_Tex_ Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h. Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4. Sigur nu e ceva in neregula cu ele? Poate trebuie reglat ceva. Aveam maxim 6,3 la ZZR (193 CP, 230 kg), iar la GTR (155 CP, 305 kg) am 5,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Sigur nu e ceva in neregula cu ele? Poate trebuie reglat ceva. Aveam maxim 6,3 la ZZR (193 CP, 230 kg), iar la GTR (155 CP, 305 kg) am 5,5.IMAG0643.jpg in ce conditii de exploatare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 din nou razboiul pipetei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 in ce conditii de exploatare? In conditii asemanatoare cu cele descrise in excursia ta de ieri. Adica mers tare la drum intins, prea putin rulez in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) la condus cuminte drum lung si fara depasiri, fara sprituri, mers constant 80-90 pot scoate pana in 6, da unde-i factorul FUN? la 90 constant pe un drum liber(Bulgaria) si cu ceva ambitie am scos pe 60km medie 5,3......conteaza enorm stilul de mers. A... si nu vreau sa mai repet experimentul... Editat Martie 6, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 bogdan facem un test la mobre? mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%. Mai stateai si tu 5-10 minute si poate imi iesea vreun pariu ca urmeaza sa postezi... In principiu stim ca singura duda care ai gasit-o la mobra a fost rezervorul prea mare si ca ai lucra la modalitati sa-l micsorezi daca n-ar afecta protectia la vant In rest, ca o fi consum mare sau mic poti sa-ti dai cu parerea daca ai mers cu mobra din problema respectand datele problemei... altfel, esti hater, troll si/sau bagator in seama cu timp de pierdut... nici unul din astea nu e ceva care un om normal ar aspira sa fie. PS - N-am GS (nici macar BMW) da' macar stiu cu ce se mananca si nu de pe forumuri. Editat Martie 6, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 bogdan facem un test la mobre? mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam..... Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 cursele prin coborare in deal la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 In conditii asemanatoare cu cele descrise in excursia ta de ieri. Adica mers tare la drum intins, prea putin rulez in oras. bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum? Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv. pacat ca odata cu varsta nu vine si putina intelepciune. a fost atata mancarime cu bmw-ul de mi-e si lehamite deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 bogdan facem un test la mobre? mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam..... ianmachime ma bag si eu cu bogdan si cu tine sa fie 2 motoare si un bmw. ne dai avans 30 de minute , noi sigilam busonul de la benzina, tu de la ulei:) care termina primul uleiul, pierde. e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h. Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4. fara misto acum mers cu gs 1200 in paralerul cu vara, la 110 ala papa 4.5- 4.8. vara un pic ( 5 aprox ) mai mult dar la 7..ai o buba..poate filtur are, bujii.ceva.. e mult prea mult Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%. vorbim de uleiul de la cardan sau de la ungatoriul de lant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum? Da. E vorba de putere mare livrata fara sa zapacesti motorul atunci cand vrei depasiri rapide si alte manevre care presupun schimbarea ritmului constant. Cred ca si faptul ca sunt 4 cilindri in linie conteaza enorm. Am fost odata de la Bucuresti la Troyan (300 km) impreuna cu un tip cu Aprilia Futura. Ca sa tina ritmul, consumul lui a fost aproape 10. In plus, mai e vorba si de scopul pentru care a fost proiectata motocicleta si aici n-ai de sa ii dai in cap neamtului. E adevarat, poti merge repede cu GS-ul pe asfalt, insa el nu pentru asta a fost proiectat. Ca sa fac analogie cu auto, eu am L200 si Laguna. Pot merge cu L200 la fel de repede la drum intins ca si cu Laguna, insa in loc de 6,5 consuma 9. Totusi, asa cum zice foxbat, nu m-as fi bagat in discutie daca nu mi s-ar fi parut totusi exagerat acest 7, confirmat de mai multa lume. Editat Martie 6, 2013 de textex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) xtrblack: Design-ul motocicletei ( mai special............ai N carene pe ea ) o face sa consume atat de mult. Pe R-ul meu daca mergi legal gen 90km/h -100km/h consuma 4% Bucuresti-Campina dus intors cu 50de lei ( anul trecut ) Daca mergi o leaca mai tare ia 5-6 (6 dk te joci 150-200 unde ai loc ) La mers in oras nu sare de 5% - hai treaca 5,5( Bucuresti ) si nu sunt genul care sa mearga la consum. Pe Transfagarasan dk o arzi rau 1-a 2-a ia 6-7, aici ma refer la schimbare de minim 7000rpm sau tinuta in viraje stranse cu 1-a si iesit din viraj pana la 8000rpm cand intra limitarea. Eu folosesc si frana de motor mult. Per total boxerul meu golas(198kg) consuma cam 5% peste tot , dar e golas si o leaca mai frumusel PS : La modelul meu R computerul e in lumea lui( " fara numar " ) , in oras imi arata consum de 9 uneori 10% iar in afara imi arata minim 6% , dar de mic copil computerul meu de bord a fost mai manelist. Editat Martie 6, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 cand am iesit de pe autostrada imi indica un consum general de 6.4 Pune-i frate GPL,...un recipient de 18 litri in topcase consum mediu 9%, GPL,.la pret de 3RON/litru = 27 de RON faci 100 km cu benzina cred ca iesi la 40 RON pe 100 km, ..vorbesc cu Borcea si pentru tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Vechiul GS consuma un pic mai mult decat alte motoare similare in aceleeasi conditii de deplasare, dar diferenta nu este exagerata. Ianakim consuma mai mult datorita stilului lui de mers. Orice demaraj este facut la maxim. Eu am in bord si optunea consumului instatantaneu, pe care GS nu o are. La demaraje puternice consumul instantaneu ajunge la 13 si chiar peste, pt cele cateva secunde cat tine nebunia, dupa care revine la normal cand viteza s-a stabilizat. Unul din secretele consumurilor mici scoase de mine vine de aici. Evit sa ajung la astfel de valori si economia este considerabila folosind datele precise in timp real. Evident am folosit aceste informatii doar cand faceam concurs cu Aurelian sau alti prieteni, cand merg singur nu ma intereseaza subiectul. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv. Editat Martie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 Vechiul GS consuma un pic mai mult decat alte motoare similare in aceleeasi conditii de deplasare, dar diferenta nu este exagerata. Ianakim consuma mai mult datorita stilului lui de mers. Orice demaraj este facut la maxim. Eu am in bord si optunea consumului instatantaneu, pe care GS nu o are. La demaraje puternice consumul instantaneu ajunge la 13 si chiar peste, pt cele cateva secunde cat tine nebunia, dupa care revine la normal cand viteza s-a stabilizat. Unul din secretele consumurilor mici scoase de mine vine de aici. Evit sa ajung la astfel de valori si economia este considerabila folosind datele precise in timp real. Evident am folosit aceste informatii doar cand faceam concurs cu Aurelian sau alti prieteni, cand merg singur nu ma intereseaza subiectul. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv. bogdan ca de obicei stii ce spui dar nu in totalitate atat la gsa ul din 2007 cat si la cel din 2010 exista optiunea pe comp de bord DE A INDICA CONSUM INSTANTANEU..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) xtrblack: Design-ul motocicletei ( mai special............ai N carene pe ea ) o face sa consume atat de mult.... Deduc dintr-un filmulet postat de curand ( ) ca nu carena e cea mai mare problema la Ianachim. Coeficientul lui aerodinamic e tandari pen'ca sta in picioare prea mult! (Si asta corelat desigur cu topicul de gurmanzi deschis de curand...) In cazul lui se aplica perfect butada: "Stai jos! 4(%)!." Editat Martie 7, 2013 de robert_bobariu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 informatiile de pe site-ul asta is destul de exacte cat sa iti faci o parere despre consumul unui anumit model, desi majoritatea includ multa autostrada in log-uri http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?fueltype=2&exactmodel=gs&powerunit=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) bogdan ca de obicei stii ce spui dar nu in totalitate atat la gsa ul din 2007 cat si la cel din 2010 exista optiunea pe comp de bord DE A INDICA CONSUM INSTANTANEU..... Eu nu am scormonit in bord, v-am intrebat pe voi, mai multi, intre care si Aurelian si asa mi-au spus. Am intrebat si aici pe forum si cum nimeni nu a catadicsit sa raspunda am tras concluzia ca nu exista. Scuze, dar acum baga si o poza cu bordul setat pe consum instantaneu macar de acum sa stiu unde-l afiseaza. informatiile de pe site-ul asta is destul de exacte cat sa iti faci o parere despre consumul unui anumit model, desi majoritatea includ multa autostrada in log-uri http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/629-R_1200.html?fueltype=2&exactmodel=gs&powerunit=2 Mai mult decat rezonabile mai ales in primele pagini. In pg 17 e si marele Baiazid in coada listei ca o arde tare. Editat Martie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Eu cred ca consumul ala de 7 si ceva e chiar laudabil avand in vedere ca baiatul alearga in felul lui, mai ales ca nu cred ca a prins si vreme foarte calda. Conteaza mult si temperatura de afara. In perioada asta eu nu fac mai mult de 180 km cu un plin, iar vara ajung la 300. Asta spun doar ptr trafic in oras, dar si la drum intins sunt diferente semnificative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) 7% scot doar pe autostrazi, mergand cu viteze de 140-150 km/h (cu coburi si pasager), iar in aceeasi configuratie dar pe sosele normale consumul este max. 6% (de regula 5.7%), avand un mers dinamic (dar nu nebunesc), cu maxime de 120-130 km/h. Nu prea cred ca alte motoare touring-neduro de 1.200 cmc au consum mai mic decat GS-ul. Sport-touring nu se pune, alea sunt mult mai aerodinamice. Editat Martie 7, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 7% scot doar pe autostrazi, mergand cu viteze de 140-150 km/h (cu coburi si pasager), iar in aceeasi configuratie dar pe sosele normale consumul este max. 6% (de regula 5.7%), avand un mers dinamic (dar nu nebunesc) Subscriu. Si eu ajung pe la 7% pe autostrada cu cele 3 cutii (de obicei fara pasager dar nu sunt un slabut si greutatea mea cam compenseaza si juma' de pasager). De fapt, nu am observat o variatie sensibila cu sau fara cutii (cutiile vario, neextinse). Variatia sensibila este clar dependenta in mare parte de viteza. In rest, la o tura lunga, in conditiile in care de fel nu menajez deloc acceleratia ca nu mi-am luat motocicleta sa fac recorduri stupide de consum ci ca sa ma bucur din plin de ea (pasurile de exemplu la cam urc schimband des spre sau chiar la rosu), nu reusesc sa sar de 5,7%, ultima data chiar mi-a iesit cam 5,4% (ata pe computer cat si confirmat la pompa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 doar cand faceam concurs cu Aurelian. Sunt curios noul GS daca a adaugat in computer consumul instantaneu si informatii mai precise si in general daca motorul este mai bun dpadv. Bogdan, mai pardon ...! Eu NICIODATA nu am facut concurs cu tine pe teme de consum! Asta e un fix al tau pe care vad ca-l ai in continuare ...! Am mai spus-o si o repet: cand am mers in Bulgaria si TU ti-ai propus sa faci concurs de consum, motorul meu avea doar 5000 km, aveam cauciucuri TKC80, (super) parbrizul VStream si trageam de tine sa mergi mai repede. Ai uitat cand m-am oprit si v-am intrebat de ce mergeti ca tractorul (de incet)? Nu ma fa, ca-l pun pe Cezar sa confirme ce spun! Desi ai masina, sunt surprins sa vad nu stii ca - sau te faci ca nu stii - la orice masina consumul creste cand ruleaza cu cauciucuri de iarna. In cazul in care tu consideri ca TKC-ul 80 - pe care scrie M+S - este un cauciuc dedicat de strada / consum mic ... e timpul sa-ti schimbi parerea! Ca tot l-am adus in discutie, inca o data il recomand tuturor posesorilor de touring-enduro! Eu le-am schimbat pe amble la 10500km pentru ca spatele pe nisip incepuse sa danseze putin; fata insa mai mergea cred cel putin 2000km. Ia spune tu poporului cu ce era incaltata motocicleta ta atunci. Aud ..?! Ceea ce vad este ca pe niciun posesor de GS / GSA nu-l deranjeaza consumul; pe tine insa te chinuie rau subiectul asta. Dar daca tii neaparat sa vezi care sunt consumurile la GS, ia baga matalutza un concurs cu noul model - asta ca sa vorbim ... "de la radiator la radiator"! Cat despre faptul ca (inca) nu stiai ca GS-ul are optiunea - in functie de pachet - de a arata consumul instantaneu pe bord, nu-ti pot spune decat ... RUSINICA ...! Omule, in ciuda antireclamei pe care ai facut-o marcii ... cifrele - ma refer la vanzari - "vorbeste"! Si ma refer strict la Romania, caci pe plan global toata lumea stie cum stau lucrurile ...! Ba mai mult, vad ca inca n-ai primit nimic de la Yamaha pentru (de)serviciile aduse BMW-ului ...! Auzi, o sa ai curaj sa mergi la Bavaria sa faci testul cu noul model? Eu nu am scormonit in bord, v-am intrebat pe voi, mai multi, intre care si Aurelian si asa mi-au spus. Am intrebat si aici pe forum si cum nimeni nu a catadicsit sa raspunda am tras concluzia ca nu exista. Scuze, dar acum baga si o poza cu bordul setat pe consum instantaneu macar de acum sa stiu unde-l afiseaza. Mai mult decat rezonabile mai ales in primele pagini. In pg 17 e si marele Baiazid in coada listei ca o arde tare. Bogdan, ce-ai omule, ai baut soricioaica ...? Tu chiar crezi ce scrii? Sa nu-mi pui ca eu nu stiu cum mi-au fost configurate ultimele doua motociclete, caci zau ca nu te cred! Ia uita-te-n oglinda, n-ai nasul putin mai mare ...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.