Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

S'a (v'ati ) gandit macar o secunda ca poate amicul nu face ceva bine ?

De exemplu...prea tensionata ? Sau uzura la rulmentii basculei, motiv pt care pinioanele nu sunt aliniate ? Sau un dinte de pe pinioane ciobit ?

Nu sunt Toma necredinciosu', dar greu imi vine a crede ca a prins numa' loturi de curele slabe.

Amicul este antitalent. A folosit numai piese originale, montate in service-uri dedicate.

 

Sa nu fie cu suparare, dar frecvent la japoneze se discuta despre bemvee.

 

Ce harababura... o pagina minim de discutii legate de lanturi , ungatoare si curele pe topic despre mobra cu cardan...

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Amicul este antitalent. A folosit numai piese originale, montate in service-uri dedicate.

 

Sa nu fie cu suparare, dar frecvent la japoneze se discuta despre bemvee.

 

pentru modelul nou se fac cutii???

as vrea sa comand de pe acum un set.....

poate le am gata pana ajunge mobra in tara ...in 2 ani.......poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca multi vorbesc doar din auzite, cel putin legat de cureaua de transmisie. Nici macar nu va imaginazi cat de rezistenta este o astfel de curea.

Va asigur ca merg pe acelasi off pe care merge orice endurist si sansele sa ma lase cureaua in muljocul hotarului sunt mult mai mici decat sa cedeze o za de la lant.

 

lasa ca vezi cat e de rezistenta cureaua in primavara dupa ce toata iarna se va contracta/dilata dupa temperatura de afara. asta daca nu o ti in garaj incalzit la temperatura constanta.

 

sa ne povestesti cum e dupa ce prinzi o pietricica/ramurica sau nisip intre curea si pinioane...

 

un lant il legi chiar si cu sarma si tot ajungi pe motoreta acasa, la curea ma indoiesc de posibilitatea asta.

 

oare astia la motoarele de competitie de ce folosesc lant si nu curea....?!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... strict in off greu cu aceiasi 200 ml faci 4-500 km. Eu zic ca este foarte bine.

 

Bogdan, cu tot respectul, dar nu cred ca stii ce vorbesti. Eu nu fac off greu si anul asta nu sunt foarte sigur ca am facut 500km de off, dar in mod cert am consumat 500ml de ulei in conditiile in care am uns doar dupa ce am iesit la sosea.

Am sa pun doua poze, una cu fostul meu KTM si una cu un Dominator al unui amic de-al meu, ambele la niste ture pe langa Arges. Daca ungi tu 500km de asa ceva cu doar 200ml, eu te votez presedinte.

post-3463-0-55641900-1354566563_thumb.jpg

post-3463-0-86684000-1354566600_thumb.jpg

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

khk muta atunci unde crezi tu ca e locul.

o fi off topic dar ridicola de unde pana unde?!

 

cand esti mort tu nu-ti dai seama dar e greu pt ceilalti. la fel si cand esti prost.

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm..si la ce bani sa fie ,... oare?

 

din partea unui guru tehnic ( harea ) care pune la orice mobra cardan :) ( a se citi ungator de lant) nu ma astept la altceva.

acum chestia cu cardaniul in cazul meu - m-am dat pe 2 caza....pardon, cardane, 2 gs-uri misto intretinute

1150 si 1200

zgomotul este pentru un neinitiat, catastrofal. atat la " acceleare" cat si la decelerare. daca il auzeam la o japoneza cred ca o casam.pesemne ca la alte mobre e mai silentios , din punctul meu de vedere inca ramna la lant, cinstit, clasic.

 

scuze, acum am vazut topcul in care scriam, am trolat, a se sterge.

sunt cu geana pe tine :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se discuta exclusiv offtopic as adauga si eu urmatoarele.

 

1 Cureaua si off-ul nu sunt din acelasi film.

2 Ungatorul pe off e degeaba. Da poate ca in anumite momente, optim alese si pe care probabil multi enduristi nu le-ar considera off, cu ceva atentie la reglaje, s-ar putea obtine ceva rezultate, dar in marea majoritate a cazurilor, nici nu merita sa-ti bati capul.

 

post-47250-0-63665200-1354566589_thumb.jpg post-47250-0-12098100-1354566782_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Bogdan, cu tot respectul, dar nu cred ca stii ce vorbesti. Eu nu fac off greu si anul asta nu sunt foarte sigur ca am facut 500km de off, dar in mod cert am consumat 500ml de ulei in conditiile in care am uns doar dupa ce am iesit la sosea.

Am sa pun doua poze, una cu fostul meu KTM si una cu un Dominator al unui amic de-al meu, ambele la niste ture pe langa Arges. Daca ungi tu 500km de asa ceva cu doar 200ml, eu te votez presedinte.

Cu ungator motorul ar fi fost la fel de murdar, dar strict lantul ar fi fost curat. Crede-ma am incercat. Pt genul asta de trasee capul de ungere se pune in aparatoarea de lant, deasupra foi. Mai amana votarea, nu sunt pregatit.

 

 

 

am inteles... mai sunt unii de mananca seminte si le arunca pe jos... sa fac si eu la fel doar ca fac aia?

Da, pe covorul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

o fi off topic dar ridicola de unde pana unde?!

 

 

Ridicola prin amanuntele, insistenta si contrazicerile la care s-a ajuns cu ml de ulei etc etc, cu atat mai mult cu cat este off-topic.

 

Ultima afirmatie nu ti-o comentez ca spune multe despre tine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)... hehe.... se raceste asfaltul si treptat se incing tastaturile ...hehe...:)

 

bere si mici la gratare ...uameni buni...ce atatea orgolii ? mai dati-o-nclo di mobra si va incalziti dara cu fierturi alese in scortisoara ....si nervii ii prajiti in cefa de porc la grataree..uaiii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ungator motorul ar fi fost la fel de murdar, dar strict lantul ar fi fost curat. Crede-ma am incercat. Pt genul asta de trasee capul de ungere se pune in aparatoarea de lant, deasupra foi. Mai amana votarea, nu sunt pregatit.

 

Bogdan, tu te pricepi la multe, si te-ai fi priceput si la asta daca ai fi practicat. Altfel......, chiar daca nu e usor pentru un orgoliu mare, mai bine pleaca urechea la aia mai mici care au incercat pe propria piele.

Si ca idee, sa stii ca majoritatea mobrelor de off nu mai au aparatoarea de lant. Daca tii neaparat sa pui ungatoare pe asa ceva, singura solutie e in spatele pinionului, la inaltimea axului pinionului.

Plm, daca ar vedea enduristii ca vorbim de ungatoare pe mobrele de enduro, ar rade si cu curu' de noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ii aplici o purjare. Iei un cap de sifon il pui pe un pet de 2.5 litri, ii bagi presiune cu pompa si la un interval anume dai jet pe lant. Apoi il lasi sa se unga :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu ii aplici o purjare. Iei un cap de sifon il pui pe un pet de 2.5 litri, ii bagi presiune cu pompa si la un interval anume dai jet pe lant. Apoi il lasi sa se unga :P

Epic :D

Ce e drept ungatorul de lant nu prea are ce cauta in balta de noroi cand nu mai identifici lantul de bascula uleiul ala nu mai are ce sa faca. Gasesti primul parau/rau te balacesti putin prin el si apoi folosesti ungatorul si ajungi acasa cu lantul curat si uns dar pe parcursul noroielii este cam degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul, ca ungatoarele sunt pt motociclisti care se trag din maimuta nu pt cei care se trag din mistreti :hug:

 

Bogdan, tu te pricepi la multe, si te-ai fi priceput si la asta daca ai fi practicat. Altfel......, chiar daca nu e usor pentru un orgoliu mare, mai bine pleaca urechea la aia mai mici care au incercat pe propria piele.

Si ca idee, sa stii ca majoritatea mobrelor de off nu mai au aparatoarea de lant. Daca tii neaparat sa pui ungatoare pe asa ceva, singura solutie e in spatele pinionului, la inaltimea axului pinionului.

Plm, daca ar vedea enduristii ca vorbim de ungatoare pe mobrele de enduro, ar rade si cu curu' de noi...

Eu nu m-am balacit prin noroaie, iar voi ati renuntat la ungatoare inainte sa le folositi. Hai sa punem impreuna ce stim si putem, sa vezi ca iese ceva. Am vazut la americani motoare cel putin la fel de mozolite ca a ta, dar cu lantul curat. De putut se poate, totul este sa nu renunti inainte de vreme. Intrebarea daca merita. Ce mai conteaza un lant murdar cand motorul este in halul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am renuntat la ungatoare. Am prins capul de ungere in locul indicat in poza si am facut un sistem rudimentar gen cismea, pentru ca am nevoie ca lantul sa se unga aproape instant si nu sa merg nu stiu cati km pana se unge lantul. Pur si simplu dau de un robinet si, dupa 2-3 minute, l-am oprit. Am lantul uns si curat. Dar, repet, fac asta doar dupa ce am iesit de la coclau si ma indrept spre casa pe asfalt. Asta mi se pare mie o solutie destul de buna.

Pentru touring, sistemul facut de tine sau Scottoiler-ul electronic sunt cele mai indicate

post-3463-0-44372500-1354605950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice ca sunt un om care nu tolereaza ingamfarea, aroganta, rea vointa si prostia. si ca nu ma sfiesc sa le dau peste nas alora de-o merita.

 

De la a considera o discutie ridicola (si pe buna dreptate, din mai multe puncte de vedere) pana la a jigni, eu cred ca ar trebui sa fie cale lunga.

Legatura cu tot ce ai enumerat aici de asemenea nu o vad; ma rog, tu sa fii sanatos si fericit asa cum esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penibil :rusinica:

 

Intre penibil si off topic e ceva distanta. Dar daca vrei sa jignesti, poti spune orice despre oricine.

 

Am tot vazut dispute intre useri, cu jigniri si altele de genul. De curand il vedeam pe Ianachim cum se paruia cu alt coleg forumist. Si pentru ce? Pentru nimic! Ca asta n-a spus la ce ora pleaca sa se plimbe, ca ala s-a ciufulit ca asta n-a spus si tot asa! Ba, te doare capu'!

Eu tot imi spun ca aici suntem ca intr-o familie mare, dar incepe sa mi se cam acreasca. Pusca mea, daca nu-l inghiti pe unu', da-i ignor. Daca nu-ti place ca-i off topic, roaga un moderator sa stearga sau sa mute. Da' nu te apuca cu afirmatii d-astea gratuite. Nu e ok.

Chiar daca va place sa aruncati cu rahat, cearta n-a rezolvat niciodata nimic. E o zicala: "vorba dulce mult aduce". Incercati-o macar experimental. Veti vedea ca o sa rezolvati mult mai multe.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...