ivanp Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 ... se extinde trusa cu scule: stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 ... se extinde trusa cu scule: Pff...eu nu am nici macar o scula din aia de scos fisele de bujii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Pentru ce sunt tubularele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Pff...eu nu am nici macar o scula din aia de scos fisele de bujii... am doua - as putea sa iti trimit una. Pentru ce sunt tubularele alea? cea mare este pentru desfacut piulita aia mai ciudata si mare de la pinionul mic din grup daca vrei sa schimbi rulmentii de acolo, reglezi calcatura sau sa verifici starea vaselinei de acolo. Cea de-a doua este pentru strans corect la cuplu ansamblul pin/contrapiulita de pe partea stanga bascula. Pinul se strange la 7Nm (dupa o strangere initiala la 20Nm) si apoi cu pinul fix (care se poate face doar prin decuparea aceea de la tubulara lunga) contrapiulita trebuie stransa la 145Nm. Se poate strange si fara (strangand prima data pinul apoi marchezi pozitia lui relativ la cadru si apoi strangi usor piulita blocanta si verifici sa nu se modifice pozitia pinului marcata anterior). numai bine, paul Editat Septembrie 27, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Tubulara aia frezata putea sa lipseasca, niciodata nu am patit sa se mai stranga cand strangi contrapiulita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 am doua - as putea sa iti trimit una. Eu o am pe aia din trusa de la Adventure, nici macar nu ma mai obosesc sa o car cu mine... Daca o vrei ti-o dau ca sa ai trei, eu am observat ca prefer sa folosesc o sfoara pe care o infasor in jurul fisei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Eu o am pe aia din trusa de la Adventure, nici macar nu ma mai obosesc sa o car cu mine... Daca o vrei ti-o dau ca sa ai trei, eu am observat ca prefer sa folosesc o sfoara pe care o infasor in jurul fisei merci insa imi sunt suficient cele doua . stiu de sfoara dar in garaj unde lucrez gasesc mai greu sfoara (si sarma). PS - anterior ziceai ca nu ai cheia d'aia. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 merci insa imi sunt suficient cele doua . stiu de sfoara dar in garaj unde lucrez gasesc mai greu sfoara (si sarma). PS - anterior ziceai ca nu ai cheia d'aia. stima, paul Mi-am luat-o intre timp, dar e proasta, e dintr-un plastic moale care se largeste si aluneca imediat ce tragi un pic mai tare, doi euro prost invetiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Mi-am luat-o intre timp ... )) anterior adica 3 posturi mai sus ... insa neimportant ca m-am prins ca faci misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 )) anterior adica 3 posturi mai sus ... insa neimportant ca m-am prins ca faci misto. Imi cer scuze daca postul meu a fost perceput ca un "misto", am vrut sa fac o gluma nevinovata. Stii foarte bine ca nu o avem cand am vorbit noi doi despre ea . Si nu aveam nici cheia lunga de bujii, insa dupa ce initial am frezat o cheia "normala" de 16 ca sa aiba sub 21mm diametrul exterior, am gasit una pe amazon si mi-am luat si d'aia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) Ati avut probleme pana acum cu bateria originala ? Nu am mai pornit mobra de 1 luna si ceva si azi dimineata cand am vrut sa plec cu ea, ciuciu, moarta bateria. In perioada asta nu am avut nici un consumator activ pe ea, gen alarma sau altceva. Bateria are cam 2 ani jumate vechime aprox. Puneam contactul, bazaia releul ala de pornire (cred) continuu, nu invartea deloc si abia se aprindea bordul. Ciudat e ca dupa ce luam contactul, chiar si daca scoteam cheia, dupa vreo 30s mi se aprindea de capul lui C-ul de la far... Am pus-o pe redresor si incerc diseara sa ii dau iar o cheie sa vad ce zice. Editat Septembrie 29, 2016 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Mi-a cam inghetat mana stanga duminica trecuta, pe ploaie, asa ca m-am hotarat sa vad ce e cu manerul ce nu functiona. Am desfacut, taiat finut cu un bisturiu cauciucul pe langa maner, refacut lipiturile si merge, 8.3 ohmi indica aparatul. Lipiturile originale aratau excelent insa se pare ca se oxideaza ceva intre cositor si contactul de pe folie. Dupa prima lipire tot nimic, am crezut ca sunt intrerupte circuitele undeva pe folie si am zis ca ma las pagubas si nu desfac mai mult pana nu imi iau un manson nou, in cazul in care il stric pe asta. Pana la urma, am mai insistat cu letconul si in cele din urma s-a refacut contactul. Poza a doua e dupa refacere, aproape ca nu se vad urmele de taiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Asteapta sa vezi cat tine in timp. Ce se intampla la astea e ca se fisureaza cica circuitul pe alocuri, microfisurilea alea le vezi doar cu ceva microscop des intalnit intr-un atelier de electronist care se respecta. Adica e bine ca ai reusit, numa stai sa vezi cat tine. Daca iar cedeaza in scurt timp, nu vad de ce nu ai putea infasura niste nichelina de aceeasi rezistenta ohmica si putere consumata ca si manerul din cealalta parte. Aia sigur nu mai cedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 OK, anunt daca pleznesc iar La Dakar aveam nichelina, acolo s-a lipit usor firul. Aici se pare ca daca nu respecti plaja de 7,5-8,5 ohmi se trezeste cumva computerul si taie curentul in manerul respectiv. N-am inventat-o eu, asa am citit pe undeva pe ADV rider... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Uauuuu!! Einstein .incredibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 https://www.google.fr/search?q=bmw+1200+GS+broken+frame&safe=off&espv=2&biw=1366&bih=637&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLi4ycv7TPAhVFtBoKHeP7AOkQ_AUIBigB ai facut tu atata efort sa dai o cautare pe google si sa pui linku aici? meriti o bere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 https://www.google.fr/search?q=bmw+1200+GS+broken+frame&safe=off&espv=2&biw=1366&bih=637&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLi4ycv7TPAhVFtBoKHeP7AOkQ_AUIBigB Fotoșop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Atunci poate merge figura recomandata pentru senzorul de benzina (cel cu banda) cu descarcari electrice de la un aprinzator cu piezo (citisem pe undeva cand ma lasase, insa nu a fost nevoie sa aprofundez, pentru ca aveam celalalt senzor, cu plutitorul sarit din pozitie). Descarcarea electrica ar topi un pic de material, acoperind microfisurile respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) Salut, La senzorii de benzina cu banda, cel putin in cazul meu, din doua cazuri aplicate nici unul nu a rezistat mai mult de un plin. Si nici unul nu a mai rezistat la o calibrare cand treci curent prin el. Aici la maner inclin sa cred ca curentul care trece pe acolo este mult mai mare si nu cred ca merge solutia de la celalalt. Dar din cele cititi la manere apare problema doar acolo la lipiturile acelea si cel putin la altii pare sa tina mult si bine dupa ce a fost refacuta. Oricum ce vreau sa te intreb - tu zici ca dupa ce ti-a crapat banda ta nu a fost problema ca aveai celalalt senzor cu plutitor. Vrei sa zici ca merge inlocuita banda cu plutitor? Cand am avut eu problema cu banda am observat ca mufele sunt identice dar am considerat ca principiile de functionare sunt diferite si nu mi-am batut capul sa mai caut info daca merge plutitor in loc de banda. Din fericire banda rezista in continuare dar daca mai crapa as face conversia la plutitor cu ochii inchisi. Multumesc, Paul Editat Septembrie 29, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 M-am exprimat laconic (sau prost). Credeam ca am banda si am citit inainte despre problema, dar de fapt era plutitor si imi sarise de la un culcat pe off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 M-am exprimat laconic (sau prost). Credeam ca am banda si am citit inainte despre problema, dar de fapt era plutitor si imi sarise de la un culcat pe off-road. Ah, inteleg acum. ... mi-a tresarit inima cum ca ar exista o alta solutie dar e oki. Numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Ati avut probleme pana acum cu bateria originala ? [...] Mda, cred ca e moarta... Am pus-o pe redresor apoi a pornit mobra la sfert. M-am plimbat azi-noapte vreo 15km apoi am oprit sa pun gaz. Cand sa plec, a invartit o data si click... mortua est. Si uite cum am facut eu sport pe la 1 noaptea impingand la ea de la benzinarie pana la garaj... Asta dupa ce m-am tot scobit in scafarlie cum ma-sa as putea face sa o pornesc cu cabluri de la vreo masina. N-am avut nicio idee (safe, ca idei am avut multe), pt ca nu poti pune clestii pe ambele borne in acelasi timp cu bateria conectata la mobra - trebuie sa scoti minusul ca sa poti trage bateria pt a ajunge la +. Asa ca am injurat neamtul si a fost prima oara cand mi-a parut rau ca nu am scuter. Sa dea dracii ca grea mai e... Bine ca facusem plinu. Acum, cautand o baterie compatibila, m-am uitat si in manual, poate gasesc dimensiuni, model and stuff. Si am descoperit ca neamtu fuse totusi istet si io prost. Vedeti poza. A pus el ca un dragut o borna de + chiar sub capacul de la compartimentul bateriei, tocmai ca sa poti porni vaca la clesti daca nu ai platit factura la curent si ramai ca bizonu in drum... Vazusem eu cand am scos bateria ca e marcat tumburucu' ala cu o panglicuta rosie, da' am zis ca no, hai sa nu imi dau de lucru singur, mai ales ca nu aveam extintor la mine. Am zis sa impartasesc asta, poate sunt ultimul bou care pateste sa se uite la ea ca broasca in teava... Si, daca aveti idee/recomandare de baterie noua, faceti-va mila cu un link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Am zis sa impartasesc asta, poate sunt ultimul bou care pateste sa se uite la ea ca broasca in teava... Eu parca am pomenit p-aici despre patania mea din Albania in mai, cand am descarcat de tot bateria (ramasese contactul pus si din greseala comutat pe faza mare). La moto cu problema nu trenuie scos decat capacul ca sa primeasca curent. Atunci am scos bateria de la alt LC, am facut contact intre ele cu partea metalica a surubelnitelor din dotare si... gata fata. Bateria era "goala" dar a pornit asa "la sfert" si de atunci e ok. Ca problema electrica am mai avut regulatorul de tensiune care a cedat dar banuiesc ca la tine nu s-a aprins becul rosu si cu semn de baterie... si poate chiar bateria e problema. Sincer, nu stiu daca m-as complica sa iau bateria din alta parte decat BMW. Din ce am tot auzit si din experienta mea, sunt cele mai durabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Auch ... de tampenii din astea mi-e frica: baterie sau pana. Hai ca pana o mai rezolvi, dar bateria .. good to know, anyway, multumim pentru descoperirea bornei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Auch ... de tampenii din astea mi-e frica: baterie sau pana. Astea sunt cel mai usor (si ieftin) de rezolvat De altele sa-ti fie frica... cum am patit eu de exemplu cu regulatorul ala, noroc ca eram aproape de casa si inca in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.