Gnraloo Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Daca ati folosi ulei pt ungerea lantului si nu spray cu vaselina nu prea ati mai avea ce sa curatati sub capacul ala. Dar deh: Motul, Motorex, teflon, ceara, miere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Sunt plusuri si minusuri pt fiecare... uleiul nu sta f mult pe lant si trebuie uns des, dar tine lantul curat... spray-urile stau bine pe lant, dar aduna mizerie. Pt un motor care merge majoritar in oras, un spray de lant cred ca e suficient. Pt cele folosite mai mult la drum lung, un ungator gen Loobman mi se pare ideal, apesi butonul in mers, se duce ulei pe tot lantul si aia e, repeti cand e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boiciuc Cosmin Stefan Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 before and after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Si motorina face acelasi lucru, doar ca necesita clatire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boiciuc Cosmin Stefan Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Si motorina face acelasi lucru, doar ca necesita clatire... pana in stadiul din poze a fost curatat cu motorina apoi spalat cu apa si detergent, uscat, apoi curat din nou cu spray special pentru lant NIGRIN si apoi dat cu acel spray de ungere (ce sa fac abia am luat-o, sunt incepator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 A, ok Credeam ca ai dat tot cu mortul, pt curatare ) Consider ca nu merita banii pt ceea ce face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 before and after Iti recomand sa nu mai folosesti spray-uri "Racing" cu teflon /PFFTFT d-ala decat daca te dai pe pista sau stai des peste 150 km/h... sunt f lipicioase si uscate....adica atrag tot praful/jegul si nu ung la fel de bine ca varianta uda/de strada de la Motorex e Chain lube ROAD PS: e si mai ieftin putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 In manualul Haynes al modelului CB500 de la Honda, specifica clar a se curata cu "parafina"(kerosen) apoi uns cu ulei SAE80 sau 90. Intrebarea mea este, se poate gasi in magazinele cu piese auto/moto sticlute cu kerosen, sau doar de pe net? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 1. Parafina nu e kerosen 2. Da, se curata cu kerosen si se unge cu ulei de transmisie (T80 sau T90) 3. Nu gasesti kerosen de vanzare in magazine 4. Kerosenul se inlocuieste cu succes cu motorina sau gaz lampant (si asta e greu de gasit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 kerosen e cuvantul strain pt petrol lampant stiu din sursa sigura: baietii care alimentau prin 90 Mig-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Se gaseste f usor gazul lampant, in orice supermarket, la rafturile cu produse pt gratar/camping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 kerosen e cuvantul strain pt petrol lampant stiu din sursa sigura: baietii care alimentau prin 90 Mig-urile Nu e chiar acelasi lucru, dar sunt foarte apropiate dpdv fizico-chimic. Se gaseste f usor gazul lampant, in orice supermarket, la rafturile cu produse pt gratar/camping. Corect, mi-am amintit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 1. Parafina nu e kerosen 2. Da, se curata cu kerosen si se unge cu ulei de transmisie (T80 sau T90) 3. Nu gasesti kerosen de vanzare in magazine 4. Kerosenul se inlocuieste cu succes cu motorina sau gaz lampant (si asta e greu de gasit) Am scris parafina in ghilimele sperand ca asa se traduce din engleza, asa fiind scris si in manual -paraffin(kerosene). » Post actualizat in 02 May 2015 21:38 Am sa caut gaz lampant din acela, sa vedem ce si cum curata, daca tot e recomandat de cei de la Honda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Buna ziua,am cumparat lant de distributie pentru husqvarna te 610 din 1999 de la reprezentanta,m-am uitat in fisa cu coduri si am comandat exact ce trebuie.Azi m-am apucat sa il montez si surpriza era prea larg.am inebunit,,dar dupa un moment de activare a creierului,am scos o zala si acum e perfect.A mai intalnit cineva aceasta problema ?.Lantul e original si e fabricat de did pentru husqvarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Sfat : de acum cand comanzi ceva,da-le sasiul,modelul si anul si spune-le piesa dorita.Lasa-i pe ei sa-si bata capul si ai pe cine sa iei la doua vorbe daca nu e buna piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 sunt 3 variabile in kitul de lant: numarul de zale, pinion fata si foaie spate, fiecare cu un anumit numar de dinti. Sunt posibile si combinatii la cele 3 componente daca vrei altceva fata de stock. La o foaie cu mai multi dinti iti trebuiesc mai multe zale si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 pai am verificat cu ei ,si cu saisiul,am si lista de la husqvrana cu codurile produselor, » Post actualizat in 28 May 2015 20:18da dar aici era vorba de distributie nu de trnasmisie,nu se modifica raportul la distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) no atunci scuze, nu mi-am dat seama ca e vb despre distributie, oboseala la tastatura Editat Mai 28, 2015 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Zici ca era prea larg lantul de distributie? Dar patinele, intinzatorul le-ai verificat? Editat Mai 28, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 patinele ok,lantul larg era larg rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) In primul rand, spune-mi si mie care e aceasta reprezentanta Husqvarna de poate aduce pentru motoare din 99? Ca, pe vremea cand aveam eu asa ceva, nu avea nici o reprezentanta in catalog. Trebuia sa-mi ghicesc singur piesa si sa o comand din afara. In al doilea rand, tie iti trebuie lant DID 219 FTH. Acelasi lant dar cu 4 zale mai mult se foloseste, de exemplu, la ZX7R. http://shop.motogelnar.cz/rozvodove-retezy/rozvodovy-retez-did-fth-219-metraz Or fi stiut si astia de la care ai cumparat acest amanunt si or fi comandat un lant de ZX7R, pentru ca era stoc, pe cand unul de TE610, probabil, nu aveau stoc. Editat Mai 29, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Am comandat de la dementeor bucuresti,sunt importatori ktm si de cand husqvarna a trecut la ktm ei aduc piesele de husqvarna,inclusiv cea mai mica saiba daca e trecuta ca reper.Catalog cu piese am gasit la husqvarna pe site, si am comandat ok,acum cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Da, e o ciudatenie la ei: pentru unele motociclete ei pot aduce, pentru altele nu. De ex, al meu WR300 din 2009 nu e trecut in analele lor, desi TE250 si TE310 din 2009 apare la ei in catalog. Si vad ca au totusi in catalog si modele dinainte de 2000. Explicatia poate fi una singura: diferetna dintre TE610 si TE610E, m-am uitat pe fise si au coduri diferite. Probabil si ele sunt diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Am fisa de te 610 e,si de asta pare ciudat,oricum am scos 2 zale si e perfect acum.inainte de montaj am comparat lantul vechi cu cel nou,si aveau aceiasi lungime,dar lantul vechi era atat de uzat,ca batea si cu intinzatorul la maxim.Mircea este bine bine pusa distributia la punct,daca am aliniat cele 2 semne de pe rotile dintate de pe partea dreapta a motorului si semnul de pe roata dintata a axei cu came e pe aceiasi linie cu marginea chiuloasei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.