zigzag Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Va purtati ca niste copii. Si unii, si altii. Unii nu pot dormi de grija fierului altuia iar ceilalti nu pot dormi de ce-a zis unu' de pe "strada" de fierul lor. Da-o-n rahat ca sunteti minori toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Minionul lu' Harea va saluta cu farul! De la canicula nu mai aveti simtul umorului sau? Pe bune acum, dupa ce am deshatat odata remorca fara sa scot stecherul si s-au smuls firele am umblat cu schema in talonul platformei. Dar ma gandesc eu ca mobra o verifici inainte de a pleca la drum, nu pleci cu placutele cat hartia si cu altele de schimb sub sha. Daca Doamne fereste se intampla ceva oricum faci o reparatie de urgenta la care dinamometrica e ultima unealta pe care o folosesti. My 2 cent opinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Ideea nu e sa plimbi cheia dupa tine, ci sa stie ”doreii” valorile corecte. Editat Iulie 16, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Si sa gasesti Dorelul cu dinamometrica etalonata fix unde iti crapa mobra! Sau ma rog, poate merge omul la service autorizat si le tine doreilor un curs tehnic gratuit. La mine daca vine un client cu biletelul in mana cum sa fac x si y il dau fain frumos pe poarta afara si il poftesc sa-si faca singur (reparatia), dar poate ar avea succes la atelierul cu automotodata. Sa vezi hai daca difera valorile din program cu cele de pe biletel, telenovela iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Si sa gasesti Dorelul cu dinamometrica etalonata fix unde iti crapa mobra! Sau ma rog, poate merge omul la service autorizat si le tine doreilor un curs tehnic gratuit. La mine daca vine un client cu biletelul in mana cum sa fac x si y il dau fain frumos pe poarta afara si il poftesc sa-si faca singur (reparatia), dar poate ar avea succes la atelierul cu automotodata. Sa vezi hai daca difera valorile din program cu cele de pe biletel, telenovela iese! MARE mester.... imi dau jos personal rotile de pe moto si tot personal le pun la loc cand merg sa schimb anvelopele la vulcanizare lista cu "cotele de strangere" o tin special pentru ca EU cu dinamometrica LUI pun suruburi si prezoane la loc cat despre cei care iti calca serviceul' problema lor cum te porti cu ei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 la astea cu "y" merge si fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu am rupt un surub in blocul motor pentru ca am strans cu dinamometrica la cat ziceau ei (e bine etalonata - Proxxon MicroClick MC30). A fost prima data cand am zis sa pun cheia pe surubul ala, scria 10Nm, am pus 10Nm, si am rupt surubul de la capacul chiulasei in blocul motor. L-am scos, dar de atunci nu mai strang la cuplu capacul ala, strang "la mana". Astea fiind zise majoritatea celorlalte suruburi, mai ales alea "care conteaza", le strang la cuplu, de exemplu prezoanele rotilor, sau discul de frana/etrierii. Se intampla sa trebuiasca sa dau jos roata "in mijlocul drumului", nu am cheia cu mine si cand o pun la loc strang cat cred eu ca ar trebui, dar cand ajung acasa o strang la 60Nm. http://www.r1200gs.info/misc/torque.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 http://www.r1200gs.info/misc/torque.html Danke shoen ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Eu am rupt un surub in blocul motor pentru ca am strans cu dinamometrica la cat ziceau ei (e bine etalonata - Proxxon MicroClick MC30). A fost prima data cand am zis sa pun cheia pe surubul ala, scria 10Nm, am pus 10Nm, si am rupt surubul de la capacul chiulasei in blocul motor. L-am scos, dar de atunci nu mai strang la cuplu capacul ala, strang "la mana". Astea fiind zise majoritatea celorlalte suruburi, mai ales alea "care conteaza", le strang la cuplu, de exemplu prezoanele rotilor, sau discul de frana/etrierii. Se intampla sa trebuiasca sa dau jos roata "in mijlocul drumului", nu am cheia cu mine si cand o pun la loc strang cat cred eu ca ar trebui, dar cand ajung acasa o strang la 60Nm. http://www.r1200gs.info/misc/torque.html +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) @ ianachim , te votez la faza anului cu Balonul de ulei . Daca ai bea ulei ti-as da pana dincolo de semn ! Editat Iulie 16, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Care e faza cu balonul de ulei? Si eu car ulei dupa mine, cam tot timpul... Mobra nu a mancat ulei niciodata, diferenta intre semnul de OK si cel de minim e de cam un litru, ma indoiesc ca vreodata voi ajunge la minim, dar daca se intampla.... In cutii am tot timpul un sac de dormit, un cort mic, trusa de scule cu toate torxurile, cheie de bujii, vreo doua fixe, cateva tubulare, niste petece si in mic compresor (pe astea le-am inghesuit in cutia de la TT)... Nu se stie niciodata cand in loc sa ma intorc acasa de la munca ma duc la plimbare, e bine as fii pregatit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Care e faza cu balonul de ulei? Si eu car ulei dupa mine, cam tot timpul... Mobra nu a mancat ulei niciodata, diferenta intre semnul de OK si cel de minim e de cam un litru, ma indoiesc ca vreodata voi ajunge la minim, dar daca se intampla.... In cutii am tot timpul un sac de dormit, un cort mic, trusa de scule cu toate torxurile, cheie de bujii, vreo doua fixe, cateva tubulare, niste petece si in mic compresor (pe astea le-am inghesuit in cutia de la TT)... Nu se stie niciodata cand in loc sa ma intorc acasa de la munca ma duc la plimbare, e bine as fii pregatit... in 9000km a pus 500 ml iar regimul de mers nu fu ... AGALE insa nici bataie de joc 180km/h pe autostrada eu merg CIVILIZAT: 120-130 km/h MAXIM pe autostrada si 160 in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Faza era cu un proprietar de Passat, care ar mai fi mers, mai avea 1/2 rezervor de motorina. Doar ca i s-a terminat uleiul Asta pt relaxarea posesorilor de bavareze. Ref la cupluri - e important sa fie si etalonata cheia service-ului, si am vazut destule cu certificat metrologic si abateri chiar de 30%... Daca trag doreii de ea cu teava si o arunca prin atelier mai bine strangi la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 John17 LOL. Din cauza aia am cheia mea @ianachim Toate motoarele consuma ulei, boxerele in special. Nu e grav, sunt facute sa reziste. 500ml in 10.000km (intre schimburi) e absolut normal, multi nici nu observa. Eu schimb uleiul anual, intre schimburi fac in jur de 5-6000km, pana acum nu am sesizat ca lipseste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Pe citi km ati ajuns cu lc? Ceva probleme? Imi face si mie cu ochiu unu si vreau sa stiu la ce ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 aproape 70.000 - totul ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 aproape 70.000 - totul ok ! chiar nimic?? Mi-e greu sa cred Ce ai, 2013 sau '14? » Post actualizat in 18 Jul 2016 11:10 Pe citi km ati ajuns cu lc? Ceva probleme? Imi face si mie cu ochiu unu si vreau sa stiu la ce ma astept Eu am avut ceva mici probleme dar toate au fost rezolvate pe garantie sau, in cazul placutelor de frana spate, pe culanta. Insa satisfactia pe care o ai cand te plimbi cu motocicleta asta si cand te bucuri de tot ce poate face ea... priceless! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 chiar nimic?? Mi-e greu sa cred Ce ai, 2013 sau '14? An 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Hallo, Se mareste grupu cu inca o vacutza germana, nascuta in 2013 si alergata vreo 50k km. Am si eu cateva intrebari, fiind primul boxer si primul 1200GS: 1. Voi ce benzina puneti ? 95, 99 ? 2. Unde faceti service-ul ? (in afara de regie proprie, din pacate sunt complet atehnic sau cum zicea un vanzator de la un magazin de bicle, "domne, esti cumva pictor ?") 3. M-am tot jucat prin GPS (conectat la moto) dar nu vad parametrii motorului (temp, viteza, etc ..). Dupa harta se intoarce la primul ecran cu Where to .. Cheers, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) 1. Voi ce benzina puneti ? 95, 99 ? 2. Unde faceti service-ul ? (in afara de regie proprie, din pacate sunt complet atehnic sau cum zicea un vanzator de la un magazin de bicle, "domne, esti cumva pictor ?") 3. M-am tot jucat prin GPS (conectat la moto) dar nu vad parametrii motorului (temp, viteza, etc ..). Dupa harta se intoarce la primul ecran cu Where to .. S-o stapanesti sanatos! 1. Eu pun in general 95 si e foarte ok; lumea insa zice ca in Ro cea de 98/99 ar fi sensibil mai buna... vezi daca simti vreo diferenta. 2. Nu este o motocicleta la care sa faci service singur dupa parerea mea. Poti incerca fie la BMW, fie la Mototehnica daca poate face deja totul si la LC. 3. Ai controller-ul pe ghidon; ala se misca fie ca o roata normala (sus/jos), fie schimbi paginile meniului apasand roata spre stanga/dreapta. Ca info: aparatoarea aia de far nu este omologata (dpdv legal) pt. strada, doar pt off-road. Si tind sa cred ca, logic, iti si optureaza binisor din capacitatea de iluminare a farului. » Post actualizat in 18 Jul 2016 18:49 ... » Post actualizat in 18 Jul 2016 18:51 Ca info: aparatoarea aia de far nu este omologata (dpdv legal) pt. strada, doar pt off-road. Si tind sa cred ca, logic, iti si optureaza binisor din capacitatea de iluminare a farului. obtureaza... gresisem in fuga la scris Editat Iulie 18, 2016 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 S-o stapanesti sanatos! Multumesc !!! Visez la motoreta asta cam de 10 ani ... de fapt la modelul vechi dar anul acesta cand m-am apucat din nou sa caut am aflat si eu ca a iesit ceva mai nou )) Cu controllerul de pe ghidon m-am jucat, din pacate stanga / dreapta nu-mi arata decat 3-4 ecrane maxim, dar nu si paginile cu parametrii motorului, in fine, mai caut.. Aparatoarea de far am banuit ca nu este omologata, asa a venit, o voi scoate ca nu-mi place nici cum arata. Am apucat sa dau o tura noaptea si intr-adevar grila se "vede" in lumina proiectata. Oricum, chiar si asa, farul mi se pare exceptional ! Faza scurta am mers fara emotii cu 100, ceea ce nu mi s-a intamplat cu niciun alt motor pana acum. Sincer nu-mi place nici prelungirea de aripa fatza, ma gandesc daca sa o tin sau nu ..macar daca era tot alba .. Momentan ne imprietenim usor usor, cand a venit era setata pentru 2 persoane si saua era pusa pe high, ceea ce la 1,78 ai mei stateam fix pe varfuri, a fost cam scary pana am reusit sa-mi dau seama cum o cobor .. Cheers, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Hallo, Se mareste grupu cu inca o vacutza germana, nascuta in 2013 Alex Norocosule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Asta este alternativa la număr rabatabil pentru GSA? » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:05 Ps- e de acum vreo două ore pe lângă sala palatului. Care ești? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Asta este alternativa la număr rabatabil pentru GSA? image.jpeg » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:05 Ps- e de acum vreo două ore pe lângă sala palatului. Care ești? http://media.vanityfair.com/photos/57714a4b60583eef4cea8a7a/master/w_690,c_limit/ee-got-shame-bell.gif Una peste alta mi-am amintit ca trebuie sa-mi iau suport de numar momentan e legat cu soricei .. Editat Iulie 18, 2016 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Eu am vreo 34.000 km, fara nicio problema, mi-au schimbat butonul de pornire in garantie (recall). O singura data am avut vreo 2 ore un defect, nu mai comunica navigatorul cu controlerul, nu stiu care a fost cauza, dar a revenit singur la normal (suport original cu bmw navi V). Mi-au facut si un update la soft cand aveam vreo 20.000 km parca (tot recall). Editat Iulie 18, 2016 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.