tau Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) Pentru a veni in ajutorul celor ce doresc sa-si puna xenon, si pentru a diminua timpul necesar gasirii unei solutii optime, am atasat citeva imagini cu relocarea pe care am facut-o azi - atit a balasturilor cit si a droserelor (plural pentru ca am pe ambele faze) - si de care sunt foarte multumit! Aceasta repozitionare chiar era necesara, intrucit accesul la clapeta de reglaj al farului era foarte dificil, iar zona in care aceastea au fost puse intitial - sub contact pt. balasturi, repectiv sub bord pentru drosere - lasa senzatia unui spatiu sufocat! Imi pare rau ca n-am facut poze si cu locatia initiala, dar tocmai am precizat-o mai sus. Cit despre calitatea luminii generate de instalatie … las imaginile sa vorbeasca. Si atentie, afara era soare! Editat Martie 15, 2009 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 @tau ... eu am prins blasturile si noul claxon in acelasi loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 @tau ... eu am prins blasturile si noul claxon in acelasi loc Pai da, da' se pare ca la modelul pe care-l ai tu, este singura solutie! Uitindu-ma cu atentie, am observat ca exista diferente din punct de vedere constuctiv - n-am stiut si n-am banuit acest aspect! Oricum, eu unul sunt multumit de ce-am facut! Am acces mult mai usor la mufe, la becurile din far, la clapeta de reglaj al acestora, si - nu in ultimul rind - asa cum se poate vedea din poze, zona a vevenit "foarte aerisita"! Se pare ca informatia mea se adreseaza doar celor cu modelul dupa 2008 - sau /si posibil 2007. Oricum, cred ca e bine de avut in vedere si aceasta optiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Scuze daca par offtopic, dar: ca sa se stie ca nu neglijam pe nimeni, va amintesc ca se pregateste prima intrunire a posesorilor de BMW la Voineasa. La sfirsitul lunii ar trebui sa dam raspunsul definitiv la locatia de cazare, deci cei care se gindesc sa vina, trebuie sa achite avansul si, daca nu au facut-o deja, sa se adauge in coada listei facute pe topic. /index.php?...6655&st=180 Aici aveti datele pentru avans, iar pina acolo aveti restul amanuntelor, in cazul in care ati venit mai tirziu si ati pierdut explicatiile. O sa fie chef de chef plus coclaureala pentru cei care vor vrea sa se ia in piept cu vremea de mai, asa ca, indiferent de experienta sau tip de BMW, oricine este binevenit, indiferent daca este forumist activ sau doar cititor. Nu ezitati, nu se stie niciodata cit de mindri veti fi mai incolo, cind veti putea povesti nepotilor ca ati participat la prima intrunire BMW din istoria tarii asteia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Salut, Scuze si eu daca par offtopic, Pentru cei ce vor sa vina la VOINEASA!!! Daca vor fi mai mult de 40 de persoane inscrise la TOMBOLA, vom avea o TOMBOLA!!!!! Nu uitati sa veniti cu bani pentru TOMBOLA! Pentru cei interesati este vorba de un BMW-DAKAR 2005! Va scriu aceste randuri pentru a va informa asupra unui nou mod de a cumpara o motocicleta. Este vorba de un soi de tombola. Ce este tombola de motociclete? Este un sistem prin care oricine poate participa la tragerea la sorti pentru o motocicleta cu o investitie minima. Cum functioneaza? - Fiecare motocicleta este valorificata de propietar la o anumita suma de bani. Valoarea i se imparte la numarul de persoane inscrise. Numarul de tichete rezultate sunt practic sansele fiecarui membru la extragerea de la tombola. - Sa luam un exemplu concret: o motocicleta in valoare de 4000 de eu. II impartim valoarea la numarul de persoane inscrise (40), de unde rezulta ca fiecare tichet (de la 1 la 40) valoreaza 100 de eu. Orice membru poate cumpara unul sau mai multe tichete. Sansele lui de castig la tombola cresc pe masura ce tichetele cumparate sunt mai multe. ATENTIE: numarul tichetelor nu este fix. Astept sugestii, reclamatii si o lista cu cei ce doresc sa se inscrie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 se vinde: toba plus evacuare noi noutze...........800 eu parbriz ........fumuriu nou (doar plesticul )120 euro oglinzi in cutie 80 euro crash bar ,,,,,100 euro aripa fatza 30 euro axe cu came +culbutori .,...schimbate cu axe de tunning in primii 2000 km---400 euro PIESELE DE ADVENTURE SUNT NOI ........LE-AM SCHIMBAT UNELE DIRECT LA ACHIZITZIONAREA MOTORULUI (TOBA EVACUAREA).......SI DUPA 2000 KM (AXELE SI CULBUTORII).......... PC POKET ASSUS 636-------SE POATE PUNE PE SUPORTUL DE PARBRIZ SAU GHIDON........1+4 GB MEMORIE ,MP3 ,BLUETOTH,NAVIGATZIE I-GO 2008......,WINDOWS MOBILE 6,WIRRLESS.............150 EURO HONDA VF 500 F AN FABRICATZIE 1986 ,,,,,,,,PT IESE SAU RECAROSARE .......FUNCTZIONEAZA PERFECT DAR NU SE POATE INMATRICULA ....ARE 74 CAI SI 40000 KM......700 EURO CHIT DE AMBREIAJ NOU PT ACELASI MOTOR,,,,,,,,,,90 EURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Mi-a crapat un simering la transmisia finala. Am aruncat-o la Bavaria, sa vad ce stiu si baietii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Cum ti-am zis: mare grija sa nu iei in primire mobra decat dupa ce o plimbi vreo 5 km. Nu zic ca Bavaria sunt carnati insa se poate sa-ti schimbe doar saiba de la scurgere. Aia tine bine si cu presiune in final. Ce nu tine, este (de fapt sunt) semeringul de peste rulment si garnitura dintre partile carcasei rotorului. Puteai sa testezi inainte,puneai o saiba noua,curatai finala si cauciucul si ii dadea in forta vreo 10 km. Daca tot se scurgea ulei e clar ca nu e de la scurgere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Uite aici,daca ai noroc este doar garnitura dintre jumatati. Eu totusi cred ca trebuie sa schimbi rulmentul cu simeringul aferent. Daca alea-s puscate , incepe sa curga dupa rotor si se prelinge pe carcasa. Nu stiu cat te-ar putea costa reparatia. Pe mine m-a costat 138 EUR insa aici ora de munca e mai scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 MARE RUGAMINTE!!! Am nevoie(imprumut si daca este ok o si cumpar) de o sa de adventure fiind cea mai la indemana metoda de a vedea daca pozitia pasagerului se schimba ..s-a va explic: vreau ca pasagerul sa stea la acelasi nivel cu mine, diferenta de nivel de la saua standard de la GS este suparatoare in cazul meu nevasta-mea este inalta si la drum se tine de mine nu de manerele din spate dar eu fiind pozitionat prea jos o oblig sa se incline spre fata si la drum apar dureri de spate!! mai am varianta unei sei dintr-o bucata de la touratech sau wunderlich dar cea mai rapida si al indemana solutie ar fii asta cu saua de adventure mai ales ca am citit pe topic ca o parte ati renuntat la ea in favoarea uneia aftermarket deci sper ca cineva v-a avea buna vointa s-a ma ajute!!!multumesc anticipat Raul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Mai e si varianta sa se tina de manerele alea - incomodeaza mult mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Mai e si varianta sa se tina de manerele alea - incomodeaza mult mai putin Este mult mai bine ca pasagerul sa se tina de pilot deoarece pe viraje se sincronizeaza mult mai bine!!noi mergem asa de 19ani si daca ma dau cu ea sau solo este la fel ..pt mine nevastamea chiar nu este o povara pe moto indiferent de cat de virajat este traseul dar acum cand am trecut de la Varadero al GS 1200 a aparut aceasta mica problema de confort din cauza diferentei dintre cele doua parti ale sei!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 31, 2009 Admin Share Postat Martie 31, 2009 Mai sunt doua variante: Ori te paraseste si isi alege un mascul mai inalt,pastreaza motocicleta,sau cauti tu o piesa mai micuta..dupa gusturi.. Cum dracu sa bagi banii in sea? Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 @rul : chiar si cu saua de adventure,tu o sa fii mai jos decat pasagerul cu vreo 10 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 care din voi a-ti pus-o jos, si cum a-ti ridicat bestia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 care din voi a-ti pus-o jos, si cum a-ti ridicat bestia. De nenumarate ori, pe teren accidentat, pe tot felul de suprafete si inclinari. Se ridica usor, daca nu trebuie sa impingi din groapa, de sub motor, din noroi. Sau daca nu ai cutiile pline pe ea. Pe asfalt doar cand s-a infipt cricul in asfaltul moale. Cel mai frumos este ca nu pateste nimic. Pana acum am rupt un handguard (dar l-am lipit si merg asa), am cateva zgarieturi pe capatul ghidonului, pe cilindru, si pe crash-bar (de care mi se rupe), am pierdut o lupa de semnaliator (inlocuit) si am rupt o piesa de pridere a parbrizului (in locul careia am pus o sarma si pana la urma am inlocuit). Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Se ridica foarte usor de jos...chiar incarcata full. Eu am scapat'o intr'o rana incarcata fiind cu bagaje in gentile laterale plus geanta de spate. Se ridica usor pentru ca nu se "intinde" pe sol, ci ramane inclinata pe crashbar sau pe cilindrii. Si intr'adevar, nu se strica nimic. A mea s'a asezat pur si simplu si atat... are o zgarietura foarte mica pe handguard, si una la fel de mica pe coltarul de plastic de la cutia laterala. 1. Daca vine mai mult, adica mai spre "cap in jos", se foloseste ghidonul ca parghie ca sa o aduci cu rotile pe sol si in sprijin pe cilindrii / crash bar. 2. Se baga in viteza ca sa nu alunece 3. Se ridica cu spatele sprijinit de sa, impingand usor usor din glezne, pana ajunge la verticala. Am gasit pe net un tutorial despre cum sa ridici namila de jos... acolo o ridica o femeie. Nu am crezut ca e atat de simplu pana nu am experimentat. Caut tutorialul si daca il gasesc, pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) Linkuri asa cum am promis mai devreme: http://www.ibmwr.org/otech/pickup.html http://www.pinkribbonrides.com/dropped.html Enjoy Editat Aprilie 7, 2009 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) Am incercat manevra din film pe pamant inghetzat. Ntz. PS: inca o chestie , depinde si pe ce parte o darami. Daca o darami exact pe partea cu cricul atunci trebuie sa te opintesti incet. Nu de alta dar cade pe partea cealalta. Partea buna este ca acum poti intinde cricul Editat Aprilie 7, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Eu am dat'o jos pe partea dreapta...asa ca am scos cricul si am impins'o cu spatele pana a cazut frumos pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) nevasta-mea este inalta si la drum se tine de mine nu de manerele din spate dar eu fiind pozitionat prea jos o oblig sa se incline spre fata si la drum apar dureri de spate!! Daca nu ai topcase pe motocicleta incearca si imprumuta unul. La mers cu pasager, acesta se poate sprijini cu spatele de el si totodata se poate tine de minerele din spate. Asa pasagerul sta mai drept si nu mai apar dureri de spate. Bafta! Editat Aprilie 8, 2009 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 am fost la salon... multe bmw-uri. foarte fain. am inceput sa-mi iau echipament de touring. aaa si sa nu uit.... mi-am luat sapca cu GS de la standul bmw. :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 http://thekneeslider.com/archives/2009/04/...ustrial-design/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 http://wunderlich.de/International/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ieri in Sinzig la Firma Wunderlich... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.