Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..am gasit azi marca ,,Caramba'' :bounce: , de la nemtzi, chain spray, :peace: cu poza clara a pinionului cu lantz de moto :wink: ..nu scrie ,,made in ue'' sau altceva, doar Duisdorf, parca... :huh:

 

...... tocmai am printat vreo cateva pagini de tehnic pentru ,,a mea'' si vad ca scrie clar ca se da cu ulei de motor pe lant si sa nu dam cu spray!!!!!!! :blink:

 

..ce sa fac, deci????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti folosi orice ulei de motor si orice spary de lant. Le-am folosit pe amandoua. Im;portant e sa iti fie uns lantul.

..thnks! ,,problema'' mea era ca in carte spune CA NU SE DA CU SPRAY...uite: o avea sprayu' ceva ca sa nu fie bun??de zic astia?? :unsure:

post-65043-0-44824800-1305540997_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

l-am rupt , nu ma intrebati cum , suzuki gsxr k2 , nu a dat cu mine de asfalt , nu a avut nici un simtom , a fost spalat , curatat , etc .

 

 

era 525ro sau ceva de genul ...

 

aveti idee de ce a facut asta ??? nu mi-a rupt decat aparatoarea de lant

post-44675-0-41860500-1306351947_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am rupt , nu ma intrebati cum , suzuki gsxr k2 , nu a dat cu mine de asfalt , nu a avut nici un simtom , a fost spalat , curatat , etc .

 

 

era 525ro sau ceva de genul ...

 

aveti idee de ce a facut asta ??? nu mi-a rupt decat aparatoarea de lant

:blink: a fost nituit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..thnks! ,,problema'' mea era ca in carte spune CA NU SE DA CU SPRAY...uite: o avea sprayu' ceva ca sa nu fie bun??de zic astia?? :unsure:

 

 

dimpotriva, spun chain & cable lubricant (care se gasesc majoritatea la spray-uri) sau ulei 10w30. spun de ulei subtire ca sa ajunga si printre role

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste ulei de land de drujba, de exemplu Dolmar nemtesc la gradina in Hornbach, 14,9 roni/L suficienti pt cateva zeci de mii de km. Poate fi aplicat cu pensula, prin picurare sau ungator. 10-15 picaturi la 100 km sunt arhi suficient.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: a fost nituit?

 

 

man . nu am nici cea mai vaga idee , este prima data cand mi se intampla asa ceva , si cred ca da , ca s-a rupt din nituri , si a zburat . am comandat un nou kit de lant , cineva mi-a zis sa imi caut kit de reparare lant dar , nu ma atrage ideea , mai ales in conditile in care cu ceva minute inainte zburam pe autostrada cu 250 :) . mai bine iau unul nou . baiatul care l-a avut inainte a zis ca a mers cu el cam 10 mii de km , asta e se mai intampla :) bine ca nu a dat de asfalt cu mine si , urmeaza sa vedem daca nu s-a intamplat alceva ma motor , cutie etc , porneste , si se vede pinionul cum se invarte deci teoretic nu are nimic , practic o sa vad maine cand imi vine kitul de lant nou , si se va monta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste ulei de land de drujba, de exemplu Dolmar nemtesc la gradina in Hornbach, 14,9 roni/L suficienti pt cateva zeci de mii de km. Poate fi aplicat cu pensula, prin picurare sau ungator. 10-15 picaturi la 100 km sunt arhi suficient.

 

intrucat a mea mobra sta pe tusa i-am uns lantu cu ulei pentru cutie de viteze dar in mers nu va arunca uleiul de pe lant pe roata si bascula? Iar cu aceasta varianta daca nu ai picurator din cati in cati km se unge lantul? Adica daca pleci la un drum de 400 km tre sa faci popas din suta in suta sa ungi lantu?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut azi o sticla de ulei de furca in mana. pe ea scrie ulei pentru furci si amortizoare bla bla CU aditivi pentru intratinerea garniturilor de cauciuc. pana la urma ungem lantul in primul rand ca sa nu se duca o-ringurile alea asa ca de acum o sticla la ~5000 de km. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e avantajul la spray-ul de lanţ ? Eu personal consider avantaj doar faptul că nu sare de pe lant şi poate ţine mai mult decât uleiul. Aplicarea e lafel de uşoară dar uleiul e mai uşor de dat jos de pe lanţ, uneori îl dau jos doar cu o cârpă. Eu spăl lanţul la 2-3000km, în rest doar îl şterg cu o cârpă şi îl ung când e nevoie. De când am motorete pe lanţ am folosit numai ulei, odată sau de două ori spray, să văd care-i minunea. Nimic special, se consumă repede şi costă cât un litru de ulei de cutie care ţine la câteva zeci de mii. Uleiul rezistă pe o ringuri câteva sute de kilometri, dar pe mijloc, pe partea care calcă pe pinioane se duce cam în 150-200km funcţie de mizerie.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci dezavantajul ar fi la ulei ca trebuie odata la 200 300 de km sa-i faci o ungere , asta presupune sa ai niste ulei cu tine , un recipient o sticla de 0,25 pe care sa o tii mereu la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti cauta pe louis , am vazut ca au si ei acolo , ia topicul la frunzarit si o sa gasesti si codul , si mai era un topic in care isi facusera baietii , daca nu ma insel chiar asta , unul home made ;)

 

noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am comandat prin ianuarie si mi-au trimis un model nou, ce am inteles ca nu-l au inca la vanzare, pt a-i face un review. Rezervorul nu mai e din acela pe care il storci, ci are un mic buton (parghie) pe care apasati si se dozeaza uleiul intr-un alt recipient, apoi intra in furtun. Ieri a fost super aglomeratie pe aici si nu l-am folosit decat vreo 7 km... facuti in ~ 30 minute... Dar se vede deca lantul ca e unsuros. Dar si bascula are cativa stropi... Revin cu feedback dupa un drum mai lung.

 

Vice,fi bun,te rog,si arata-ne niste poze cu noul Loobman. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu sunt acum pe langa motor, dar aici e descris http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/63169-loobman-*ab*.html. Fata de cel standard difera doar recipientul, care are totusi un defect de design sau fabricatie: musteste pe langa capac si, daca bag motorul prin hartoape (gropi din asfalt sau cat de cat off) se prelinge usor pe langa el, pe furtun. Astept sa consum uleiul din el si il bricolez cumva.

O zi buna,

Vice.

 

Si inca ceva: chiar isi face treaba bine. L-am pus acum ~ 100km si nu am pompat decat de vreo 4 ori (de doua ori la inceput) si lantul straluceste, fara sa fi fost curatat din toamna trecuta. Uleiul e unul de cutie de viteze (parca 80W-90), ce l-am gasit prin casa (un pic cam gros daca e racoare, dar pe caldura e destul de fluid).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e avantajul la spray-ul de lanț ? Eu personal consider avantaj doar faptul că nu sare de pe lant Âşi poate ține mai mult decât uleiul. Aplicarea e lafel de uÂşoară dar uleiul e mai uÂşor de dat jos de pe lanț, uneori îl dau jos doar cu o cârpă. Eu spăl lanțul la 2-3000km, în rest doar îl Âşterg cu o cârpă Âşi îl ung când e nevoie. De când am motorete pe lanț am folosit numai ulei, odată sau de două ori spray, să văd care-i minunea. Nimic special, se consumă repede Âşi costă cât un litru de ulei de cutie care ține la câteva zeci de mii. Uleiul rezistă pe o ringuri câteva sute de kilometri, dar pe mijloc, pe partea care calcă pe pinioane se duce cam în 150-200km funcție de mizerie.

 

si cum vezi ca ai ulei pe oringuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

 

1. scottoilerul merge cu orice fel de ulei (altul decat cel recomandat de ei), cum ar fi cel de drujba recomandat aici pe forum?

 

2. dispozitivul facut de Bogdan Harea: l-am vazut la cineva, e f misto, ma gandeam si eu sa-l instalez. dar exista posibilitatea sa crape partea electronica? sa presupunem ca sunt undeva la mama dracu, mii de km departare de casa, in Siberia si crapa ala. ce se poate face in cazul asta?

 

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am montat si eu un ungator de lant, varianta simpla dintr-un rezervor micut de ulei cu robinet si Dual Injector de la Scottoiler(cumparat din Louis).Debitul e reglat prin sugrumarea furtunului de cauciuc cu un colier de plastic(cel putin deocamdata).O sa-i mai aduc imbunatatiri pe parcurs, dar fara prea multa electronica.

Rezultat : lantul e uns continu si curat. Pozele sunt facute din perioada de testare.

post-29080-0-06004900-1307524897_thumb.jpg

post-29080-0-95150200-1307524910_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...