dedant68 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Exemplara traducere de la o firma.....cat sa dureze pentru a traduce corect datele tehnice ale unui produs? ..googe translate, dar nici cea mai simpla adaptare .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 "parametrul de fuga" este wear resistance index - indice de rezistenta la uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 "parametrul de fuga" este wear resistance index - indice de rezistenta la uzura. un indice fara o scara este complet inutil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 un indice fara o scara este complet inutil.... Cred ca vrei sa zici fara unitate de masura sau semnificatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 probabil "reteta" otelului, in gama de produse a aceluiasi fabricant... ma gandesc la uzura pe interiorul rolelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Salut. Merge curata lantul cu spray de frane ? Spray-ul este CarTechnic Bremsen-Reiniger, produs nemtesc. Instructiuni nu are in limba engleza si le-am "citit" pe cele in italiana, care suna cam asa : Proprieta: Elimina olio, grasso, sporco e liquido freni. Non lascia residui.Campi d'impiego: Il detergente per freni Cartechnic pulisce i componenti dei freni, della frizione e del cambio, il motorino d'avviamento, gli alternatori, i carburatori, le pompe di benzina e i componenti del motore, vetro e metalli prima dei lavori di incollaggio.Applicazione: Spruzzare abbondantemente sui componenti sporchi e far defluire o evaporare il solvente. Ripetere l'applicazione in caso di sporco insistente. Non spruzzare sulle termoplastiche come PVC, plexiglas, polistirolo o gomma, ne sulle vernici. Am inteles ca pe langa curatat franele, poate fi folosit si la curatarea ambreiajului (in cazul in care este uscat), cutiei de viteze, electromotorului, alternator, carburatoare, pompe de benzina si altele care nu ne intereseaza in cazul de fata. Mai zice sa nu se aplice pe materiale plastice, cum ar fi PVC, plexiglas, polistiren, cauciuc si pe vopsea. Credeti ca merge aplicat pe lant, lasat putin sa actioneze si apoi suflat bine lantul cu un pistol cu aer ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Spray-ul de frane iti va degresa lantul dar se va evapora prea repede, nu apuca sa antreneze toate particulele de praf, noroi, sare etc. Foloseste motorina sau spray de curatat lantul si o periuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Mare motociclist mai esti daca vrei sa dai cu spray de frane pe lant, merge dar il vei schimba mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Da mie sprayu de frane si dau la schimb juma de litru de benzina. Face aceeasi treaba si iesim amandoi castigati . Eu mai am de servisat etrieru spate si am ramas fara spray de curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Spray-ul de frane este identic cu spray-ul de curatat lantul. Este perfect pentru a clati lantul dupa ce a fost spalat cu benzina/motorina si o perie de plastic. Eu prefer benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Mare motociclist mai esti daca vrei sa dai cu spray de frane pe lant, merge dar il vei schimba mai repede. gizas, de unde le scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Nu are aceeasi compozitie si nu face bine la o-ring, cititi prospectele. Exista 2 tipuri de spray frane : cu clor si cel fara , este clar ca cel cu este foarte puternic/coroziv si ataca mai tot ce este cauciuc,plastic. Editat Martie 16, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Nu are aceeasi compozitie si nu face bine la o-ring, cititi prospectele. Exista 2 tipuri de spray frane : cu clor si cel fara , este clar ca cel cu este foarte puternic/coroziv si ataca mai tot ce este cauciuc,plastic. asta ai citit-o pe un forum american, in europa eu nu am vazut brake cleaner sa contina clor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Nu asta am inteles de la cineva acum ani de zile cand nu stiam ce este ala spray de lant. Si curatam lantul cu toate tampeniile. » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:17 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/p2-brake-clean?f[application]=142&f[range]=21 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/c1-chain-clean?f[application]=142&f[range]=21 » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:21Ca sa nu o mai lungim, fiecare e liber sa curete cu ce vrea. Editat Martie 16, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Nu asta am inteles de la cineva acum ani de zile cand nu stiam ce este ala spray de lant. Si curatam lantul cu toate tampeniile. » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:17 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/p2-brake-clean?f[application]=142&f[range]=21 https://www.motul.com/ro/en/products/oils-lubricants/c1-chain-clean?f[application]=142&f[range]=21 » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:21 Ca sa nu o mai lungim, fiecare e liber sa curete cu ce vrea. muhahah, da tu 15 euro pe un tub de "chain" cleaner cand eu dau 1,5euro pe brake cleaner care e fix acelasi lucru curat lantu' de cativa ani buni cu brake cleaner si nu a patit absolut nimic, defapt curat cam toata motocicleta cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Asa m-am obisnuit si este undeva pana in 30-40lei, daca eu gresesc asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 crede-ma ca e fix acelasi lichid inauntru, au existat acum ani de zile sprayuri care contineau clor dar nu mai sunt pe piata, cred ca e treaba cu C.E.... nu stiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Multumesc pentru pareri. Am spalat bine cu peria de lant si cu motorina, iar la urma am clatit cu spray-ul de frane mentionat mai sus. La clatit am dat cat mai putin, cat sa se scurga jegul, apoi am sters bine cu carpa de bumbac. Maine imi ajung spray-urile de uns. Stiu ca ar trebui sa folosesc spray-ul special pentru curata, dar e destul de scump si se termina al dracului de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Stai linistit, e suficient sa cureti cu motorina + periuta, sa il stergi cu carpa si sa il ungi cu ulei de transmisie (T80 sau T90, il gasesti la orice magazin de piese auto la 10 lei litrul). Clatitul cu spray de frana e optional. Editat Martie 16, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 il ungi cu ulei de transmisie (T80 sau T90, il gasesti la orice magazin de piese auto la 10 lei litrul). Salut. Am incercat cu ulei. Ce e drept, nu cu ce ai mentionat tu, ci cu un ulei de amestec pentru 2T si am facut o mare mizerie. A sarit tot si a uns janta, bascula si ce a mai fost prin zona. Nu stiu cum o fi uleiul de transmisie, dar deja maine imi ajung spray-urile pentru sezonul acesta si mi-am luat o grija de pe cap. In orice caz, ma gandesc ca trebuie aplicat mai des decat spray-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Uleiul de transmisie e mult mai gros decat cel de motor si e recomandat in manual. Surplusul se sterge cu o carpa, ai nevoie doar de o pelicula fina de ulei care sa permita alunecarea libera a O-ringurilor in locasul lor si pt a preveni ruginirea zalelor. Sistemele de ungere automata (ex. Scottoiler) functioneaza tot cu ulei. Indiferent de produs, lantul se unge la intervalul mentionat in manualul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 125 pagini... si tot nu este bifat undeva... IATA SOLUTIA!!! Damn Kerosen n-am, cum zice in manual. Eu il curat cu solutie de pulverizat pt aragaz, gen triumf (daca nu chiar triumf), si apoi il ung cu spray de uns lantul, pt o-ring, Castrol. Am motocicleta de 3 ani, ii spal lantul cam la 1000km, sa zicem ca am peste 20-25 spalari... Inca arata totul super ok. Am gresit pe undeva? O sa cada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Kerosen n-am, cum zice in manual. Kerosenul sau petrolul (de aviatie) ese de fapt gazul lampant cu un continut foarte mic de sulf total si sulf mercaptanic. Daca ti-e frica de benzina (desi nu ai de ce), poti spala lantul cu gaz lampant Dezavantajul este ca va trebui clatit cu mai mult spray de curatat lantul/franele la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 (editat) pai de vreo 2 ori l-am spalat si cu benzina.... da mi-e frica sa nu ma arda pe rug colegii de pe-aici... ca fac vreo blasfemie si atac o-ring-urile de cauciuc Editat Martie 19, 2015 de navix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Dezavantajul este ca va trebui clatit cu mai mult spray de curatat lantul/franele la sfarsit. Ce te face sa consideri ca este necesara "clatirea" asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.