tau Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Si-a montat Raul (Rul), Heidenau cramponate, pe DL 1000. Intreaba-l pe el cum se comporta. Parea multumit. Bogdan, Mutumesc pentru raspuns! Nu mai este cazul sa-l intreb, m-am convis singur ieri: pentru ce-mi trebuie mie, sunt IMPECABILE! Se comporta excelent si pe asfalt, si pe macadam, SI PE NISIP - caci asta imi doream, si pe ud - m-a plouat la intoarcere. Le recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Bogdan, Mutumesc pentru raspuns! Nu mai este cazul sa-l intreb, m-am convis singur ieri: pentru ce-mi trebuie mie, sunt IMPECABILE! Se comporta excelent si pe asfalt, si pe macadam, SI PE NISIP - caci asta imi doream, si pe ud - m-a plouat la intoarcere. Le recomand! Bogdan a incurcat un pic borcanele...intradevar am pus crampoane dar nu sunt Heidenau ci Metzeler Karoo T..dar dupa ce se duc(nu mai au mult ca le-am folosit si pe GS si pe Varadero!) am sa incerc si eu K60 chiar daca inca pt spate nu se produce 150/70-17!! ce ai pus pe spate( 140/80-17) ,K60 simplu sau noul model K60 Scout? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Bogdan a incurcat un pic borcanele...intradevar am pus crampoane dar nu sunt Heidenau ci Metzeler Karoo T..dar dupa ce se duc(nu mai au mult ca le-am folosit si pe GS si pe Varadero!) am sa incerc si eu K60 chiar daca inca pt spate nu se produce 150/70-17!! ce ai pus pe spate( 140/80-17) ,K60 simplu sau noul model K60 Scout? Raul, Intrucit 150/70/17 va fi disponibil doar la anul - conform mailului primit de la Marco Scheffel de la Heidenau - pe spate mi-am pus 140/80/17 M&S. Am citit pe advrider.com ca este folosit pe R 1200GS fara nici o problema; ba mai mult, cam toata lumea le lauda acolo. Le-am luat de la importatorul din Timisoara (heidenau.ro) - comanda pe mail, primite in 24 de ore (FAN Curier). Nu stiu cit vor tine - am citit ca pot fi duse si 10.000km - dar cu siguranta la cind va aparea noul model, mi-l voi lua. Pentru mine era important sa mearga pe nisip; si merg! Au indicele de greutate cerut de BMW - 69Q - iar cel de viteza -T = 190km/h - este cu mult peste cerintele mele. Pe autostrada, la viteza mea de croaziera - 100 km/h - nu mi s-au parut nicicum ca ar fi zgomotoase; poate ca la viteze mai mari este altceva, dar nu ma intereseaza. Raportul pret / calitate (performante) ... MAI MULT DECIT CORECT! Asa cum am spus si mai devreme, personal le recomand. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drsworld Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Salut tuturor, si pentru ca ma plangeam in posturile trecute de suspenisiile stoc ale GS-ului proaspat achizitionat si avand niste bani disponibili, am decis sa le schimb cu ceva superlaudat de altii. Problema era voblaj (nu f pronuntat) dar existent la curbe largi si viteze de peste 100 la ora coroborat cu o suspensie pe fata insensibila (ori ca intaream suspensia sau slabeam arcul si modificam rebound-ul tot "salta' peste denivelari neamortizand. Am testat diverse drumuri si viteze si incarcari pasager si bagaje iar suspensia stoc nu a reusit sa se ridice la inaltimea brandului si la caliatea celorlate componente ale motocicletei. Mai mult, am descoeprit ca amortizorul spate cu tot cu pasager si bagaje devenea moale cu preload-ul la maxim si cu reboundul aproape de maxim. Pur si simplu simteam o "chinezarie" cu calitate mediu spre indoielnic. Asta la doar 20 000 km rulati. Nu m-ar fi mirat ca de la 0 km sa fi fost tot pe acolo. Sau poate ca amortizoarele mele erau deja uzate sau cu vreo problema? Tot citind pe advrider, unde am gasit o gramada de posesori de GS cu aceeasi nemultumire, am ajuns la o alegere destul de limitata Wilbers sau Ohlins. Doua tabere destul de echilibtrate si pe forum intre cele doua branduri. Am ales Wilbers pentru preturile ceva mai mici si pentru fiabiliatea cica mai ridicata. Am gasit chiar si un importator oficial in Ro listat chiar pe siteul producatorului in persoana lui Adrian Oltean, si el prezent aici pe forum dar nu-i cunosc exact username-ul. Socotelile si alegerea tipului de amortizor le-am facut impreuna cu Adi care m-a ajutat cu sfaturi si recomandari. A trebuit sa descriu inaltimea si greutatea mea ready to ride, a pasagerului si a bagajelor, ce procent din drumuri il fac cu pasager, amortizoarele fiind construite special in functiile de specificatiile mele. Pentru spate am optat pentru modelul cu rezervor lateral si cu posibiliatea reglarii compresiei (damping) pe doua nivele de amortizare (socuri mari sau mici) In total acum amortizorul spate are 4 reglaje pentru fine tuning fata de numai doua la cel stoc. Preload 50 de clicuri - (posibilitate de reglare mult mai fina decat la cel original) - se roteste usor Rebound - existent si la amortizorul stoc Cele doua reglaje de revenire de pe rezervorul lateral (hi speed, socuri mari si pentru prevenirea capatului de cursa cred, si low speed, socuri mici) Cu noile amortizoarele motocicleta este mai inalta cu aprox 3-4 cm de la sol cu preloadul setat la minim.(lucru care imi place pentru ca aduce plus de confort pozitiei la drum lung) pe loc nu ating cu toata talpa asfaltul dar m-am obisnuit deja sa ma asez intr-o parte pe sa cu piciorul drept cu toata talpa pe asfalt si cu piciorul stang asezat pe levierul schimbator. Mentionez ca am 1,87 m inaltime si sa Kahedo (LDC) cu inaltime standard si setarea standard. La amortizorul fata nu sunt asa de multe de zis, are rebound reglabil ceea ce e minunat fata de cel stoc care are reglaj numai pentru preload. Ambele piese sunt opere de arta ale tehnologiei si finisajului, comanda cu tot cu transport a durat mai putin de doua satamani, iar montajul (facut cu asistenta unui prieten mecanic auto) si ceva sfaturi de pe R1200 GS info a durat mai putin de doua ore pentru ambele amortizoare, in 2 oameni si multa nerabdare . Totul s-a potrivit perfect. Primele impresii sunt "uau, defapt mi-am cumparat alta motocicleta nu numai amortizoare!" Senzatia este ca mergi pe plush, dar totusi ferm. Dintr-o data au disparut toate denivelarile si gropitele mici si micile cratele ale Bcurestiului. motocicleta reactioneaza diferit si senzatia generala este ca amortizoarele sunt de de calitate si tehnologie extraterestra. Nu exagerez, sunt uimit de schimbare, nu ma asteptam sa fie chiar atat de evidenta. Am aprox 1000 km cu noile amortizoare si totul este lafel ca in prima zi cand le-am pus, smooth&ferm. Setarile facute de fabrica au fost perfecte pentru mine dar a trebuit sa maresc considerabil preloadul pe spate, peste 30 de clicuri, si am am intarit putin si fata (preload cam 0,8 cm pe filet-ul corpului amortizorului si 4 clicuri rebound) pentru drumurile cu pasager 58 kg ready to ride si bagaje aprox 30 kg. Senzatia de voblaj a disparut complet la orice viteza cu pasager si bagaje sau nu, imi este imposibil sa o fac sa vobleze, dar au mai disparut si 1350 de euro din cont Cu tot cu reducerea de 100 de euro primita de la Adi fata de pretul de catalog. Ca sa parafrazez si sa aprob un forumist de pe advrider in incheierea postului: Investitia in suspensii la GS te recompenseaza cel mai mult dintre toate cele ce se pot face GS-ului, chiar mai mult decat tuningul motorului (tobe, mape de aprindere, etc) Cat mai uscat pe jos va doresc avand in vedere ultima luna:) PS. Din pacate am numai o imagine personala cu amortizorul spate, restu sunt de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Barbarossa sunt aici pe forum Si eu odata cu tine mi-am luat amortizzorul pe fata. In iarna mi-am luat doar spatele iar acum am completat setul. Intradevar ai decris cel mai bine senzatia data da suspensiile wilbers, mergi pe plush Mie pe langa toate astea suspesia imi da sentimentul ca motorul e mau usor si mai agil. Am si eu cateva mii de km cu suspesia si sunt extrem de multumit. Intradevar sunt bani investiti in confort si siguranta. De curand am adus pentru o Yamaha XT, arcuri progresive si suspensia de pe spate. S-a schimbat totalmente. Omu e fericit, e pe coclauri zi de zi Avea o problema cu voblajul la 120km/h, acum a mers cu 140 si mobra sta perfect. Se pare ca baietii de la Wilbers stiu ce fac. Mie imi place ca fabrica este o afacere de familie. Asta presupune ca fiecare client este tratat in mod individual si i se ofera exact ce are nevoie. Referitor la uleiul Castrol Edge 10W60 care l-am pus acum ceva timp in motor marchez multe buline albe ref la ungere si comportament la motor incins in Bucuresti si o bulina neagra la consum. Consuma cam 100g la mie, de doua ori mai mult decat clasicul 20W50. Eu zic ca merita. Mesaj completat a... tocmai am fost intr-o tura... iata jurnalul: http://issuu.com/aoltean/docs/biserici_for...cate_din_ardeal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 in cazul in care se mai confrunta cineva cu asta: se baga cheia in contact - se rasuceste pe pozitia ON - nu se intampla nimic (bord mort, pompa benzina moarta - ca si cand nu ar exista baterie instalata). dupa mai multe incercari mobra poate sa se initializeze normal. sau deloc. problema NU este ring-antenna (in cazul asta simptomul e diferit) ci provine de la imbinarea pieselor 1 si 2 din poza. in 1 exista un cilindru cu 2 came care actioneaza pe rand doua microswitch-uri din 2. cel pozitionat jos e actionat cand cheia ajunge pe pozitia ON. cele doua piese sunt imbinate doar prin clame iar daca 2 nu sta perfect pe pozitie, e posibil ca cilindrul din 1 sa nu mai faca suficienta presiune pe switch si circuitul principal al motocicletei ramane nealimentat. remediu: se demonteaza contactul, se aseaza piesa 2 pe pozitia corecta, se remonteaza contactul. cu niste degete mai abile si care stiu precis ce-au de facut, cred ca operatia se poate rezolva si fara demontarea contactului. nu va panicati, daca cheia nu-i in contact sau in preajma antenei, poti sa apesi pe switch-ul ala la nesfarsit. motorul n-o sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 cat costa un set de proiectoare de la adventure? sau similare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 @cavaleru - cele mai scumpe sunt astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Si mie mi s-a intamplat chestia cu contactul! L-am lasat vreo 2 min si si-a revenit! Chiar am ramas masca cand am pus contactul si nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Cica a adus-o sub 400 pounds, aia ii ~ 200 kile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 arata ca dracu cu roata aia de 17" pe fata. zici ca sta sa cada in nas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Stie careva unde anume este strapul de impamantare motor - cadru la 1200GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 N-am inteles ce vrei.... firu de masa dintre motor si cadru si/sau baterie sau ce? Mesaj completat arata ca dracu cu roata aia de 17" pe fata. zici ca sta sa cada in nas... Io adineaurea am mancat niste struguri, tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 N-am inteles ce vrei.... firu de masa dintre motor si cadru si/sau baterie sau ce? ai inteles bine. firu de masa dintre motor si cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) crezi ca exista asa ceva? nu e la fel prins ca la 11xx? nu fac contact orcum unu cu altu la prinderea in suruburi? singurul fir la care te referi tu, pe 11xx e de la minusu bateriei la cadru. Editat Iulie 28, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 N-am inteles ce vrei.... firu de masa dintre motor si cadru si/sau baterie sau ce?Mesaj completat Io adineaurea am mancat niste struguri, tu? niste prune acre =)) eh ce sa zic mie chiar nu-mi place. GSA-ul cu roata de 21 cred ca ar fi frumos. dar n-am vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 niste prune acre =)) eh ce sa zic mie chiar nu-mi place. GSA-ul cu roata de 21 cred ca ar fi frumos. dar n-am vazut... Sunt conversii. Cu 17 pe fatza zici ca-i un MultiStrada mai lat. Mai ales asa incarcat cu carbon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Multistrada e scuter pe langa 12GSA... Serios. Mai ales ca e facut de italieni, intareste mai mult ideea de scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 la cum l.a scos nu zic ca nu arata ok..poate un pic gay dar cati km o merge cu el..... ca prea arata scos din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 poate l-a cumparat si s-a apucat sa-l modifice dupa gustullui. si intre timp a folosit acel vespa care apare prin poze. oricum multi bani investiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 12GSA cu varu-so 1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 daca as avea bani mi-a lua un GSA si daca as fi mai mare in craci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Pentru cei interesati, au aparut noile K60 Scout M & S - le gasiti la Maxiscooter Timisoara (www.heidenau.ro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 (editat) Pentru cei interesati, au aparut noile K60 Scout M & S - le gasiti la Maxiscooter Timisoara (www.heidenau.ro) ...bagami-as!!!!!!!.... ...saptamina trecuta i-am sunat eu pt un set de gume si mi-au zis ca abia la anu o sa apara modelul asta!...asa ca mi-am luat alt model mai de strada... ...astea din poza sunt 150/17 sau 140/17 spate? Editat Iulie 30, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 (editat) ...bagami-as!!!!!!!.... ...saptamina trecuta i-am sunat eu pt un set de gume si mi-au zis ca abia la anu o sa apara modelul asta!...asa ca mi-am luat alt model mai de strada......astea din poza sunt 150/17 sau 140/17 spate? in poza este 140/80/17; intr-adevar, 150/70/17 ... doar la anu'! eu unul tocmai din acest motiv mi-am cumparat 140/80/17, si pina acum - 1200km rulati - sunt destul de multumit de alegere. Editat Iulie 30, 2010 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.