zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele? As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea. A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele? eu pe astea le folosesc de la sw motech la pret decent zic eu - https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-footrests/10044800?list=180021761&filter_article_number=10044800 sunt mai joase decat cele oem dar eu zic ca asta este un avantaj. de comentat am avut doar la materialul din care sunt facute - suportul de prindere pe cadru este dintr-un aluminiu cu duritate. materialul pentru scarite pare foarte greu ... dar dupa ce le montezi pe moto uiti de ele. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 R12GS are 227KG, F800GS doar 177, sunt mai mult de 9kg acolo... Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800. Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013. Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg. » Post actualizat in 23 May 2016 10:06 Ce scarite aftermarket folositi ?! Ce plusuri/minusuri gasiti la ele? As vrea sa-mi comand si eu un set dupa ce termin cu inmatricularea. A comandat cineva o cheie la BMW de contact? Am doar una si aia cam obosita. Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti. Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred. Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele. Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva. Dar de ce doar "de contact"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred. Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele. Salut, Nu aluneca - este un cauciuc foarte aderent si cel putin cizmele mele TCX nu aluneca nici chiar cand sunt ude. Fara cauciuc nu am incercat ca am mai montat acum ceva ani scarite doar metalice pe mobra si intr-un moment de neatentie mi-au iesit bilutele pe ochi. Pe cele originale le simteam incomode chiar si asezat pe moto atunci cand aveam incaltari cu talpa subtire (mai folosesc mobra si in oras cand nu imi iau incaltari cu talpa dura). bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Eu vreau sa merg mult offroad, chiar ma uitam la unele pivotante. Cele de la SW-motech mi se par foarte faine ca si amprenta. Eu m-am uitat la cele de pe site care mi se par foarte ok. Vreau sa fie mai joase, pozitia celor originale fiind destul de sportiva. Eu o sa renunt la cauciuc. Nu ma deranjeaza vibratiile care apar. Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ? Legat de cheie, ma refer la contact deoarece are Imobilizator si banuiesc ca un chip in cheie. Iar daca fac una fara chip nu o sa o pot porni. Stiu ca la masina poti comanda de la BMW, cheia pe baza VIN-ului si cand o bagi in contact se activeaza si functioneaza fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) Cele universale se pot monta usor? Nu prea inteleg cum le montezi. Folosesti prinderea originala ?Kitul de scarite mai contine o piesa intermediara care nu apare in pozele de pe site in forma de L. Piesa mentionata se prinde cu o parte prin pinul scaritelor originale si pe scarita aftermarket se prinde cu un surub (inclus) in gaura aia de sus sau aia de jos in functie de cum le vrei.Daca vrei sa dai cauciucul jos - atentie sa nu isi alunece cizmele pe metal. Nu stiu cum e si nici cat de bine adera pinii de la scarita la talpa ta. aici poze/video mai detaliate: http://www.revzilla.com/motorcycle/sw-motech-on-road-off-road-footpegs-husqvarna-tr50-terrastrada bafta, paul Editat Mai 23, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 vrea sa faca cineva un schimb de sei? dau una joasa pe una normala. GS 2011. Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 @paul, da man, dar nu sunt alea cu 50 euro de pe louis. Cele de pe louis sunt de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Doar de amorul... cifrelor, p-astea de unde le-ai scos? oricum, par a fi amestecate greutatea la gol (gata de drum si cea cu adevarat relevanta) pt 12GS si la "uscat" (as zice nerelevanta ca nu mergi cu moto fara lichide niciodata) pt 800. Deci, la gol (gata de drum, cu lichide): 1200GS dohc 234 kg, insa la modelele cu ABS (care nu era standard) mai adaugi cateva kg. La F800GS: 207kg pana in 2012 si 214kg incepand cu 2013. Asadar, diferenta reala intre 1200GS si 800GS este de minim de 20kg. » Post actualizat in 23 May 2016 10:06 Eu am avut scaritele orig. BMW de Adventure. Singurul minus, ca la oricare altele fara cauciuc, ca poti simti ceva vibratii... dar te obisnuiesti. Ce a pus Paul par ok dar pe cauciucul ala, mai ales daca este si umed, tot poti aluneca cred. Oricum, daca mergi si in picioare, si cam toti cu GS mergem si in picioare, cele originale ale GS-ului mi se par chiar periculoase, poti pica usor de pe ele. Cheia nu stiu daca merita comandata alta... normal ar fi sa ai si una din plastic, de rezerva. Dar de ce doar "de contact"? Mersi de corecturi, aveam in cap modelul cel vechi, de 700cc, il comparasem la un moment dat cu fostul meu transalp si au ramas datele eronate in cutie Legat de scarite, eu sunt chiar incantat de cele de pe ADV, cu cizmele "de strada" (Daytona trans open) mai aluneca dar chiar nu simt vibratiile insa TCX-urile au o priza de zici ca am clipsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanyi Kov Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Salutare! Sincer nu am citit toate paginile topic-ului, sunt mult prea multe. E posibil sa se fi discutat deja subiectul asta, drept urmare imi cer scuze daca repet intrebarea! Stiti vre-o varianta de a inalta suspensia fata la un 1200GS model '04-'08, fara a schimba suspensia stock? Din reglaje sau investitii minimale? Pe spate am suspensia schimbata, e ridicata destul de mult, dar mi-ar placea sa ridic cumva si fata, gen GSA. Multumesc! Nimeni, nici o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Legat de scarite (scuze, Sanyi) - cele originale sunt o gluma (din experientele neplacute cu alunecat din scarite pe ud si frig de la F650GS); am comandat din start scaritele ADV pe care le-am folosit incantat 3 ani. La drumuri lungi, cu anumite cizme cu talpa un pic mai subtire, mai amortea un pic talpa, dar ma obisnuisem. Insa de un an am trecut la Pivot Pegs si (mai ales la mersul in picioare pe off) sunt de vis. Un coleg spunea ca a renuntat rapid la ele ca-i stricau talpa incaltarilor, insa eu nu am problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 @Sanyi Kov cred ca poti face o piesa la strung cu care sa rezolvi problema. @robert, de unde le-ai luat si cu cat, pe cele pivotante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Nimeni, nici o parere? De inaltat nu stiu daca poti sa o inalti, dar poti sa o strangi mai tare, iti explica in manual, pagina 58. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gserban Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Motocicleala prin bosnia - filmare Robert Nu stiu ce v-a trecut voua prin vene dar eu simt ceva adrenalina numai uitandu-ma la film. Pare ca v-ati cam distrat ca purceii prin noroi. Tare, felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Pare ca v-ati cam distrat ca purceii prin noroi. Nu numai prin noroi O sa facem in curand un topic cu toate detaliile excursiei la sectiunea cu poze din calatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gserban Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Pff. Eu ma gandeam ca leneviti pe la mare. Sper ca Robert a stat in scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 http://www.nippynormans.com/r1200gs-adv-mark-2-08-to-09/pivot-pegz-mark-3-r1200gs-to-2012-adventure-all-years-to-2013 Am cumparat si topper-ul (http://www.nippynormans.com/fastway-footpegs/pivot-pegz-toppers-for-all-pivot-pegz) pentru reducerea vibratiilor, dar nu l-am folosit niciodata, ca nu a fost nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 (editat) BMW R 1200 GS gets two-wheels drive http://motorbikewriter.com/bmw-r-1200-gs-two-wheel/ Editat Mai 25, 2016 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Desigur! Ca sa intelegi mai bine fiorul subtil care ne furnica pe spate - toata lumea a venit cu anvelope de strada. (Eu unul aveam Pirelli Scorpion Trail II. Exceptionale pe asfalt, nu au nicio legatura cu off-road-ul. Prin comparatie, Tourance Next-urile sunt de lux!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 (editat) Confirm, tourance next derapa cel mai putin prin namoale, am stat in spatele lui robert si vedeam cum ii fugea in toate partile )) Editat Mai 25, 2016 de macs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 (editat) Confirm, tourance next derapa cel mai putin prin namoale, am stat in spatele lui robert si vedeam cum ii fugea in toate partile Noroc ca nu mi-am luat 1200GS pentru namoale... iar pe off uscat mi s-au parut ok. Desi, pe portiunea aia lunga cand am iesit cu totii din Podgorica, unde era numai pamant ud, balti etc am dat tare si n-am simtit sa-mi fuga. Oricum, tocmai a aparut si noul test cu anvelope mixte enduro-touring in ultimul numar Motorrad, de data asta facut cu LC-uri (anul trecut a fost cu GS dohc, deci cu alte dimensiuni). Pe asfalt, si mai ales pe ud, Scorpion Trail 2 au castigat iar detasat. Si toti cei sase testeri au fost unanim de acord ca astea sunt cele mai bune. Asa cum au fost unanim de acord ca Anakee 3 raman cele mai slabe. Next au iesit pe locul doi. Pana aici nicio surpriza. Am inteles acum de ce nu se pupa verdictul lor din testul de anul trecut cu Dunlop Trailsmart, unde iesera pe locul doi... iar eu le-am avut anul trecut si nu mi-au placut. La dimensiunea LC-ului au iesit pe locul cinci. Deci testul iar mi-a confirmat realitatea. Insa ce este cu adevarat surprinzator... rezultatele uzurii masurata dupa 4000km de teste (si banuiesc ca nu le-au menajat de loc pe drumurile din Pirinei). Scorpion Trail 2 stateau inca excelent la profil si, culmea, Anakee nu au exceleat macar la capitolul asta asa cum ma asteptam. Daca nu apar pozele de la teste pe net, o sa fac eu poze la revista. Asadar... cine are asteptari de off ud si namoale, clar ca Scorpion nu sunt prima optiune. Dar cine vrea sa se dea pe asfalt, pe curbe si mai ales pe ud, fara griji, sunt clar prima optiune. Editat Mai 25, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Salutare! New horse in town Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici )) he he - sa fii sanatos in toate! Eu am Givi TRK52 pe suport givi (care e cam cu 10cm mai jos decat suportul de topcase OEM - asta zic ca e un avantaj). Foarte rezistent materialul din care ie facut si singura chestie care imi lipseste este capacul acela rosu "de documente". Ma rog - asta daca nu ai o afinitate pentru un brand dedicat. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 (editat) New horse in town Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el! Dupa parerea mea nu ai multe optiuni: daca volumul este primul criteriu, dar sa arate si de bun simt integrat in designul Adv (presupunand ca ai sau vei avea sidecase-urile Adv), cam asta ar fi solutia: http://givishop.at/product_info.php/info/p4389_Alu-Topcase-Trekker-Outback-58-Monokey.html Si daca nu ma insel, si Touratech aveau un topcase mare in oferta. Evident, pierzi avantajul de a avea doar cheia motocicletei. Pt mine de exemplu asta conteaza mult dar e chestie de gusturi. Dar pt zi de zi nu stiu daca merita un topcase asa de mare si nici nu stiu daca cumva nu arata disproportionat atunci cand esti fara cutii. Iara daca dai moto pe jos, vei lovi in el, ceea ce la cel original nu cred ca se intampla. Editat Mai 25, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Dupa parerea mea nu ai multe optiuni: daca volumul este primul criteriu, dar sa arate si de bun simt integrat in designul Adv (presupunand ca ai sau vei avea sidecase-urile Adv), cam asta ar fi solutia: http://givishop.at/product_info.php/info/p4389_Alu-Topcase-Trekker-Outback-58-Monokey.html Si daca nu ma insel, si Touratech aveau un topcase mare in oferta. Evident, pierzi avantajul de a avea doar cheia motocicletei. Pt mine de exemplu asta conteaza mult dar e chestie de gusturi. Dar pt zi de zi nu stiu daca merita un topcase asa de mare si nici nu stiu daca cumva nu arata disproportionat atunci cand esti fara cutii. Iara daca dai moto pe jos, vei lovi in el, ceea ce la cel original nu cred ca se intampla. Pentru zi de zi nu merita asa mare - sigur. Eu pe acelasi suport folosesc un topcase de o casca (givi e32 parca). Dar pentru concedii mai lungi cu pasager trebuie spatiu, mai ales cand faci concedii munte/mare. La Givi Outback mie nu mi-a placut ca prinderile pe suport sunt de plastic si din acest motiv am renuntat. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 Salutare! New horse in town Ce topcase recomandati, ca cel de Touratech e pentru pitici Sa stapanesti poneiul fara problemee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.