Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

in urma unui accident toata partea fata a motorului mi s-a facut praf... janta fata, bot, faruri, ceas bord, electrica, parbriz, oglinzi, toate pana la telescop, ala sper ca e inca bun, la prima vedere asa pare. inclusiv carenele laterale fata stanga si dreapta, s-a rostogolit motoru, e destul de clar, n-am vazut, eu m-am dus inainte prin aer.

ce ma intereseaza de fapt este daca pot pune carena de fata(botu) de pe r1 2007 pe r1 2004. daca tot s-a facut praf parca i-as pune de 2007, e mai interesanta, si motoru oricum nu cred ca il mai ia cineva cu accident, l-as face sa-l tin, imi place.

 

multumesc

Editat de tudorpnd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut un Y-pipe pt r1 rn12(04-06) cu sau fara cat in el,nu conteaza,doar sa nu fie lovit.

Daca are careva de vanzare la un pret modic,dati-mi si mie un pm.

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema: imi apare eroare 39 in bord, motorul porneste dar nu se tureaza. Pot sa merg pe ea pana la service sau trebuie sa o duc in duba? (sunt vre-o 2 km pana la service)

Merci de ajutor

» Post actualizat in 13 Aug 2014 05:43

Scuze, am omis sa spun ca e un R1 2008..

» Post actualizat in 13 Aug 2014 05:43

Scuze, am omis sa spun ca e un R1 2008..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge dusa pe roti, Ai un circuit deschis , intrerupt spre sau chiar injectorul intrerupt. Manualul zice ca "able", in functie de care injector e cazul. Intra in diag mode, si verifica conform instructiunile din manual la fiecare injector in parte. E posibil sa fie doar un contact, mufa proasta. Cauta in pagina 8-38. Yamaha are o autodiagnoza ca sa fie foarte usor reparabila la partea electrica.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ati murit ? :)))

 

sa mai animam topicul. azi / 300 km

Distractie maxima.....asa e cand esti aproape de Tg Secuiesc....

» Post actualizat in 15 Sep 2014 19:57

Dar...se poate si cate o haiduceala prin alte colturi ale tarii.

Dupa aceea,o terasa e numai buna mai ales unde berea este cum se vede in poza...

post-59882-0-32761500-1410811037_thumb.jpg

post-59882-0-46585300-1410811074_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati murit ?

 

sa mai animam topicul. azi / 300 km

 

 

Nice pics! :cheers:

 

Distractie maxima.....asa e cand esti aproape de Tg Secuiesc....» Post actualizat in 15 Sep 2014 19:57Dar...se poate si cate o haiduceala prin alte colturi ale tarii.

Dupa aceea,o terasa e numai buna mai ales unde berea este cum se vede in poza...

Faine carene! :D De ce nu ai pus si codita? Cand am cazut la Hungaro, mi s-a polizat codita "biniditãt".

 

Daca tot suntem la capitolul poze :

Eu (mai ageamiu) : attachicon.gif6.jpg

 

Colegii (mult) mai meseriasi :

attachicon.gif24.jpg attachicon.gif23.jpg

Moah, Alex inca o arde racing pe strada? Musai sa-l bagam in sedinda. :P

Nice pics!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moah, Alex inca o arde racing pe strada? Musai sa-l bagam in sedinda. :P

Nice pics!

Nu mai mere pe strada,astea sunt de la inceputul verii,acum e cuminte,o arde numa pe supermoto pe strada :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam eu... :P

 

Apropo, daca stie cineva un capac motor dreapta pt mobra mea (sau chiar ambele, sa am rezerva si pe stanga), dati-mi de stire.

 

 

Eu o sa ies sambata la o tura scurta, cu Hornet-ul. :tomato:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Faine carene! :D De ce nu ai pus si codita? Cand am cazut la Hungaro, mi s-a polizat codita "biniditãt".

 

 

Multam. Foarte faine, codita are chiar nr 696 pe ea. Pacat ca nu a venit si cu skill-ul respectiv in pachet..:)

Coditza mea si asa e zgariata, va intra (sper) la iarna in reparatii. Si sincer am pus coditza ptr a monta usor suport numar, semnale,stop frana,etc, pentru a fi macar 1/2 in legalitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti fac rost de pe ebay? Putina vopsea zgiriata doar. Din USA.

Te sun maine si povestim.

 

Multam. Foarte faine, codita are chiar nr 696 pe ea. Pacat ca nu a venit si cu skill-ul respectiv in pachet.. :)

Coditza mea si asa e zgariata, va intra (sper) la iarna in reparatii. Si sincer am pus coditza ptr a monta usor suport numar, semnale,stop frana,etc, pentru a fi macar 1/2 in legalitate...

I see... :) Cu privire la skill, cred ca l-am vandut, ca nu-l mai gasesc nici eu. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Intrebare: se potriveste oare pe RN19 (2008) un amortizor spate de RN22 (2009-2012)??? E clar cu mult mai istet decat cel stock si nu cu mult sub cele aftermarket dar evident mai ieftin.

Stima,

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Intrebare: se potriveste oare pe RN19 (2008) un amortizor spate de RN22 (2009-2012)??? E clar cu mult mai istet decat cel stock si nu cu mult sub cele aftermarket dar evident mai ieftin.

Stima,

Mircea

da merge si eu vreau sa mi cumpar unul pt rn12 (2004-2006) tot de 2009 +

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Intrebare: se potriveste oare pe RN19 (2008) un amortizor spate de RN22 (2009-2012)??? E clar cu mult mai istet decat cel stock si nu cu mult sub cele aftermarket dar evident mai ieftin.

Stima,

Mircea

Ai bunghit-o bine de tot, e superjmecher amortizorul de RN22, problema e ca e putin mai scurt decit cel de la tine, si ar trebui modificat ceva la linkuri, ca sa se pastreze inaltimea. Daca spatele e mai jos, se salta mai repede pe-o roata si inchide mai greu virajul.Daca esti pitic, nu-i problema, cobori telescoapele fata si ai rezolvat-o gratis.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bunghit-o bine de tot, e superjmecher amortizorul de RN22, problema e ca e putin mai scurt decit cel de la tine, si ar trebui modificat ceva la linkuri, ca sa se pastreze inaltimea. Daca spatele e mai jos, se salta mai repede pe-o roata si inchide mai greu virajul.Daca esti pitic, nu-i problema, cobori telescoapele fata si ai rezolvat-o gratis.

Cu cat e mai scurt? Sau mai bine, cam cat ar trebui coborate telescoapele fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...as avea de unde sa sacrific un 2-3 cm si daca treaba e asa cum ziceti. Dar daca e asa, alte implicatii vis a vis de ciclistica? Sau nu sunt chestii majore?

Parca as arunca un 70-80 euro pentru modificare (ca doar iarna e lunga si timp de vanat piese o sa fie). Daca si cel din dotarea stock il dai cu un 50 euroi e chiar o facere buna.

Cel putin asa pare in teorie,cine face practic si schimbul sa dea si alte detalii.

Editat de manu_vvu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...