Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Il iei inapoi curind, probabil la Hungaroring , peste 1 luna. La pariu ca scoti cu 1-2 secunde mai bine decit cu Kawa. Apropo de kawa, daca ai investi citiva euro in mecanismul de acceleratie, ai rezolva pb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare,unde gasesc 2 valve de roti din acelea la 90 de grade ca sa nu imi mai rup degetele prin spite/discuri?

www.ebay.co.uk, vreo 17lire, merita fiecare cent. nu lua chinezarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.Am uitat sa intreb,ma uit aici,valvele pe R1 2004 sunt de 11.3 mm?

Pt ca vad ca sunt 2 tipuri,de 11.3 si de 8.3....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele surprinse pe acel circuit sunt vechi de cel putin un an.A fost articolul respectiv pe MCN,repet,acum mai bine de un an si bineinteles,romanii doar l-au tradus,ca niste jurnalisti de succes ce sunt.

Este vorba de niste teste cu un prototip facute in Australia cred ca la sf lui 2013 si in care intr-adevar se testa urmatorul model R1 care se preconiza pt 2014-2015.

S-a tras concluzia de catre cei din Australia si de catre MCN ca e vorba de un 4L/1000cc dupa dimens si sunetul motorului,cu un carenaj adaptat de R6.Din acele poze s-a tras concluzia ca noul R1 va renunta la tobele sub sa si va respecta trendul actual de centralizare a maselor cu toba joasa laterala si admisie fortata centrala.

Dar pana nu se lanseaza,batem apa-n piua.

Vorba colegului,230 de cai?Haida-de.De unde atata fericire.

Doar daca fac gesturi extreme de genul inj directa sau supape pneumatice,dar asta inseamna niste costuri de productie care o vor face intangibila.Nu cred ca va fi cazul.

Probabil va fi la nivelul S1000 ,undeva pe la 175-180 de cai la roata si impachetata cu electronica.

230 de cai nu ai de unde sa scoti fara solutii extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R1 tobele sub sa sunt si frumoase si practice (sunt mai bine protejate in caz de cazatura) .Sper sa nu renunte la ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

experimentul in sine e bun..:D...dar daca in ROMANIA e plin de oameni marsavi care te tzepalesc pt 200 de lei...ce sa fac?...daca omul a zis "piesa e impecabila." adica rotor+stator...cand mi-au venit...rotorul semana mai mult a fund de oala pe care si-au testat taranii baroasele incercand sa-l scoata...ce sa faci...deci ARE CINEVA ROTOR DE YAMAHA R1 99,00,01 de vanzare???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bascula aia? Nu prea imi vine sa cred ca renunta ei la bascula inversata pe R1. Din pozele alea, cred ca doar motorul se testa.

Da,uite,bascula nu am vazut-o,zici ca e pro-link de Honda.

 

Cred ca renunta la orice ca sa fie iar competitivi.Toba oricum va pica.Cred ca vor fi multe noutati.Noutati,bine,pt R1.

Oricum motorul probabil se va prezenta la eicma la Milan la inceputul lui noiembrie,si mai mult ca sigur pana atunci nu va aparea nimic despre el prin presa,doar speculatii si desene din imaginatie.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

experimentul in sine e bun.. :D...dar daca in ROMANIA e plin de oameni marsavi care te tzepalesc pt 200 de lei...ce sa fac?...daca omul a zis "piesa e impecabila." adica rotor+stator...cand mi-au venit...rotorul semana mai mult a fund de oala pe care si-au testat taranii baroasele incercand sa-l scoata...ce sa faci...deci ARE CINEVA ROTOR DE YAMAHA R1 99,00,01 de vanzare???

Salut, este rotor R1/ai PM

Te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ajuns prin zona ca ma cam trage marea.Speram sa gasesc ceva sh:nu e placut sa dai atatia bani pe un plastic nou,cel vechi fiind lipit cu banda dublu adeziva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,detin un r1 2004 ,motocicleta pe care bineinteles nu as da-o pe niciuna(poate doar pe un model mai nou)...va rog sa nu radeti de mine:),dar astazi am facut pana prostului in drum spre peco. Bineinteles i-am pus benzina,iar dupa ce am pornit-o cu greu,motorul se aude infundat iar cand o accelerez se acceleaza foarte greu...Care ati mai patit asa sau care ma puteti ajuta cu un sfat,astept parerile voastre intr-un mod umil:)...Am scris aici pentru ca vad ca sunt majoritatea posesori de R1 si cred ca nimeni altcineva nu ma poate sfatui mai bine!!! Stiu ca poate parea cam stupid, dar na, nu ne-am nascut toti invatati:)...va salut si asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...