KHK Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Referitor la punctul asta... hai sa iti mai zic o hiba. Sa zicem ca ai sub 30 de ani si o masina cu motor de 3 litri. La asta, platesti asigurare cam 21 de milioane la fiecare 6 luni. Punctele malus sunt direct proportionale cu valoarea de baza a asigurarii, e normal, nu? Si tu faci o pana in Austria, suni la nr de pe asigurare, vin baietii si te rezolva... Si cand iti faci asigurare din nou, constati ca ai de platit sa zicem 26 de milioane in loc la 21, deci cu vreo 5 in plus. Dane, stai usor! In primul rand, trebuie sa stii sigur ce vorbesti ca altfel se provoaca o ditamai discutia si oricum suntem off-topic aici. Adica... trebuie sa fii sigur ca optiunea asta de depanare are legatura cu malus-ul. Eu clar nu cred asta, am spus ca in mod normal ai una sau doua pe an si gata... deci nu are legatura cu malus anii urmatori. Nu este accident... este o optiune pe care o platesti separat. faptul ca ai ghinion si ti s-a stricat masina nu este acelasi lucru cu a face accident din vina ta, deci conduci periculos. Si, cu atat mai mult cu cat s-a povestit aici ca este o optiune temporara, pe x zile cat stai plecat. Si chiar si daca ar fi permanenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Pai colegul de mai sus a confirmat ca a folosit-o si ca a crescut malus-ul. Si mie mi se mare nedreapta fata de client asta, dar daca exista, e bine sa iti stii optiunile in caz de nevoie. Si ma raportez la optiunile de RCA ce le avem in Ro, nu in afara, unde nu stiu nimic de ele. Nu este accident, dar este un eveniment rutier unde te folosesti de serviciile de asistenta care isi iau banii de la asigurare, care iti creste malus-ul. Eu asta am inteles de la colegul de mai sus. Nu as insista pe asta daca nu as fi avut intamplarea din vara din concediu, unde o banala pana m-a costa 700+ eur. O fost trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Pai colegul de mai sus a confirmat ca a folosit-o si ca a crescut malus-ul. Si mie mi se mare nedreapta fata de client asta, dar daca exista, e bine sa iti stii optiunile in caz de nevoie. Si ma raportez la optiunile de RCA ce le avem in Ro, nu in afara, unde nu stiu nimic de ele. Nu este accident, dar este un eveniment rutier unde te folosesti de serviciile de asistenta care isi iau banii de la asigurare, care iti creste malus-ul. Eu asta am inteles de la colegul de mai sus. Nu as insista pe asta daca nu as fi avut intamplarea din vara din concediu, unde o banala pana m-a costa 700+ eur. O fost trist. man dar ce patisi' de banii astia???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ma... am facut pana pe autostrada. Am ajuns in Graz cu asistenta rutiera, cost 0. Apoi am umblat cu taxi-ul din vulcanizare in vulcanizare, fara sa rezolv problema, platind 250 eur numa taxi. Apoi hotel 2 zile ca era sambata, pana luni, 150 eur. Apoi luni petecita guma cu 23 eur. Apoi o guma noua in Kaprun cu inca 200 eur. Dar am vizitat Graz-ul. Frumos oras, da nu era momentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ma... am facut pana pe autostrada. Am ajuns in Graz cu asistenta rutiera, cost 0. Apoi am umblat cu taxi-ul din vulcanizare in vulcanizare, fara sa rezolv problema, platind 250 eur numa taxi. Apoi hotel 2 zile ca era sambata, pana luni, 150 eur. Apoi luni petecita guma cu 23 eur. Apoi o guma noua in Kaprun cu inca 200 eur. Dar am vizitat Graz-ul. Frumos oras, da nu era momentul Cum asa asistenta rutiera cost zero?? Aia cu taxiul... ce sa zic, undeva a fost o mare greseala, nu inteleg cum s-a intamplat. Undeva ai gresit strategia... Daca nu eram in concediu cand m-ai sunat, veneam sa beau o bere cu tine ca oricum altfel nu aveam cum sa te ajut, parca era sambata dupa-amiaza... cand p-aici totul e inchis. Dar macar ai vizitat Graz-ul... te-ai relaxat... basca anvelopa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asistenta era 0 ca mai era o masina acolo langa mine, si ei venisera sa o tracteze pe aia. Pe mine m-au luat bonus La faza cu taxi-ul, da, era greseala, dar nu aveam de unde stii ca nu o sa gasesc vulcanizare deschisa. De fapt am si gasit una, dar baietii nu s-or legat sa imi puna petec pe motiv ca roata e de moto si nu de masina. Si nu isi asumau riscul in caz ca nu ar fi tinut petecul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Asistenta era 0 ca mai era o masina acolo langa mine, si ei venisera sa o tracteze pe aia. Pe mine m-au luat bonus La faza cu taxi-ul, da, era greseala, dar nu aveam de unde stii ca nu o sa gasesc vulcanizare deschisa. De fapt am si gasit una, dar baietii nu s-or legat sa imi puna petec pe motiv ca roata e de moto si nu de masina. Si nu isi asumau riscul in caz ca nu ar fi tinut petecul... deci erai ULTIMUL la care ma asteptam sa nu aibe chit de pana la el si sa rezolve problema pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm... Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã Editat Noiembrie 4, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm... Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã Culmea e ca aveam kit de pana dar nu il puteam folosi, ca mi s-a crapat cauciucul in forma de "H", o latura avea cam 4 cm... Cand e sa ai ghinion, dai de cioburi si in p***ã Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 In caz de taietura, daca ai avea o camera la tine nu s-ar putea rezolva problema mai ieftin si pe loc? Singura chestie ar fi ca trebuie sa scoti supapa tubeless de pe janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 In caz de taietura, daca ai avea o camera la tine nu s-ar putea rezolva problema mai ieftin si pe loc? Singura chestie ar fi ca trebuie sa scoti supapa tubeless de pe janta. de retinut asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Imi permit sa-l completez pe Angi. Nu trebuie luata decat o singura camera si anume de 19 in cazul mobrelor pe topicul carora suntem. Sta suficient de bine si pe 17. Ma gandesc oricum ca la intoarcerea acasa sau la o vulcanizare se va repara profesional gaura din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Si neaparat un manson sanatos in caz ca taietura e maricica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 adica o camera de 19 si o jumate din alta camera sa poti face un manson sa nu iasa camera prin spartura.....deci de retinut asta, dupa cum zice si ianachim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Sau un atas si tii pe el roata de rezerva Camera, manson, leviere, scule de dat roata jos, ceva de umflat... apoi dat roata jos, dejantat, bagat camera, scos valva, umflat, pus la loc.... Mai bine sun un prieten si in loc sa car atatea cu mine car un bax de bere sa il beau pana ajunge el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 video e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Aveti idee de niste "hippo hands" oarecum universale (vreau sa le pot folosi si pe gs si pe un ktm) care sa merga cu handguardurile montate ? Toate cele pe care le-am gasit necesitau demontarea handguardurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 video e ok? » Post actualizat in 07 Nov 2014 14:02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Aveti idee de niste "hippo hands" oarecum universale (vreau sa le pot folosi si pe gs si pe un ktm) care sa merga cu handguardurile montate ? Toate cele pe care le-am gasit necesitau demontarea handguardurilor... alea de la Kappa merg si cu handguarduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 De la Olivers din Oradea am luat doua randuri, pentru GS si pt RT. Pe GS aveam handguardurile OEM. Trebuie doar sa le dai o gaura cu preduceaua pt oglinda si aia e » Post actualizat in 11 Nov 2014 09:24Cred ca am mai zis, si poate ma repet. Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php Ce face el e ca atunci cand se strica controller-ul de la pompa de benzina (sansele is destul de mari) si te lasa in drum, cu cablul asta alimentezi direct pompa. Nu mi se pare scump sau ceva, dar e bine sa il ai la tine, cred ca e singura chestie care te poate lasa in drum in la 1200; bobinele de la fise daca se strica, nu te lasa in drum, merge doar motorul prost, dar nu te lasa in drum. Deci o lista de must-have la mobre de 1200: - cablul asta sub sa, pentru pompa de benzina - daca motorul are 70k km sau mai mult, schimba fisele de la bobine (~ 900 ron) si alea folosite le tii topt sub sa - verifica roata spate sa nu aiba joc; daca are joc, tre musai remediata problema- daca motorul e pre-2008, verifica flansa spate sa nu aiba crapaturi; dai roata jos si observi Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 asa si...ai tu cable de astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 (editat) Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa asa si...ai tu cable de astea? Am specificat CLAR ca nu am nici o legatura cu ala. Poti sa iti comanzi de la el daca vrei. Editat Noiembrie 11, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Multam pt recomandarie de protectii baieti! Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php De obicei cum iti dai seama ca e pompa ? Da vreun semn/mesaj de eroare ceva ? Sau o iei prin eliminare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Ma indoiesc ca se mai intampla si la al tau. Dar pe modelele pe care se intampla, ca simptome, am vazut asa: - dai la automat si nu porneste - porneste, merge normal, si apoi brusc, da in nas si nu se tureaza. Opresti si iar merge normal si iar da in nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.