JAGI Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Ti-am zis ca pica si releul. De curiozitate, cu cat ai luat motorul? Trebuie un releu de pe modelele ai noi. Verif de mine: CBR600RR 2007+, R1 2004, R1 2007. Se inclzesc mai putin. De evitat cele de pe Suzuki. Mufele nu reprezinta un obstacol, o adaptare strong se face in 10 min. E una din cele mai virgine R1 pe care le-am vazut, chiar m-a impresionat cit de bine se prezinta mecanic. Furci functionale perfect(lucru rar intilnit la R1), Amortizor spate perfect, motorul se tureaza bine, rotund, fara zgomote. Mai rar asa ocazie la 2700euro, chiar daca a picat generatorul de curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 multumesc JAGI PT..ASISTENTA TEHNICA nota 10 de la mine ;)da a fost cumparata in febroarie deci cred ca se putea si mai ieftina:)(zice fostu proprietar ca are el un releu pe acasa sper sa nu-l mai cumpar .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Pune-i de urgentza un amortizor de voblaj. Face diff intre viata si moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Memphis Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Salutare. Am 2 lampi de stop pentru R1 2007-2008, 1 buc stoc si 1 buc aftermarket adus din State cu leduri si semnale doar pe marginile exterioare Pentru detalii astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 La 20-30m in spatele tau, lui Gigi ii cam greu sa-si dea seama in ce parte vrei s-o iei. Serios acuma, daca vrei look, da semnalele jos si semnalizeaza cu mina. Nu te baza pe aceste pseudosemnale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Salut, Am primit de la un prieten 2 cauciucuri METZELER RENNSPORT.Am cautat pe net si nu am vazut nici un review detaliat.Vroiam sa stiu daca ati avut/ati incercat tipul acesta de cauciuc si daca se poate monta fara stres pe un R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 daca este dimensiunea care trebuie este nemaipomenit ,sunt 1001 de review-uri pe internet despre rennsporturi,au fost niste cauciucuri extraordinare pt vremea lor ,nu au de ce sa nu fie bune si acum insa nu cred ca le-ai gasit pe cele mai noi posibile,ai doturi intre 06 si 09?,sunt "copie" a Supercorselor pt perioada aceea produsa de Metzeler,se preteaza pt drumuri virajate si pe uscat,pe ud nu-si fac treaba cum trebuie ,cred ca ai spatele maxim 190/50 pt ca nu stiu daca au scos rennsporturi 190/55 in vremea aceea ca presiune pt longevitate 2.2 fata si 2.3-2.4 spatele (asta daca poti sa mergi asa cu ele pt stilul tau) ca sa le aduci in temp pe strada 2.1 si 2 spatele daca mai sunt si noi,sunt excelente ! daca am gresit cu ceva ... mea culpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Merci mult CMD .Cauciucurile sunt amandoua dot 09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Vand o roata spate R1 /index.php?/topic/693180-roata-spate-yamaha/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) Salut, A incercat cineva din proprietarii cu R1 sa puna METABOND GOLD in motor?As dori pareri pro si contra. Poti sa pui fara grija. E foarte smechera inventia. Am pus in mai multe, si motoare vechi dar si noi. Cel mai bun feedback a venit de la clienti cu choppere antice dar si un DR650 din 93 care a venit cu culbutorii si axa cu came polizate. 100 ml sunt suficienti pt o motocicleta. Vis-a-vis de Metabond, vreau sa intreb se poate folosi si la masina ? Mi-a mai recomandat un coleg motociclist sa pun la masina pentru bataia tachetilor (passat 2002 V6 2.8 benzina) . Aproximativ 195.000 km Defapt ce face "inventia" asta ? Cat ar trebui sa pun luand in calcul capacitatea cilindrica a motorului ? Editat Aprilie 3, 2013 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Am la vanzare o pereche de extensii de bascula pt Yamaha R1 2007.Doreste cineva sa le aiba?Au fost cumparate din State de un prieten,a crezut ca se potrivesc pe R1 99,pana la urma a trebuit sa-si cumpere inca o pereche pt R1 99.Deci acestea nu au fost folosite,sunt ca noi,merg pe Yamaha R1 2007! http://www.okazii.ro/tuning-moto/extensii-bascula-yamaha-r1-2007-a123706585 Daca le luati pe okazii,pretul este 550 de lei,daca le luati de pe forum pretul este 500 fix .(nu mai platesc comison). Ele au fost cumparate cu aproape 8 milioane cu tot cu transport,e un deal destul de bun. Pt contact,folositi pm va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Da, dar nu ai nevoie sa bagi tot flaconul. Am gasit in ulei metabond neconsumat cand am facut schimbul, de aia zic sa pui mai putin. Metabondul nu e aditiv de ulei, e tratament pt metal. zi-mi te rog ca glumesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Care e dispus sa ma ajute si pe mine .... am nevoie de un cadru de bord si ram air-urile de la un r1 rn12 sau 5vy sau pe scurt r1 2004-2006. Imi trebuiesc pentru 1 -2 zile sa vad daca pot face matrite dupa ele sa fac din carbon . Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Care e dispus sa ma ajute si pe mine .... am nevoie de un cadru de bord si ram air-urile de la un r1 rn12 sau 5vy sau pe scurt r1 2004-2006. Imi trebuiesc pentru 1 -2 zile sa vad daca pot face matrite dupa ele sa fac din carbon . Mersi salut , detin un set de ram air uri in plus pe care le pot imprumuta... cadrul de bord e montat pe moto si folosesc moto deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Lasa un nr de tel pe PM . Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 RN 9 consum 5.9% mers intre 5 -11.000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 RN 9 consum 5.9% mers intre 5 -11.000 rpm Acelasi model 4,5 maxim 100km/h dar schimbat batraneste la 4000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Poate s-a mai discutat stirea asta,nu stiu,ce parere aveti despre baiatul asta : http://www.bikesales.com.au/news/2012/road-racers/yamaha/r1-smashes-nurburgring-lap-record-30644 Foarte tare timpul 7.24,dupa cum scrie acolo(si asta cu trafic,nu pe circuit inchis),e timp sub cel al unui GTR,ceea ce e fantastic. Motocicleta modificata,dar nu sf din cate am inteles : roti,suspensii,etc.Cauciucuri D211 Editat Aprilie 7, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 A pus filmarea pe fast forward. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Buey baieti nu sare nimeni cu un cadru de bord pierdut prin magazie ? Tenchiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) zi-mi te rog ca glumesti... Tu cine esti ca n-am reusit sa ma lamuresc in privinta ta decat ca ai o problema intelectuala cu un anume producator. Ia de incearca si tu, si te rog eu, nu-mi mai rescrie postarile fara ghilimele Editat Aprilie 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Acelasi model 4,5 maxim 100km/h dar schimbat batraneste la 4000 rpm am avut si pasager :)eu sunt multumit de consum;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Tu cine esti ca n-am reusit sa ma lamuresc in privinta ta decat ca ai o problema intelectuala cu un anume producator. Ia de incearca si tu, si te rog eu, nu-mi mai rescrie postarile fara ghilimele ce postari bre ca n-am inteles? einiuei, am avut ocazia sa testez metabondul gold si pe un motor de-al meu cu 78.000 (ma rog, motor din '94, mai degraba 178.000) care mergea ok, n-am vazut nici o diferenta. nici la consum de ulei sau de gaz, nici la sunet. sa nu mai spun ca un prieten vinde mizeria asta si am avut ocazia sa testez smacolina cu mana mea pe aparatul lor minune. soc si groaza: diferente de ordinul 1-2 nm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Ce inseamna "am avut ocazia sa testez" Defineste putin conditiile de testare. Despre ce fel de laborator specializat pe astfel de teste este vorba sau, pt ca nu e obligatoriu sa fie vorba despre munca de laborator, despre ce conditii de utilizare extrema vorbim? Uite, eu am facut un experiment pe un suzuki DR650 din 93. Problema: culbutor admisie si axe cu came. Uzura dezastruoasa, a trebuit sa se schimbe piesele. Omu n-a avut bani decat de niste piese SH si alea cu uzura. Am zis ca n-o sa mearga si o sa se strice in scurt timp din nou dar am pus metabond. Dupa un timp l-am chemat sa vad din nou cum arata problema. Ei bine, nu s-a stricat, nu s-a agravat uzura si nu cred ca metabondul n-a ajutat cu nimic. Mai discutam, mai vorbim, mai cercetam. Nu te grabi sa tragi concluzii asa, tzac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) ce postari bre ca n-am inteles? einiuei, am avut ocazia sa testez metabondul gold si pe un motor de-al meu cu 78.000 (ma rog, motor din '94, mai degraba 178.000) care mergea ok, n-am vazut nici o diferenta. nici la consum de ulei sau de gaz, nici la sunet. sa nu mai spun ca un prieten vinde mizeria asta si am avut ocazia sa testez smacolina cu mana mea pe aparatul lor minune. soc si groaza: diferente de ordinul 1-2 nm... La nr. ala de km. poate trebuia sa pui Metabond Old nu Gold Editat Aprilie 9, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.