M a v e r i c k Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Mulțumesc băieți! Alegerea făcută va fi intre transalp 700 2008 + și gs1200 2006. Intre timp o sa iau toate paginile la mână! Daca vrei sa alegi ceva pe masura TA-ului atunci trebuie sa te uiti la F800GS, nu la R1200. R12GS este alta clasa, e mai grea, mai mare, mai confortabila, mai solida, consuma mai mult etc. Eu am avut TA-ul vechi, 650cc din 2004, excelenta mobra, in afara de un cablu de ambreiaj care s-a rupt cand eram la vreo 200km de casa nu am avut nici o problema cu ea. Am vandut-o ca sa imi iau GS-ul, un Adventure din 2006 si sunt absolut incantat de ea. Parerea mea e ca intre cele doua modele, orice ai alege nu ai cum sa gresesti. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg. Ti-am trimis un mail, ca vad ca pe forum nu pot sa-ti trimit PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Salutare! Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea! Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale? Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Grip puppies se numește, sunt niște ”tuburi” din neopren, care se pun peste manșoane. http://www.grip-puppy.co.uk/ Mersi de pont,tocmai ce mi-am comandat. Sper sa nu retina caldura de la mansoane prea tare ! Stima , Ovidiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Aleg intre cele doua deoarece Ta este cunoscut pentru durabilitate iar la bmw mă gândesc pentru ca are a 6 treaptă+cardan. F800 e la preț ca gs1200 deci îl scot din listă. Diferența de greutate este de doar 9 kg. R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo... Ma rog, nu ca ar conta, greutatea ofera plus de confort, aderanta si stabilitate. Ce vroiam sa spun e ca 12GS nu e in aceiasi clasa cu TA. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 9 kg intre Ta și gs. Mulțumesc pentru implicare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 9 kg intre Ta și gs. Mulțumesc pentru implicare )) greutatea cred ca e chiar un punct care nu "trage" balanta spre transalp - daca insistam sa le comparam. o avea gs-ul cu 9 kg mai mult dar din cauza cilindrilor orizontali are centrul de greutate mai jos decat transalpul si o sa ti se para ca e chiar mai usor gs-ul. (zice unul destul de scund care vine de pe transalp/vstrom si cu fiecare am mers cam 50-60000 km) ce vrea "maveric" sa zica e ca nu are rost sa compari TA700 cu cu GS1200 ca sunt cel putin 500 cmc in plus. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Mentiune scurta, f800-le nu are 177 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Mentiune scurta, f800-le nu are 177 kg. 800gs.jpg Da, asa e, asta nou are 191kg. 214 cu rezervorul umplut la 90% si pregatita de drum. Cele 229kg marcate in poza ta se traduc ca "sarcina utila". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Da, asa e, asta nou are 191kg. 214 cu rezervorul umplut la 90% si pregatita de drum. Cele 229kg marcate in poza ta se traduc ca "sarcina utila". nope nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) nope nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE Ba chiar am nimerit-o. F800GSA are 24 de litri de rezervor. Greutate de mars 229kg.Sarcina utila 225. Sursa: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html Editat Mai 23, 2016 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) Ce am selectat eu cat poti incarca pe ea. Leergewicht fahrfertig, vollgetankt 1) F800GS - 214 KG F800GSA - 229 KG » Post actualizat in 23 May 2016 09:29 Revin cu o detaliere pentru a clarifica greutatea 800-lui. Leergewicht fahrfertig, vollgetankt = greutata totala cu rezervor 90% F800GS - 214 KG F800GSA - 229 KG Trockengewicht = fara lichide F800GS - 191 KG F800GSA - zulässiges Gesamtgewicht = greutate maxima admisa F800GS - 443 KG F800GSA - 454 KG Zuladung (bei Serienausstattung) = payload = incarcare permisa pe motocicleta F800GS - 229 KG F800GSA - 225 KG Editat Mai 23, 2016 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 nope nici tu n-ai nimerit-o... 229 chiar e valoarea pt F800 GS ADVENTURE Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Este doar o cincidenta cu Adv! Ce a scris omu' e total corect pt. 800GS. vazut. am crezut ca screenshot-ul initial era de la A. care atat avea. coordonarea ochi - creier, ce vrei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele? As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea. A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele? eu pe astea le folosesc de la sw motech la pret decent zic eu - https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-footrests/10044800?list=180021761&filter_article_number=10044800 sunt mai joase decat cele oem dar eu zic ca asta este un avantaj. de comentat am avut doar la materialul din care sunt facute - suportul de prindere pe cadru este dintr-un aluminiu cu duritate. materialul pentru scarite pare foarte greu ... dar dupa ce le montezi pe moto uiti de ele. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo... Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800. Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013. Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg. » Post actualizat in 23 May 2016 10:06 Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele? As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea. A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita. Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti. Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred. Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele. Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva. Dar de ce doar "de contact"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred. Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele. Salut, Nu aluneca - este un cauciuc foarte aderent si cel putin cizmele mele TCX nu aluneca nici chiar cand sunt ude. Fara cauciuc nu am incercat ca am mai montat acum ceva ani scarite doar metalice pe mobra si intr-un moment de neatentie mi-au iesit bilutele pe ochi. Pe cele originale le simteam incomode chiar si asezat pe moto atunci cand aveam incaltari cu talpa subtire (mai folosesc mobra si in oras cand nu imi iau incaltari cu talpa dura). bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Eu vreau sa merg mult offroad, chiar ma uitam la unele pivotante. Cele de la SW-motech mi se par foarte faine ca si amprenta. Eu m-am uitat la cele de pe site care mi se par foarte ok. Vreau sa fie mai joase, pozitia celor originale fiind destul de sportiva. Eu o sa renunt la cauciuc. Nu ma deranjeaza vibratiile care apar. Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ? Legat de cheie, ma refer la contact deoarece are Imobilizator si banuiesc ca un chip in cheie. Iar daca fac una fara chip nu o sa o pot porni. Stiu ca la masina poti comanda de la BMW, cheia pe baza VIN-ului si cand o bagi in contact se activeaza si functioneaza fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ?Kitul de scarite mai contine o piesa intermediara care nu apare in pozele de pe site in forma de L. Piesa mentionata se prinde cu o parte prin pinul scaritelor originale si pe scarita aftermarket se prinde cu un surub (inclus) in gaura aia de sus sau aia de jos in functie de cum le vrei.Daca vrei sa dai cauciucul jos - atentie sa nu isi alunece cizmele pe metal. Nu stiu cum e si nici cat de bine adera pinii de la scarita la talpa ta. aici poze/video mai detaliate: http://www.revzilla.com/motorcycle/sw-motech-on-road-off-road-footpegs-husqvarna-tr50-terrastrada bafta, paul Editat Mai 23, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 vrea sa faca cineva un schimb de sei? dau una joasa pe una normala. GS 2011. Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 @paul, da man, dar nu sunt alea cu 50 euro de pe louis. Cele de pe louis sunt de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800. Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013. Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg. » Post actualizat in 23 May 2016 10:06 Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti. Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred. Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele. Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva. Dar de ce doar "de contact"? Mersi de corecturi, aveam in cap modelul cel vechi, de 700cc, il comparasem la un moment dat cu fostul meu transalp si au ramas datele eronate in cutie Legat de scarite, eu sunt chiar incantat de cele de pe ADV, cu cizmele "de strada" (Daytona trans open) mai aluneca dar chiar nu simt vibratiile insa TCX-urile au o priza de zici ca am clipsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Salutare! Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea! Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale? Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA. Multumesc! Nimeni, nici o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.