Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mulțumesc băieți! Alegerea făcută va fi intre transalp 700 2008 + și gs1200 2006. Intre timp o sa iau toate paginile la mână!

 

Daca vrei sa alegi ceva pe masura TA-ului atunci trebuie sa te uiti la F800GS, nu la R1200. R12GS este alta clasa, e mai grea, mai mare, mai confortabila, mai solida, consuma mai mult etc. Eu am avut TA-ul vechi, 650cc din 2004, excelenta mobra, in afara de un cablu de ambreiaj care s-a rupt cand eram la vreo 200km de casa nu am avut nici o problema cu ea. Am vandut-o ca sa imi iau GS-ul, un Adventure din 2006 si sunt absolut incantat de ea. Parerea mea e ca intre cele doua modele, orice ai alege nu ai cum sa gresesti. Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg.

Ti-am trimis un mail, ca vad ca pe forum nu pot sa-ti trimit PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea!

 

Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale?

Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grip puppies se numește, sunt niște ”tuburi” din neopren, care se pun peste manșoane.

 

http://www.grip-puppy.co.uk/

Mersi de pont,tocmai ce mi-am comandat. Sper sa nu retina caldura de la mansoane prea tare !

 

Stima ,

 

Ovidiu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg.

 

R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo... Ma rog, nu ca ar conta, greutatea ofera plus de confort, aderanta si stabilitate. Ce vroiam sa spun e ca 12GS nu e in aceiasi clasa cu TA.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 kg intre Ta și gs. Mulțumesc pentru implicare

:)))

greutatea cred ca e chiar un punct care nu "trage" balanta spre transalp - daca insistam sa le comparam. o avea gs-ul cu 9 kg mai mult dar din cauza cilindrilor orizontali are centrul de greutate mai jos decat transalpul si o sa ti se para ca e chiar mai usor gs-ul.

(zice unul destul de scund care vine de pe transalp/vstrom si cu fiecare am mers cam 50-60000 km)

ce vrea "maveric" sa zica e ca nu are rost sa compari TA700 cu cu GS1200 ca sunt cel putin 500 cmc in plus.

:D

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e, asta nou are 191kg. 214 cu rezervorul umplut la 90% si pregatita de drum. Cele 229kg marcate in poza ta se traduc ca "sarcina utila".

 

nope ;) nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope ;) nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE

 

Ba chiar am nimerit-o. F800GSA are 24 de litri de rezervor. Greutate de mars 229kg.Sarcina utila 225.

 

Sursa: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html

 

 

post-16462-0-87242100-1463993531_thumb.gif

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am selectat eu cat poti incarca pe ea.

 

 

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt 1)

F800GS - 214 KG

F800GSA - 229 KG

» Post actualizat in 23 May 2016 09:29

Revin cu o detaliere pentru a clarifica greutatea 800-lui.

 

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt = greutata totala cu rezervor 90%
F800GS - 214 KG
F800GSA - 229 KG
Trockengewicht = fara lichide
F800GS - 191 KG
F800GSA -
zulässiges Gesamtgewicht = greutate maxima admisa
F800GS - 443 KG
F800GSA - 454 KG
Zuladung (bei Serienausstattung) = payload = incarcare permisa pe motocicleta
F800GS - 229 KG
F800GSA - 225 KG
Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope ;) nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE

 

Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS.

 

vazut. am crezut ca screenshot-ul initial era de la A. care atat avea. coordonarea ochi - creier, ce vrei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele?

 

As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea.

 

A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele?

eu pe astea le folosesc de la sw motech la pret decent zic eu - https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-footrests/10044800?list=180021761&filter_article_number=10044800

sunt mai joase decat cele oem dar eu zic ca asta este un avantaj.

de comentat am avut doar la materialul din care sunt facute - suportul de prindere pe cadru este dintr-un aluminiu cu duritate. materialul pentru scarite pare foarte greu ... dar dupa ce le montezi pe moto uiti de ele.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo...

 

Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? :D oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800.

 

Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013.

Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg.

» Post actualizat in 23 May 2016 10:06

Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele?

 

As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea.

 

A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita.

 

Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti.

Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred.

Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele.

 

Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva.

Dar de ce doar "de contact"? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred.

Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele.

 

Salut,

Nu aluneca - este un cauciuc foarte aderent si cel putin cizmele mele TCX nu aluneca nici chiar cand sunt ude. Fara cauciuc nu am incercat ca am mai montat acum ceva ani scarite doar metalice pe mobra si intr-un moment de neatentie mi-au iesit bilutele pe ochi.

Pe cele originale le simteam incomode chiar si asezat pe moto atunci cand aveam incaltari cu talpa subtire (mai folosesc mobra si in oras cand nu imi iau incaltari cu talpa dura).

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa merg mult offroad, chiar ma uitam la unele pivotante.

 

Cele de la SW-motech mi se par foarte faine ca si amprenta. Eu m-am uitat la cele de pe site care mi se par foarte ok. Vreau sa fie mai joase, pozitia celor originale fiind destul de sportiva. Eu o sa renunt la cauciuc. Nu ma deranjeaza vibratiile care apar.

 

Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ?

 

Legat de cheie, ma refer la contact deoarece are Imobilizator si banuiesc ca un chip in cheie. Iar daca fac una fara chip nu o sa o pot porni.

 

Stiu ca la masina poti comanda de la BMW, cheia pe baza VIN-ului si cand o bagi in contact se activeaza si functioneaza fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ?

Kitul de scarite mai contine o piesa intermediara care nu apare in pozele de pe site in forma de L. Piesa mentionata se prinde cu o parte prin pinul scaritelor originale si pe scarita aftermarket se prinde cu un surub (inclus) in gaura aia de sus sau aia de jos in functie de cum le vrei.

Daca vrei sa dai cauciucul jos - atentie sa nu isi alunece cizmele pe metal. Nu stiu cum e si nici cat de bine adera pinii de la scarita la talpa ta.

 

aici poze/video mai detaliate:

http://www.revzilla.com/motorcycle/sw-motech-on-road-off-road-footpegs-husqvarna-tr50-terrastrada

 

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? :D oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800.

 

Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013.

Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg.

» Post actualizat in 23 May 2016 10:06

 

Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti.

Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred.

Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele.

 

Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva.

Dar de ce doar "de contact"? :D

 

Mersi de corecturi, aveam in cap modelul cel vechi, de 700cc, il comparasem la un moment dat cu fostul meu transalp si au ramas datele eronate in cutie :)

 

Legat de scarite, eu sunt chiar incantat de cele de pe ADV, cu cizmele "de strada" (Daytona trans open) mai aluneca dar chiar nu simt vibratiile insa TCX-urile au o priza de zici ca am clipsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea!

 

Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale?

Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA.

 

Multumesc!

Nimeni, nici o parere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...