Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare baieti. Am un R1 2007 si as vrea sa stiu si eu ce ulei e recomandat . Va multumesc anticipat .

:) eterna discutie...

 

10w40 sau 15w50 in functie de zona/conditii (ma refer la temperaturi) - sa fie full sintetic si sa il schimbi des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. Am un R1 2007 si as vrea sa stiu si eu ce ulei e recomandat . Va multumesc anticipat .

15w50, si incearca sa montezi un radiator de apa aditional sub radiatorul principal, ca sa nu se subtieze uleiul vara pe canicula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da!

:pics:

» Post actualizat in 15 Apr 2015 14:56

___________________________

 

Nu mai e nevoie, am salivat deja la pozele de pe Facebook. :D

 

S-o stapanesti sanatos si te astept cu un review dupa primii km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009+ e mai evoluata la aerodinamica, multi piloti nu au gabaritul lui WTF, slim. Daca carenajul nu asigura despicarea aerului, saracul rider preia el parte din presiunea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am analizat-o si eu putin la SMAEB, imi place... plasticele parca sunt dintr-un material bun, gandita bine dpdv tehnic. Ceea ce nu prea imi place este ca se vede prin codita si lateralele lasa impresia ca se pot rupe daca pasagerul nu stie sa se urce bine.

 

Am tot facut comparatii intre ea si S1000RR 2015 care are furca reglabila electronic pe cand R1 reglabila clasic. S1000RR parca are codita cam ingusta pentru gusturile mele.

 

Amandoua au radiator pentru ulei... Amandoua au pompa de frana Nissin... S1000RR are etrieri Brembo.

 

As fii in dubii pe care as alege-o :P

 

(Moaca sigur imi place cea de la BMW)

post-45009-0-69532600-1429381222_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am analizat-o si eu putin la SMAEB, imi place... plasticele parca sunt dintr-un material bun, gandita bine dpdv tehnic. Ceea ce nu prea imi place este ca se vede prin codita si lateralele lasa impresia ca se pot rupe daca pasagerul nu stie sa se urce bine.

 

Am tot facut comparatii intre ea si S1000RR 2015 care are furca reglabila electronic pe cand R1 reglabila clasic. S1000RR parca are codita cam ingusta pentru gusturile mele.

 

Amandoua au radiator pentru ulei... Amandoua au pompa de frana Nissin... S1000RR are etrieri Brembo.

 

As fii in dubii pe care as alege-o :P

 

(Moaca sigur imi place cea de la BMW)

Reglajul electronic al suspensiei nu face decit sa urce mult pretul. Nu te ajuta cu nimic, reglajul nu se face instantaneu, insa daca iesi sau intri agresiv intr-o curba, ai sanse mari sa cazi din cauza ca suspensia nu e reglata. A avut Enescu Andrei HP4, si si-a dat seama ca regl electronica e fix-pix.

 

Pui monopost si ai o scuza sa nu mai iei "balastul" care nu te lasa sa pleci singur la plimbare.

» Post actualizat in 19 Apr 2015 08:02

In poze , vad ca R1 are Pirelli. Cum a nimerit Florin V una incaltata cu GP PRO?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...