Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Pai cred ca cel mai accesibil, foarte apropiat de kerosen, din cate stiu, e gazul lampant. Il gasesti si in Carrefour, Cora etc, la zona de camping, gratare, carbuni...

Dar de ce nu cu motorina?

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina + spray de frane pentru clatire este cea mai buna solutie.

Nu va mai speriati ca femeile gravide :D, ca mi-am spalat toate lanturile cu benzina si nu am stricat niciunul. Intotdeauna am clatiti cu spray de frane fara sa ma zgarcesc.

Dezavantajul motorinei si al gazului: nu curata la fel de repede si se clatesc mai greu de pe lant. Rezultat: sprayul de lant sare de pe zale in primii km.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in caz de urgenta se poate folosi chiar si benzina, cu conditia sa stergi/ sufli lantul destul de repede... :)

pentru noi astia mai lenesi recomand amestecarea motorina + benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva un alt spray pt ungerea lantului mai bun decat motul chain lube ? dar pe care sa il fi incercat,nu doar din auzite...ms mult

 

Bel Ray Super Clean! E votat nr.1 pe mai toate site-urile moto mari. Mi-am cumparat eu dar maine il incerc :)

 

0000-Bel-Ray-Super-Clean-Chain-Lube---.j

 

Cat despre spalat si uns lantul la un nr. de X de Km, e "mit". Am avut o Honda F4i si in 16 mii km, i-am spalat lantul de 4 ori si uns de vreo 5-6 ori. Cand am cumparat motocicleta lantul era aproape nou si dupa ce am vandut-o, pustiul a mai mers cu ea inca vreo 5000 pana l-a schimbat. Am avut si Honda 954, avea ~5K km in bord, era noua si in vreo 15-20K Km facuti de mine, tot cam de 3-4 ori spalat si uns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica vreo 20.000. atat tine in mod normal un lant cu o intretinere mediocra. eu am ungator, lantul are 44.000 km si mai este undeva la jumatatea vietii. evident nu o sa mai fac inca 40000 cu el ci o sa il schimb peste vreo 20.000 ca sa fiu eu linistit. de spalat nici vorba, poate nitel cu jetul la spalatorie cand spal mobra in rest este perfect curat si uns in permanenta. traiasca ungatorul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat recent o Yamaha FZ6 si cand cuplez treapta I smuceste pe loc, cu ambreiajul decuplat. Ma gandesc ca este lantul prea intins si as vrea sa-l verific, insa nu mi-e clar un lucru: in carte scrie ca se verifica pe cric, scoasa din viteze, apoi "move ther rear wheel by pushing the motorcycle by locating the tightest portion of the drive chain and then measure the drive chain slack as shown". Ma gandesc ca, pentru a masura "burta" in partea de jos, ar trebui intinsa partea de sus a lantului, ceea ce nu se intampla daca e scoasa din viteza si o imping in fata. Voi ce parere aveti? Eu n-am experienta deloc din pacate.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce-o impingi un metru, verifici burta lanţului, o mai impingi un metru, iar verifici burta şi tot aşa până găseşti poziţia în care lanţul este cel mai întins. Acum dacă ai pus mâna pe lanţ şi nu are zale blocate, n-are rost sa tot impingi de mobră degeaba, verifică ca burta lanţului să fie în limitele menţionate în manualul de utilizare şi noroc bun.

Asta cu zmucitul nu o consider a fi o problemă, "aşa face toate" .



Dar, poate greşesc spunând asta, aşteaptă şi un răspuns de unul mai răsărit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce-o impingi un metru, verifici burta lanţului, o mai impingi un metru, iar verifici burta şi tot aşa până găseşti poziţia în care lanţul este cel mai întins. Acum dacă ai pus mâna pe lanţ şi nu are zale blocate, n-are rost sa tot impingi de mobră degeaba, verifică ca burta lanţului să fie în limitele menţionate în manualul de utilizare şi noroc bun.

Asta cu zmucitul nu o consider a fi o problemă, "aşa face toate" .

 

Dar, poate greşesc spunând asta, aşteaptă şi un răspuns de unul mai răsărit.

Acum am inteles in sfarsit ce vroiau sa zica. Se refereau la faptul ca lantul se poate alungi inegal pe anumite segmente. Mersi frumos de lamurire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles in sfarsit ce vroiau sa zica. Se refereau la faptul ca lantul se poate alungi inegal pe anumite segmente. Mersi frumos de lamurire

Daca un lant a ajuns sa fie uzat inegal, trebuie schimbata metoda si materialele de ungere. Ceva a fost gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca un lant a ajuns sa fie uzat inegal, trebuie schimbata metoda si materialele de ungere. Ceva a fost gresit.

 

nu neaparat. :) la 4L e mai putin pronuntata uzura inegala. la twin-uri, indiferent de care, e mai pronuntata. in special la V2. depinde si de "socurile" transmise datorita ordinii de aprindere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...