cu 3-400 de lumeni. Singura problema este racirea. Ledul in sine e minuscul, dar ii trebuie radiator mare in funcite de puterea lui luminoasa. Vad ca pentru faza scurta s-a folosit in continuare oglinda si pentru cea lunga doua lupe. Chiar sunt curios cum lumineaza.

 

3 leduri de cca. 350 lumeni fiecare pe bicicleta...

post-41-1279355325.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicicleta lumineaza mai bine decat multe motociclete. Super!

 

O sa fie pe EBAY de la fratii chinezi, pt cine o sa doreasca varianta budget, se copiaza orase d apai un amarastean de far

De la chinezi pot fi foarte bune sau sa tina o zi. Loterie. Cu unele achizitii am facut afacere cu altele pierdere de timp si banii. Nu multi ca totul este aproape gratis, dar tot pierdere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam toate ledurile de putere sunt facute in China sau Coreea. Tehnologia led e folosita de mult pe biciclete pentru eficienta. Cu un set de acumulatori poti lumina cateva ore cu 3-400 de lumeni. Singura problema este racirea. Ledul in sine e minuscul, dar ii trebuie radiator mare in funcite de puterea lui luminoasa. Vad ca pentru faza scurta s-a folosit in continuare oglinda si pentru cea lunga doua lupe. Chiar sunt curios cum lumineaza.

 

3 leduri de cca. 350 lumeni fiecare pe bicicleta...

post-41-1279355325.jpg

 

sal

daca tot arunci pisica.... da si date suplimentare ca tare bine lumineaza

 

eu am cautat si am gasit astea

 

http://www.house4x4.ro/ro/component/djcatalog2/item/32-proiectoare-auto-12v/94-proiectoare-led-51w-23600lumeni

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt facute (custom made).

Pentru motoreta eu am pus ochii pe astea: http://www.rigidindustries.com/Off-Road-LED-Lights-s/89.htm

Sunt rezistente la socuri si apa.

Ce fel de dolari sunt aia , ca sunt multi rau?

 

o descriere destul de interesanta a noului model: http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/2013-bmw-r1200gs/

A inceput sa te roada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput sa te roada?

 

Recunosc, imi cam face cu ochiu'- si cred ca nu doar mie ...!

 

A aflat ca momentan sunt "liber de contract" si stie ca-i sunt fidel marcii.

Sa ne dea Dumnezeu sanatate si pace, c-om vedea la anu' "ce si cum".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are de gand sa-si puna anvelope noi pentru sezonul urmator, are si optiunea sa astepte aparitia in iarna a noilor Metzeler Tourance NEXT lansate odata cu noul 1200GS 2013.

Interesante, dar clar se duc din ce in ce mai mult spre anvelope de strada 100%. Tourance NEXT imi par varianta mai noua (si mai sporty) de la Scorpion Trail... tot niste "Metzeler" si-astea.

 

Btw, acum ceva timp am avut un surub desfacut partial la mecanismul schimbatorului, schimbator care se opintea astfel in cutia ce controleaza valva de evacuare din toba. Chestia asta mi-a dat ceva emotii, facandu-ma sa cred ca am probleme in cutie sau undeva la ambreiaj. M-am gandit sa documentez problema pe un forum mai "international": http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=834481

post-5978-0-30778800-1350470929_thumb.jpg

post-5978-0-35794400-1350470937_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc, imi cam face cu ochiu'- si cred ca nu doar mie ...!

 

A aflat ca momentan sunt "liber de contract" si stie ca-i sunt fidel marcii.

Sa ne dea Dumnezeu sanatate si pace, c-om vedea la anu' "ce si cum".

Abia astept sa-l iei sa facem din nou testul nostru, sa vedem cine castiga. Sper ca te bagi?

 

Suna ca dracu. Parca ar fi 125 in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...