Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inceput sa fac drumuri cu ungatorul in forma sa finala. Super. Pt vreme frumoasa si temperaturile de acum ungerea in oras 4sec/4min pauza, iar afara 8sec/4min pauza. Rezulta o ungere perfecta cu foarte putina mizerie pe bascula si janta dupa 400km. Cauciucul spate curat.

Mersi pentru informatie.

O sa setez si eu timpii asa.

Si pentru off sau ploaie o sa dublez timpii de curgere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat ai reusit sa scoti tu cu periuta, eu folosesc o perie de sarma. Pana la urma ai dat lantul jos, sau pur si simplu ai invartit de roata?

 

Am si eu o intrebare pentru cei care au incercat: ce parere aveti despre setul PROCYCLE de pe Louis: spray curatat lant, spray uns lant si brake clean, toate 750mL, la un pret mai mult decat decent?

Eu pana acuma am folosit WD40 pe post de spray de curatat, dar daca asta PROCYCLE e bun de ceva, ma reprofilez.

 

am eu un set deasta.

sa stii ca nu is tare incantat de el.

tubul ala pt curatat discurile de frana, nu l-am folosit niciodata.

cel pt curatat lantul e cat de cat ok.

cel de uns schimb ma pune pe ganduri.

eu am avut inainte un spray care imi murdarea toata janta, dar era mai gros si dupa ce ungeam lantul se vedea cum se lungeste intre lantz si pinion cand invarteam roata.

asta procycle, e foartesubtire, se pulverizeaza pe lantz, nu murdareste janta, dar mie imi da impresia ca nu e uns calumea lantzul.

 

legat de curatatul lantzului. eu am de 3 ani moto, am 22000 km cu ea.

in acesti km curatam lantzul astfel:

cu o carpa imbibata in benzina, motorina il stergeam bine bine, dupa care dadeam cu spray de uns.

lantzul arata destul de bine, zic eu

as vrea sa il curat mai bine, ca nu ajunge carpa peste tot, dar nu vreau sa imi ia o zi intreaga operatiunea asta.

momentan imi ia cam 45 min.

il curatz cam la 2 saptamani.

 

asfalt uscat la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La XT:

-in cazuri extreme, un capac cu ulei si o pensula.

In mod normal, spray de curatare lant plus spray Motul Enduro la 55 roni.

Iar la BMW..ploaia face toata treaba :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am Scottoiler si am probleme cu el. Acum nu mai vrea sa sa dea drumul la ulei. Probabil e infundat tubuletul de dozare.

Rog pe cine e meserias si se stie in stare la aceste dispozitive sa imi dea PM, daca e din Bucuresti sa stabilim o intalnire, ca sa mi-l faca ca lumea, am lant nou si nu vreau sa-l schimb inca vreo 30.000km.

 

Am numarul de telefon la profil.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca ai varianta mai veche cu actionare vacuumatica. Am doi prieteni care au ranuntat la serviciile respectivului ungator tocmai pt problemele generate in functionare. Daca ai drum prin Militari da de veste. Nu am experienta cu Scottoilerul original, dar m-am jucat un sezon cu variantele home made ale respectivului ungator. Poate-i dam de cap! 0722646373

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand a inceput discutia despre ungatorul de lant am fost sceptic.Ulterior m-am informat mai bine si am decis sa-l incerc.La primul drum de dupa montaj am observat ca motocicleta rula mai liniar si mai usor.Cand am oprit pt alimentare am fost surprins de faptul ca lantul era mai curat decat la plecare,la fel si dupa intoarcerea acasa.

Pe parcursul anului '09 obisnuitele operatii de intretinere a lantului au fost mult simplificate.Datorita ungerii automate,operatii ca intinderea si curatarea lantului au fost facute o singura data.Un segment al lantului care din neglijenta se cam gripase pe vremea cand il ungeam cu sprayul,functiona acum normal datorita ungerii continue.Singura deficienta,daca ar fi vreuna,a aparut la supradozaj,insa picaturile lasate pe janta si cauciuc au fost imediat indepartate cu o hartie inmuiata in apa.

La peste un an de la instalarea primului model de ungator iata ca ma numar printre posesorii celui de "ultima generatie",ECOOILER.O colaborare de succes intre Bogdan Harea si ATW.Un asemenea ungator a fost montat si pe o motocicleta care a facut un tur prin Africa,functionand ireprosabil pe parcursul a 7000km.

La ECOOILER s-a ajuns prin diferite etape de cautari si incercari,cu efortul mai multor motociclisti pasionati (bravo VStromistilor),dupa nenumarate ore in atelier si zeci de mii de km rulati.

Le multumesc tuturor care au contribuit la acest topic si care mi-au amintit de zicala "Never say never".

 

ADERENTA MAXIMA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, care-mi recomanda si mie un sprei de uns lantul ,dar unu care sa nu-mi sara tot pe janta,momentan am unul de la yacco ( o prostie) dupa maxim 20 de km se intinde tot pe janta. Vreau unul mai vascos, sa semene cu veselina nu cu ulei bunica de parjit sau facut salata. Seara buna si drum fara gauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorsex, spray-ul verde de uns (pt strada). Nu lua racing sau offroad...

banuiesc ca motorex nu motorsex , nu de alta dar sa nu interpreteze altceva vanzatorul :wacko: . merci, merg pe mana ta si maine ma duc sa caut sa-mi iau. te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! De ceva timp am vazut in benzinariile Omv sprayuri pentru lant Muc Off, cica englezesti. Vreau sa stiu daca ati folosit si cum vi s-a parut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, care-mi recomanda si mie un sprei de uns lantul ,dar unu care sa nu-mi sara tot pe janta,momentan am unul de la yacco ( o prostie) dupa maxim 20 de km se intinde tot pe janta. Vreau unul mai vascos, sa semene cu veselina nu cu ulei bunica de parjit sau facut salata. Seara buna si drum fara gauri.

 

Eu am dat cu Motorex si este ok. Parca nu sare asa mult pe janta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat cu Motorex si este ok. Parca nu sare asa mult pe janta...

Intr-un final mi-am luat de la motul si sunt foarte incantat de el. nu sare un gram pe janta . Recomand motul. bafta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am citit si eu tot topicul minune si nu, nu mi-a luat 8 ore ci doar vreo 3. :laugh:

Ce sa zic, cand vad oameni d-astia nelinistiti si nemultumiti, vesnic in teste, ma simt nevoit sa-mi scot palaria...

Dupa parerea mea si Scottoilerul este tot o improvizatie si chiar daca il iei de la magazin cu factura nu inseamna ca e cu mult mai bun ca ceea ce s-a facut pe aici, dar asta nu ma impiedica sa observ faptul ca unii vor sa reinventeze roata sau ca altii au impresia ca ce au facut ei e unic, botezandu-si creatia mediocra cu propiul nume.

 

Astea fiind zise, astept viitoarele ameliorari ale sistemului. Un senzor de ploaie, de umiditate, de temperatura, chiar si de praf... o pompa in genul celor care injecteaza ulei la motoarele in 2 timpi sau un debitmetru care sa numere picaturile :)

 

Daca e sa se mentina doar un sistem clasic gravitational si pur mecanic, n-ar fi rau ca pe ghidon sa existe un rezervor de lichid de frana din care sa izvorasca 3 paraiase cu debite diferite. Primul sa curga tot timpul si sa mentina debitul pentru conditii ideale, iar celelalte sa fie pornite cand conditiile devin mai capricioase sau extreme... Asta ar inlocui mai simplu, dar nu mai eficace, cutiuta electronica.

 

Altfel, eu imi ung lantul cand imi aduc aminte si numai cu spray-uri. As folosi un Scottoiler d-asta balcanic doar pentru simplul motiv ca mi-e sila sa-l spal :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am citit si eu tot topicul minune si nu, nu mi-a luat 8 ore ci doar vreo 3. :cheers:

Ce sa zic, cand vad oameni d-astia nelinistiti si nemultumiti, vesnic in teste, ma simt nevoit sa-mi scot palaria...

Dupa parerea mea si Scottoilerul este tot o improvizatie si chiar daca il iei de la magazin cu factura nu inseamna ca e cu mult mai bun ca ceea ce s-a facut pe aici, dar asta nu ma impiedica sa observ faptul ca unii vor sa reinventeze roata sau ca altii au impresia ca ce au facut ei e unic, botezandu-si creatia mediocra cu propiul nume.

Daca e sa se mentina doar un sistem clasic gravitational si pur mecanic, n-ar fi rau ca pe ghidon sa existe un rezervor de lichid de frana din care sa izvorasca 3 paraiase cu debite diferite. Primul sa curga tot timpul si sa mentina debitul pentru conditii ideale, iar celelalte sa fie pornite cand conditiile devin mai capricioase sau extreme... Asta ar inlocui mai simplu, dar nu mai eficace, cutiuta electronica.

Altfel, eu imi ung lantul cand imi aduc aminte si numai cu spray-uri. As folosi un Scottoiler d-asta balcanic doar pentru simplul motiv ca mi-e sila sa-l spal :huh:

Fiecare cu parerile si convingerile lui! Sunt impresionat pana la lacrimi ca ti-ai pierdut 3 ore din pretiosul tau timp sa citesti cu ce-si pierd vremea altii :D Ce sa facem si noi daca iarna-i lunga, la motoare nu prea avem ce face, ca V-Stromul nu se strica, si de plictiseala mai facem si noi experiente. Totul a inceput pt ca noi nu am fost multumiti de ungerea cu spray si cautand o alternativa la bani putini a inceput circul. Fabricarea in serie am demarat-o nu pt castig ci pt ca anumite operatii sau componente nu puteau fi fabricate sau achizitionate decat intr-o serie minima, care oricat ne-am straduit s-o micsoram, nu a putut fi mai mica de 50 buc. Asa am ajuns sa montam ungatoare la prieteni, cunostinte si chiar clienti adevarati. Raspunsul din partea lor a fost pozitiv, asa ca nu vad de ce nu am continua, cu mediocritatea asta, macar pana se epuizeaza cele fabricate deja. Oricum pe nici unul dintre cei implicati in constructie nu-i cheama ECO, deci fara suparare nu am botezat instalatia cu numele nostru ci cu Ecooiler, pt ca un nume tot trebuia sa-i dam. :P Toate bune si n-ar strica daca si altii ar incerca alte variante,ale aceleiasi roti, deja inventate, daca au idei si-i duce capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu parerile si convingerile lui! Sunt impresionat pana la lacrimi ca ti-ai pierdut 3 ore din pretiosul tau timp sa citesti cu ce-si pierd vremea altii :cheers: Ce sa facem si noi daca iarna-i lunga, la motoare nu prea avem ce face, ca V-Stromul nu se strica, si de plictiseala mai facem si noi experiente. Totul a inceput pt ca noi nu am fost multumiti de ungerea cu spray si cautand o alternativa la bani putini a inceput circul. Fabricarea in serie am demarat-o nu pt castig ci pt ca anumite operatii sau componente nu puteau fi fabricate sau achizitionate decat intr-o serie minima, care oricat ne-am straduit s-o micsoram, nu a putut fi mai mica de 50 buc. Asa am ajuns sa montam ungatoare la prieteni, cunostinte si chiar clienti adevarati. Raspunsul din partea lor a fost pozitiv, asa ca nu vad de ce nu am continua, cu mediocritatea asta, macar pana se epuizeaza cele fabricate deja. Oricum pe nici unul dintre cei implicati in constructie nu-i cheama ECO, deci fara suparare nu am botezat instalatia cu numele nostru ci cu Ecooiler, pt ca un nume tot trebuia sa-i dam. :huh: Toate bune si n-ar strica daca si altii ar incerca alte variante,ale aceleiasi roti, deja inventate, daca au idei si-i duce capul.

Salve. Ma intereseaza si pe mine pentru un F650. Detalii : pret, mod de livrare samd .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercari,cu tot felul de sisteme de ungere a lantului,s-au facut si de catre motociclistii din alte tari.Internetul este plin de exemple.Ca si ei,romanul nu a incercat sa inventeze roata,ci doar sa o unga mai bine,si cu cat mai putina bataie de cap. Unii au reusit cand altii inca se mai gandesc.Tuturor le doresc: ADERENTA MAXIMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercari,cu tot felul de sisteme de ungere a lantului,s-au facut si de catre motociclistii din alte tari.Internetul este plin de exemple.Ca si ei,romanul nu a incercat sa inventeze roata,ci doar sa o unga mai bine,si cu cat mai putina bataie de cap. Unii au reusit cand altii inca se mai gandesc.Tuturor le doresc: ADERENTA MAXIMA.

multzumex ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...