Black_wolf Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 l-am rupt , nu ma intrebati cum , suzuki gsxr k2 , nu a dat cu mine de asfalt , nu a avut nici un simtom , a fost spalat , curatat , etc . era 525ro sau ceva de genul ... aveti idee de ce a facut asta ??? nu mi-a rupt decat aparatoarea de lant a fost nituit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 ..thnks! ,,problema'' mea era ca in carte spune CA NU SE DA CU SPRAY...uite: o avea sprayu' ceva ca sa nu fie bun??de zic astia?? dimpotriva, spun chain & cable lubricant (care se gasesc majoritatea la spray-uri) sau ulei 10w30. spun de ulei subtire ca sa ajunga si printre role Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibiscus Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 care ar fi cel mai bun Spray de uns lantu raport calitate/pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Foloseste ulei de land de drujba, de exemplu Dolmar nemtesc la gradina in Hornbach, 14,9 roni/L suficienti pt cateva zeci de mii de km. Poate fi aplicat cu pensula, prin picurare sau ungator. 10-15 picaturi la 100 km sunt arhi suficient. Editat Mai 26, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 are careva de imprumut in cluj o juma de ora o presa de lant sa imi schimb si eu lantu?0751232565 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 a fost nituit? man . nu am nici cea mai vaga idee , este prima data cand mi se intampla asa ceva , si cred ca da , ca s-a rupt din nituri , si a zburat . am comandat un nou kit de lant , cineva mi-a zis sa imi caut kit de reparare lant dar , nu ma atrage ideea , mai ales in conditile in care cu ceva minute inainte zburam pe autostrada cu 250 . mai bine iau unul nou . baiatul care l-a avut inainte a zis ca a mers cu el cam 10 mii de km , asta e se mai intampla bine ca nu a dat de asfalt cu mine si , urmeaza sa vedem daca nu s-a intamplat alceva ma motor , cutie etc , porneste , si se vede pinionul cum se invarte deci teoretic nu are nimic , practic o sa vad maine cand imi vine kitul de lant nou , si se va monta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibiscus Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Foloseste ulei de land de drujba, de exemplu Dolmar nemtesc la gradina in Hornbach, 14,9 roni/L suficienti pt cateva zeci de mii de km. Poate fi aplicat cu pensula, prin picurare sau ungator. 10-15 picaturi la 100 km sunt arhi suficient. intrucat a mea mobra sta pe tusa i-am uns lantu cu ulei pentru cutie de viteze dar in mers nu va arunca uleiul de pe lant pe roata si bascula? Iar cu aceasta varianta daca nu ai picurator din cati in cati km se unge lantul? Adica daca pleci la un drum de 400 km tre sa faci popas din suta in suta sa ungi lantu? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 in 400 km, daca il ungi la plecare, nu ar trebui să ai nici o problema. Cu excepția unei ploi sănătoase care îl mai spală dar nu îl elimină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 am avut azi o sticla de ulei de furca in mana. pe ea scrie ulei pentru furci si amortizoare bla bla CU aditivi pentru intratinerea garniturilor de cauciuc. pana la urma ungem lantul in primul rand ca sa nu se duca o-ringurile alea asa ca de acum o sticla la ~5000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) Care e avantajul la spray-ul de lanţ ? Eu personal consider avantaj doar faptul că nu sare de pe lant şi poate ţine mai mult decât uleiul. Aplicarea e lafel de uşoară dar uleiul e mai uşor de dat jos de pe lanţ, uneori îl dau jos doar cu o cârpă. Eu spăl lanţul la 2-3000km, în rest doar îl şterg cu o cârpă şi îl ung când e nevoie. De când am motorete pe lanţ am folosit numai ulei, odată sau de două ori spray, să văd care-i minunea. Nimic special, se consumă repede şi costă cât un litru de ulei de cutie care ţine la câteva zeci de mii. Uleiul rezistă pe o ringuri câteva sute de kilometri, dar pe mijloc, pe partea care calcă pe pinioane se duce cam în 150-200km funcţie de mizerie. Editat Mai 27, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 deci dezavantajul ar fi la ulei ca trebuie odata la 200 300 de km sa-i faci o ungere , asta presupune sa ai niste ulei cu tine , un recipient o sticla de 0,25 pe care sa o tii mereu la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Instalat Loobman. Isi merita fiecare leu. Salut Se poate cumpara si din tara sau doar comandat de pe site din uk? Se poate adapta usor la orice tip de motor? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 poti cauta pe louis , am vazut ca au si ei acolo , ia topicul la frunzarit si o sa gasesti si codul , si mai era un topic in care isi facusera baietii , daca nu ma insel chiar asta , unul home made noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Eu l-am comandat prin ianuarie si mi-au trimis un model nou, ce am inteles ca nu-l au inca la vanzare, pt a-i face un review. Rezervorul nu mai e din acela pe care il storci, ci are un mic buton (parghie) pe care apasati si se dozeaza uleiul intr-un alt recipient, apoi intra in furtun. Ieri a fost super aglomeratie pe aici si nu l-am folosit decat vreo 7 km... facuti in ~ 30 minute... Dar se vede deca lantul ca e unsuros. Dar si bascula are cativa stropi... Revin cu feedback dupa un drum mai lung. Vice,fi bun,te rog,si arata-ne niste poze cu noul Loobman. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salut, Nu sunt acum pe langa motor, dar aici e descris http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/63169-loobman-*ab*.html. Fata de cel standard difera doar recipientul, care are totusi un defect de design sau fabricatie: musteste pe langa capac si, daca bag motorul prin hartoape (gropi din asfalt sau cat de cat off) se prelinge usor pe langa el, pe furtun. Astept sa consum uleiul din el si il bricolez cumva. O zi buna, Vice. Si inca ceva: chiar isi face treaba bine. L-am pus acum ~ 100km si nu am pompat decat de vreo 4 ori (de doua ori la inceput) si lantul straluceste, fara sa fi fost curatat din toamna trecuta. Uleiul e unul de cutie de viteze (parca 80W-90), ce l-am gasit prin casa (un pic cam gros daca e racoare, dar pe caldura e destul de fluid). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Care e avantajul la spray-ul de lanț ? Eu personal consider avantaj doar faptul că nu sare de pe lant Âşi poate ține mai mult decât uleiul. Aplicarea e lafel de uÂşoară dar uleiul e mai uÂşor de dat jos de pe lanț, uneori îl dau jos doar cu o cârpă. Eu spăl lanțul la 2-3000km, în rest doar îl Âşterg cu o cârpă Âşi îl ung când e nevoie. De când am motorete pe lanț am folosit numai ulei, odată sau de două ori spray, să văd care-i minunea. Nimic special, se consumă repede Âşi costă cât un litru de ulei de cutie care ține la câteva zeci de mii. Uleiul rezistă pe o ringuri câteva sute de kilometri, dar pe mijloc, pe partea care calcă pe pinioane se duce cam în 150-200km funcție de mizerie. si cum vezi ca ai ulei pe oringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Am si eu o intrebare de incepator. Am vazut ca exista lant si cu O ring, si fara. Ce e un O ring? Care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 pe google ai incercat sa vezi ce zice la oring chain? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Intrebare: 1. scottoilerul merge cu orice fel de ulei (altul decat cel recomandat de ei), cum ar fi cel de drujba recomandat aici pe forum? 2. dispozitivul facut de Bogdan Harea: l-am vazut la cineva, e f misto, ma gandeam si eu sa-l instalez. dar exista posibilitatea sa crape partea electronica? sa presupunem ca sunt undeva la mama dracu, mii de km departare de casa, in Siberia si crapa ala. ce se poate face in cazul asta? Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chonty Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Mi-am montat si eu un ungator de lant, varianta simpla dintr-un rezervor micut de ulei cu robinet si Dual Injector de la Scottoiler(cumparat din Louis).Debitul e reglat prin sugrumarea furtunului de cauciuc cu un colier de plastic(cel putin deocamdata).O sa-i mai aduc imbunatatiri pe parcurs, dar fara prea multa electronica. Rezultat : lantul e uns continu si curat. Pozele sunt facute din perioada de testare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 @bob66: da poate crapa partea electronica, cel putin teoretic. nu inseamna ca se va intampla neaparat. Daca esti in siberia, voi presupune ca ai ulei de rezerva sa umpli rezervorul ungatorului asa ca, daca acesta se strica, vei opri la 200 de km sau mai repede pentru a unge manual lantul . @chonty: mie mi se pare cam murdara janta aia. cred ca tu lasi prea mult ulei pe lant. mai redu debitul si uita-te la lant sa vezi daca e uns. cand mizeria e minima si ai pelicula de ulei pe acolo inseamna ca e ok. daca nu ai mizerie iar lantul e uscat mai maresti debitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chonty Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Murdaria de pe janta e datorata sprayurilor folosite inainte de montarea ungatorului.Tot ce era in exces se regaseste pe janta.Am folosit mai multe sprayuri cu aceeasi rezultat...si nici nu tinea mult . Debitul la ungator e reglat la o picatura pe minut(cronometrat) si nu stropeste, lantul avand o pelicula subtire de ulei. Am lasat janta murdara pana am reusit sa reglez debitul uleiului, ca sa nu o spal de mai multe ori in aceeasi zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 am inteles. Zici ca ai luat de pe louis capul de ungere. L-ai gasit separat sau a mai venit cu ceva? eu am gasit doar sistemele complete de la scotoiler pe louis. cred ca nu m-am uitat prea bine totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chonty Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 E pe pagina 1052 din catalogul Louis coltul din stanga jos. E doar capul de ungere cu un furtun subtire si kitul de montaj. 10003162 . 30 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 @Vice Multumesc pt link.Este o imbunatatire tehnica fata cel vechi dar cu imperfectiuni.Cred ca un Oring subtire ar rezolva problema.Sper sa-ti aduca satisfactie deplina dealungul f multor km. Intrebare: 1. scottoilerul merge cu orice fel de ulei (altul decat cel recomandat de ei), cum ar fi cel de drujba recomandat aici pe forum? 2. dispozitivul facut de Bogdan Harea: l-am vazut la cineva, e f misto, ma gandeam si eu sa-l instalez. dar exista posibilitatea sa crape partea electronica? sa presupunem ca sunt undeva la mama dracu, mii de km departare de casa, in Siberia si crapa ala. ce se poate face in cazul asta? Folosesc de peste un an dispozitivul lui Bogdan.Nici o problema pana acum.Dar daca partea electronica ar ceda,pot folosi valva pe manual,ea avand un robinet cu rasucire la 90*.Cumva ca un Loobman.Am incercat si in mers,o pot face fara mare efort. /index.php?/topic/202679-intretinere-lant/page__st__1190__p__2393601#entry2393601 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.