dellnegro Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Am avut si eu aceeasi problema cu un gs din 2007 am rezolvat-o la Tibi la mototehnica. Cred ca nu a costat mult pentru ca nu imi mai amintesc Tibi are un furnizor de piese sh. Cutia noua costa o avere, nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 (editat) 3 minutes ago, dellnegro said: Am avut si eu aceeasi problema cu un gs din 2007 am rezolvat-o la Tibi la mototehnica. Cred ca nu a costat mult pentru ca nu imi mai amintesc Tibi are un furnizor de piese sh. Cutia noua costa o avere, nu merita. Mai exact ce a fost problema? Cuita trebuia schimbata? Editat Iulie 29, 2019 de RedRat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Sarea din viteza si avea un zgomot ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Zgomotele alea is de la tija de ambreiaj, is normale si nu te afecteaza cu nimic decat strict auditiv; cand o sa vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotele. Nu stiu daca are sens sa schimbi cutia doar pentru ca de cateva ori nu ti-a intrat bine in viteza... Acolo poate nu ai fost suficient de ferm cand ai apasat pe schimbator, harta nu a mutat furcile pana in capat, cine stie. Daca nu sare frecvent, nu scoate zgomote ciudate/specifice, daca nu ai scos uleiul negru din cutie... nu vad de ce! Cardanul cu atata mai mult Daca nu e ruginit, crucile se simt OK cand il sucesti cu mana... de ce?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 (editat) 6 minutes ago, Dan Cata said: Zgomotele alea is de la tija de ambreiaj, is normale si nu te afecteaza cu nimic decat strict auditiv; cand o sa vina vremea sa schimbi ambreiajul, o sa dispara si zgomotele. Nu stiu daca are sens sa schimbi cutia doar pentru ca de cateva ori nu ti-a intrat bine in viteza... Acolo poate nu ai fost suficient de ferm cand ai apasat pe schimbator, harta nu a mutat furcile pana in capat, cine stie. Daca nu sare frecvent, nu scoate zgomote ciudate/specifice, daca nu ai scos uleiul negru din cutie... nu vad de ce! Cardanul cu atata mai mult Daca nu e ruginit, crucile se simt OK cand il sucesti cu mana... de ce?! Tocmai de asta trebam Ma cam deranjeaza clacanitul... De cardan am amintit pentru ca cel care a recomandat cutia noua zicea ca la modelul mai "nou" trebuie alt brat, avand alt numar de dinti. Editat Iulie 29, 2019 de RedRat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Dupa ce am schimbat-o nu am mai avut zgomote si nici nu mai sarea. Aia cu saritul din viteza era aiurea rau. Nu imi mai amintesc multe detalii, asta a fost acum 4-5 ani, de atunci am schimbat mobra de doua ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiandrei53 Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 29, 2019 Admin Share Postat Iulie 29, 2019 O senzație de proastă acționare a schimbătorului este dată și de nucile de la tije. Desfaceți tijele din nuci, curățați-le, ungeți bine cu vaselină și va întra și ieși din viteză cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiandrei53 Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Mersi de sfat, dar trancanitul clar nu e de la nuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 5 hours ago, andreiandrei53 said: Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba. Cam asa ceva. Uzura in placa de presiune, tija noua facuta praf in 3500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 Mda, se confirmă că inițialele vin de la Bust My Wallet! Bine că n-a fost Marcel disponibil, am fost la un colț să-mi adaug un bmw pe 2 roți la cel pe 4 acu' 2 săptămâni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 29, 2019 Share Postat Iulie 29, 2019 (editat) Acum 6 ore, andreiandrei53 a spus: Trancanitul il am si eu, asa am inteles si eu, ca nu afectează buna functionare a motoretei, doar ca iti ofera senzatia asta de tot rahatul....de stricat. Eu inteleg ca este o uzura a tijei de actionare a placii de presiune/ uzura a zonei de sprijin a acestei tije in placa...aici s-a ales o solutie tehnica proasta, respectiv un lagar de frecare metal pe metal uscat - aici era nevoie de un rulment axial ceva care sa reduca frecarea. Daca va uitati pe net dupa schema explodata a ansamblului placa + disc + tija o sa vedeti despre ce e vorba. nu este zgomot " de rahat ... de stricat" ... este un zgomot care ofera personalitate ... solutia tehnica nu e chiar proasta ... este doar incompleta, subdimensionata - rulmentul logic de care povestesti (rulmentul de presiune) este in partea cealalta a axului ... in corpul cilindrului receptor de la ambreiajul hidraulic si ar trebui sa preia miscarea de rotatie a axului - este o solutie "inovativa"! (cateva poze in postul acesta - https://motociclism.ro/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/page/280/?tab=comments#comment-4198726) Editat Iulie 29, 2019 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 La 19.11.2018 la 16:55, Byzu a spus: Salutare, Eu mi-am luat pentru al meu "SET SADDLEMEN GENTI INTERIOARE CUTII LATERALE BMW 1200" - 243 Lei un set ( adica stanga/dreapta). Da o cautare pe goagle ca le gasesti pe un magazin moto online de la noi. Dau si eu un update pentru cine vrea sa ia gentile astea in considerare. Sunt FOARTE mici, cea mica e aprox. 1/3 din cutia de pe partea cu toba iar cealalta se apropie de jumatate volum. Vorbesc despre cutiile BMW Vario. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 1 oră în urmă, vladf a spus: Dau si eu un update pentru cine vrea sa ia gentile astea in considerare. Sunt FOARTE mici, cea mica e aprox. 1/3 din cutia de pe partea cu toba iar cealalta se apropie de jumatate volum. Vorbesc despre cutiile BMW Vario. gasiti pe ebay, genti textile, facute pentru model specific. No name , made in uk, cca 60 lire. Eu am luat pentru Rt, extinse la maxim, sunt fix cat sideurile. Au meritat banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Mersi de sugestie, Adrian, am vazut acum si eu ca sunt kit-uri faine pentru toate trei cutiile la preturi bune. Intre timp, se pare ca am supraestimat capacitatea cutiilor, umplute bine gentile, incap ok, sunt sensibil mai mici dar acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Salut! Am pus la rubrica Bazar niste protectii cilindri... Poate intereseaza pe cineva. Sunt noi, nefolosite, nici macar montate. Thx! Si mai am amortizor fata cu ESA, sh. Pentru modelele de la 2008 la 2011. El este de Adv, dar se poate pune si pe gs. Asta se da la 250 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 3, 2019 Share Postat Septembrie 3, 2019 Salut, dupa vanzarea R 1200 GSA LC - ului mi-au ramas cateva chestii. Daca cineva este interesat … 0744365425 : 1.Suspensie spate TRACTIVE ESA : https://www.esarepair.com/ rulat 3000 km (ca noua) = 250 € - Pret platit de mine (am factura) = 1092 € - Complet servizabila in caz de nevoie 2. Kit arc progresiv Hyperpro furca fata, nou nout in tipla = 80 € https://www.wrs.it/en/shock-springs/122383-262941-progressive-front-shock-spring-hyperpro-bmw-r-1200-gs-lc-adventure-esa-14-17.html - Pret platit de mine (am factura) = 146 € 3. Redresor/incarcator/intretinere acumulator BMW (OEM), direct la priza motocicletei, protectie Canbus = 80 € https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-battery-charger-for-motorcycles-even-with-can-bus-electronic.html - Pret platit de mine = 112 € + TRANSPORT 4. Anvelope Bridgestone Battlax Adventure A41 : toate impreuna 80 € 4.1. Anvelopa fata nou nouta in tipla 4.2. Anvelopa spate profil OK 80% - 90% 4.3. Anvelopa fata profil OK 50% (in caz de nevoie …) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 8, 2019 Share Postat Septembrie 8, 2019 Mai sunt valabile 1 si 2 ...... Traiti careva pe picior mare ? BMW/PUMA, noi nouti, 44-45, 299 RON (transport inclus). 0744365425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 14, 2019 Share Postat Septembrie 14, 2019 Pantofii sunt vanduti .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 La 19.07.2019 la 13:17, vladf a spus: Pentru cine are suportul de navigator dar nu foloseste GPS-ul Garmin, recomand: https://www.aliexpress.com/item/32958255359.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1b6f4c4dyBppuR E un suport de telefon cu doua USB-uri alimentate la contactele suportului original. 20190717_105254.mp4 Te salut! Am comandat si un eu asemenea suport dar din pacate nu incarca daca il conectez la suportul original...mentionez ca este identic cu al tau. Ai facut ceva in mod special sau a mers pur si simplu ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 Nu am facut nimic special dar din ce am vazut lumea se plange ca nu functioneaza cablul cu care a venit, deci daca ai incercat cu cel din pachet, fa inva o incercare cu firul de la telefon. Daca nu, incearca sa verifici cu un multimetru daca ai tensiune pe conector. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 Pai si suportul de unde e alimentat? De la mufa aia lasata de fabrica de pe cadrul de bord? Ca aia nu are tensiune daca nu pui contactul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Octombrie 10, 2019 Share Postat Octombrie 10, 2019 (editat) Am incercat cu un cablu nou ( altul decat cel din pachet ), dar o sa incerc si cu o a doua varianta.Daca nu o sa masor sa vedem daca exista tensiune acolo. Mentionez ca motorul era pornit cand am facut proba. Si va mai cer un sfat - ce deflector de vant pentru parbriz sa iau sau de unde pot lua ? Orice recomandare este bine-venita. Multumesc ! Editat Octombrie 10, 2019 de yrkalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 17, 2019 Share Postat Octombrie 17, 2019 La seria 1200 2004-2014, am vazut multe mobre care au mufa de la becul pe faza scurta, topita. O cauza poate fi de la caldura becului care merge tot timpul cand merge motorul, o alta cauza poate fi ca nu e suficient de gros firul de minus. Se pare ca sunt mufe ceramice care elimina neajunsul cu caldura, adaptoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 18, 2019 Share Postat Octombrie 18, 2019 Acum 13 ore, Dan Cata a spus: La seria 1200 2004-2014, am vazut multe mobre care au mufa de la becul pe faza scurta, topita. O cauza poate fi de la caldura becului care merge tot timpul cand merge motorul, o alta cauza poate fi ca nu e suficient de gros firul de minus. Se pare ca sunt mufe ceramice care elimina neajunsul cu caldura, adaptoare Am avut si eu. Cele doua fire, cel care vine la bec si cel de masa nu au sectiuni egale? De spui de firul de masa insuficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.