Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In absolut, ai dreptate.

Dar pe de alta parte, Monstrul original traieste acum mai mult prin modelele Sport Classic. Monstrul nou, racit pe aer, este modernizat si si-a pierdut acel zest de clasicism. Streetfighter-ul este la fel de "fabricat" precum au fost S4, S4R, S4Rt. Toate au fost practic niste "naked superbikes". Aratau mai bine decat actualul Streetfighter? Clar. Ofera actualmente Ducati vreo alternativa la SF? Poate Diavel - dar nici ala nu e odrasla lui Venus si Apollo daca ma intelegi.

1098/1198 arata intr-adevar mai bine, dar in mod realist ergonomia nu le recomanda pentru un uz regulat, mers prin oras, etc.

Oricum, nu e ca si cand mi-as lua SF maine - nu m-am hotarat deloc asupra viitoarei consoarte. Consider doar ca SF-ul e o una dintre posibilitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere personala, dar Streetfighter nu va avea niciodata linia unui Monster classic. Decat un naked fabricat, mai bine originalul (1098-1198)

 

Pai Monsterul e un naked, la fel ca CB-ul, ca Hornet-ul, o motocicleta commuter. Streetfighterul e din categoria..streetfighter-urilor :D motociclete obraznice, gen Z750, Z1000..vitezane dezbracate cu ergomie ridicata. Clase diferite, aceiasi destinatie.

SF-ul de la Ducati e o motocicleta foarte frumoasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S4R numai commuter nu a fost sa fie :D Personal, dupa ce le-am probat, pot sa spun cu mana pe inima ca daca as avea de ales intre "dezbracate", Diavel ar fi alegerea nr 1, din 1000 de motive.

 

Streetfighter-ul este superb, are asta in gene, dar este motocicleta momentului si atat.

 

Ca idee, la test ride-ul de sambata, cele mai cautate motoare au fost Panigale si Diavel. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S4R e ceva cu muschi, jucarie de bad boys :D

Diavelul mie nu imi place deloc, as prefera V-Max-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E furca standard si are schimbat uleiul, dar trebuie sa recunosti ca nu arata rau.

 

 

 

Black Soul.
Ducati Desmosedici RR.

602155_486556598060925_1685455040_n.jpg

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ucide Quru pitzipoancelor dornice de senzatii tari(fierbinti defapt) :crack:

 

Apropo de Monsteru' de mai devreme, avand in vedere ca o buna parte a incepatorilor cumpara Ducati pentru nume (ma indoiesc sincer ca sunt multi cei care se uita la "detalii"), vanzatorul nu a facut altceva decat sa minta un pic in scopul de a propulsa anuntul in directia "buna".

 

Acele detalii de care vorbeai tu, Angel, sunt lucruri care dau bine spuse din gura, dar care sunt sanse mari sa nu fie verificate niciodata de catre "client". :D

 

Ca idee, cate anunturi de genul asta am vazut si aici, nemtii sunt poeti mari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee, cate anunturi de genul asta am vazut si aici, nemtii sunt poeti mari :D

 

Serios? Si sunt, gen, nemti-germani? Sau nemti din-aia adevarati, cu nume de Mehmet sau Mustafa?

 

daca ai vb serios ....ce sa zic sunt onorat de invitatie.... :)))....ne vedem in aprilie....

 

Da, vorbeam serios ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de toate natiile, stai linistit, neamtul nu mai e ce a fost odata :)

 

Singurul mod in care poti fii sigur ca iei ceva ok, este de la dealer (de preferat oficial), cu garantia de 12 luni obligatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Mă descumpăneşte totuşi "schimbul de lichid de răcire" la un motor răcit pe aer... Şi ce e cu furca Öhlins?!? Eu văd Marzocchi toată ziua. Sau în cel mai bun caz Showa.

 

Adevarul este spus pe jumatate... amortizorul spate pare Öhlins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boala mare cu Ducati ...ce pot sa zic am fost saptamana asta sa vad niste japoneze, parca pe nici una nu ma mulez si toate sunt niste canapele pe 2 roti, nu tremura, nu se aud fiare care pocnesc...liniste si calm, e clar ca tot la un monster galagios ajung :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate.
Eu stiam doar de existenta unu M900 S (carburatie) si M900 i.e. (injectie electronica) - se pare ca a existat si un M900 i.e. S(pecial - nu "Sport") cu Öhlins full reglabil pe spate. Totutsi, ceva nu se pupa: acel "900 i.e. Special" nu avea tipul ala de radiator de ulei. Motocicleta din poza are radiator de ulei model mai vechi, care a fost folosit pe M900 si M750 carburatie. Diferenta:

Model vechi
$(KGrHqF,!jME3L8w+R9VBN3PwqW0rw~~0_35.JP

Model nou
P1020296.jpg

In fine, nu vreau sa fac reclama negativa nimanui. Dar e frumos sa fii onest si precis in anunturi, si sa nu incerci sa infloresti cand nu e cazul, bazandu-te pe lipsa de cunostinte a cumparatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...