Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

revenind la GS SI GSA...

la un drum. 700 km

consum de 7.2 la o medie de 90 km/h

autostrada cam 50 km iar restul judetene

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost zone intinse unde am stat la 140-150

pe autostrada nu am depasit 120

 

pai daca la 8.40 am plecat

si la 18.30 m am intors

dincare pauzele au fost cam 1.30 ore

 

cand am iesit de pe autostrada imi indica un consum general de 6.4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto, dar 7.2 e consum de SS la 170 :)

in fine, stiam eu ca intre K si GSA e un punct comun in afara de faptul binestiut,

 

acum am aflat si care , consumul

 

apropo, ai carat cu tine 7.2 l de ulei ?!sau i-au cumparat de la peco pe drum ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

misto, dar 7.2 e consum de SS la 170 :)

in fine, stiam eu ca intre K si GSA e un punct comun in afara de faptul binestiut,

cum am aflat si care , consumulpropo, ai carat cu tine 7.2 l de ulei ?!sau i-au cumparat de la peco pe drum ? :)

tu ai incercat sa scoti vreodata o medie de 90kmh la noi in tara (pe 700km)?

am facut suceava - bucuresti cu masina si am scos o medie de 88 kmh. scopul nu era sa scot o medie cat mai mare, doar ca aveam o urgenta.

la cum se circula la noi, media de 90 kmh e f mult.

 

p.s. ia-ti ce ss vrei tu si te duc pe drumurile pe care merg eu deobicei (dn-uri, nu prin munti sau offroad). am timp si de-un schimb de ulei pana ajungi tu. si odata ajuns, sigur nu mai ai chef nici sa f*** :)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h.

Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h.

Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4.

Sigur nu e ceva in neregula cu ele? Poate trebuie reglat ceva.

Aveam maxim 6,3 la ZZR (193 CP, 230 kg), iar la GTR (155 CP, 305 kg) am 5,5.post-15375-0-02586200-1362588199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la condus cuminte drum lung si fara depasiri, fara sprituri, mers constant 80-90 pot scoate pana in 6, da unde-i factorul FUN?

la 90 constant pe un drum liber(Bulgaria) si cu ceva ambitie am scos pe 60km medie 5,3......conteaza enorm stilul de mers.

A... si nu vreau sa mai repet experimentul... :D

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%.

 

Mai stateai si tu 5-10 minute si poate imi iesea vreun pariu ca urmeaza sa postezi...

 

In principiu stim ca singura duda care ai gasit-o la mobra a fost rezervorul prea mare si ca ai lucra la modalitati sa-l micsorezi daca n-ar afecta protectia la vant :P

 

In rest, ca o fi consum mare sau mic poti sa-ti dai cu parerea daca ai mers cu mobra din problema respectand datele problemei... altfel, esti hater, troll si/sau bagator in seama cu timp de pierdut... nici unul din astea nu e ceva care un om normal ar aspira sa fie.

 

PS - N-am GS (nici macar BMW) da' macar stiu cu ce se mananca si nu de pe forumuri.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

facem un test la mobre?

mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam.....

Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditii asemanatoare cu cele descrise in excursia ta de ieri. Adica mers tare la drum intins, prea putin rulez in oras.

bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum?

 

Eu m-am "specializat" in consumuri foarte mici la viteze mici. La viteza mare si in stil " turbat " scot consumuri ca ale tale. Din motive de varsta si preferinte nu pot sustine un ritm infernal prea mult timp. Nu vad nimic in jur si obosesc. Dupa max 50-100 km de mers tare, o las invariabil moale. Daca mai ma bag in seama vis a vis de consum nu este pt a demonstra ceva ci pt ca ma pasioneaze subiectul. Cursele de vehicule care folosesc cantitate limitata de benzina( 1-2 L) sunt cele mai tari dpmdv.

pacat ca odata cu varsta nu vine si putina intelepciune. a fost atata mancarime cu bmw-ul de mi-e si lehamite deja...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

facem un test la mobre?

mergem in stiulul meu in paralel" si vedem cum stam.....

ianmachime :)

ma bag si eu cu bogdan si cu tine

sa fie 2 motoare si un bmw.

 

ne dai avans 30 de minute ,

 

:)

noi sigilam busonul de la benzina, tu de la ulei:)

care termina primul uleiul, pierde.

 

e ok! eu scot 6,9-7 ca si medie generala cu media de viteza la drum undeva la 80-85km/h.

Mai naspa e la autostrada, ca daca merg cum as vrea pe la 130-140/h, sare generalu la 7,4.

fara misto acum

mers cu gs 1200 in paralerul cu vara, la 110 ala papa 4.5- 4.8. vara un pic ( 5 aprox ) mai mult

dar la 7..ai o buba..poate filtur are, bujii.ceva..

e mult prea mult

 

Ca sa pun si eu gaz pe focul pipetelor: 80-90 cuminte, sub 4%, regulamentar fara demaraje fulminante, 70 localitate 110 afara sub 4,5%.

vorbim de uleiul de la cardan sau de la ungatoriul de lant ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine spus. intercaleaza si vreo 4-5 orase pe ruta si apoi scoate media aia de 90 kmh. crezi ca mai ai acelasi consum?

Da.

E vorba de putere mare livrata fara sa zapacesti motorul atunci cand vrei depasiri rapide si alte manevre care presupun schimbarea ritmului constant. Cred ca si faptul ca sunt 4 cilindri in linie conteaza enorm.

Am fost odata de la Bucuresti la Troyan (300 km) impreuna cu un tip cu Aprilia Futura. Ca sa tina ritmul, consumul lui a fost aproape 10.

 

 

In plus, mai e vorba si de scopul pentru care a fost proiectata motocicleta si aici n-ai de sa ii dai in cap neamtului. E adevarat, poti merge repede cu GS-ul pe asfalt, insa el nu pentru asta a fost proiectat.

Ca sa fac analogie cu auto, eu am L200 si Laguna. Pot merge cu L200 la fel de repede la drum intins ca si cu Laguna, insa in loc de 6,5 consuma 9.

Totusi, asa cum zice foxbat, nu m-as fi bagat in discutie daca nu mi s-ar fi parut totusi exagerat acest 7, confirmat de mai multa lume.

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xtrblack:

 

Design-ul motocicletei ( mai special............ai N carene pe ea ) o face sa consume atat de mult.

Pe R-ul meu daca mergi legal gen 90km/h -100km/h consuma 4% Bucuresti-Campina dus intors cu 50de lei ( anul trecut )

Daca mergi o leaca mai tare ia 5-6 (6 dk te joci 150-200 unde ai loc )

La mers in oras nu sare de 5% - hai treaca 5,5( Bucuresti ) si nu sunt genul care sa mearga la consum.

Pe Transfagarasan dk o arzi rau 1-a 2-a ia 6-7, aici ma refer la schimbare de minim 7000rpm sau tinuta in viraje stranse cu 1-a si iesit din viraj pana la 8000rpm cand intra limitarea. Eu folosesc si frana de motor mult.

 

 

Per total boxerul meu golas(198kg) consuma cam 5% peste tot , dar e golas si o leaca mai frumusel :P

 

 

PS : La modelul meu R computerul e in lumea lui( " fara numar " ) , in oras imi arata consum de 9 uneori 10% iar in afara imi arata minim 6% , dar de mic copil computerul meu de bord a fost mai manelist.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...