Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Analizand oferta - destul de detailata - pe care am primit-o de la Bavaria, am ajuns la concluzia ca cele 5 pachete au fost foarte bine gandite!

 

Recunosc, la prima vedere mi s-a parut o teapa de marketing, dar dupa trei zile in care le-am tot analizat si am facut tot felul de combinatii si calcule, am realizat ca practic nu exista varianta pe care ti-o doresti si care sa nu fie configurabila - doar din pachete sau / si din pachete plus (cateva) elemente separate.

 

Ca atare, avand in vedere experientele anterioare cu cele doua GS-uri, consider ca modul in care noul model poate fi configurat, reprezinta de departe un foarte mare pas inainte - intrucat cumperi ceea ce doresti!

 

Fara doar si poate, la configurarea acestor pachete s-a avut in vedere modul in care au fost configurate / s-au vandut GS-urile modelului anterior.

 

Probabil ca marketingul celor de la BMW a mers pe principiul "so many countries, so many customs!"

 

Dupa cum am spus si in posturile anterioare, in momentul de fata pe mine ma tenteaza doar pachetul Active!

 

Imi place cruise controlul si chiar mi-l doream la motocicleta - am la masina si pe autostrada il ador - iar PENTRU NEVOILE MELE, ABS-ul, ASC-ul si lumina de zi mi se par (mai mult decat) suficiente.

 

Restul elementelor - calculator, pregatire navi, evacuare cromata, garda mica la sol, manere incalzite, RDC, protectie maini, semnalizatoare pe led, alarma, suport coburi, jante cu spite, ESA, far cu led - daca ti le doresti, le poti avea fie in pachet, fie separat.

 

Pentru mine cel mai mare avantaj al noului model il reprezinta latimea mai mare a rotilor - pe nisip o amprenta mai mare este o plus valoare!

Cuplul si puterea erau mai mult decat suficiente la modelul anterior, dar pentru nisip ... recunosc ca mi-as fi dorit roti mai late!

 

Ca este racit cu apa, cu evantaiul sau mai stiu eu cu ce, sincer... prea putin ma intereseaza - eu unul sunt fan boxer!

Maniac cum sunt cu curatenia nu mai vreau sa aud de lant - din cele 7 motocilete pe care le-am avut, patru au fost cu lant; am vazut ce inseamna si nu mai vreau.

 

De aceea spun ca ceea ce la inceput mi se parea a fi o tzeapa - cel putin pentru mine - reprezinta un foarte mare avantaj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea spun ca ceea ce la inceput mi se parea a fi o tzeapa - cel putin pentru mine - reprezinta un foarte mare avantaj!

 

 

Eu nu prea inteleg, ce ti s-a parut teapa? Este clar ca il poti configura cum vrei in final. Singura chestie pe care o vad eu un fel de teapa ar fi ca daca vreau farul cu LED (si eu unul l-as comanda) ma cam face sa-mi iau navi de la ei. Normal, nu te obliga, dar avand deja incluse comenzi pe ghidon si suportul deja integrat, clar este pacata sa nu... Iar anul asta va fi putin tricky, in sensul ca aproape sigur Gamin schimba 660-ul cu un model mai nou/avansat iar BMW Navi va fi inca cel bazat pe 660. Ma rog, astea in final sunt amanunte, oricum eu astept un an sa vad ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan - asa de curiozitate - ai idee cat costa celelalte modele de la concurenta, pe cardan si IN EXACT ACCEASI CONFIGURATIE? Daca da, spune-mi te rog si mie ca sunt foarte curios.

Vorbesc foasrte serios, chiar nu am nicio idee si vreau doar sa-mi fac o parere, intrucat eu credca diferentele nu sunt asa de mari / speriat.

 

Acum, chiar daca sunt (putin) mai scumpe, eu prefer sa raman "de-al casei", intrucat eu unul chiar n-am avut ce sa le reprosez celor doua GS-uri si nici celor de la Bavaria!

Fie vorba intre noi, ca si imagine / showroom sunt de departe cei mai bine reprezentati, iar eu am spus sa cunt fan boxer.

 

Am vazut ca Dual Motors au promotie pentru modelul ... 2010 - http://www.motociclete.com.ro/index.php/motociclete-yamaha/adventure/xt1200z-super-tenere-detail

 

Vlad, am spus ca mi se pare o tzeapa intrucat am avut impresia ca in pachetele oferite te obligau sa cumperi anumite elemente pe care poate nu le vrei si trebuia sa comanzi separat altele.

 

Dupa ce-am primit toate informatiile de la Bavaria m-am linistit si am realizat ca prin cele 5 pachete si prin elementele pe care le poti comanda separat, configurarea noului GS este mai mult decat ok.

 

Eu sunt curios oare cum va arata noul GSA ...?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm ...! "FOARTE SMECHER.......... cel mai SMECHER"

Stiu eu ...?

 

Avand in vedere ca la noul model admisia se face vertical, chiar nu-mi dau seama cum va afecta acest aspect rezervorul GSA-ului! sau invers!

Probabil ca va avea alta forma?

 

Sau cine stie, poate nici nu va exista un nou GSA? Naiba stie ...?!

 

Problema este alta!

Daca acum bavarezii spun despre noull model ca este "The best GS of all times", atunci ce vor mai spune despre noul GSA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum eu astept un an sa vad ce si cum.

 

La BMW e obligatoriu, poate chiar 3-4.

 

 

 

 

http://www.motociclete.com.ro/index.php/motociclete-yamaha/adventure/xt1200z-super-tenere-detail

 

 

 

Ti-ar place nebunaticule ! Nu mai posta dastea acilea, ca le vine rau la unii, si-i pacat, acum de sarbatori.

 

 

 

 

Din "clasa", accesibile la noi ar mai fi Multistrada cca 18-20000 si Crosstourer 14....... fara si 16..... cu transmisie automata.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan - asa de curiozitate - ai idee cat costa celelalte modele de la concurenta, pe cardan si IN EXACT ACCEASI CONFIGURATIE? Daca da, spune-mi te rog si mie ca sunt foarte curios.

Vorbesc foasrte serios, chiar nu am nicio idee si vreau doar sa-mi fac o parere, intrucat eu credca diferentele nu sunt asa de mari / speriat

 

Am vazut ca Dual Motors au promotie pentru modelul ... 2010 - http://www.motociclete.com.ro/index.php/motociclete-yamaha/adventure/xt1200z-super-tenere-detail

 

Ti-ai raspuns singur. XTZ-ul este cam singurul competitor accesibil la noi si strict in clasa, cca 15000 si cu cutii aluminiu, dar fara brizbrizuri electronice exagerate.

 

 

 

Ca sa mai despicam firul in 4, intreb posesorii: la GS-ul actual controlul tractiunii este influentat de temperatura exterioara, sau de nr metrilor parcursi de la plecarea de pe loc, in conditii de asfalt perfect uscat? Iar la noul GS este afisat consumul instantaneu? Ca la cel vechi stiu ca nu e.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, pentru mine singurul competitor adevarat pentru noul GS, va fi ... noul GSA!

 

Fara sa te superi - sau sa ma intelegi gresit - da' ST-ul pe mine nu ma atrage de nicio culoare!

 

Iar faptul ca la sfarsitul lui 2012 mai este inca la vanzare modelul 2010 - si la 14000 de euro ... spune destul de multe!

 

Din ce stiu eu, singurul lucru care depindea de o distanta minima parcursa este RDC-ul - in sensul ca pentru a afisa presiunea in pneuri, trebuia sa rulezi ceva metri. Sau oare trebuia sa ai o viteza minima?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crosstourer-ul e grea in draci ...!

Nu este un criteriu. Si XTZ-ul este mult mai grea decat GS-ul si se simte mult mai usoara.

Bogdan, pentru mine singurul competitor adevarat pentru noul GS, va fi ... noul GSA!

 

Fara sa te superi - sau sa ma intelegi gresit - da' ST-ul pe mine nu ma atrage de nicio culoare!

 

Iar faptul ca la sfarsitul lui 2012 mai este inca la vanzare modelul 2010 - si la 14000 de euro ... spune destul de multe!

 

Din ce stiu eu, singurul lucru care depindea de o distanta minima parcursa este RDC-ul - in sensul ca pentru a afisa presiunea in pneuri, trebuia sa rulezi ceva metri. Sau oare trebuia sa ai o viteza minima?

Faaasss! Ia du-te la bavaria si vezi preturile la oferta lor de pe podea. Si in fond tu iei un lucru numai pt ca il cumpara multi? Daca da, iti fac dadoo cateva casete nu manele, s-ar putea sa-ti placa ca sunt preferate de multi, mult prea multi.

Nici sa nu incerci sa faci un test cu el (XTZ), s-ar putea sa-ti schimbi crezul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am voie sa fac si eu o apreciere strict estetica si de gust personal? Daca da, tin minte ca erau parcate la Arc GSA-ul lui Tau si un ST12. Prin comparatie, ST-ul pur si simplu imi parea o "chinezarie".

Repet, e o apreciere strict personala de ordin estetic. Deci, fara suparare :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, dupa ce ai postat abjectia aceea, nu ai sughitat? nici ragait ...?

 

Daca nu, mai continua tu sa faci comparatii d-astea, sa vezi ce urari de Anul Nou primesti de la prietenu' Bogdan ...!

 

Dragilor, tocmai de aceea am si spus ca eu consider ca singur concurent pentru noul GS … doar noul GSA!

 

 

Bogdan, nu pune la suflet! Angi e baiat de treaba, da' cand bea ... se exprima mai plastic!

 

Ce sa-ti fac daca fluieri in biserica ....?!

 

Auzi, acum ai grija ce raspunzi, ca sa nu ajungem la concluzia ca adevarul supara ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit nu pun la suflet. Acum gusturile nu se discuta, dar totusi Yamaha chinezarie mi se pare cam mult. Daca e sa o luam pe gusturi si mie GS-ul mi se pare exagerat pe ici pe colo. Unele exagerari sunt de la facerea lumii, respectiv latimea motorului, celelalte dobandite pe parcurs respectiv dimensiunile jumatatii anterioare a motocicletei si culminand cu exagerarile electronice. Tot la cap exagerari dpmdv poate fi socotit si cardanul pe o parte, complet inutil, dar generator de complicatii mecanice, la randul lor generatoare de probleme. Dpdv al exagerarilor o compar cu Q7, nu strict dimensional. Si daca este sa fie o incheiere lucrul care ma nelamureste cel mai mult este inegaliatea componentelor dpdv al fiabilitatii. Degeaba faci pistiane, cilindrii segmenti indestructibili, daca la 30-40000 km prebuie sa farami motocicleta sa schimbi un simering de 4 euro, sau rulment, pinion si sa platesiti 400 pe manopera. Bine ca BMW a renuntat la aviatie, caci daca foloseau aceeasi filozofie, erau falimentari de mult.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este un criteriu. Si XTZ-ul este mult mai grea decat GS-ul si se simte mult mai usoara.

Faaasss! Ia du-te la bavaria si vezi preturile la oferta lor de pe podea. Si in fond tu iei un lucru numai pt ca il cumpara multi? Daca da, iti fac dadoo cateva casete nu manele, s-ar putea sa-ti placa ca sunt preferate de multi, mult prea multi.

Nici sa nu incerci sa faci un test cu el (XTZ), s-ar putea sa-ti schimbi crezul.

 

Eu cred ca dintre noi doi, eu am fost de mult mai multe ori la Bavaria! Si sa nu fi surprins de faptul ca stiu si preturile de acolo - cred ce foarte bine.

 

Bogdan prietene ... nu cred ca voi ajunge vreodata sa aleg alta marca de motocicleta! Si cred ca nici tipul / modelul!

GS-ul si GSA-ul mi se par exact croite pe cerintele si nevoile mele.

 

Nu-ti fie teama, nu-mi voi schimba crezul niciodata! Daca nu l-am schimbat atunci cand - noua fiind (1200km) - mi s-a stricat antena ring ... foarte slabe sanse!

 

Pai ia arunca tu un ochi si vezi ce oferta - si in ce configuratie - au ei pentru modelul 2012! ca daca ii intrebi de modelul 2010 cred ca se casapesc de ras ...!

 

Zici ca imi faci cadou cateva casete de manele ...? Iti multumesc pentru intentie, da'chiar nu vreau sa te privez de muzica prefearata!

Auzi la el "cateva casete cu manele" ...!

 

Da vad ca nu te incurci cu una, ai chiar destule daca iti permiti sa-mi faci cadou cateva ...! Melomanule ... iti descoperim adevarata fata ...?!

Auzi, ia vezi, poate-l convingi pe Salam sa-si iau un ST1200! Nu de alta, da' mai faci rost de niste noutati!

 

Si cum sa testez ST-ul? Unde naiba ai vazut sau ai auzit tu de ST1200 disponibil pentru test in Romania?

 

Din cate stiu eu, toate bucatile existe sunt ... TREI - din care una din 2010, inca asteapta sa fie infiata!

 

Ma duc sa mananc, ne azuim dupa!

Tine aproape, nu te lasa, tine steagul sus ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit nu pun la suflet. Acum gusturile nu se discuta, dar totusi Yamaha chinezarie mi se pare cam mult. Daca e sa o luam pe gusturi si mie GS-ul mi se pare exagerat pe ici pe colo. Unele exagerari sunt de la facerea lumii, respectiv latimea motorului, celelalte dobandite pe parcurs respectiv dimensiunile jumatatii anterioare a motocicletei si culminand cu exagerarile electronice. Tot la cap exagerari dpmdv poate fi socotit si cardanul pe o parte, complet inutil, dar generator de complicatii mecanice, la randul lor generatoare de probleme. Dpdv al exagerarilor o compar cu Q7, nu strict dimensional. Si daca este sa fie o incheiere lucrul care ma nelamureste cel mai mult este inegaliatea componentelor dpdv al fiabilitatii. Degeaba faci pistiane, cilindrii segmenti indestructibili, daca la 30-40000 km prebuie sa farami motocicleta sa schimbi un simering de 4 euro, sau rulment, pinion si sa platesiti 400 pe manopera. Bine ca BMW a renuntat la aviatie, caci daca foloseau aceeasi filozofie, erau falimentari de mult.

 

Ce vrei sa spui cu asta?La tine cardanul este pe doua parti ? Nu sari la beregata, nu ma bag in scandalul vostru, pur si simplu nu inteleg ce-ai vrut sa spui dpdv tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca dpdv semantic

 

tot citind pe aici ma intreb daca unii dintre voi v-ati luat bmw pentru ca sunt motociclete relativ bune sau din cauza ca sunt foarte scumpe si lumea stie ca sunt foarte scumpe? !

 

 

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai aproape. Sfarsitul Lumii se apropie. Nu am manele, dar la cerere fac rost. La fiecare intersectie exista un dealer.

Am crescut si noi (XTZ) suntem 6.

 

 

Uau ...! SASE bucati ...? Bravo dom'le ...!

Cine ar fi crezut vreodata ca pe criza asta se vor vinde - auzi dumneata - sase bucati in trei ani...?! Tu vorbesti serios, sau te tii de glume?

 

Clar, Romania e tara tuturor posibilitatilor ...!

Sa-l vad eu p-ala care spune ca romanu' nu se pricepe la motociclete ...!

 

Sper sa va ajute bunul Dumnezeu, si in 2013 sa fiti chiar sapte!

Nu de alta, da' din punct de vedere contabil, o motocicleta se amortizeaza in 5 ani.

Ca atare, daca nu exista vreun binevoitor (si) pentru exemplarul din 2010 - desi mi se pare exagerat de mare pretul la care este evaluata - atunci Ciprian in 2014 ar trebui sa ... o caseze, sau sa o doneze!

 

Auzi, sa nu-mi zici ca ST-ul e ca vinul - stii tu chestia cu vechimea ...!

 

Fraierii de la Bavaria au comandat deja 11 bucati. Daca ma intrebi pe mine, pot sa-ti spun ca pana in iunie nu le vor mai avea ...!

 

In 2005 cand aveam GS-ul 650, un grec cu care lucram la Kodak, mi-a spus ca si fratele lui avea o motocicleta BMW si ca inaintea ei avusese tot una BMW - nu se pricepea, asa ca nu stia de ce modele era vorba.

 

INSA, mi-a spus o vorba pe care de multe ori mi-o aduc aminte: "Aurelian, once you have owned a BMW bike, you'll always be sticked to this brand"

 

Omule ... eu unul cred ca avea dreptate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...