Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

ce parere aveti:::::::::

 

am vorbit cu niste persoane calificate.....si am inteles asa:

 

lanturile din ultima vreme (moto) cu Z..K ..O ringuri le ungem dar lubrifiantul nu intra in el adik in bucsa si nici nu are cum sa intre, iar inautru el are lubrifiant care nu iese din cauza garniturilor in forma de O ..Z...

pana la urma ungem lantul k sa nu rugineasca;

k sa scada frictiunea dintre lant si roata dintata

si k mai ajuta ringurile sa se pastreze in stare buna

 

dar pana la urma o neungere a lantului nu ar duce la o deteriorare mult mai rapida???

a si inca un sfat am primit: decat sa merg cu lantul uns si plin de mizerii sau nisip sau cd te duci la mare mai bine nu il ungi deloc??

 

deci pana la urma :

ungem lantul k sa nu rugineasca

si il curatam k sa nu l deterioreze mizeriile de pe el

 

uitati ce mai zic si astia de la Regina de intretinere http://www.reginachain.it/eng/use_and_main.../how_to03.shtml

Avoid the use of steam, gasoline or solvents.

Editat de septimiu_J F K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pana la urma ungem lantul k sa nu rugineasca;

Spre aceeasi concluzie ma indrept si eu.

Momentan merg cu lantul neuns de vreo 500 de km. Nu mai are decit niste urme vagi de ulei dar nu face zgomot si nici nu cere de mincare. Il las in plata lui, de ce sa-l deranjez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nedumerire. Cum in ultimul timp circul mai mult cu pasager, eram curios in ce fel poate afecta acest lucru reglatul lantului. Adica ar trebui sa tin cont si de el atunci cand il intind? Eu unul nu stau sa-l masor ca n-am rigle sau alte alea, il intind mai mult ochiometric si pina acum reglajul mergea. Ei ultima oara desi l-am reglat la fel in primii zeci de metri scotea niscai sunete si cand m-am uitat era cam intins si a trebuit sa-i mai dau putin drumul. Eram si cu pasagerul.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi asa , atunci de ce se gripeaza zalele si raman intepenite chiar la lanturi cu oringuri atunci cand nu sunt unse ??? pentru ca au unsoare la bucse ??? ia mai ganditi- va !

Lasa-i pe rebelii astia - de pe urma lor se imbogatesc firme precum Regina sau DID :banana:

 

Desi cine se zgarceste la 10 ron cat e un bidon de ulei de transmisie (si care ajunge sa ungi de 3-4 ori lantul prin baltire completa), probabil se va zgarci si la kitul de lant.

 

Mai bine puneti fratilor o sfoara in loc de lantu ala :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-i pe rebelii astia - de pe urma lor se imbogatesc firme precum Regina sau DID :banana:

 

Desi cine se zgarceste la 10 ron cat e un bidon de ulei de transmisie (si care ajunge sa ungi de 3-4 ori lantul prin baltire completa), probabil se va zgarci si la kitul de lant.

 

Mai bine puneti fratilor o sfoara in loc de lantu ala :cheers:

Nu sint convins ca zalele se gripeaza de la lipsa ungerii. Poate e si ceva adevar in faptul ca se usuca si crapa oring-urile. Oricum, eu nu am renuntat la ungerea lantului, doar ca mi se pare exagerat sa faci o obsesie din asta. Nu e vorba de bani (uleiul ala de 10 lei te tine ani) ci de lene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sint convins ca zalele se gripeaza de la lipsa ungerii. Poate e si ceva adevar in faptul ca se usuca si crapa oring-urile. Oricum, eu nu am renuntat la ungerea lantului, doar ca mi se pare exagerat sa faci o obsesie din asta. Nu e vorba de bani (uleiul ala de 10 lei te tine ani) ci de lene.

Atunci macar nu va promovati lenea aici. Pastati-o pt voi. Sant cativa pseudo mecanici foarte activi in aceasta sectiune care ne indeamna sa nu facem nimic cu lantul. Daca este uns din fabrica si-l mai ungi de 2 ori pe an, dupa ei, este arhisuficient. Vai de lanturile voaste!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my 2 cents:

 

este la louis un spray de curatat lantul (mare de 1l) face toti banii, absolut toti banii. am dat cu ala sanatos, am lasat sa actioneze, frecat cu peria si dat iara. Tot jegul a iesit toata grasimea aia amestecata cu praf si intarita fara mare efort. Adevarat ca am consumat tot spray-ul da o data pe sezon macar chiar merita asa o operatiune si nici nu e scump spray-ul ala. O sa incerc sa il caut pe Louis sa pun linku aici.

Dat cu spray de lantz dupa si gata.... la drum

 

el singur: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10004978

 

sau set (iese mai ieftin): http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10004887

Editat de Infinity
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci macar nu va promovati lenea aici. Pastati-o pt voi. Sant cativa pseudo mecanici foarte activi in aceasta sectiune care ne indeamna sa nu facem nimic cu lantul. Daca este uns din fabrica si-l mai ungi de 2 ori pe an, dupa ei, este arhisuficient. Vai de lanturile voaste!!! :cheers:

Da, lenea este pacat capital, pe deasupra o sa mai si ardem la cazanel. Spuneti NU lenei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta te referi.

E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia..

Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. :banana:

Esti un pacatos ordinar si vei arde in Iad alaturi de curve, drogati, evrei si homosexuali.

Am zis.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce, fiindca mi'e lene sau fiindca mobra nu are cric central si n'am chef de stander? :lol:

Lantul tot il curat, dar nu eu. :banana:

Din ambele motive. Lenea e pacat grav si be) nu pricep cum poti sa nu ai stander, e vorba de nepasare care e inrudita cu lenea. Daca mai asculti si muzica ROCK ai un loc rezervat la cazanel. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta te referi.

E bun, problema este ca se usuca foarte repede, practic aproape ca nu curge mizeria aia..

Eu cand imi curatam singur lantul (acuma mi'e lene) il dadeam cu periuta cu motorina, il lasam asa sa actioneze, mai dadeam de 2-3 ori cu motorina cu periuta si apoi cu spray d'asta si curgea totul si ramanea cristal. Insa atunci aveam cric central, acuma nu si nici stander. :lol:

cu stander bineinteles, am renuntat la metoda cu impinsu mobrei inainte si napoi :banana: am imbatrinit nu mai sunt asa old school :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nepasare, e doar lene. Sunt foarte preocupat de curatenia lantului dar mi'e foarte lene sa ma mozolesc cu el.

Cat despre muzichie, ascult haos (tutzi-tutzi) / minimal (piu-piu).. :cheers:

Arhiepiscopia analizeaza in acest moment daca muzica hause va fi afurisita sau nu, nu s-a ajuns inca la un consens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare astia cu ce si le curata de stralucesc asa? Si al meu de la motor e tot aurit (DID), dar tot nu straluceste asa....mi-e ciuda :rolleyes:

asa e cu lanturile de caine... sticlesc mai tare ca se freaca de blana :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi se par o solutie buna sprayurile de curatat lantul , pentru ca se evapora foarte repede si ultima data am consumat un spray de 750 ml ca sa curat un lant si tot nu am terminat de curatat asa cum trebuie

 

Eu folosesc PETROSIN ... fara sa atace o-ring-urile dar totusi suficient de volatil ca sa dizolve spray'ul de lantz murdar si sa se evapore intr'o tura mica prin cartier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie...

Eu am, facut de mine. Merge perfect. Daca-l tii cu furtunele capului dublu in contact cu foaia, pe ploaie si mazga, se infunda cu praf fin si ulei. Se desfunda usor cu o sarmulita sau mai bine rasucesti cele doua capete in jos si uleiul curge direct pe zalele interioare ale lantului. Pe ploaie mi-a consumat 15 ml/%, iar pe vreme frumoasa 5 ml/%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la subiectul ungatorului automat de lant. Voi astia care le aveti, cum se comporta? Rezista la praf si la spalare? Stiu pe cineva care are inginerie din asta si a inceput sa picure la greu dupa o tura la spalatorie...

face toti banii (60 lei) si chiar mai mult. Nu te doare capul... putina mizerie, insa rolele sclipesc vesnic. Adevarat ca pe praf este nevoie de marirea debitului, dar oricum sub oring este ce trebuie. La 2500-3000 km am consumat ulei cam cat incape pe 80 cm de furtun de 1/2 (cam un litru/un kit de lant).

Cam o picatura/ 50 secunde

Picuratorul (pasta de pix cu gel) nu se astupa si ajunge cam langa varful celui de al-3-a dinte inainte de contactul cu lantul

Lantul are 29 mii (3mii cu ungator si inainte gresat abundent) dar nu o sa il schimb (am schimbat numai pinionul mic)... am o grafa de lant sub sa... daca se rupe

Poze:

http://www.tenereclub.ro/images/site/146118DSCN3591.JPG

www.tenereclub.ro/images/site/173955DSCN3589.JPG

www.tenereclub.ro/images/site/573846DSCN3588.JPG - electrovalva - piesa principala 50 lei la dezmembrari

www.tenereclub.ro/images/site/768328DSCN3279.JPG - furtune 6 lei

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa incerc sa-mi fac si eu. Daca imi iese, mai pun un tutorial aici, pe langa ce avem deja.

 

Din ce inteleg, trebuie un robinet de dozaj, ceva valva vacuumatica sau electrica, tuburi subtiri (bascula) si groase (cadru/rezervor), un picurator subtire si conectica.

 

Intrebari de baraj: ce se poate folosi pe post de valva si de unde se poate procura? Asta cred ca e cel mai mare impediment pe care il intrevad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa incerc sa-mi fac si eu. Daca imi iese, mai pun un tutorial aici, pe langa ce avem deja.

 

Din ce inteleg, trebuie un robinet de dozaj, ceva valva vacuumatica sau electrica, tuburi subtiri (bascula) si groase (cadru/rezervor), un picurator subtire si conectica.

 

Intrebari de baraj: ce se poate folosi pe post de valva si de unde se poate procura? Asta cred ca e cel mai mare impediment pe care il intrevad...

Electrovalva o gasesti la dezmembrari auto, pe semiaripa, in apropierea canistrei de carbon (reciclare vapori de benzina- Euro2...) ... unele sunt incorporate in canistra - nu sunt bune ... recomand Audi b3 b4 Passat 1990-1994 1,8-2,8

Luati in 50 lei cat mai multe furtunele(calitate), mufa electrica+conductori, coliere...

Proba - sa nu poti sufla in ambele sensuri, iar prin conectare la 12V sa deschida(se aude si un tacanit)

"Dracia" chiar functoneaza... daca mergi la SB se poate vedea... NXR are nr. meu

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit valve vacuumatice de scuter, noi, pt benzina. Desi unii spun ca merg direct la ulei, eu nu am avut noroc. Le-am facut sa functioneze numai desfacandu-le si facand mici modificari in interior. Am intarit arcul, sau i-am adaugat un arc de pix pe langa cel existent si i-am micsorat gaura prin care curge uleiul in zona de inchidere cu membrana. Mi-ar place sa gasesc unele care sa nu necesite modificari, pt ca operatia asta este migaloasa si se pierde timp. In rest, ar mai fi bun si un robinet de reglaj mai solid, dar negasind, am apelat la cele de acvariu, verzi, care costa 0,7 lei si daca se strica, se inlocuieste cu nou. Cum arata se vede in pozele pe care le-am postat mai sus. Aceea este varianta actuala care functioneaza la mine. Dupa ce ma intorc din concediu mai vad daca-mi vine vre-o idee de perfectionare a dispozitivului.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...