KHK Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Vlad, nu este doar un GS accesorizat. Uita'te la prizele de aer. Eu ma refeream la cea rosie pusa in primul tau post; daca compari cu linkul pus de tine si astea ultime doua poze, te convingi Aia este viziunea Wunderlich de "adventurizare" a GS-ului normal (vezi cutiile HB, spitele jantelor, proiectoarele, etc etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit. Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele bine-ai revenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 S-ar putea sa am o veste buna pentru posesorii de 1200, referitor la flansa de la grup. Mai exact, legat de jocul ei, si al rotii spate, implicit. Am reusit sa fac o treaba cat zece, jocul a disparut definitiv si acu motorul este in teste. 5000 de km mai tarziu, o sa revin cu rezultatele Sunt interesat. Si eu am problema cu jocul roti si flansa fisurata. Așteptăm noutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Noutate asteptam si noi, in sud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare ! Am nevoie de un sfat . Am cumparat sapt trecuta un 1200gs/06 , si trebuie sa-i cumpar crashbar. Ce marca sa aleg Hepco sau sw-motech ? Si mai trebuie sa cumpar niste sidecase-uri . Cele originale vario de la BMW sau de aluminiu care par mai usoare ? De unde pot descarca un pdf manual de intretinere pt 12gs/06 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Heavyduties, made in RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Am nevoie de un sfat . Am cumparat sapt trecuta un 1200gs/06 , si trebuie sa-i cumpar crashbar. Ce marca sa aleg Hepco sau sw-motech ? Si mai trebuie sa cumpar niste sidecase-uri . Cele originale vario de la BMW sau de aluminiu care par mai usoare ? De unde pot descarca un pdf manual de intretinere pt 12gs/06 ? Crashbar: cele mentionate de tine sunt cele mai naspa (dupa parerea mea), arata "ieftin", nici macar nu sunt din inox. Iti recomand Touratech sau BMW care sunt din inox. BMW este cel mai discret si are avantajul ca nu trebuie dat jos pt. servisare. Impreuna cu protectiile de cilindri din aluminiu, eu consider ca protejeaza suficient. TT pare ca protejeaza mai bine, are o mica bara oblica in plus, este putin mai ieftin dar iese putin mai mult in afara in zona deja lata a cilindrilor. Eu gasesc foarte indicat sa pui scutul de motor enduro, pe langa motor apara bine si zona inferioara a galeriilor si mai in spate spre cutie. Pe off am dat de mai multe ori "cu burta" de pamant, santuri etc... Sidecases: nu cred ca cele din aluminiu sunt neaparat mai usoare. Fiecare au avantaje si dezavantaje. - cele vario sunt dupa parerea mea de departe cele mai potrivite cu designul motocicletei, sunt binisor mai ieftine decat cele din aluminiu, probabil ca ai deja suporturile pe motocicleta, atunci cand nu ai cutiile montate nu se vede nimic aiurea, consider mare avantaj ca nu latesc aproape deloc motocicleta cand nu sunt extinse si te poti strecura in trafic iar la nevoie extinse sunt foarte incapatoare. Dezavantaj: nu sunt chiar la fel de rezistente la tranta ca cele din aluminiu. - cele din aluminiu sunt mai rezistente, poti pune mai multe bagaje si pe ele dar: atunci cand nu le ai la tine suporturile se vad ca naiba, sunt clar mai scumpe, latesc destul motocicleta, arata prea "utilitar". Tu tragi concluzia si alegi ce te avantajeaza, este chestie de gust si necesitatile fiecaruia. A pus userul @tau cu ceva pagini in urma manualele de GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare, Am pierdut in ultima iesire piesa asta 32717673846 (Handlebar vibration absorber) si asta 32717717802(COUNTERSUNK HEAD SCREW). Are cineva de vanzare, in afara de dealer? Si ca bonus as mai avea nevoie de piesa din plastic(ca idee e cam ca cea de deasupra) din setul 46637705268. Doar ca eu am inca setul vechi, ala dinaine de a afla BMW de problema cu agatatul manetei de frana in handguard si a-i face redesign. Merci, Sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Crashbar: cele mentionate de tine sunt cele mai naspa (dupa parerea mea), arata "ieftin", nici macar nu sunt din inox. Iti recomand Touratech sau BMW care sunt din inox. BMW este cel mai discret si are avantajul ca nu trebuie dat jos pt. servisare. Impreuna cu protectiile de cilindri din aluminiu, eu consider ca protejeaza suficient. TT pare ca protejeaza mai bine, are o mica bara oblica in plus, este putin mai ieftin dar iese putin mai mult in afara in zona deja lata a cilindrilor. Vlad, pe cele de la Altrider le-ai vazut ? Eu am luat ptr XT de la Altrider dupa ce am vazut calitatea pe 1200GS. Din otel, usoare si lucrate foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Multumesc la toti pt sfaturi , am vb azi la tel cu fostul proprietar si o sa primesc si manualul de intretinere , am sa cumpar cuti vario originale sh . Intradevar mi-au placut crashbar-urile de la Altrider dar cine le aduce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 ntradevar mi-au placut crashbar-urile de la Altrider dar cine le aduce ? curierul? http://www.altrider.eu/info/contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Deci Altrider 320euro , Hepco B 220 euro , sw-motech 200 euro . Eu vin de pe japoneze si sint mai zgircit cand tre sa cumpar ceva. De aceea intrebam intre hepco si sw-motech care protejaza mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ... am sa cumpar cuti vario originale sh . ... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale Deci Altrider 320euro , Hepco B 220 euro , sw-motech 200 euro . Eu vin de pe japoneze si sint mai zgircit cand tre sa cumpar ceva. De aceea intrebam intre hepco si sw-motech care protejaza mai bine ? Astea doua sunt f asemanatoare. Touratech (din inox) costa 259€, diferenta e minima zic eu pt diferenta de calitate (inox vs. otel vopsit). Vlad, pe cele de la Altrider le-ai vazut ? Eu am luat ptr XT de la Altrider dupa ce am vazut calitatea pe 1200GS. Din otel, usoare si lucrate foarte bine. Nu stiu ce sa zic, latesc foarte mult zona cilindrilor... si par prea mate si prea "incarcate"... nu sunt pe gustul meu. Poate pur ca protectie sunt foarte ok dar pt. mine conteaza mult si cum arata. off-topic: Faak am See anu' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale Sau poti sa incerci sa ii rearanjezi chiar tu sa se potriveasca pe cheia ta (eu am facut asta la F650GS atat 2001 cat si 2008) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 ... si apoi poti comanda la un dealer BMW butucii care se seteaza pe cheia motocicletei tale Eu am facut asta la AB. Doar ca mi-au remodelat butucul sa se potriveasca cheii. M-a costat undeva la 60 lei operatiunea. Problema e ca le-am lasat cheia de rezerva si mi-au modelat butucul sa se potriveasca DOAR pe cheia de rezerva, nu si pe original. Nu ma intrebati cum dar au reusit. Tre sa mai trec pe la ei sa faca treaba calumea insa nu am avut timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Mecanismul din interior este foarte simplu si in 10 minute il faci singur: scoti butucul, desfaci toti "cateii" si ii aranjezi in ordinea cheii tale. E posibil din 7-8 sa nu ti se potriveasca 1-2 in final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Nu stiu ce sa zic, latesc foarte mult zona cilindrilor... si par prea mate si prea "incarcate"... nu sunt pe gustul meu. Poate pur ca protectie sunt foarte ok dar pt. mine conteaza mult si cum arata. off-topic: Faak am See anu' asta? ca protectie sunt mai bune decat cele originale si...am zis ca sunt usoare ? Au gasit un otel bun, usor si l-au modelat sa faca treaba in primul rand. off: n-am chef sa lipsesc de la Faak . Ne vedem la o bere acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel. Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta... La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme... Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum. Ce te lasa in drum insa e asta: Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav. BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier: In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine... Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi! E foarte important asta! Weekendul asta am patit-o si eu: probabil nu au fost stranse cum trebuie suruburile care prind discul de frana pe aceasta flansa, 2 suruburi s-au desfacut, au rupt 2 urechi din flansa, mi-au rupt/smuls senzorul de ABS, a ramas discul de frana prins doar in 2 suruburi (din 4). Norocul meu e ca am pastrat vechiul grup/cardan si am luat de pe el flansa si alte elemente. Acum va trebui sa caut un senzor de ABS, sa-l cumpar si sa-l montez. Mai am o problema, nu stiu daca se ''leaga'': mi-a ramas ESA doar pe pictograma cu muntii inalti si cu 3 optiuni: SOFT, NORMAL si HARD. Cand tin apasat, nu mai trece la SOFT, NORMAL, SPORT sau la alea cu 1 pasager, 1 pasager + bagaj sau 2 pasageri...etc Ceva idei? ps - mi s-a dus si litrometrul, acum imi arata FUEL!, zero liniute la indicatorul de combustibil (rezervorul este plin) si nu mai afiseaza RANGE-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Putin probabil sa ti se fi desfacut singure suruburile de la disc. Alea au locktite pe ele, de aia zic. Numai daca nu o mesterit altcineva acolo, si nu a pus la loc locktite. Pasta asta se foloseste mai ales daca pasul surubului nu este unul fin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 nu stiu care a fost succesiunea evenimentelor: poate a cedat prima data o ureche de la flansa, apoi a ramas discul in 3 prinderi si a urmat slabirea surubului 2 sau ruperea urechii #2 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Putin probabil sa ti se fi desfacut singure suruburile de la disc. Alea au locktite pe ele, de aia zic. Numai daca nu o mesterit altcineva acolo, si nu a pus la loc locktite. Pasta asta se foloseste mai ales daca pasul surubului nu este unul fin. Si daca nu au locktite dar au fost transe cu cheie dinamometrica nu are cum sa se desface. Eu am demontat si montat disc pe fata pe o japoneza care e folosit pt pista si nu am folosit locktite doar cheie dinamometrica si nici in ziua de asatzi nu s-a slabit nici un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) Weekendul asta am patit-o si eu: Ceva idei? Vinde-o pe piese si ia-ti motocicleta. Editat August 14, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 O sa o vand, da' o mai tin 10 ani deci, s-a mai intalnit cineva cu problema de la ESA si cu cea de la litrometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 15, 2013 Admin Share Postat August 15, 2013 Cristibmw, cu litrometrul este o problema la motorizarile de 1200..s-au mai plans colegi, trebuie schimbata sonda..daca spui ca senzorul de ABS este defect este foarte posibil sa fie legat cu ESA. Vad ca esti din Bucuresti, daca vrei suna-ma si ii facem o diagnoza, sa vedem ce spune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Exista si o parte buna in posesia unui BMW. In cativa ani devii expert in mecanica, electronica si diagnoza moto. Unii construiesc o mica afacere din indreptarea scaparilor BMW. Din partea mea, tot respectul pt atasamentul de marca,care rezista la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.