stilgar Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 cand ziceam sa-ti iei altceva ma refeream la alte roti/jenti. + cati km ai acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 pana la urma la Rabinu nu ati putut rezolva problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sezonul vostru a inceput ? eu deja "ma dau" de vreo 2 zile....SIC ! ....inclusiv pe ceata groasa dimineata ..sau ploaie naspa prin bucale....SIC Maine cred ca bag o Tulcea SIC acum ma duc sa bag o bere SIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Inca de sambata trecuta. Am pus ~600km de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Inca de sambata trecuta. Am pus ~600km de atunci. Am bagat ieri un ploiesti_braila..si retur..da'tot nu pot sa te ajung din urma .... Acum on-topic: Parca urechea mea aude un zgomot de rezonanta in cardan:...zang-zang...zang-zang...pe la vreo 60-70 km/h...la viteze mai mari nu.. Sa ma ingrijore(j)sc ? off-topic: ma duc sa (mai) beau o bere , SIC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) Pai la tine aparatoarea de cardan se da foarte usor jos. Poti sa te uiti lejer la arbore dupa ce o dai jos, ba mai mult, la 1200GS poti scoate tot arborele din output shaft cu mana goala. Cum se aude zgomotul? Pentru ca s-ar putea sa fie la cutia de viteze nu la cardan. Editat Februarie 28, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Pai la tine aparatoarea de cardan se da foarte usor jos. Poti sa te uiti lejer la arbore dupa ce o dai jos, ba mai mult, la 1200GS poti scoate tot arborele din output shaft cu mana goala. Cum se aude zgomotul? Pentru ca s-ar putea sa fie la cutia de viteze nu la cardan. nu ma bag.....ca mai am vreo 300 km pana la pirma revizie de 1000 km...si-apoi ..da-i nene.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 http://www.streetfire.net/video/BMW-Motorcycles_735802.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Au venit modelele 2010 la Bavaria. 4 GS-uri (din care doua ADV-uri) si un RT. La GS-uri, in afara motorului si a valvei de pe esapament, nu-i nicio diferenta. La RT diferentele sunt mici modificari la carene si un nou sistem de control al radioului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 http://www.streetfire.net/video/BMW-Motorcycles_735802.htm foarte fain reportajul! L-am urmarit pe tot.Cel ai tare mosul cu basca,si-a dat demisia si a plecat cu motocicleta(BMW)in jurul lumii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 foarte fain reportajul! L-am urmarit pe tot.Cel ai tare mosul cu basca,si-a dat demisia si a plecat cu motocicleta(BMW)in jurul lumii! da, cam 75% e istorie, restu reclama dar e fain facut, sa vezi ce se intampla inauntru in fabrica aia, nu cred ca are oricine acces acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Se organizeaza ture/vizite la fabrica din Berlin. Intreaba-l pe ianachim ca el fuse acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Dupa filmul asta am inteles si eu de ce BMW vinde cu zecile de mii, iar Motoguzzi cu bucata. Intr-un episod din LWD au vizitat fabrica MG si in sectia (a se citi camera) de montaj motoare lucrau doi tipi pe un banc de tabla si motoarele noi erau depozitate cu zecile intr-o dezordine totala direct pe jos, adica pe beton. O alta surpriza in zona asta la Royal Emfield in India unde vechiturile lor,se fabricau intr-o super tehnologizata fabrica. Sincer nu ma asteptam. Editat Martie 2, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 tot pe streetfire am vazut reportaje similare cu Honda, Yamaha si Kawasaki. ca idee generala sa mor daca e vreo diferenta intre ele. toate-s cele mai tari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) de cateva zile ma trag cu mobra si azi m-am intalnit cu o problema de care nu m-am prins cum sta treaba... abs-ul a facut niste figuri , in sensul ca se activa sau nu, dupa pofta lui. bateria este noua deci elimin asta. la una din porniri chiar cu acesta pe avarie( in bord palpaia cu viteza)am plecat si s-a activat in mers. deci: cand se activa din contact, cand nu, cand se activeaza din mers cand nu. sa fie oare din cauza ca e foarte murdara (caci este, de nu i se mai vede culoarea)si sa fie de la senzorii de abs?ce-i drept am mai patit odata asta , se adunase lut la contactul de la pedala de pe spate, se intarise si nu mai facea contact( ramasese lamela lipita). atat am putut verifica in seara asta- contactul(lamela) e liber daca dintre voi recunoasteti simptomele, dati-va cu parerea maine pe lumina am sa verific ce e. tare as vrea sa nu fie ceva serios Editat Martie 2, 2010 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Vezi ca ceva cam asa am patit si eu.Numai ca am avut noraoc ca a patit Scufu inaintea mea in Alpi si mi-a fost astfel mai usor. Protectia de la manerul din dreaptea poate sa-ti fi coborat putin,suficient cat sa-ti actioneze putin maneta franei. Ia trage un ochi p-acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 sa fie oare din cauza ca e foarte murdara (caci este, de nu i se mai vede culoarea)si sa fie de la senzorii de abs?daca dintre voi recunoasteti simptomele, dati-va cu parerea Eu am patit asemanator (incepea sa palpaie aiurea) si am schimbat senzorul ABS in spate, n-am avut de ales. De murdarie nu se punea problema ca moto era mereu curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 .... iarna asta cand am fost la bavaria mi-au atras atentia daca nu cumva protectia de maner vine peste ambreiaj (nu era cazul, insa a fost frumos gestul de a ma intreba) ... probabil ca la tine protectia de maner vine peste frana ... verifica si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 bill, in afara de maneta de frana, verifica si pedala. mai ales daca spui ca mobra e superjegoasa, e posibil ca pedala de frana sa nu revina complet dupa apasare. chestia asta are acelas efect cu maneta de frana incomplet revenita. in cazul in care ai modelul '05-'07, odata cu dezactivarea ABS-ului, comanda de frana insuficient revenita anuleaza si servo-ul. chestia asta e mult mai neplacuta decat ABS-ul pentru ca daca nu te astepti, la prima franare te trezesti cu o maneta cam moale si care nu vrea sa opreasca agregatul cu nici un chip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 AM GASIT BUBA DAR NU PE MERITUL MEU. UKU de la bavaria e taticu. in zece secunde de explicatie m-a intrerupt din vorba si mi-a dat verdictul :undeva la maneta de frana este un contact ce trebuie putin reglat , reasezat cu un mic inbus. din anumite motive s-a deplasat putin si nu mai face contact de-mi da eroare in bord . bravo profesore! mersic dealtfel la toti. stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Nice http://advrider.com/forums/showthread.php?t=557522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Aveti idee ce cauciucuri are GSul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Pe fata are cauciuc de spate. Asta e clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 TKC 80? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 TKC 80? Nu, e clar cu cauciucuri de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.