gn77b Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Mobra mea are 200 kg cu rezervoru plin si foarte usor o aplec pe cricul lateral, chiar pot sa imping un scaunel/butuc sub scut, desi ideal ar fi sa te ajute cineva cu butucul (scade riscul). La spalatorie o ridic de fiecare data in cricul lateral (foarte usor, desi nu sunt musculos) sa se poata invarti roata si sa dea cu jetul pe lant Sau poti "inventa" ceva cu scripeti ...este mai sigur... si cu USB bineinteles... Pai na, vad ca te-ai prins, trebuie sa te ajute cineva sa impingi lemnul ala sub motor. Eu odata mesterisem la mobra citeva ore si dupa am impins-o citiva metri. Nush ce-am facut ca am scapat-o pe-o parte, probabil de oboseala. De atunci sint destul de atent in legatura cu stabilitatea mobrei. PS: invirte tu mult mobra aia pe cricul lateral, si o sa vezi cum incet-incet o sa ti se largeasca urechea unde e prins, iar in cele din urma o sa se rupa; nu de alta, dar un coleg forumist cu Bandit fix asta facea in mod frecvent pina a patit-o de acum incolo ( ca am luat lantz nou) o sa curat lantul doar cu produse speciale de curatat la spray, la fel o sa-l si ung, ca mi-a ajuns cat a fost lantul...inainte il spalam cu benzina, spuma activa si il si ungeam cateodata cu ulei de motor.. Spuma activa + benzina e probabil combinatia cistigatoare Poate oleaca de acid clorhidric 90% ar ajuta si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) pai in manualele moto scrie ca lantul nu trebuie sa fie spalat cu apa sub presiune, adica cu jet de apa de ce? ataca oringurile? Adevarul ca am trecut de cateva ori prin rau cu apa aproape cat roata, dupa care lantul a facut galagie fiind degresat. Oricum dupa spalatorie dau cu spray, nu astept sa-si faca treaba ungatorul ... PS: invirte tu mult mobra aia pe cricul lateral, si o sa vezi cum incet-incet o sa ti se largeasca urechea unde e prins, iar in cele din urma o sa se rupa; nu de alta, dar un coleg forumist cu Bandit fix asta facea in mod frecvent pina a patit-o Editat Mai 28, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) de ce? ataca oringurile? Adevarul ca am trecut de cateva ori prin rau cu apa aproape cat roata, dupa care lantul a facut galagie fiind degresat. Oricum dupa spalatorie dau cu spray, nu astept sa-si faca treaba ungatorul ... Na, fa ce vrei, dar acel cric nu a fost gindit pentru asa ceva. Btw Banditul are la plin 220 si ceva de kile. Editat Mai 28, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 intra apa unde nu trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 a avut cineva neplacuta surpriza sa rupa lantul in mers ? nu ma refer la cross ... unde se intampla frecvent Blocheaza roata? ...infasurandu-se unde nu trebuie... Si nu ma refer nici la mobre unde situatie respectiva sigur nu a fost luata in considerare la proiectare. Intreb pentru ca lantul meu are 28 mii si l-as mai pastra desi are 3-4 zale putin gripate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 stiu un motociclist care a spart caspacul de la alternator cand s-a rupt lantul , la el era din cauza zalei de imbinare , la tine presupun ca poate fi ma iurat din cauza zalelor gripate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Cand lantul se rupe, daca se incurca pe la pinionul din spate si blocheaza roata, cam la orice viteza ai fii, cazi...doar daca nu cumva esti Garry McCoy si de ai cu driftul.......ceeea ce ma indoiesc ca poate vreun motociclist din Romania Mai bine schimba lantul si pinioanele...cu 5-600 de lei ai scapat, si sa vezi numai ce fin merge motorul cu un lant nou. Mie nu imi venea sa cred ca lin mergea motocicleta cu lantul nou, era o placere in plus la mersul pe motor. Nu iti dai seama ca inseamna lant vechi si uzat pana nu pui unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Cand lantul se rupe, daca se incurca pe la pinionul din spate si blocheaza roata, cam la orice viteza ai fii, cazi...doar daca nu cumva esti Garry McCoy si de ai cu driftul.......ceeea ce ma indoiesc ca poate vreun motociclist din Romania Mai bine schimba lantul si pinioanele...cu 5-600 de lei ai scapat, si sa vezi numai ce fin merge motorul cu un lant nou. Mie nu imi venea sa cred ca lin mergea motocicleta cu lantul nou, era o placere in plus la mersul pe motor. Nu iti dai seama ca inseamna lant vechi si uzat pana nu pui unul nou. pai 11 mii am mers eu cu el, la inceput arata destul de bine... Am patit-o cu Hoinaru prin '97, vreo 20 m am reusit sa stau drept, apoi "nustiucum" mi-a intrat nisip pe sub piele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Ce contine mai exact sprayul de curatat lantul? Cu ce poate fi inlocuit cu succes respectivul lichid? Nu imi spuneti WD40 sau benzina ca stiu ca nu sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Rectific treaba cu benzina ca deja mi s-a spus ca de fapt ar fi ok... Dar astept si parerile voastre, bine documentate, desigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 motorina se foloseste, nu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 seu de oaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 motorina se foloseste, nu benzina Stii cumva de ce una si nu alta? Ca asa, din auzite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Stii cumva de ce una si nu alta? Ca asa, din auzite... motorina e mai vascoasa, nu ataca o-ringurile de cauciuc ale lantului vezi ca s`au discutat 50 si ceva de pagini despre asta, rasfoieste inapoi topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Am ajuns la un adevar. Daca nu ati unge lantul nu s-ar murdari deloc. E destul uns sub o-ringuri. Bine, contactul pinion-lant ar trebui sa se faca cu un lubrifiant, dar... merge si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Rectific treaba cu benzina ca deja mi s-a spus ca de fapt ar fi ok... Dar astept si parerile voastre, bine documentate, desigur... d'aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 d'aia wd40 rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Nu tocmai. Citisem pe undeva ca expunerea repetata la WD40 cauzeaza intarirea cauciucului. Ceea ce face oarecum inutile garniturile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Stii cumva de ce una si nu alta? Ca asa, din auzite... eu stiu un singur lucru - daca desfac paharelul de la carburator, oringul (garnitura) imbibat cu benzina este atat de umflat ca trebuie sa-l las impachetat intr-o hartie de pe o zi pe alta ca sa se usuce si sa revina la marimea canalului paharelului de carb Probabil ca si oringurile de lant patesc la fel... nu stiu daca sunt sau nu afectate in alt fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 unde pot cumpara kerosen, in bucuresti? pana acum am mers pe motorina insa as vrea sa testez lichidul ala de aprins gratarul e kerosen?! ps:regret daca s-a mai raspuns insa am citit 14 pagini si nici la search n-am gasit vre-un raspuns complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 unde pot cumpara kerosen, in bucuresti? pana acum am mers pe motorina insa as vrea sa testezlichidul ala de aprins gratarul e kerosen?! ps:regret daca s-a mai raspuns insa am citit 14 pagini si nici la search n-am gasit vre-un raspuns complet Esti dus frate, Cojo am pretentii la tine............. ca si benzina, kerosenul arde cauciucul implicit o-ring-urile tale de la lant.Motorina este sfanta pentru ca nu arde cauciucul plus ca este uleioasa fapt ce face sa mai si unga un timpul spalarii nu numai sa curete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) unde pot cumpara kerosen, in bucuresti? pana acum am mers pe motorina insa as vrea sa testezlichidul ala de aprins gratarul e kerosen?! ps:regret daca s-a mai raspuns insa am citit 14 pagini si nici la search n-am gasit vre-un raspuns complet Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului. Editat Iunie 3, 2009 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 eu stiu un singur lucru - daca desfac paharelul de la carburator, oringul (garnitura) imbibat cu benzina este atat de umflat ca trebuie sa-l las impachetat intr-o hartie de pe o zi pe alta ca sa se usuce si sa revina la marimea canalului paharelului de carb Probabil ca si oringurile de lant patesc la fel... nu stiu daca sunt sau nu afectate in alt fel Suntr cauciucuri diferite cele pentru benzina (furtune si garnituri) si cele pentru lant. Difera foarte mult compozitia lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 aoleu da ce prompti ati fost, desi bine intentionati si va multumesc. eu am zis doar ca vreau sa "testez" sa ma conving pe pielea/oringu meu. am un lant vechi pe care nu il mai folosesc si pe el vroiam sa incerc diverse. daca e asa daunatoare de ce o fi recomandat bunelu' Yamaha sa-mi spal lantul cu kerosen? cred ca sunt mana-n mana cu producatorii de kituri de lant ) ps: totusi, stiti ori ba de unde pot lua kerosen? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Esti dus frate, Cojo am pretentii la tine............. ca si benzina, kerosenul arde cauciucul implicit o-ring-urile tale de la lant.Motorina este sfanta pentru ca nu arde cauciucul plus ca este uleioasa fapt ce face sa mai si unga un timpul spalarii nu numai sa curete. Pe cutia lantului DID X ring (deci printre cele mai bune) scrie cam asa "lantul se curata cu "kerosene" si apoi se lubrefiaza"....acuma....cuvantul "kerosene" se refera la gazul lampant din cate am auzit, ceea ce e greu de gasit. Nu stiu daca se refera la kerosenul de care stim noi....ala din aviatie. Ori la care din ele s-ar referi, nu poate arde oringurile sau x ringurile daca producatorul recomanda asa ceva (numai daca nu exista o teorie a copnspiratiei conform careia firma DID incearca sa ne prosteasca sa folosim kerosene ca sa ne stricam lanturile si sa tot cumparam altele, astfel crescand profitul corporatiei DID) Kerosenul se pune la motoarele de aviatie.ptr ca are cifra octanica mai ridicata decat benzina....deci arde mai bine si e mai cioroziv asupra cauciucului. Faptul ca are cifra octanica mai mare nu inseamna ca are exploxia mai puternica sau ca arde mai bine. Inseamna ca o anumita doza de cherosen poate fi comprimata mai mult fara sa explodeze singura din cauza presiunii, decat o doza de benzina normala, ceea ce inseamna ca se poate folosi in motoare cu compresie mai mare....de avion... Kerosen - A thin oil distilled from petroleum or shale oil, used as a fuel for heating and cooking, in lamps, and as a denaturant for alcohol. (Source: AMHER)...deci ceva ulei de lampi http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene cum zice si pe wikipedia - "also known as paraffin" Tind sa cred ca se refera la ceea ce noi numim PETROL...ala pt lampi. Editat Iunie 3, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.