foxbat Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 alta, asa i , Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 5, 2013 Autor Share Postat Martie 5, 2013 (editat) revenind la GS SI GSA... la un drum. 700 km consum de 7.2 la o medie de 90 km/h autostrada cam 50 km iar restul judetene Editat Martie 5, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 consum de 7.2 la o medie de 90 km/h autostrada cam 50 km iar restul judetene Cum naiba 7,2?? Sa aiba legatura cu frigul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Cum naiba 7,2?? Sa aiba legatura cu frigul? cu media de 90? nu e mult. la drumurile noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Are legatura cu viteza. Daca media este 90 a tras foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Corect, la postul asta trebuie sa ii dau dreptate domnului Harea . La mers normal, media iese undeva la 50 60 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 au fost zone intinse unde am stat la 140-150 pe autostrada nu am depasit 120 pai daca la 8.40 am plecat si la 18.30 m am intors dincare pauzele au fost cam 1.30 ore cand am iesit de pe autostrada imi indica un consum general de 6.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 misto, dar 7.2 e consum de SS la 170 in fine, stiam eu ca intre K si GSA e un punct comun in afara de faptul binestiut, acum am aflat si care , consumul apropo, ai carat cu tine 7.2 l de ulei ?!sau i-au cumparat de la peco pe drum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) misto, dar 7.2 e consum de SS la 170 in fine, stiam eu ca intre K si GSA e un punct comun in afara de faptul binestiut,cum am aflat si care , consumulpropo, ai carat cu tine 7.2 l de ulei ?!sau i-au cumparat de la peco pe drum ? tu ai incercat sa scoti vreodata o medie de 90kmh la noi in tara (pe 700km)? am facut suceava - bucuresti cu masina si am scos o medie de 88 kmh. scopul nu era sa scot o medie cat mai mare, doar ca aveam o urgenta. la cum se circula la noi, media de 90 kmh e f mult. p.s. ia-ti ce ss vrei tu si te duc pe drumurile pe care merg eu deobicei (dn-uri, nu prin munti sau offroad). am timp si de-un schimb de ulei pana ajungi tu. si odata ajuns, sigur nu mai ai chef nici sa f*** Editat Martie 6, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 io am motocicleta, nu bmw. nu'stiu io da'aste cu medii , alea alea. lant, cardan, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h. Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4. Editat Martie 6, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h. Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4. Sigur nu e ceva in neregula cu ele? Poate trebuie reglat ceva. Aveam maxim 6,3 la ZZR (193 CP, 230 kg), iar la GTR (155 CP, 305 kg) am 5,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Sigur nu e ceva in neregula cu ele? Poate trebuie reglat ceva. Aveam maxim 6,3 la ZZR (193 CP, 230 kg), iar la GTR (155 CP, 305 kg) am 5,5.IMAG0643.jpg in ce conditii de exploatare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 din nou razboiul pipetei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 in ce conditii de exploatare? In conditii asemanatoare cu cele descrise in excursia ta de ieri. Adica mers tare la drum intins, prea putin rulez in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) la condus cuminte drum lung si fara depasiri, fara sprituri, mers constant 80-90 pot scoate pana in 6, da unde-i factorul FUN? la 90 constant pe un drum liber(Bulgaria) si cu ceva ambitie am scos pe 60km medie 5,3......conteaza enorm stilul de mers. A... si nu vreau sa mai repet experimentul... Editat Martie 6, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 bogdan facem un test la mobre? mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%. Mai stateai si tu 5-10 minute si poate imi iesea vreun pariu ca urmeaza sa postezi... In principiu stim ca singura duda care ai gasit-o la mobra a fost rezervorul prea mare si ca ai lucra la modalitati sa-l micsorezi daca n-ar afecta protectia la vant In rest, ca o fi consum mare sau mic poti sa-ti dai cu parerea daca ai mers cu mobra din problema respectand datele problemei... altfel, esti hater, troll si/sau bagator in seama cu timp de pierdut... nici unul din astea nu e ceva care un om normal ar aspira sa fie. PS - N-am GS (nici macar BMW) da' macar stiu cu ce se mananca si nu de pe forumuri. Editat Martie 6, 2013 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 bogdan facem un test la mobre? mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam..... Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 cursele prin coborare in deal la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 In conditii asemanatoare cu cele descrise in excursia ta de ieri. Adica mers tare la drum intins, prea putin rulez in oras. bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum? Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv. pacat ca odata cu varsta nu vine si putina intelepciune. a fost atata mancarime cu bmw-ul de mi-e si lehamite deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 bogdan facem un test la mobre? mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam..... ianmachime ma bag si eu cu bogdan si cu tine sa fie 2 motoare si un bmw. ne dai avans 30 de minute , noi sigilam busonul de la benzina, tu de la ulei:) care termina primul uleiul, pierde. e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h. Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4. fara misto acum mers cu gs 1200 in paralerul cu vara, la 110 ala papa 4.5- 4.8. vara un pic ( 5 aprox ) mai mult dar la 7..ai o buba..poate filtur are, bujii.ceva.. e mult prea mult Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%. vorbim de uleiul de la cardan sau de la ungatoriul de lant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum? Da. E vorba de putere mare livrata fara sa zapacesti motorul atunci cand vrei depasiri rapide si alte manevre care presupun schimbarea ritmului constant. Cred ca si faptul ca sunt 4 cilindri in linie conteaza enorm. Am fost odata de la Bucuresti la Troyan (300 km) impreuna cu un tip cu Aprilia Futura. Ca sa tina ritmul, consumul lui a fost aproape 10. In plus, mai e vorba si de scopul pentru care a fost proiectata motocicleta si aici n-ai de sa ii dai in cap neamtului. E adevarat, poti merge repede cu GS-ul pe asfalt, insa el nu pentru asta a fost proiectat. Ca sa fac analogie cu auto, eu am L200 si Laguna. Pot merge cu L200 la fel de repede la drum intins ca si cu Laguna, insa in loc de 6,5 consuma 9. Totusi, asa cum zice foxbat, nu m-as fi bagat in discutie daca nu mi s-ar fi parut totusi exagerat acest 7, confirmat de mai multa lume. Editat Martie 6, 2013 de textex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) xtrblack: Design-ul motocicletei ( mai special............ai N carene pe ea ) o face sa consume atat de mult. Pe R-ul meu daca mergi legal gen 90km/h -100km/h consuma 4% Bucuresti-Campina dus intors cu 50de lei ( anul trecut ) Daca mergi o leaca mai tare ia 5-6 (6 dk te joci 150-200 unde ai loc ) La mers in oras nu sare de 5% - hai treaca 5,5( Bucuresti ) si nu sunt genul care sa mearga la consum. Pe Transfagarasan dk o arzi rau 1-a 2-a ia 6-7, aici ma refer la schimbare de minim 7000rpm sau tinuta in viraje stranse cu 1-a si iesit din viraj pana la 8000rpm cand intra limitarea. Eu folosesc si frana de motor mult. Per total boxerul meu golas(198kg) consuma cam 5% peste tot , dar e golas si o leaca mai frumusel PS : La modelul meu R computerul e in lumea lui( " fara numar " ) , in oras imi arata consum de 9 uneori 10% iar in afara imi arata minim 6% , dar de mic copil computerul meu de bord a fost mai manelist. Editat Martie 6, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.