ianachim Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Nus de unde poti face rost de proiectoare cam ca alea de ADV , dar iti pot sugera ceva:I-am luat lu' nevastamea in vara un scuter Sachs MadAss. Bre...are ala niste lumini de te dau pe spate. Sunt doua blocuri optice cu lupe...te doboara. Interesant este ca sunt prinse separat si pun pariu ca se pot adapta pe post de proiectoare fara prea mare efort. Eu m-am gandit...mult...sa-mi fac proiectoare din ele Cred ca merita sunat la importator si intrebat cat costa. Uite colea cam cum arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Am vazut la cineva ca a folosit unul de Logan in loc de far, deci merg si alea. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 pe louis am gasit urmatoarele variante: http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033667 http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033666 http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033727 http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033678 cine a vazut asa ceva la lucru? intre primele 2 nu vad diferenta majora. Si al 3-lea e interesant. al 4-lea e ca ideee. vreau 2 proiectoare cu xenoane in ele, sa faca treaba tzapana pe ceata eu nu vedeam pe sosea de la faru meu (cu phillips vision +) ce vedeam de la proiectoarele lui ianachim care era cu 20 m mai in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragalina Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 In primul rind farurile de ceata trebuie sa fie cit mai jos ca raza luminoasa sa patrunda pe sub stratul de ceata. Deasemeni raza de lumina trebuie sa fie ca o o linie orizontala si nu un punct. Eu mi-am montat 2 proiectoare mici cumparate din tirgul Vitan cu bec H3 de 55 W pe care le-am prins de furci. Avantajul este ca se misca cu ghidonul si la curbe strinse imi lumineaza si in interiorul curbei. Impreuna cu farul principal pe care am pus un Xenon H4 moving type lumina se imbunatateste substantial. Imaginea alaturata nu este prea buna dar deocamdata nu am alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) vreau 2 proiectoare cu xenoane in ele, sa faca treaba tzapana pe ceata Deci, vrei ca ale mele? Ianachim stie! Editat Decembrie 1, 2008 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 In primul rind farurile de ceata trebuie sa fie cit mai jos ca raza luminoasa sa patrunda pe sub stratul de ceata. Deasemeni raza de lumina trebuie sa fie ca o o linie orizontala si nu un punct. Eu mi-am montat 2 proiectoare mici cumparate din tirgul Vitan cu bec H3 de 55 W pe care le-am prins de furci. Avantajul este ca se misca cu ghidonul si la curbe strinse imi lumineaza si in interiorul curbei. Impreuna cu farul principal pe care am pus un Xenon H4 moving type lumina se imbunatateste substantial. Imaginea alaturata nu este prea buna dar deocamdata nu am alta. Accepta xenon? dupa o tranta de control le mai gasesti la locul lor ? sau se fac tzandari? Deci, vrei ca ale mele? Ianachim stie! ce ai tu pe ea? ia baga detalii . sa nu uit - tre sa le gasesc loc ferit pt montaj, sa nu iau altele la fiecare tura pe orizontala. vine iarna si probabil voi executa minim 1 pe zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Acu nu am poze, dar ma duc la garaj, iti fac poze si diseara te las sa le vezi! Sau mai bine astept sa se intunece si iti fac si aprinse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 zo... un mic check-up la mobra, schimbat ulei, antigel, filtru de ulei, am vrut si filtrul de aer sa il schimb, insa nu am avut...daaaaar partea de jos a filtrului meu de aer era imbibata in ulei. Si era ulei si pe peretii cutiei de plastic (camera de aer?!?), pe interior, unde se monteaza filtrul. Ceea ce nu cred ca e ok. Ceva sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) zo... un mic check-up la mobra, schimbat ulei, antigel, filtru de ulei, am vrut si filtrul de aer sa il schimb, insa nu am avut...daaaaar partea de jos a filtrului meu de aer era imbibata in ulei. Si era ulei si pe peretii cutiei de plastic (camera de aer?!?), pe interior, unde se monteaza filtrul. Ceea ce nu cred ca e ok. Ceva sfaturi? Mdah... Dupa parerea mea si a altor specialisti aceasta problema a imbibarii filtrului de ulei asezat in carcasa unde se monteaza filtrul apare in special in cazul motocicletelor a caror posesori sunt in primul an de experienta. In majoritatea cazurilor ,posesorii motocicletelor au parcurs cca.20 000 km au schimbat lantul relativ recent ,nu prea stapanesc bine notiunile legate de motociclete ,confunda foaia cu pinionul ..si invers. Utilizarea motocicletei este extinsa la maxim ,netinindu-se cont de traseul ales :..asfalt,macadam sau noroi,intretinerea mobrei lasand de dorit in cele mai multe cazuri. Lantul motocicletei lor este uns o data la ....10 000 de km..sau atunci cand trec prin albia Argesului. Totodata ,genul acesta de posesori nu se sfiesc sa ceara sfaturi...asa...in public de parca forumul motociclism.ro le-ar rezolva lor toate problemele existentiale. Ei(acesti posesori incepatori cu ulei in cutia de aer) sunt per ansamblu baieti buni...majoritatea consumatori de peanuts...prajite in ulei ..sau nu. k: Se intampla in cele mai multe cazuri ca la schimbul filtrului de aer posesorii acestui tip de motocilceta cu ulei in camera de aer sa nu posede filtrul de schimb dar sa posede mult tupeu in a cere sfaturi. Per ansamblu, acesti utilizatori se sperie de lucruri firesti -cum ar fi existenta uleiului in camera de aer, desi ,dupa parerea mea si a celorlalti specialisti , nu au utilizat niciodata (never-ever) dopul de purjare a furtunasului ce este legat de aceasta camera de aer.Acest dop se scoate usor , este localizat in capatul furtunasului din zona motor partea dreapta ,si daca ar fi fost utilizat in mod constant nu s-ar fi ajuns la acumulare de ulei in camera de aer. Uneori , in aceasta camera se poate acumula chiar si apa. Prezenta acelui ulei in aceasta zona are cateva explicatii normale de altfel in utilizarea motocicletei de catre utilizatorul care cere acest sfat: -o anterioara completare de ulei peste cantitatea admisa, -rasturnarea mobrei. Cazuistica din domeniu cumulata cu vaste cunostinte despre utilizatorul in cauza ne determina sa fim convinsi -noi si ceilalti specialisti - ca in cazul de fata mobra a fost de nenumarate ori rasturnata...si lasata sa mearga in pozitie orizontala...posesorul hlizindu-se intre timp. Desi intretinerea propriei si personalei mobre lasa mult de dorit ,acest gen de posesori au in schimb uneori nedisimulata dorinta de a vizita Islanda Cu speranta ca in foarte putine cuvinte am raspuns macar partial intrebarii Dumneavoastra va dorim : O iarna frumoasa...sa nu va plictisiti...asa ca mine Editat Decembrie 1, 2008 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 zo... un mic check-up la mobra, schimbat ulei, antigel, filtru de ulei, am vrut si filtrul de aer sa il schimb, insa nu am avut...daaaaar partea de jos a filtrului meu de aer era imbibata in ulei. Si era ulei si pe peretii cutiei de plastic (camera de aer?!?), pe interior, unde se monteaza filtrul. Ceea ce nu cred ca e ok. Ceva sfaturi? Eu stiu ca e normal sa fie ceva ulei acolo... Poate ai pus prea mult ulei data trecuta si nu ai mai "golit" furtunasul ala pe unde arunca motorul surplusul de ulei. Si eu cand am schimbat filtru de aer am gasit ulei pe peretii de plastcic dar nu in cantitate mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) mai...omu' cand se plictiseste....se plictiseste! nu era mai usor sa imi spui ca exista un oarecare furtunas de prea plin de ulei pe acolo? sa mor daca am putut sa te urmaresc mai citesc o data, sa vedem, poate am pierdut ceva informatii pertinente pe parcurs! L.E. mdah, ulei nu am pus peste limita adminsa....dar, recunosc, am mai dat mobra pe o parte din cand in cand. acum ca zici de acel furtunas, ma intrebam eu ce e cu furtunasul cu dop de e pe partea dreapta a motorului, sub "camera-cutie" de aer. Multumesc tuturor, multumesc lui d-zeu, mamei, presedintelui, JT international manufacturing, Absolut, Jidvei, prietenei, prietenilor, si mai ales tie, iulian, celui care mi-a luminat calea si zilele de cand am mers cu mobra, si datorita caruia am ajuns la cifra de 23.000 de km cu lantul schimbat o singura data, foaia si pinionul de asemeni, si ma jur ca de acum inainte sa ung lantul o data la doua zile, cel putin, si sa desfac acel dop macar de doua ori pe luna. noi sa fim sanatosi. Apropos, mi-am schimbat si cauciucul pe fata, si tocmai am observat ca cablul de ambreiaj se tine numai intr-o singura lita...minunat, tre' sa il schimb si pe ala. Zo, de unde imi iau filtru de aer? Editat Decembrie 1, 2008 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragalina Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Cred ca iti doresti sa indeplineasca prea multe criterii (sa reziste la trinte, sa fie cit mai jos ca sa te ajute efectiv la ceata si sa intre si cite un xenon in ele) Ale mele sunt destul de mici incit sa nu fie amenintate de o trinta si chiar daca s-ar intimpla au costat 30 ron amindoua si sunt usor de inlocuit. Pentru Xenon nu e loc insa nici nu este nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Legat de trante - acidul de la baterie se scurge si el prin furtunasul de prea-plin de la baterie cand mobra este la orizontala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Zo, de unde imi iau filtru de aer? K&N = life time = ma rog...mai speli si tu cand si cand la el...vezi ca gasesti ..pe undeva prin sudul bucurestiului...am uitat...da' te descurci ca esti mare... ce bre ...te-ai suparat ? hai ca mai dau un sac de alune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 zeroo, ai pm cu un nr de tel pt filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nebunul tot nebun ramane! te astept cu alunili. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Cred ca iti doresti sa indeplineasca prea multe criterii (sa reziste la trinte, sa fie cit mai jos ca sa te ajute efectiv la ceata si sa intre si cite un xenon in ele) Ale mele sunt destul de mici incit sa nu fie amenintate de o trinta si chiar daca s-ar intimpla au costat 30 ron amindoua si sunt usor de inlocuit. Pentru Xenon nu e loc insa nici nu este nevoie. daca sunt h3 standard - am vazut kit xenon cu asa ceva. ma atrage faptul ca pe xenon consumul e mai mic si trebuie luat in calcul - pe ceata si frig folosesti manere incalzite, lumini la maxim, incalzire pt geaca, si alte chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 1, 2008 Admin Share Postat Decembrie 1, 2008 Zidu.. Cauta in Vitan in targ,eu am vazut acolo diverse proiectoare destul de misto la preturi muncitoresti..din metal cromat,fara plastice. Daca vrei sa montezi si xenon pe ele trebuie sa fii atent,sa le desfaci si sa probezi daca intra becul in ele. Becurile xenon au filamentul mai lung decit un bec normal. Bafta.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boorman Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 M-am uitat la poza ta si mi-am adus aminte ca am si eu ceva asemanator, dar nu sunt singura pe poza, ci cu mini echipa mea poza facuta in octombrie 2008 oooo la zeroo am vrut sa scriu vai vai...nu degeaba sunt blonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragalina Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 daca sunt h3 standard - am vazut kit xenon cu asa ceva.ma atrage faptul ca pe xenon consumul e mai mic si trebuie luat in calcul - pe ceata si frig folosesti manere incalzite, lumini la maxim, incalzire pt geaca, si alte chestii. In proiectoarele pe care le am eu nu intra sigur un xenon. Abia intra un H3 normal. In legatura cu consumul de curent trebuie sa recunosc ca am patit-o. Cind am montat proiectoarele, inainte sa imi pun un intrerupator separat pentru ele, le-am legat direct cu faza scurta si dupa ce am mers o zi si jumatate prin Bucuresti cozi interminabile cu mult ralanti) m-a lasat bateria. De atunci am montat un intrerupator separat si le aprind numai la drum intins sau in conditii speciale. Suplimentar am montat si 3 led-uri pentru supravegherea starii bateriei intre butoanele de avarie si ABS. Oricum, la drum intins cu toate luminile aprinse si incalzirea minerelor pornita nu sunt probleme de consum. Alternatorul duce fara probleme aceste consumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 daca sunt h3 standard - am vazut kit xenon cu asa ceva.ma atrage faptul ca pe xenon consumul e mai mic si trebuie luat in calcul - pe ceata si frig folosesti manere incalzite, lumini la maxim, incalzire pt geaca, si alte chestii. ma................ tu mai vrei pe autostrada noaptea cu ceata ti.a placut nebunule pe la 140 de se dadeau masinile pe prima banda cand treceau satanistii pe langa ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) ma................ tu mai vrei pe autostradanoaptea cu ceata ti.a placut nebunule pe la 140 de se dadeau masinile pe prima banda cand treceau satanistii pe langa ei pai in pana mea ale voastre aratau ca locomotiva cu toate becurile aprinse. + ca de la 20 m din spate vedeam asfaltu luminat de la tine. cand am ramas singur mergeam 100 - 160 (blana cand vedeam stopuri in fata si aveam punct de reper ). Putine reprize de accelerare - ca depaseam rapid tinta. Sunt curios ce gandeau aia cand nu vedeau nici 50 m in fata si noi mergeam lejer data viitoare noapte+ceata + drum comunal sa bagam jaloane la 140 Editat Decembrie 2, 2008 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Luk pliz,...voala,...iata de vezi ..ce mi-am montat io azi cu mare bucurie si mare mandrie .............(si cu o tzuica fiarta la capu' randului ) sa se oftice pretinul meu bun Zeroo.... Zeroo ,..nene..!...ia zi...Te oftici ..? nici acu'? Vezi ce crash -bars mi-am tras ? ...faci pariu ca n-are nimeni c-ale mele in sud estul Romaniei ? hai ca da bine pe rosu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 vai-vai dar ce bine arataaa!!! sa-ti traiasca si sa ramana intregi! eu tocmai am testat azi cat de eficiente sunt crash-bar-urile mele...si pot sa zic: "tzatza de matza"! Curba mica, chiciura pe jos, tot podul, eu, pe o parte, sub mobra...nu-i dau drumul nici de-a dreq, si opresc pe trecerea de pietoni, fix inainte de intersectie. Pagube? Capatul de ghidon usor polizat, de asemenea si crash-bar-ul din stanga. Pantaloni si geaca...inca valabile (mici gaurici pentru pisici). Deci, bune si ale mele, pentru oras, chiar perfecte. Ce e fain insa, e sa primesti in casca scanteile galbene de la crash-bar si sa iti dai seama ce calm poti fi in asemenea situatii...eu ma uitam si inspre troleul din spate in ce zona vrea sa ma evite, ca sa stiu cum ma ghidez cu mobra intins pe strada . Numai bine ca mi-a dat al' de sus un bobarnac, ca prea incepeam sa ma cred boier... nenea iulian, i-a spune mata', de unde fierataniile alea? facute sau luate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 (editat) eu tocmai am testat azi cat de eficiente sunt crash-bar-urile mele................... nenea iulian, i-a spune mata', de unde fierataniile alea? facute sau luate? Ce facusi bre ?? ? te-ai invelit cu mobra ?? ti-era somn si-ai tras pe stanga ?? oof-ooooooooofff ! bine ca n-ai patit nica ! *tui* mama masii de asfalt... . . . ferataniile ?...de la polski..baieti buni..www.holan.pl Editat Decembrie 3, 2008 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.