dexxter Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 (editat) creca bateria mea a citit topicul asta, ca a luat-o mai greu azi cand am iesit la plimbare, dar a pornit din a doua (din nou, bateria originala a motorului, care e din 2013). ce-i drept nu mai scosesem motoru de vreo 3 sapatamni, dar a stat cu Optimate-ul pe el. Editat Noiembrie 2, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 2, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2014 eu asa le tin in casa si schimb incarcatorul de pe una pe alta la o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Eu am avut EXIDE si scria pe ea a nu se monta dupa 07/2007. Am schimbat-o anu' asta in primavara. Deci... era pe motor de cel putin 7 ani, ca nu ma gandesc ca o montat-o neamtul cu o luna sa ii expire garantia de stat pe raft Pentru incarcare, eu folosesc alternatorul mobrei. Merge de minune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 ... daca nu, clar ca-i mai convenabil exide, chiar s-o schimbi odata la 2 ani. Totusi nu este chiar asa simplu... conteaza foarte mult cand si unde te lasa bateria pt. ca se poate intampla brusc, fara avertisment, si sa nu mai maerga deloc. Si, asa cum a patit cineva, daca ti se intampla de exemplu intr-o seara pe centura Budapestei (autostrada) si pt. asta trebuie sa platesti remoracare, cazare neprevazuta, baterie noua si ti-a stricat si programul planificat, costurile devin mai mari decat o baterie buna/scumpa. Asa ca mai bine o iei p-aia mai buna din prima si te bucuri de ea cativa ani. Si ideal ar fi ca dupa max. 4-5 ani s-o schimbi tu de buna-voie, nu cand te lasa in mijlocul drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Ai dreptate Vlad, aici. O baterie cu gel cand te lasa, chiar te lasa. Cat despre lasat pe marginea drumului (ca doar nu te-a lasa motoru in garaj), cel mai cinstit e sa iti faci o asigurarea deia cu 50 de lei. Te remorcheaza, iti platesc hotel, o escorta, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ai dreptate Vlad, aici. O baterie cu gel cand te lasa, chiar te lasa. Cat despre lasat pe marginea drumului (ca doar nu te-a lasa motoru in garaj), cel mai cinstit e sa iti faci o asigurarea deia cu 50 de lei. Te remorcheaza, iti platesc hotel, o escorta, etc Ce asigurare de 50 lei ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 N-am avut inca onoarea sa ma inscriu la asa ceva dar de la tovarasi care au facut-o, am inteles ca atat ar costa. Nu o faci pe un an intreg, o faci pe perioada de 2 saptamani, spui tarile prin care treci si apoi te rogi sa nu o folosesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cat despre lasat pe marginea drumului (ca doar nu te-a lasa motoru in garaj), cel mai cinstit e sa iti faci o asigurarea deia cu 50 de lei. Ba... io cred ca bateria este una dintre primele probleme care te poate lasa si in garaj, te duci linistit si, mai ales daca nu ai mers o perioada mai lunga, vezi ca nu mai duce Ar fi un lucru bun daca au introdus si in Ro sistemul de depanare prin asigurare; de fapt ar fi normal, avand in vedere ca mai toate societatile mari de asigurari sunt cumva conectate cu cele din vest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Multi nu stiu, insa pe RCA ai inclusiv Asistenta Rutiera (nu trebuie neaparat sa ai Casco): RISCUL ASIGURAT Asiguratul poate beneficia de servicii de asistenţă rutieră în următoarele cazuri: a) apariţia unor defecţiuni tehnice ce împiedică pornirea sau deplasarea autovehiculului; eveniment rutier soldat cu avarierea autovehiculului, în cazul în care acesta nu se mai poate deplasa prin forţă proprie. Asistenţă la locul producerii evenimentului rutier sau defectării autovehiculului asigurat La solicitarea Asiguratului, Asigurătorul va trimite o echipă de intervenţie, pentru efectuarea eventualelor reparaţii posibile din punct de vedere tehnic, la locul unde s-a produs evenimentul rutier sau defectarea autovehiculului. Tractarea autovehiculului defect/avariat la o distanţă de maxim 50 km de locul producerii riscului asigurat Dacă repararea autovehiculului/remedierea defecţiunii nu este posibilă la locul producerii riscului asigurat, Asigurătorul va tracta autovehiculul asigurat până la cea mai apropiată unitate service sau până la domiciliul/sediul Asiguratului. Editat Noiembrie 4, 2014 de zece d rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 - esti tu sigur ca asta e valabila in afara Romaniei? - ai folosit vreodata serviciul asta sau stii concret pe cineva care l-o folosit? - ai vreo certitudine ca nu iti creste asigurarea dupa ce folosesti serviciul asta? ma refer la punctele bonus/malus; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 - Da, este valabila in afara Romaniei. - Da, l-am folosit pe auto si functioneaza foarte bine (recunosc ca asta depinde la ce Asiguratori alegi sa-ti faci Rca-ul). - Da, e normal sa te maluseze anul urmator daca ai folosit acest serviciu (nimic nu e pe gratis). LIMITA TERITORIALĂ Serviciile de asistenţă rutieră furnizate de Asigurator se pot acorda în următoarele ţări: Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Ceuta, Cipru, Cehia, Croaţia, Danemarca, Elveţia, Estonia, Federaţia Rusă, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Monaco, Moldova, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica San Marino, România, Serbia, Muntenegru, Slovacia, Spania, Suedia,Turcia (numai sectorul European), Ucraina, Vatican. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 - Da, e normal sa te maluseze anul urmator daca ai folosit acest serviciu (nimic nu e pe gratis). N-as fi asa sigur; prin alte tari este o metoda mai simpla si cred ca mai corecta decat malus: pe an, ai incluse gratuit doar doua depanari. Daca ai nevoie mai des, platesti. In afara de cele prin asigurare (unde depanarea este optionala, nu standard), aici de exemplu mai am doua alternative: prin clubul auto (gen ACR) care este cea mai eficienta/rapida in caz de nevoie sau prin service-ul de producator la care iti faci constant intretinerea masinii, daca respecti manualul de servisare. dar ultima varianta nu stiu daca este gratuita si in caz de acident, ci doar defect tehnic. Si ca sa revenim on-topic, de la BMW Motorrad am primit odata cu motocicleta asistenta gratuita pe primii 5 ani (valabil inclusiv la schimbare de proprietar). Nici asta parca nu este valabila in caz de accident, ci doar tehnic si pana de cauciuc. Dar asta este in general la BMW in Europa si nu inteleg de ce Bavaria nu vinde in conditii similare, ca este oferita de BMW AG, nu de de dealer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Aici e problema cea mai mare Nu stii cat te taxeaza anul urmator, pentru ca sistemul asta bonus malus are un algoritm de care nu se stie nimic. Si atunci decat sa ma taxeze ei cu cat vor, ulterior, mai bine ma informez dinainte de problema. E foarte trist sa aflii ca pentru o pana ai de platit in plus milioane bune la asigurarile urmatoare, pana ce ti se iarta greseala. Daca ma intrebi pe mine, faza asta cu serviciul oferit de asigurari e o inselatorie, pentru ca practic ei iti ofera un serviciu si nu fac publice preturile pentru acel serviciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) am plecat saptamana trecuta la peshte, m-a gasit seara acolo ca dadusem de domnul shalau, la plecare cand sa-i dau carja, am luat eu la mecla cu tzac-tzac-tzac de electromotor alimentat de o baterie proasta. motorul se racise bine si afara era destul de racoareee joac-o p`asta Bilane! NU PORNESTE IMPINSA, SE BLOCHEAZA ROATA INSTANT Dexxx, nu am alarma... Editat Noiembrie 4, 2014 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 - Da, e normal sa te maluseze anul urmator daca ai folosit acest serviciu (nimic nu e pe gratis). Referitor la punctul asta... hai sa iti mai zic o hiba. Sa zicem ca ai sub 30 de ani si o masina cu motor de 3 litri. La asta, platesti asigurare cam 21 de milioane la fiecare 6 luni. Punctele malus sunt direct proportionale cu valoarea de baza a asigurarii, e normal, nu? Si tu faci o pana in Austria, suni la nr de pe asigurare, vin baietii si te rezolva... Si cand iti faci asigurare din nou, constati ca ai de platit sa zicem 26 de milioane in loc la 21, deci cu vreo 5 in plus. Acuma sa extrapolam problema la o masina cu motor de 1.5, condusa de cineva de 50 de ani. Asigurarea RCA are un pret mult mai mic, poate 2 3 milioane la 6 luni. Punctul ala de malus are sa zicem valoarea de 80 de lei in cel mai rau caz. Dar munca din partea asistentei rutiere e tot aia, indiferent de masina, indiferent de cine o conduce. Si atunci iti dai seama ca nu e echitabila treaba... Si ce e mai trist e ca nu stii pana la urmatorul RCA cat ai de platit malusul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Referitor la punctul asta... hai sa iti mai zic o hiba. Sa zicem ca ai sub 30 de ani si o masina cu motor de 3 litri. La asta, platesti asigurare cam 21 de milioane la fiecare 6 luni. Punctele malus sunt direct proportionale cu valoarea de baza a asigurarii, e normal, nu? Si tu faci o pana in Austria, suni la nr de pe asigurare, vin baietii si te rezolva... Si cand iti faci asigurare din nou, constati ca ai de platit sa zicem 26 de milioane in loc la 21, deci cu vreo 5 in plus. Dane, stai usor! In primul rand, trebuie sa stii sigur ce vorbesti ca altfel se provoaca o ditamai discutia si oricum suntem off-topic aici. Adica... trebuie sa fii sigur ca optiunea asta de depanare are legatura cu malus-ul. Eu clar nu cred asta, am spus ca in mod normal ai una sau doua pe an si gata... deci nu are legatura cu malus anii urmatori. Nu este accident... este o optiune pe care o platesti separat. faptul ca ai ghinion si ti s-a stricat masina nu este acelasi lucru cu a face accident din vina ta, deci conduci periculos. Si, cu atat mai mult cu cat s-a povestit aici ca este o optiune temporara, pe x zile cat stai plecat. Si chiar si daca ar fi permanenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Pai colegul de mai sus a confirmat ca a folosit-o si ca a crescut malus-ul. Si mie mi se mare nedreapta fata de client asta, dar daca exista, e bine sa iti stii optiunile in caz de nevoie. Si ma raportez la optiunile de RCA ce le avem in Ro, nu in afara, unde nu stiu nimic de ele. Nu este accident, dar este un eveniment rutier unde te folosesti de serviciile de asistenta care isi iau banii de la asigurare, care iti creste malus-ul. Eu asta am inteles de la colegul de mai sus. Nu as insista pe asta daca nu as fi avut intamplarea din vara din concediu, unde o banala pana m-a costa 700+ eur. O fost trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Pai colegul de mai sus a confirmat ca a folosit-o si ca a crescut malus-ul. Si mie mi se mare nedreapta fata de client asta, dar daca exista, e bine sa iti stii optiunile in caz de nevoie. Si ma raportez la optiunile de RCA ce le avem in Ro, nu in afara, unde nu stiu nimic de ele. Nu este accident, dar este un eveniment rutier unde te folosesti de serviciile de asistenta care isi iau banii de la asigurare, care iti creste malus-ul. Eu asta am inteles de la colegul de mai sus. Nu as insista pe asta daca nu as fi avut intamplarea din vara din concediu, unde o banala pana m-a costa 700+ eur. O fost trist. man dar ce patisi' de banii astia???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ma... am facut pana pe autostrada. Am ajuns in Graz cu asistenta rutiera, cost 0. Apoi am umblat cu taxi-ul din vulcanizare in vulcanizare, fara sa rezolv problema, platind 250 eur numa taxi. Apoi hotel 2 zile ca era sambata, pana luni, 150 eur. Apoi luni petecita guma cu 23 eur. Apoi o guma noua in Kaprun cu inca 200 eur. Dar am vizitat Graz-ul. Frumos oras, da nu era momentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ma... am facut pana pe autostrada. Am ajuns in Graz cu asistenta rutiera, cost 0. Apoi am umblat cu taxi-ul din vulcanizare in vulcanizare, fara sa rezolv problema, platind 250 eur numa taxi. Apoi hotel 2 zile ca era sambata, pana luni, 150 eur. Apoi luni petecita guma cu 23 eur. Apoi o guma noua in Kaprun cu inca 200 eur. Dar am vizitat Graz-ul. Frumos oras, da nu era momentul Cum asa asistenta rutiera cost zero?? Aia cu taxiul... ce sa zic, undeva a fost o mare greseala, nu inteleg cum s-a intamplat. Undeva ai gresit strategia... Daca nu eram in concediu cand m-ai sunat, veneam sa beau o bere cu tine ca oricum altfel nu aveam cum sa te ajut, parca era sambata dupa-amiaza... cand p-aici totul e inchis. Dar macar ai vizitat Graz-ul... te-ai relaxat... basca anvelopa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asistenta era 0 ca mai era o masina acolo langa mine, si ei venisera sa o tracteze pe aia. Pe mine m-au luat bonus La faza cu taxi-ul, da, era greseala, dar nu aveam de unde stii ca nu o sa gasesc vulcanizare deschisa. De fapt am si gasit una, dar baietii nu s-or legat sa imi puna petec pe motiv ca roata e de moto si nu de masina. Si nu isi asumau riscul in caz ca nu ar fi tinut petecul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asistenta era 0 ca mai era o masina acolo langa mine, si ei venisera sa o tracteze pe aia. Pe mine m-au luat bonus La faza cu taxi-ul, da, era greseala, dar nu aveam de unde stii ca nu o sa gasesc vulcanizare deschisa. De fapt am si gasit una, dar baietii nu s-or legat sa imi puna petec pe motiv ca roata e de moto si nu de masina. Si nu isi asumau riscul in caz ca nu ar fi tinut petecul... deci erai ULTIMUL la care ma asteptam sa nu aibe chit de pana la el si sa rezolve problema pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm... Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã Editat Noiembrie 4, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm... Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm... Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 In caz de taietura, daca ai avea o camera la tine nu s-ar putea rezolva problema mai ieftin si pe loc? Singura chestie ar fi ca trebuie sa scoti supapa tubeless de pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.