Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Help guys !

 

Am de curand un F650 GS din 2001 (single spark) 12.000 km la care trebuie sa schimb multe lucruri. Azi am vazut ca imi "plange" si un telescop deci colac peste pupaza si alte simeringuri.

- schimbul de ulei... sunt total confuz. Dupa un tabel frumos desenat pe f650.com am tras concluzia ca 15w50 ar fi ok pentru temperaturile noastre, DAR am citit ca lumea pune 10w40 (fostul propietar mi-a pus in topcase 3 l), 20w40 etc... sa fie semisintetic, sintetic, mineral... stiu ca-i ceva functie de km.

Am vazut ca exista un kit complet de schimb adica: filtru, oring pentru capacul filtrului, piulita de cupru de la rezervorul de ulei si inca o piulita care n-am inteles cum arata, la unul din suruburile capacului filtrului :cheers: Filtru il am deja. Mi-ar trebui sau nu toate celelalte chestii ?

Overall... cam cat costa un schimb la Bavaria ? Pot veni cu filtrul si uleiul meu ?

Alta buba ar fi simeringurile de la furca + garniturile de praf. Simeringuri se mai gasesc, dar garniturile mai greu. Voi de unde le-ati luat si la cine le-ati montat.

Ca cadou de ziua mea voi primi de la doamna mea cauciucuri noi noute. Stiti vreun dealer care poate monta si demonta rotile ?

 

Unde e exact service-ul Bavaria ? La ce tel se pot face programari ?

 

Uleiul il cumperi de la bavaria, eftin si bun, o-ring-ul de la capac si saiba de cupru de la busonul de golire pot fi refolosite. Simeringurile le poti lua si de la alte magazine, cum ar fi cel din cotroceni, dar garniturile de praf trebuie sa le iei de la bavaria, asa ca mai bine iei tot de acolo si simeringurile. Schimbul de ulei il poti face si singur, nu e mare lucru, cu furca e mai complicat mai bine apelezi la un service, cel de pe fizicienilor din zona vitan este bun. trebuie sa iei si ulei de furca, iti trebuie 1,2 l, 600ml pt fiecare amortizor. Poti sa iei 7.5W de la bavaria sau 10W de la altii (Motul de ex.), eu iti recomand de 10 intareste un pic furca. Antigel, lichid de frana cumpara tot de la bavaria, sunt ce trebuie si sunt relativ ieftine.

 

E ciudat ca a cedat simeringul la doar 12.000 km, in mod normal rezista mult peste 20.000.

 

am uitat de anvelope, poti sa le schimbi la autozone pe buzesti, au tot ce trebuie pt roti de moto.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E ciudat ca a cedat simeringul la doar 12.000 km, in mod normal rezista mult peste 20.000.

 

am uitat de anvelope, poti sa le schimbi la autozone pe buzesti, au tot ce trebuie pt roti de moto.

timpul are un cuvant de spus in ceeace priveste piesele de plastic sau cauciuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automobile Bavaria - BucureÂşti Pipera Showroom BMW Motorrad

ÂŞos. Pipera – Tunari nr. 1E, Voluntari, Ilfov – BucureÂşti

Telefon:

+40 31 620 10 71

+40 31 620 10 72

Fax:

+40 31 620 10 73

Mobil:

+40 724 382 546

 

timpul are un cuvant de spus in ceeace priveste piesele de plastic sau cauciuc

 

am un priten cu un clasic din 1996, are 32000 km si nu are probleme cu simeringurile, e adevarat ca i-au crapat cam toate furtunele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help guys !

 

Am de curand un F650 GS din 2001 (single spark) 12.000 km la care trebuie sa schimb multe lucruri. Azi am vazut ca imi "plange" si un telescop deci colac peste pupaza si alte simeringuri.

- schimbul de ulei... sunt total confuz. Dupa un tabel frumos desenat pe f650.com am tras concluzia ca 15w50 ar fi ok pentru temperaturile noastre, DAR am citit ca lumea pune 10w40 (fostul propietar mi-a pus in topcase 3 l), 20w40 etc... sa fie semisintetic, sintetic, mineral... stiu ca-i ceva functie de km.

Am vazut ca exista un kit complet de schimb adica: filtru, oring pentru capacul filtrului, piulita de cupru de la rezervorul de ulei si inca o piulita care n-am inteles cum arata, la unul din suruburile capacului filtrului :cheers: Filtru il am deja. Mi-ar trebui sau nu toate celelalte chestii ?

Overall... cam cat costa un schimb la Bavaria ? Pot veni cu filtrul si uleiul meu ?

Alta buba ar fi simeringurile de la furca + garniturile de praf. Simeringuri se mai gasesc, dar garniturile mai greu. Voi de unde le-ati luat si la cine le-ati montat.

Ca cadou de ziua mea voi primi de la doamna mea cauciucuri noi noute. Stiti vreun dealer care poate monta si demonta rotile ?

 

Unde e exact service-ul Bavaria ? La ce tel se pot face programari ?

 

Daca cumperi ulei de la Bavaria o sa-ti dea un semisintetic 15w40...un ulei de masina. Recomandarea BMW se indreapta catre ulei mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help guys !

 

Am de curand un F650 GS din 2001 (single spark) 12.000 km la care trebuie sa schimb multe lucruri. Azi am vazut ca imi "plange" si un telescop deci colac peste pupaza si alte simeringuri.

- schimbul de ulei... sunt total confuz. Dupa un tabel frumos desenat pe f650.com am tras concluzia ca 15w50 ar fi ok pentru temperaturile noastre, DAR am citit ca lumea pune 10w40 (fostul propietar mi-a pus in topcase 3 l), 20w40 etc... sa fie semisintetic, sintetic, mineral... stiu ca-i ceva functie de km.

Am vazut ca exista un kit complet de schimb adica: filtru, oring pentru capacul filtrului, piulita de cupru de la rezervorul de ulei si inca o piulita care n-am inteles cum arata, la unul din suruburile capacului filtrului ;) Filtru il am deja. Mi-ar trebui sau nu toate celelalte chestii ?

Overall... cam cat costa un schimb la Bavaria ? Pot veni cu filtrul si uleiul meu ?

Alta buba ar fi simeringurile de la furca + garniturile de praf. Simeringuri se mai gasesc, dar garniturile mai greu. Voi de unde le-ati luat si la cine le-ati montat.

Ca cadou de ziua mea voi primi de la doamna mea cauciucuri noi noute. Stiti vreun dealer care poate monta si demonta rotile ?

 

Unde e exact service-ul Bavaria ? La ce tel se pot face programari ?

 

 

In primul rand... SA-L STAPANESTI SANATOS!! Si fara incidente... :)

 

Dupa parerea mea, chestia aia cu Kit-ul de schimb este bullshit! Ia-ti Motul (sau altceva daca preferi) 15w-50 mineral. La iarna il poti schimba cu 10w... Schimbul de ulei in sine este absolut banal de facut. Asta in cazul in care n-ai nimic impotriva sa-ti murdaresti mainile... Nu-ti imagina ca bulangii aia de la Bavaria iti vor da ce trebuie; iti dau pur si simplu ce au pe stoc!!! Si un sfat: atat timp cat ai variante, tine-te cat mai departe de Bavaria!! :cheers: Citeste topicul asta si te vei lamuri si din ce cauza...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au spus ca uleiul il dau dupa part number si ca nu e acelasi la toate motocicletele. Am luat ulei pentru un clasic si mi-au dat altul decat cel pentru gs-ul meu, cu un motor boxer desenat pe ambalaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand... SA-L STAPANESTI SANATOS!! Si fara incidente... ;)

 

Dupa parerea mea, chestia aia cu Kit-ul de schimb este bullshit! Ia-ti Motul (sau altceva daca preferi) 15w-50 mineral. La iarna il poti schimba cu 10w... Schimbul de ulei in sine este absolut banal de facut. Asta in cazul in care n-ai nimic impotriva sa-ti murdaresti mainile... Nu-ti imagina ca bulangii aia de la Bavaria iti vor da ce trebuie; iti dau pur si simplu ce au pe stoc!!! Si un sfat: atat timp cat ai variante, tine-te cat mai departe de Bavaria!! :cheers: Citeste topicul asta si te vei lamuri si din ce cauza...

 

merci de urari.

 

Eu am zis sa nu par gigi care repara dacia in fata blocului. da asta e imi dau arama pe fata. Vaselina e pentru mine crama nivea :) Asa deci. Daca se strang cu grija, eventual chiar cu cheia dinamometrica suruburile, n-ar trebui sa se strice shaibele. Scria pe undeva sa incalzesc la rosu saibele si sa le las sa se raceasca lent sa-si recapete cupru propietatile.

 

Inca o intrebare. La gsxf-ul meu, cand am schimbat simeringurile, garniturile de praf n-au mai putut fi folosite pentru ca cauciucul era prea vechi si s-a rupt.

A refolosit careva garniturile ?

 

La autozone gama de anvelope pentru gs. Stitzi cumva daca la sama se baga la demontat rotile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garniturile de praf nu e musai sa le schimbi, daca nu sunt distruse. Daca ai de tip vechi, fara arc, ar fi bine sa le inlocuiesti totusi.

La sama e foarte scump. Am luat o data plasa cu ei, a doua oara nu mai calc pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat anvelopa spate mitas de la chemtraders . tot ei mi-au schimbat (scos roata-scos anvelopa veche-pus anvelopa noua). si destul de ieftin, cam 200 de mii vechi.

 

http://www.chemtraders.ro/contact_index.htm

 

suna sa iti spuna exact unde sa te duci, anvelopele le au pe stoc nu pe 13 septembrie ci undeva pe soseaua oltenitei pe langa un dealer ford.

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am făcut buba!!

 

 

pompa-apa.jpg

 

Acolo unde am pus sageata, se afla o găurică în blocul motor. Din fabrică!! ;) Nici nu am stiut de existenta ei până nu am constatat ca pierde antigel pe acolo... Și inca destul de serios! Initial am crezut că-i de vină garnitura (3) dar mi-am dat seam ca nu are cum să fie de la ea... Lichidul de racire nu ar trebui să treacă dincolo de elicea aia (4). Pozițiile 8 și 9 au rol de etanșare -din câte am priceput eu din manual- si gaura cu pricina e dincolo de ele. Deci... s-a dus probabil garnitura (8). Chestie care ma va aduce la Bavaria, ceea ce-i foaaaarte enervant!!! :cheers:

 

Intrebarea este:

1. Ați mai pățit careva așa ceva? Greșesc eu oare cu raționamentul? Încă nu am demontat nimic...

2. Am constatat că pe distanțe scurte pot merge. Daaar: nu exista riscul sa-mi intre uleiul in contact cu antigelul (atât cât mai rămâne...) având în vedere că garnitura aia e dusă?

 

Pe realOEM.com am văzut că piesele de la 4 la 8 sunt date ca ansamblu, deci nu pot fi comandate separat... Asta-mi dă fiori la portofel!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa cumperi kitul de reparatie pt pompa de apa la tipul tau de motocicleta, care cuprinde toate piesele in miscate care asigura etansarea. Nu sant o avere. De schimbat, daca nu esti un antitalent, le poti schimba singur. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am făcut buba!!

 

 

pompa-apa.jpg

 

Acolo unde am pus sageata, se afla o găurică în blocul motor. Din fabrică!! ;) Nici nu am stiut de existenta ei până nu am constatat ca pierde antigel pe acolo... Și inca destul de serios! Initial am crezut că-i de vină garnitura (3) dar mi-am dat seam ca nu are cum să fie de la ea... Lichidul de racire nu ar trebui să treacă dincolo de elicea aia (4). Pozițiile 8 și 9 au rol de etanșare -din câte am priceput eu din manual- si gaura cu pricina e dincolo de ele. Deci... s-a dus probabil garnitura (8). Chestie care ma va aduce la Bavaria, ceea ce-i foaaaarte enervant!!! :cheers:

 

Intrebarea este:

1. Ați mai pățit careva așa ceva? Greșesc eu oare cu raționamentul? Încă nu am demontat nimic...

2. Am constatat că pe distanțe scurte pot merge. Daaar: nu exista riscul sa-mi intre uleiul in contact cu antigelul (atât cât mai rămâne...) având în vedere că garnitura aia e dusă?

 

Pe realOEM.com am văzut că piesele de la 4 la 8 sunt date ca ansamblu, deci nu pot fi comandate separat... Asta-mi dă fiori la portofel!!!

 

Si eu am patit acelasi lucru, diferenta consta in faptul ca la mine curgea ulei pe acolo...cadea pe galeria de evacuare si era un adevarat spectacol cand eram oprit pe la stop. S-a belit simeringul din partea cu lichidul de racire.

Anul trecut m-a costat aproximativ 150ron kitul de la pompa de apa. Nu cred ca difera foarte mult pretul anul asta. Comanda am facut-o la Bavaria, in 5 zile am avut kitul.

O sa fie nevoie sa schimbi si uleiul...daca nu vrei sa-l colectezi si sa-l refolosesti pe cel ce va curge atunci cand o sa desfaci capacul de la cutia de viteze.

Operatiunea nu este tocmai simpla, personal recomand sa o faci la mecanic. Daca o sa cauti posturile mele de prin luna septembrie/octombrie o sa gasesti descrierea detaliata a operatiunii. Si smar2 a facut schimbul, are si el o deschrierea a pataniilor.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* cool!

am o mare strangere de inima, acum o saptamana cineva care a avut 650 GS mi-a bagat in cap sa o sa am mari probleme/neplaceri cu el. din motive de ...nepotrivire, zicea. Adica cum ar veni, ca eu n-am sa pot sa-l conduc/manevrez. Ca cica nu-s suficient de inalta, puternica, etc. Ca sa va aud parerile avizate, va dau datele de intrare (chiar am nevoie de ajutor): am 55 kile (la gol), 1,70 inaltime si fac sport de cand ma stiu (e drept ca am cam rarit-o in ultima vreme). Alte date personale ...cu alta ocazie, pe alt topic.

Angi...? ceva sfaturi? (stii ca-mi esti drag..., pana la urma tot te infiez eu :) ).

Zidule, m-ai amenintat ca ma iei la un drive test... Acuma nu stiu cum stai cu timpul, eu o sa am o perioada destul de lejera pana pe 18 august, daca iesi din oras cativa km, da-mi de veste, te insotesc.

 

...Nu-mi iese din cap GS-ul asta! Mai stiti fete care merg pe GS? daca da, spuneti-mi unde le gasesc, vreau sa schimb impresii cu ele, probabil ca o sa am destule de invatat.

 

a la votre!

 

 

Mai draga, iti raspund cu intarziere deoarece acum am ajuns acasa din concediu, si plec din nou ;)

Despre GS 650 numai de bine. Eu am avut unul si acum am altul, Dakar, mai pe statura mea.

Cred ca vei fi foarte multumita de mobra, dar, totusi, inainte sa-ti cumperi asa ceva, fa un test. Vorbeste cu Gayana, roag-o sa-ti dea mobra ei o tura. Ti-as da eu sa te plimbi cu Sir Guy al ei (fost Praslea al meu :D ), dar nu mai e calul meu acum.

In mers categoric te vei descurca. Acum, zic eu, e important sa te descurci cu mobra si "pe loc": parcare, ridicat si altele. Sa o poti struni intotdeauna, in orice ipostaza.

Personal, sunt indragostit de GS 650. Nu sunt adeptul motocicletelor mari si grele precum GS 1200. Imi place sa controlez singur mobra, inclusiv manevrele in parcare, ridicat de jos si restul. Imi place rezervorul sub sa, imi place motorul rotax etc. Tocmai in acest spirit, deja visez la GS 800. E mai greu doar cu 8 kg, dar are 2 cilindri, furca intoarsa etc........ :cheers:

Una peste alta, fa un test si sigur iti vei da seama daca e pentru tine sau nu. Eu cred ca e foarte important sa simti ca tu esti stapanul motocicletei, si nu invers.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit acelasi lucru, diferenta consta in faptul ca la mine curgea ulei pe acolo...cadea pe galeria de evacuare si era un adevarat spectacol cand eram oprit pe la stop. S-a belit simeringul din partea cu lichidul de racire.

Anul trecut m-a costat aproximativ 150ron kitul de la pompa de apa. Nu cred ca difera foarte mult pretul anul asta. Comanda am facut-o la Bavaria, in 5 zile am avut kitul.

O sa fie nevoie sa schimbi si uleiul...daca nu vrei sa-l colectezi si sa-l refolosesti pe cel ce va curge atunci cand o sa desfaci capacul de la cutia de viteze.

Operatiunea nu este tocmai simpla, personal recomand sa o faci la mecanic. Daca o sa cauti posturile mele de prin luna septembrie/octombrie o sa gasesti descrierea detaliata a operatiunii. Si smar2 a facut schimbul, are si el o deschrierea a pataniilor.

Bafta!

 

Atentie, atunci cand iti comanzi kitul de pompa de apa, comanda-ti si garnitura de la capacul pompei de apa si garnitura de la capacul cutiei de viteze!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) yellow tuturor..v-am gasit..si eu printre voi,de cateva luni posesorul GS-ului..2003,21000km,multumit,incantat si fara probleme pana akum..in 4000de km facuti,inclusiv excelentul Transalpina,si las pozele sa vorbeasca

post-27104-1218957070_thumb.jpg

post-27104-1218957085_thumb.jpg

post-27104-1218957099_thumb.jpg

post-27104-1218957116_thumb.jpg

post-27104-1218957129_thumb.jpg

post-27104-1218957145_thumb.jpg

post-27104-1218957154_thumb.jpg

post-27104-1218957164_thumb.jpg

post-27104-1218957174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in... haită! :) Să o stăpânești sănătos!

Aripa aia mică, de deasupra roții ai... extirpat-o? Sau așa ai luat micuța?

Și parcă nici oglinzile nu sunt de la nenea Hans din fabrică, nu?

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercy.uite cine stie :) aripa aia mica ,nu e pe modelele de 2000-2003,si oglinzile au fost primul lucru schimbat dupa ce am luat-o(aftermarket)pt k nu-mi placeau cele rotunde,inalte si lungi(greierase)apoi au urmat cauciuoace noi(offroad-enduro) de la Haidenau,excelente si in sosea..apoi urmeaza inaltata,cumva din suporti telescop,pt k eu am 1.85,aparatori maini si protectii telescoape fata...voi venii cu poze

PS.SI,EU SI MICUTZA CAUTAM UN WINDCHIELD INALT FUMURIU..SI NU STIM DE UN SA-L LUAM..THANCK YOU

post-27104-1218966508_thumb.jpg

post-27104-1218966520_thumb.jpg

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS.SI,EU SI MICUTZA CAUTAM UN WINDCHIELD INALT FUMURIU..SI NU STIM DE UN SA-L LUAM..THANCK YOU

 

Nu-ti recomand! Poate strict estetic, sa arate bine dar te incurca in teren, (si judecand dupa cauciucuri te bagi cu ea pe coclauri) pentru ca-ti diminueaza unghiul de vizibilitate. Practic nu mai vezi ce-i in imediata apropiere a rotii din fata... Parerea mea!

Eu l-am luat pe al meu de la WUNDERLICH. Pentru turing este excelent si in teren nu incurca deloc...

Pentru protectia furcii, ia-ti "ciorapei" de neopren, nu burdufuri (sa traiesti Angi! :blink: ). Protectiile gen burduf diminueaza f mult din fluxul de aer care si asa-i cam deficitar la modelul asta al nostru...

Zici ca esti multumit de Heidenau? Cat de repede se tocesc pe asfalt? Ca ale mele (Metzler Karoo 2) desi se comporta impecabil atat on cat si off, se duc pe asfalt de zici ca se topesc... :)

Bafta!

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ceva parbrize,mic,fumuriu(ca pt Dakar)nu incurca si arata cool,pe Wunderlich, :) la ADV75.

da voi cum le-ati luat de acol?

si referitor la cauciucuri,am prieteni cu Metzeler Sahara,eu am avut la vitezar si intradevar,bune,da...se papa repede.cat de Haidenau,folosesc pt prima oara,pret ok(1.400.000 F si 2.500.000 SP)am 2500-3000 km parca nici nu se vede uzura.i-am dat noroi,iarba,forestier. :) Pt asfalt,le duci in temperatura si inclinatii,pan atingi cu cricul,tin bine si fara uzura prematura.. :laugh: pe ud e pik mai naspa,doar e un cramponat :blink: recomand

aa..si..PS.yo n-ai avuh aripioara.. :laugh:

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...