Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

:drink:

daca inventezi ceva mai destept decat un butuc de lemn si nu brevetezi inventia sa-mi zici si mie... :)

varianta cu filet stanga-dreapta sau cricul auto + lateralul mobrei cred ca merge pus (exceptional pentru amortizorul central) si in alta parte decat sub bascula ... in fine..

:D

Promit ca o sa inventez cricul cu USB. Normal ca butucu' e baza, da' prima data tre' sa ridici motoru' cumva. In plus vreau ceva care sa si tina motocicleta cit de cit, sa nu mi se darime-n cap.

 

e ca la grafuri, ai o bucla inchisa sau una deschisa.

Hai du-te fata, da' de ce nu i-ai zis baiatului ca trebuie aplicata transformarea Fourier acelui lant, dupa care se integreaza pe 0..2*pi? Apai iar facem treaba de mintuiala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Promit ca o sa inventez cricul cu USB. Normal ca butucu' e baza, da' prima data tre' sa ridici motoru' cumva. In plus vreau ceva care sa si tina motocicleta cit de cit, sa nu mi se darime-n cap.

 

Mobra mea are 200 kg cu rezervoru plin si foarte usor o aplec pe cricul lateral, chiar pot sa imping un scaunel/butuc sub scut, desi ideal ar fi sa te ajute cineva cu butucul (scade riscul). La spalatorie o ridic de fiecare data in cricul lateral (foarte usor, desi nu sunt musculos) sa se poata invarti roata si sa dea cu jetul pe lant :)

 

Sau poti "inventa" ceva cu scripeti ...este mai sigur... si cu USB bineinteles... :D

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea are 200 kg cu rezervoru plin si foarte usor o aplec pe cricul lateral, chiar pot sa imping un scaunel/butuc sub scut, desi ideal ar fi sa te ajute cineva cu butucul (scade riscul). La spalatorie o ridic de fiecare data in cricul lateral (foarte usor, desi nu sunt musculos) sa se poata invarti roata si sa dea cu jetul pe lant :)

 

Sau poti "inventa" ceva cu scripeti ...este mai sigur... si cu USB bineinteles... :D

 

pai in manualele moto scrie ca lantul nu trebuie sa fie spalat cu apa sub presiune, adica cu jet de apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acum incolo ( ca am luat lantz nou) o sa curat lantul doar cu produse speciale de curatat la spray, la fel o sa-l si ung, ca mi-a ajuns cat a fost lantul...inainte il spalam cu benzina, spuma activa si il si ungeam cateodata cu ulei de motor..

Editat de BodoR1redline
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea are 200 kg cu rezervoru plin si foarte usor o aplec pe cricul lateral, chiar pot sa imping un scaunel/butuc sub scut, desi ideal ar fi sa te ajute cineva cu butucul (scade riscul). La spalatorie o ridic de fiecare data in cricul lateral (foarte usor, desi nu sunt musculos) sa se poata invarti roata si sa dea cu jetul pe lant :)

 

Sau poti "inventa" ceva cu scripeti ...este mai sigur... si cu USB bineinteles... :drink:

Pai na, vad ca te-ai prins, trebuie sa te ajute cineva sa impingi lemnul ala sub motor. Eu odata mesterisem la mobra citeva ore si dupa am impins-o citiva metri. Nush ce-am facut ca am scapat-o pe-o parte, probabil de oboseala. De atunci sint destul de atent in legatura cu stabilitatea mobrei.

 

PS: invirte tu mult mobra aia pe cricul lateral, si o sa vezi cum incet-incet o sa ti se largeasca urechea unde e prins, iar in cele din urma o sa se rupa; nu de alta, dar un coleg forumist cu Bandit fix asta facea in mod frecvent pina a patit-o

 

de acum incolo ( ca am luat lantz nou) o sa curat lantul doar cu produse speciale de curatat la spray, la fel o sa-l si ung, ca mi-a ajuns cat a fost lantul...inainte il spalam cu benzina, spuma activa si il si ungeam cateodata cu ulei de motor..

Spuma activa + benzina e probabil combinatia cistigatoare :D Poate oleaca de acid clorhidric 90% ar ajuta si mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in manualele moto scrie ca lantul nu trebuie sa fie spalat cu apa sub presiune, adica cu jet de apa

de ce? ataca oringurile? :)

Adevarul ca am trecut de cateva ori prin rau cu apa aproape cat roata, dupa care lantul a facut galagie fiind degresat. Oricum dupa spalatorie dau cu spray, nu astept sa-si faca treaba ungatorul ...

 

PS: invirte tu mult mobra aia pe cricul lateral, si o sa vezi cum incet-incet o sa ti se largeasca urechea unde e prins, iar in cele din urma o sa se rupa; nu de alta, dar un coleg forumist cu Bandit fix asta facea in mod frecvent pina a patit-o

:D

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? ataca oringurile? :)

Adevarul ca am trecut de cateva ori prin rau cu apa aproape cat roata, dupa care lantul a facut galagie fiind degresat. Oricum dupa spalatorie dau cu spray, nu astept sa-si faca treaba ungatorul ...

 

 

:D

Na, fa ce vrei, dar acel cric nu a fost gindit pentru asa ceva. Btw Banditul are la plin 220 si ceva de kile.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut cineva neplacuta surpriza sa rupa lantul in mers ? nu ma refer la cross ... unde se intampla frecvent

Blocheaza roata? ...infasurandu-se unde nu trebuie... :P Si nu ma refer nici la mobre unde situatie respectiva sigur nu a fost luata in considerare la proiectare. Intreb pentru ca lantul meu are 28 mii si l-as mai pastra desi are 3-4 zale putin gripate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand lantul se rupe, daca se incurca pe la pinionul din spate si blocheaza roata, cam la orice viteza ai fii, cazi...doar daca nu cumva esti Garry McCoy si de ai cu driftul.......ceeea ce ma indoiesc ca poate vreun motociclist din Romania :cheers:

Mai bine schimba lantul si pinioanele...cu 5-600 de lei ai scapat, si sa vezi numai ce fin merge motorul cu un lant nou. Mie nu imi venea sa cred ca lin mergea motocicleta cu lantul nou, era o placere in plus la mersul pe motor. Nu iti dai seama ca inseamna lant vechi si uzat pana nu pui unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand lantul se rupe, daca se incurca pe la pinionul din spate si blocheaza roata, cam la orice viteza ai fii, cazi...doar daca nu cumva esti Garry McCoy si de ai cu driftul.......ceeea ce ma indoiesc ca poate vreun motociclist din Romania ;)

Mai bine schimba lantul si pinioanele...cu 5-600 de lei ai scapat, si sa vezi numai ce fin merge motorul cu un lant nou. Mie nu imi venea sa cred ca lin mergea motocicleta cu lantul nou, era o placere in plus la mersul pe motor. Nu iti dai seama ca inseamna lant vechi si uzat pana nu pui unul nou.

pai 11 mii am mers eu cu el, la inceput arata destul de bine...

Am patit-o cu Hoinaru prin '97, vreo 20 m am reusit sa stau drept, apoi "nustiucum" mi-a intrat nisip pe sub piele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce contine mai exact sprayul de curatat lantul? Cu ce poate fi inlocuit cu succes respectivul lichid? Nu imi spuneti WD40 sau benzina ca stiu ca nu sunt ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rectific treaba cu benzina ca deja mi s-a spus ca de fapt ar fi ok... :cheers: Dar astept si parerile voastre, bine documentate, desigur... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la un adevar. Daca nu ati unge lantul nu s-ar murdari deloc. E destul uns sub o-ringuri. Bine, contactul pinion-lant ar trebui sa se faca cu un lubrifiant, dar... merge si fara. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cumva de ce una si nu alta? Ca asa, din auzite...

eu stiu un singur lucru - daca desfac paharelul de la carburator, oringul (garnitura) imbibat cu benzina este atat de umflat ca trebuie sa-l las impachetat intr-o hartie de pe o zi pe alta ca sa se usuce si sa revina la marimea canalului paharelului de carb ;)

Probabil ca si oringurile de lant patesc la fel... nu stiu daca sunt sau nu afectate in alt fel :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde pot cumpara kerosen, in bucuresti? pana acum am mers pe motorina insa as vrea sa testez

lichidul ala de aprins gratarul e kerosen?!

 

ps:regret daca s-a mai raspuns insa am citit 14 pagini si nici la search n-am gasit vre-un raspuns complet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde pot cumpara kerosen, in bucuresti? pana acum am mers pe motorina insa as vrea sa testez

lichidul ala de aprins gratarul e kerosen?!

 

ps:regret daca s-a mai raspuns insa am citit 14 pagini si nici la search n-am gasit vre-un raspuns complet

 

 

Esti dus frate, Cojo am pretentii la tine............. ca si benzina, kerosenul arde cauciucul implicit o-ring-urile tale de la lant.Motorina este sfanta pentru ca nu arde cauciucul plus ca este uleioasa fapt ce face sa mai si unga un timpul spalarii nu numai sa curete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...