Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Fraierii de la Bavaria au comandat deja 11 bucati. Daca ma intrebi pe mine, pot sa-ti spun ca pana in iunie nu le vor mai avea ...!

 

 

Mai, dar nu este foarte ciudat ca la aproape trei luni de la lansare, nici pe site-ul Bavaria si nici pe bmw-motorrad.ro nu se pomeneste absolut nimic despre noul 1200GS?? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, asa este!

 

Mai au trei bucati - fabricatie 2012 - de care incearca sa "scape", iar aparitia noului model (le) incurca putin socotelile.

 

Faptul ca preturile celor doua generatii sunt comparabile, in mod cert ii fac pe cei ce-si doresc GS, sa amane decizia de cumparare pana vor vedea si testa noul model.

 

In mod sigur de aparitia acestuia au aflat toti cei interesati de marca - de pe site-ul oficial - iar cei care doresc o oferta pentru GS, primesc ... doua - atat cea pentru generatia (devenita deja) anterioara, cat si oferta pentru noul model.

 

Sunt convins ca pana la sfarsitul lui februarie - cand vor sosi cele 11 bucati - vor mai umbla la pret si le vor vinde.

 

Sincer vorbind, daca as fi in locul lor, as face la fel - intai scap de stoc si apoi ma ocup sa promovez de noul model!



Da, asa este!

 

Mai au trei bucati - fabricatie 2012 - de care incearca sa "scape", iar aparitia noului model (le) incurca putin socotelile.

 

Faptul ca preturile celor doua generatii sunt comparabile, in mod cert ii fac pe cei ce-si doresc GS, sa amane decizia de cumparare pana vor vedea si testa noul model.

 

In mod sigur de aparitia acestuia au aflat toti cei interesati de marca - de pe site-ul oficial - iar cei care doresc o oferta pentru GS, primesc ... doua - atat cea pentru generatia (devenita deja) anterioara, cat si oferta pentru noul model.

 

Sunt convins ca pana la sfarsitul lui februarie - cand vor sosi cele 11 bucati - vor mai umbla la pret si le vor vinde.

 

Sincer vorbind, daca as fi in locul lor, as face la fel - intai scap de stoc si apoi ma ocup sa promovez noul model!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai citeste fraza si incearca s-o analizezi dpdv semantic, nu tehnic.

vezi ca ai pm de la mine si nu e felicitare de craciun.

 

 

 

 

ortac ii spui lu tac'to, zdreanta ce esti.

mars de aici.

Rog pe cineva mai avizat in ale forumului sa-mi spuna cum fac sa pun pe cineva la ignore [sunt convins ca nu voi pierde nimic pt ca userul in cauza nu aduc nici un plus comunitatii pt neincrezatori puteti vedea aici ultimele 5 posturi ]. Pt sfertodoct vezi ca ai aici link cu ce inseamna ortac.
Acum astept pe pm sa vad cat de bogata si variata e colectia ta de injuraturi cu trimitere la origini ..si probabil pe forum vaicareli si spume la gura. [Pe care sper sa nu le mai vad odata adaugat la ignore]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, uneori DEX-ul sau alte dictionare explicative sunt cu 20 ani in urma limbii vorbite in prezent. Daca e sa analizam "ortac" ar putea foarte bine sa insemne si : persoana slab educata, necivilizata, dominata de spiritul de turma, dispusa sa-si faca singura dreptate, incalcand cele mai elementare norme sociale.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, uneori DEX-ul sau alte dictionare explicative sunt cu 20 ani in urma limbii vorbite in prezent. Daca e sa analizam "ortac" ar putea foarte bine sa insemne si : persoana slab educata, necivilizata, dominata de spiritul de turma, dispusa sa-si faca singura dreptate, incalcand cele mai elementare norme sociale.

 

 

:10: Chiar asa si parea din posturile de pe topicul asta cel putin...si dupa cum vezi din pm-ul pe care l-am primit a demonstrat clar ca asa este. Poate ma ajuti cu niste instructiuni de bagat la ignore ca nu ma prind cum se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, uneori DEX-ul sau alte dictionare explicative sunt cu 20 ani in urma limbii vorbite in prezent.

---------

 

Fara suparare, dar nu sunt de acord. In limba vorbita in prezent de foarte multi se foloseste prea des "e multe". La fel cum vad prea des pluralul "suporti", corect fiind http://dexonline.ro/definitie/suport sau "robineti", corect fiind http://dexonline.ro/definitie/robinet. Multe alte exemple pot fi date. Pai ce facem, construim DEX-ul dupa cum se vorbeste la colt de strada sau incercam sa ne auto-educam si sa vorbim corect romaneste?

Mergand pe logica asta, in curand, "e multe" va fi corect gramatical.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic mai adevarat. Multe anomalii lingvistice folosite in vorbirea curenta au fost intr-un tarziu recunoscute, corecte si introduse in DEX. Problema nu este daca sa fie sau nu introduse, ci daca s-au inpamantenit definitiv in limbaj, pt a fi abia apoi permise. De aici si inevitabila inertie. Limba este oricum vie si in permanenta modificare. Greu ne dam seama pt ca procesul este lent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alooo bai ...

ati BOLANZIT....?

ICISA E VORBA DE BMW NU DE DEX...CA VA URC ACUM PE FLEX!!!

 

 

 

bogdan

te rog eu mult.....

 

lasa DEXul la altii si termina cutiile alea ...mai ales ca acum ....ai ....pana si ....BALAMALELE,,,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum astept pe pm sa vad cat de bogata si variata e colectia ta de injuraturi cu trimitere la origini ..si probabil pe forum vaicareli si spume la gura. [Pe care sper sa nu le mai vad odata adaugat la ignore]

pai tu ma faci ortac/miner cand eu vreau sa te ajut sa intelegi cum vine cardanul pe de o parte iar pe de alta parte te oftici cand iti raspund cu aceeasi moneda si te fac zdreanta...?!

 

macar acum ai inteles semantica frazei lui Bogdan sau tot insisti sa intelegi dpdv tehnic cum vine cardanul pe o parte?

 

ma retrag, o gramada de corporatisti aroganti si sclifositi pe aici de care rad si pe care ii iau la misto cu placere in mod normal, dar ce e mult strica.

cinste celor modesti si cu bun simt.

 

ortac o fi avut initial sensul de tovaras DAR se foloseste exclusiv pentru mineri. in contextul dat are exact sensul explicat de Bogdan ( incult.badaran.necizelat etc.) mai ales de la mineriade incoace. la fel ca atunci cand spui "taran" si evident nu vrei sa sugerezi un lucrator al pamantului harnic, destept si cu bun simt, dimpotriva.

 

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ).

stiu ca putem discuta in contradictoriu tu fiind un veteran am bmw-ului, eu unul fan de japoneze si cu pareri bine definite in timp atat tehnic cat si uman, deci n-are rost :)

 

 

Pai hai, inainte sa ne definim parerile asa de bine si sa dam verdicte ca este aberatie etc, sa vorbim in cunostinta de cauza. De exemplu noul GS costa la baza fix cat CT, ST si Explorer. Fostul era intr-adevar ABERANT de scump, fiind la baza cu cateva sute de euro mai ieftin iar cu dotarile echivalente (ABS, ASC) cu imensa suma de cca 500 mai scump. :D

 

Dar hai sa vedem ce ne asteapta de exemplu la preferata ta Honda dupa cumparare si sa vedem unde sunt aberatiile. Si mi-a venit ideea sa caut preturile la accesorii dupa ce ieri vorbeam cu Ovideo care mi-a zis ca a cerut oferta de pret la CT accesorizata full (ma rog, ce inseamna full la Honda, ca nu se pune problema de tempomat, far cu LED, senozi de presiune sau ESA, astea sunt din alta era) si ca batea la 18.000 eur.

 

Deci, iata ce urmeaza dupa pretul de baza, (preturi in euro):

 

- set complet 3 cutii (top+sidecase): Honda 1780; BMW: Vario 1048 iar cele ADV de aluminiu 1258. (n caz ca nu se comanda set de trei, preturile individuale sunt exact duble fata de BMW Vario)

- geanta interioara case: Honda 99, BMW (vario si impermeabila) 85

- proiectoare LED: Honda: inclusiv cabluri, set montaj etc 729 dar obligatoriu cu acel cadru-decor (asazis-ul cadru de rezervor) care mai costa 318. Deci peste 1000 cu totul, altfel nu le poti avea. La BMW setul de proiectoare LED cu tot cu set montaj costa numai 469;

- cric central: Honda: 228, la BMW este standard inca de acum 20 ani de la 1100GS. Dar ca sa fiu corect, as echivala suma asta de exemplu cu computerul de bord si handguard care la GS sunt optionale.

- manere incalzite: Honda (inclusiv set montaj etc) 341, la BMW doar 197

- alarma: la Honda 401, la BMW 209. Cu mentiunea ca la BMW, atat alarma cat si manerele incalzite sunt in lista de optiuni, nu de accesorii, si odata comandate sunt montate din fabrica, nu de un nene la ei in service la cerea clientului cum e la Honda. Asadar, nu este deloc exclus sa se mai adauge si pret de montaj pt Honda. In plus, pt manerele incalzite, toate cablajele la BMW sunt elegant integrate in ghidon, nu in halul in care se vad la Honda (am pus comentariile si pozele aferente pe topicul de Crosstourer in primavara).

 

Asdar, la un calcul in cazul adaugarii acestor accesorii (nu am luat in calcul cricul) iese o diferenta de cca 1600eur in favoarea BMW.

So... cine sunt aia aberanti cu preturile?

 

Asdar, conform listei de preturi incluzand si alte "detalii" neincluse mai sus cum ar fi parbriz putin mai mare, priza de 12v, cricul etc CT-ul sare de 18.000. Si asta cum am zis fara "rahaturi electronice" gen ESA, RDC.

 

Spor la trolat si batut campii in continuare "anti-bmwistilor". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Mosu, apoape tot ce trebuie sa stim despre subiect, cu bune si rele:

 

http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm

Si o poza pt ca ati fost cuminti.

Alooooo MOSUUUUU

 

anul asta ai fost tare RAU

MI ai lasat motocicleta CHEALA

 

sper sa fii mai prompt la anul.......

 

inca astept cutiile.......

 

@ khk ule

... m ai convins ... tot BMW o sa mi iau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Vlad, nu stiu de unde si cum ai luat preturile dar...

iti spun povestea xt-ului meu: am cautat cateva luni gs1200,1200gs adv, ktm990, xt1200 si ct. Am dat zeci de mail-uri si am primit cateva oferte. In ordine crescatoare de pret - xt 1200, ct, ktm 990 si la distanta destul de mare gs 1200 si adv. Xt-ul era mai ieftin datorita unui amic care a cumparat doua de la un dealer si asta urma sa fie al 3-lea, asa ca am primit un pret ce nu-l puteam refuza. Prin urmare aveam de ales intre xt1200 la 10400, ct la 12100, ktm 990 la 12990(-3% la plata cash),gs1200 la 15000 si bmw r1200gs adv la 16900.

Am stabilit cu toti acei dealeri randez vous si am plecat la cumparaturi fara sa stiu ce voi lua. Nu a fost prima data cand am plecat sa iau un model si am venit acasa cu altceva, respectiv am plecat sa iau bmw k1200r si am luat r1200gs.

La prima vizita am mers la Honda in Monchengladbach si am plecat mai rapid decat un TGV, nu-mi place Crosstourer-ul, e urat. Urmatoare vizita la Regensburg la Yamaha, vizita care a incheiat sesiunea de cumparaturi... Superba si ma astepta s-o incalec. Din ce am "prins" am primit o reducere de 12% fiind a N-a motocicleta cumparata de la acel dealer si al 3-lea XT de amicul meu.

De retinut ca nici una nu avea genti, tigai,revolvere sau bate de baseball incluse.

- xt varianta de baza, ct la fel, ktm 990 adv r, bmw r1200gs si adv cu esa si manere incalzite...- toate noi cu 0 km.

Pentru a evita discutile gen fara tva & co precizez ca preturile au fost pentru PF si chitanta a fost taiata de dealer pe numele meu. Dealtfel in cazul meu nemtii au facut exceptie de la regula corectitudinii si cand am ajuns la Dealer si am ajuns sa cumpar motocicleta mi-a spus ca actele vor fi gata peste cateva zile asa ca am plecat acasa cu motocicleta doar cu numere de toll,asig si chitanta... la care am asteptat acasa 25 de zile sa-mi vina actele de mi-au iesit peri albi... am zis ca am fost pacalit si am luat vreo furaciune.

 

Vlad, am intervenit pentru ca tu promovezi BMW si ai denigrezi maxim pe ceilalti, incerci sa spui ca sunt comparabile la preturi dar ca bmw e mult mai dotat si capabil. GRESIT. Are ce-i drept mai multe dotari dar pretul, in cazul meu cu 50% mai mare, si faptul ca am avut patanii cu GS-ul si cu servisarea m-a facut sa aleg pragmatic respectiv XT1200.

Alde gura casca te vor crede pe cuvant dar cineva interesat sa cumpere se va informa, va da multe mail-uri si va cere oferte la mai multi dealeri. La Yamaha si Honda am primit si preturi mari dar trebuia sa fiu prost sa aleg cel mai mare pret. In schimb BMW e batut in cuie si de negociere semnificativa nu poate fi vorba.

Am avut r12gs si am xt12 si poi afirma ca gs-ul nu-i mai bun decat xt-ul. Ba mai mult, la xt am scapat de senzatia pe care o aveam cu gs -ca acum se strica, ca nu mai porneste... senzatie 'prinsa' evident din pataniile cu gs.

Pentru cei care se impiedica de lipsa ledurilor, a tempomatului sa mai stiu ce alte dotari le spun ca mie nu mi-au fost strict necesare in schimb cei 5000 euro in plus au contat foarte mult.

 

Ma scris foarte mult dar dupa cateva cani de tuica mi-a venit inspiratia :alcy:

 

Craciun Fericit !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...