KHK Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) De fapt - daca nu am gresit - vad ca sunt cel putin 13 variante: Parerea mea este ca informatiile pe care le ai sunt partial gresite (ma refer la unele combinatii de pachete). De la BMW Viena mi-au atras atentia din start ca intr-adevar configurarea noului 1200GS va fi ceva mai dificila, in sensul ca exista aceste cinci pachete care nu se pot comanda decat in anumite configuratii. Si nu toate optiunile sunt comandabile individual. Sau unele atrag automat altele. De exemplu farul LED nu poate fi comandat separat, decat intr-unul din pachetele Dynamic. De asemenea, pachetul Dynamic 1 nu poate fi combinat cu alt pachet iar Dynamic 2 doar cu Comfort. Deci, pachetele nu se pot combina atata timp cat minim o optiune exista in ambele. Asadar, ca sa poti comanda toate optiunile, inteleg ca singura posibilitate este sa combini Dynamic 2 cu Touring la care mai adaugi din lista separat tempomatul, toba cromata, alarma si jantele spitate. Conform preturilor puse de tine, ajungi pe la cca 17.670€. Fericitilor! In Austria, datorita unor taxe de 16% (aferente motoarelor de peste 800cc) configuratia asta inseamna cca. 21.200€. Avand in vedere ca ai in pret si suportul, conexiunea si comenzi pt. navi incluse in pachete, trebuie sa fii fraier sa nu iei si navi tot de la ei asa ca mai adaugi vreo 6-700€. Apoi mai vin accesoriile care, daca vrei sa iei "tot tacamul" insemnand proiectoare LED, 3 cutii vario, scut enduro, crashbar, tankbag, scarite ADV (eu unul le-as comanda iar pe toate fara niciun regret), mai adauga cca. 2400€ la pret. Deci full option + navi + accesorii bate la 21.000 in Ro. Normal, pt. carcotasi sau cei care nu gandesc deloc inainte de a vorbi, pretul asta este enorm. Trebuie inteles insa ca pretul corect, pt. a face o comparatie cu alte motociclete este cel de plecare de 13.888€ care include si ABS (ABS este din 2013 standard pe orice BMW). Eventual poti gasi chichite de genul ca alta poate iti ofera deja in pretul initial si ASC sau o alta optiune si gasesti o diferenta minima de pret in final dar stim bine ca BMW nu si-a propus sa vina cu cel mai ieftin de pe piata si totusi pretul este clar la nivelul concurentei. Oricum, pretul, mai ales cand se adauga optiuni, este putin mai mic decat la modelul anterior ceea ce este o surpriza placuta. Insa faptul ca ti se ofera atatea optiuni si fineturi in plus, la care concurenta actuala inca nici nu viseaza, este greu de echivalat in bani. Iar pt. cei care le apreciaza fac o mare diferenta, mult mai importanta decat 5-10 cai in minus (care nu stim inca, la un loc cu cuplul, daca sau cum se simt sau daca ii vei folosi) sau alte chestii care pot fi sau nu pur subiective. Editat Decembrie 20, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Eh, am scris eu aiurea tempomat! Da, este cruise controlul care se regaseste pe RT-ul 1200 cat si pe seria K (1300 / 1600). Bogdan, pai tu (nu) citesti cu atentie ce am scris mai sus ...?! Cruise controlul + daytime riding light + ASC with riding modes, fac parte din pachetul "Active" care costa 927 de euro cu tva. Ca atare, TEORETIC configuratia minima in care ai si cruise control costa 14815 euro cu tva! Spun TEORETIC intrucat am aflat azi ca cruise controlul are si pret separat; ca atare, se pare ca poate fi pus si pe varinta Basic! In varianta full DAR FARA LED HEADLIGHT (adica Basic + Touring + Active + RDC (ca optional) + jante cu spite = 16890 euro cu tva sau altfel spus: 13888 (basic) + 1480(touring) + 927(active) + 216(RDC) + 379(roti cu spite) = 16890 euro cu tva. Interesant, nu ...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Am gresit: pt. full-option, trebuie combinat Dynamic 2 cu Comfort, nu cu touring. Pretul insa a fost calculat corect pt. Comfort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Vlad, tu crezi ca pe cel care vrea sa si-l cumpere, il intereseaza carcotelile (altora)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Vlad, tu crezi ca pe cel care vrea sa si-l cumpere, il intereseaza carcotelile (altora)? Logic, nu. Dar informatiile postate de noi pot fi folositoare altora, fie cu titlu informativ, fie celor care chiar intentioneaza sa cumpere. Si satul fiind de atatia bagatori de seama care vobesc in necunostinta de cauza dar carora le place doar sa faca valuri pomenind preturi pe care nu le inteleg, am explicat ca sa poata intelege oricine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2012 Share Postat Decembrie 20, 2012 Vlade la bagatori de seama esti campion. O spune cam tot forumul. Dar asta inca nu este grav. E bine ca sunt multe variante sa ai de unde alege. Nu ma pronunt asupra pretului ca se interpreteaza. BMW merge pe calea lui, Multa electronica unde nu este cazul (parere strict personala). Concurenta nu se gandeste la atata electronica pt ca nu-i vede rostul. Ce va fi interesant este cat de performanta si fiabila va fi electronica intradevar necesara, respectiv ABS-ul, TC-ul si ce mai tine de siguranta. Daca tot se va ridica pe o roata, zic pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 20, 2012 Admin Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) Informatiile postate sunt fix atat..informatii pe un forum, cine vrea sa cumpere asa ceva se intereseaza direct la dealer, nu citeste pe aici baiguielile unora sau altora. Sasalaii au bagat pachete sa fie atractiv pretul final..sanchi, dar de fapt niciun pachet nu este complet, ce are unul nu are altul si tot asa, iar daca vrei o echipare full cu de toate platesti 21.000 pe ceva pe care dadeai 18.500 pina acum.. N-am luat in calcul Touratech si Wunderlich, care ofera o gama bogata de protectii la protectii, impreuna cu ace, brice si carice la scoruri la fel de cumsecade Draguta matematica..oricum BMW-istii adevarati nici nu se uita la zerouri..ce-i aia +/- 21.000 de iepuroi.. . Editat Decembrie 20, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Un Sfarsit al Lumii cat mai placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Analizand oferta - destul de detailata - pe care am primit-o de la Bavaria, am ajuns la concluzia ca cele 5 pachete au fost foarte bine gandite! Recunosc, la prima vedere mi s-a parut o teapa de marketing, dar dupa trei zile in care le-am tot analizat si am facut tot felul de combinatii si calcule, am realizat ca practic nu exista varianta pe care ti-o doresti si care sa nu fie configurabila - doar din pachete sau / si din pachete plus (cateva) elemente separate. Ca atare, avand in vedere experientele anterioare cu cele doua GS-uri, consider ca modul in care noul model poate fi configurat, reprezinta de departe un foarte mare pas inainte - intrucat cumperi ceea ce doresti! Fara doar si poate, la configurarea acestor pachete s-a avut in vedere modul in care au fost configurate / s-au vandut GS-urile modelului anterior. Probabil ca marketingul celor de la BMW a mers pe principiul "so many countries, so many customs!" Dupa cum am spus si in posturile anterioare, in momentul de fata pe mine ma tenteaza doar pachetul Active! Imi place cruise controlul si chiar mi-l doream la motocicleta - am la masina si pe autostrada il ador - iar PENTRU NEVOILE MELE, ABS-ul, ASC-ul si lumina de zi mi se par (mai mult decat) suficiente. Restul elementelor - calculator, pregatire navi, evacuare cromata, garda mica la sol, manere incalzite, RDC, protectie maini, semnalizatoare pe led, alarma, suport coburi, jante cu spite, ESA, far cu led - daca ti le doresti, le poti avea fie in pachet, fie separat. Pentru mine cel mai mare avantaj al noului model il reprezinta latimea mai mare a rotilor - pe nisip o amprenta mai mare este o plus valoare! Cuplul si puterea erau mai mult decat suficiente la modelul anterior, dar pentru nisip ... recunosc ca mi-as fi dorit roti mai late! Ca este racit cu apa, cu evantaiul sau mai stiu eu cu ce, sincer... prea putin ma intereseaza - eu unul sunt fan boxer! Maniac cum sunt cu curatenia nu mai vreau sa aud de lant - din cele 7 motocilete pe care le-am avut, patru au fost cu lant; am vazut ce inseamna si nu mai vreau. De aceea spun ca ceea ce la inceput mi se parea a fi o tzeapa - cel putin pentru mine - reprezinta un foarte mare avantaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Smecheria e clara, se aplica si la Logan, 5000 chiala, sa poata fi trecuta in reclama si 9000 cu echipare decenta. La GS chiala 13888, probabil pt putini cumparatori, completa 21000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 De aceea spun ca ceea ce la inceput mi se parea a fi o tzeapa - cel putin pentru mine - reprezinta un foarte mare avantaj! Eu nu prea inteleg, ce ti s-a parut teapa? Este clar ca il poti configura cum vrei in final. Singura chestie pe care o vad eu un fel de teapa ar fi ca daca vreau farul cu LED (si eu unul l-as comanda) ma cam face sa-mi iau navi de la ei. Normal, nu te obliga, dar avand deja incluse comenzi pe ghidon si suportul deja integrat, clar este pacata sa nu... Iar anul asta va fi putin tricky, in sensul ca aproape sigur Gamin schimba 660-ul cu un model mai nou/avansat iar BMW Navi va fi inca cel bazat pe 660. Ma rog, astea in final sunt amanunte, oricum eu astept un an sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Bogdan - asa de curiozitate - ai idee cat costa celelalte modele de la concurenta, pe cardan si IN EXACT ACCEASI CONFIGURATIE? Daca da, spune-mi te rog si mie ca sunt foarte curios. Vorbesc foasrte serios, chiar nu am nicio idee si vreau doar sa-mi fac o parere, intrucat eu credca diferentele nu sunt asa de mari / speriat. Acum, chiar daca sunt (putin) mai scumpe, eu prefer sa raman "de-al casei", intrucat eu unul chiar n-am avut ce sa le reprosez celor doua GS-uri si nici celor de la Bavaria! Fie vorba intre noi, ca si imagine / showroom sunt de departe cei mai bine reprezentati, iar eu am spus sa cunt fan boxer. Am vazut ca Dual Motors au promotie pentru modelul ... 2010 - http://www.motociclete.com.ro/index.php/motociclete-yamaha/adventure/xt1200z-super-tenere-detail Vlad, am spus ca mi se pare o tzeapa intrucat am avut impresia ca in pachetele oferite te obligau sa cumperi anumite elemente pe care poate nu le vrei si trebuia sa comanzi separat altele. Dupa ce-am primit toate informatiile de la Bavaria m-am linistit si am realizat ca prin cele 5 pachete si prin elementele pe care le poti comanda separat, configurarea noului GS este mai mult decat ok. Eu sunt curios oare cum va arata noul GSA ...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 21, 2012 Autor Share Postat Decembrie 21, 2012 cum sa arate noul gsa.....???? LA FEL...... FOARTE SMECHER.......... cel mai SMECHER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 hm ...! "FOARTE SMECHER.......... cel mai SMECHER" Stiu eu ...? Avand in vedere ca la noul model admisia se face vertical, chiar nu-mi dau seama cum va afecta acest aspect rezervorul GSA-ului! sau invers! Probabil ca va avea alta forma? Sau cine stie, poate nici nu va exista un nou GSA? Naiba stie ...?! Problema este alta! Daca acum bavarezii spun despre noull model ca este "The best GS of all times", atunci ce vor mai spune despre noul GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Pai GSA nu este alt model ci o varianta derivata din GS. Apoi, cine a zis ca GSA trebuie sa fie mai bun ca GS? Vanzarile nu spun deloc asta, e doar de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) oricum eu astept un an sa vad ce si cum. La BMW e obligatoriu, poate chiar 3-4. http://www.motociclete.com.ro/index.php/motociclete-yamaha/adventure/xt1200z-super-tenere-detail Ti-ar place nebunaticule ! Nu mai posta dastea acilea, ca le vine rau la unii, si-i pacat, acum de sarbatori. Din "clasa", accesibile la noi ar mai fi Multistrada cca 18-20000 si Crosstourer 14....... fara si 16..... cu transmisie automata. Editat Decembrie 21, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Multistrada pleaca de la 17.244 si ajunge la 23.576. Tva inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 e mai scumpa decat "halatu' "! si ce implica configuratia standard? daca mai punem la socoteala ca e pe lant ... iese si mai scumpa! Crosstourer-ul e grea in draci ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Bogdan - asa de curiozitate - ai idee cat costa celelalte modele de la concurenta, pe cardan si IN EXACT ACCEASI CONFIGURATIE? Daca da, spune-mi te rog si mie ca sunt foarte curios. Vorbesc foasrte serios, chiar nu am nicio idee si vreau doar sa-mi fac o parere, intrucat eu credca diferentele nu sunt asa de mari / speriat Am vazut ca Dual Motors au promotie pentru modelul ... 2010 - http://www.motociclete.com.ro/index.php/motociclete-yamaha/adventure/xt1200z-super-tenere-detail Ti-ai raspuns singur. XTZ-ul este cam singurul competitor accesibil la noi si strict in clasa, cca 15000 si cu cutii aluminiu, dar fara brizbrizuri electronice exagerate. Ca sa mai despicam firul in 4, intreb posesorii: la GS-ul actual controlul tractiunii este influentat de temperatura exterioara, sau de nr metrilor parcursi de la plecarea de pe loc, in conditii de asfalt perfect uscat? Iar la noul GS este afisat consumul instantaneu? Ca la cel vechi stiu ca nu e. Editat Decembrie 21, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Bogdan, pentru mine singurul competitor adevarat pentru noul GS, va fi ... noul GSA! Fara sa te superi - sau sa ma intelegi gresit - da' ST-ul pe mine nu ma atrage de nicio culoare! Iar faptul ca la sfarsitul lui 2012 mai este inca la vanzare modelul 2010 - si la 14000 de euro ... spune destul de multe! Din ce stiu eu, singurul lucru care depindea de o distanta minima parcursa este RDC-ul - in sensul ca pentru a afisa presiunea in pneuri, trebuia sa rulezi ceva metri. Sau oare trebuia sa ai o viteza minima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Crosstourer-ul e grea in draci ...!Nu este un criteriu. Si XTZ-ul este mult mai grea decat GS-ul si se simte mult mai usoara. Bogdan, pentru mine singurul competitor adevarat pentru noul GS, va fi ... noul GSA! Fara sa te superi - sau sa ma intelegi gresit - da' ST-ul pe mine nu ma atrage de nicio culoare! Iar faptul ca la sfarsitul lui 2012 mai este inca la vanzare modelul 2010 - si la 14000 de euro ... spune destul de multe! Din ce stiu eu, singurul lucru care depindea de o distanta minima parcursa este RDC-ul - in sensul ca pentru a afisa presiunea in pneuri, trebuia sa rulezi ceva metri. Sau oare trebuia sa ai o viteza minima? Faaasss! Ia du-te la bavaria si vezi preturile la oferta lor de pe podea. Si in fond tu iei un lucru numai pt ca il cumpara multi? Daca da, iti fac dadoo cateva casete nu manele, s-ar putea sa-ti placa ca sunt preferate de multi, mult prea multi. Nici sa nu incerci sa faci un test cu el (XTZ), s-ar putea sa-ti schimbi crezul. Editat Decembrie 21, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Am voie sa fac si eu o apreciere strict estetica si de gust personal? Daca da, tin minte ca erau parcate la Arc GSA-ul lui Tau si un ST12. Prin comparatie, ST-ul pur si simplu imi parea o "chinezarie". Repet, e o apreciere strict personala de ordin estetic. Deci, fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) Acelasi lucru ai fi putut spune si despre un Porche, Jaguar, Aston Martin parcate langa un Q7 alb. Editat Decembrie 21, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 (editat) As fi putut spune acelasi lucru despre un Hyundai parcat langa un Hummer sau Land Rover Defender Editat Decembrie 21, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 si despre un subaru parcat langa un maserati... decat in parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.