switch Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Clema respectiva nu trebuie nituita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victora$ Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 daca vrei sa pui acelasi tip de lant,nu trebuie nituit.foloseste clema de inchidere dar ai grija cum o montezi.partea inchisa a clemei sa-ti vina in directia de inaintare a lantului.clema e cea mai comoda metoda de inchidere a lantului,ce pacat ca nu se poate folosi si la super-sportive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) daca vrei sa pui acelasi tip de lant,nu trebuie nituit.foloseste clema de inchidere dar ai grija cum o montezi.partea inchisa a clemei sa-ti vina in directia de inaintare a lantului.clema e cea mai comoda metoda de inchidere a lantului,ce pacat ca nu se poate folosi si la super-sportive. A mea e sport- touring (f4) si asa arata lantul. Multumesc ! Editat Mai 31, 2010 de Ecko72t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Problema nu este pe ce tip de motor vrei sa montezi lantul cu siguranta, ci puterea transmisa de acel lant. Din cate stiu eu nu se recomanda utilizarea lanturilor cu siguranta pt puteri mai mari de 50 CP. Intradevar sunt foarte practice, se demonteaza usor si poti spala si gresa lantul fara mizerie in 10 min, dar vremea lor a trecut pt majoritatea motoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 pentru kawasaki en 500 cat costa un kit de lant si de unde imi recomandati sa-l cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 pentru kawasaki en 500 cat costa un kit de lant si de unde imi recomandati sa-l cumpar? Louis prin Kronau. Dilly. Te duce 100-120e de obicei. Plus minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Am incercat si eu azi solutia cu un 80w90 dar mi se pare ca se aude lantul in mers. E firesc?! De mentionat ca ar cam trebui sa il intind...dar cand il dam cu spray in primele 200km parca nu se auzea. vreau sa trec si eu la solutia asta dar sunt inca in stadiul de testare. Azi mi am luat spritiera si ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) Am incercat si eu azi solutia cu un 80w90 dar mi se pare ca se aude lantul in mers. E firesc?! De mentionat ca ar cam trebui sa il intind...dar cand il dam cu spray in primele 200km parca nu se auzea. vreau sa trec si eu la solutia asta dar sunt inca in stadiul de testare. Azi mi am luat spritiera si ulei. Asa este, la ungerea cu ulei indiferent daca este automata sau manuala lantul este putin mai zgomotos si asta pt ca nu mai este incarcat cu un strat de resturi din spray si praf, care stau lipite pe exterior si atenuiaza contactul intre lant si pinioane, sursa zgomotului. Este cred singurul dezavantaj care in cazul unui lant corect intins este chiar minor. Altfel uleiul este net superior oricarui spray. Noi ne-am jucat un an cu tot felul de uleiuri si dintre toate cel mai bun este uleiul de lant de drujba. Vascozitatea este mai constanta la variatia temperaturii, adera mai bine la lant, rezista mai bine la ploaie si nu se incarca cu praf. Editat Iunie 3, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Asa este, la ungerea cu ulei indiferent daca este automata sau manuala lantul este putin mai zgomotos si asta pt ca nu mai este incarcat cu un strat de resturi din spray si praf, care stau lipite pe exterior si atenuiaza contactul intre lant si pinioane, sursa zgomotului. Este cred singurul dezavantaj care in cazul unui lant corect intins este chiar minor. Altfel uleiul este net superior oricarui spray. Noi ne-am jucat un an cu tot felul de uleiuri si dintre toate cel mai bun este uleiul de lant de drujba. Vascozitatea este mai constanta la variatia temperaturii, adera mai bine la lant, rezista mai bine la ploaie si nu se incarca cu praf. pai bun si cat e litrul ca eu am gasit ulei de cutie de dacie 90w90 cu 6 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 pai bun si cat e litrul ca eu am gasit ulei de cutie de dacie 90w90 cu 6 lei Pretul nu este relevant. Cu un litru de ulei, folosit intr-un ungator automat, poti merge 15-20000 km. Uleiul pe care-l folosim este Dolmar, fabricat in Germania, si la Hornbach, raionul de gradina costa mai putin de 15 roni/L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Mno, am citit si eu topicu de pe advrider cu solventii care ataca sau nu o-ringurile. DAR nu am inteles ceva. Aia zic de wd-40 ca trece de oring si dizova lubrifiantul, pai spray-urile astea de pe piata nu ar trebui si ele sa treaca de o-ringuri si sa unga in spatele lor? Adica acolo e lubrifiant pus de producator si gata? M-au pus pe ganduri strainii astia Mesaj completat Am gasit raspunsul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fordpower Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) Salutare....am citit posturile voastre de pe aici (legate de sprayul de lant). Eu vand sprayuri de curatat, uns etc...printre ele avem si un "KETTENSPRAY"....are 400 ml. Pretul unui astfel de spray este de 30 RON. Daca sunteti interesati...astept mesaje. Bafta Editat Iunie 3, 2010 de fordpower Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Louis prin Kronau. Dilly. Te duce 100-120e de obicei. Plus minus. aveti idee cat e manopera in general pentru un schimbat de lant si ce mai trebuie odata cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Salutare....am citit posturile voastre de pe aici (legate de sprayul de lant). Eu vand sprayuri de curatat, uns etc...printre ele avem si un "KETTENSPRAY"....are 400 ml.Pretul unui astfel de spray este de 30 RON. Daca sunteti interesati...astept mesaje. Bafta la Mol in benzinarie costa 20 lei, este non stop si reteaua extinsa in toata tara ... au si pt uns si pt curatat... 20 si 22 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fordpower Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Nu contest faptul ca exista si alte repere asemanatoare si al alte preturi. Diferenta dintre ele este cantitatea si calitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei1302 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Salutare ! Am citit o mare parte din acest topic si am folosit si "Search" insa fara succes. Puteti sa ma ajutati cu un sfat de urmat in cazul in care unele dintre zalele lantului s-au gripat? Cel mai probabil datorita unui drum mai lung pe ploaie urmat de o ignoranta fara margini a lantului spalat de ploaie, care a ruginit. Am incercat cu tot felul de solutii de curatat lantul si de gresat (WD-40, spray lant Motul Enduro, spray lant Yacco etc.) dar degeaba. Acum l-am lasat la inmuiat cu o solutie pentru degresat suruburi gripate. Voi vedea zilele urmatoare ce se rezolva. Sunt curios daca are cineva o metoda testata pentru rezolvarea acestei probleme. Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 O metoda testata, dar nu cred ca se aplica mereu, este ca dupa ce degresezi, cureti, sa mergi cu lantul uns cat mai des cu ulei. Metoda a functionat la un prieten cu un Kawasaki Z7. Si zalele lui se gripasera dupa un drum de 3 zile pe ploaie. La mine acceasi problema nu s-a rezolvat cu ungerea cu spray dupa spalare si curatare. Eu am schimbat kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei1302 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Ok, voi incerca sa merg cu el asa dar am o banuiala ca nici la mine nu o sa se rezolve. Totusi, nu as vrea sa iau tot kitul caci pinionul si foaia sunt ok. Ma gandeam sa iau doar lant. Vazusem pe undeva ca se vindea la metru. Puteti sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit in acest caz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Ok, voi incerca sa merg cu el asa dar am o banuiala ca nici la mine nu o sa se rezolve.Totusi, nu as vrea sa iau tot kitul caci pinionul si foaia sunt ok. Ma gandeam sa iau doar lant. Vazusem pe undeva ca se vindea la metru. Puteti sa imi spuneti la ce ar trebui sa ma uit in acest caz? Nu este un lucru cu care sa te joci. N-ai vrea sa pateasca ceva lantul ala la 140km/h Eu l-as schimba imediat. Sigur sunt terminate oringurile dupa griparea respectiva si solutiile la care a fost supus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 (editat) Am uitat sa precizez ca in perioada de proba (cateva zeci de km) sa nu tragi prea tare de motor, ceva max 80-90km/h . Cel mai bine in oras. Daca nu se rezolva, aleluia, schimba kitul. Lant la metru am vazul acum ceva timp in Cotroceni la mag moto, dar nu-mi aduc aminte cum se chiama. Poti schimba si numai lantul, dar uzura kitului va fi data de pinioane, respectiv lantul se trage repede dupa uzura lor. Editat Iunie 6, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Dupa 17.000 km cu un lant de la Louis DID mentionez ca mai merge putin. S-a intins uniform si am uzura doar pe pinionul mic. L-am uns cu spray motul off-road ca doar asta fac cu motorul (dar si multi pe asfalt), l-am spalat cu motorina cand era murdar tare. Deci se poate ... Eu zic ca conteaza firma cateodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 unde gasesc un ungator automat pentru lant si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Cu lantul original DID uns cu spray si spalat la 2 saptamani am mers 24000km. Tot cu DID uns automat cu ulei am mers 36000km si mai mergea minim inca 5000km. L-am schimbat pt ca-l aveam si urmeaza sa plec intr-o calatorie mai lunga. Cine doreste ungere automata poate incerca cu cele de firma vacuumatice sau electronice, sau ma poate contacta pe mine sau userul atw@. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Salutare !Am citit o mare parte din acest topic si am folosit si "Search" insa fara succes. Puteti sa ma ajutati cu un sfat de urmat in cazul in care unele dintre zalele lantului s-au gripat? Cel mai probabil datorita unui drum mai lung pe ploaie urmat de o ignoranta fara margini a lantului spalat de ploaie, care a ruginit. Am incercat cu tot felul de solutii de curatat lantul si de gresat (WD-40, spray lant Motul Enduro, spray lant Yacco etc.) dar degeaba. Acum l-am lasat la inmuiat cu o solutie pentru degresat suruburi gripate. Voi vedea zilele urmatoare ce se rezolva. Sunt curios daca are cineva o metoda testata pentru rezolvarea acestei probleme. Va multumesc ! cartea mea "zice" "inlocuire" ... eu cand l-am spalat cele 3 zale cu probleme miscau cu mana dar fortate, si nu numai din greutatea lantului (cum scrie manualul)... cred ca griparea este cauzata de particule mici de nisip... daca oringul se dilata la spalare, atunci singurul loc pe unde pragul de siliciu poate iesi este numai pe langa role, sub oring ramanand suficient "material"... ..eu m-am dat cu cele 3 zale semigripate cateva mii km, dar cu ungator si maxim 150 kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Cu ultima versiune de ungator automat, cand moto stationeaza (la stop de ex) valva mai este actionata? Eu am citit mai tot topicul, dar e posibil sa fi sarit detaliul asta, ca nu mi-l amintesc . In principiu vreau sa ma apuc sa imi fac si eu un ungator automat, controlat tot de un microcontroler. E o aplicatie interesanta. Daca am intrebari, nelamuriri, pot apela la voi care l-ati facut deja pentru sfaturi? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.