Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Era cineva de voia sa isi puna halogene din alea ieftine. NU o fa. Mi-am pus si eu, si am ramas fara baterie. sug curent de numa. Am mers cu ele aprinse, manerele incalzite si au golit bateria. Cu instalatie facute de electrician, ca sa nu existe dubii. Plus ca a ruginit sistemul lor original de prindere si arata ca la nebuni, ca la un ij de pe vremea razboiului.

Pai bine, Codrut, dar tu ai la mobra alternator de 280W maxim, deci vreo 200W la mers prin oras. Pune farul (55W), manerele incalzite (cam 20W), halogenele (2x55W), restul beculetelor de pe motor (alea din bord, pozitia care-i tot timpul aprinsa si pe fata, si pe spate, semnalele, cam 25W) si deja motorul nu mai are de unde-si lua curent (injectia, pompele, electronica, aprinderea, ABSu').

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai si pot sa iau alternator mai puternic?

 

halogenele alea de la touratech, nu consuma la fel? sau vin si cu alternator mai bun?

 

 

scoate bmw-ul alternatoare mai puternice? ca tocmai am aflat ca nu pot schimba nimic pe mobra daca nu e de la ei, ca imi pierd garantia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea de la TT imi aduc aminte ca-s xenoane, deci consuma 35W. Daca faci conversie si la far la HID, si de acolo mai castigi niste putere pentru altele. La R-uri poti sa pui alternator mai mare, de 840W, dar ala standard e oricum mai mult decat suficient la 700W, insa la F-uri, din cate stiu, nu se poate face transplant de gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu xenon la far si xenon la proiectoare si stop cu leduri pe frana..ar trebui sa scada consumul suficient cat sa nu fie probleme (teoretic)

Eu cel putin asta intentionez sa fac...cand oi avea bani de proiectoare cu xenon ... care costa o caruta de bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, de pilda, am gasit chestia asta, in care spune clar ca tipul motorului este E650 G

http://www.avonworld.net/cooperreifen/BMW/...004%20E650G.pdf

handelsbezeichnung (F 650 GS)= denumirea comerciala

fahrzeugtyp(E650G)=tipul vehiculului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca inainte de montarea finala a proiectoarelor se poate masura cat da alternatorul in sarcina maxima. Oricum, eu nu intentionez sa merg cu ele ziua aprinse, eventual doar sa le cuplez in paralel si pe faza mare ca sa pot da flashuri cu ele. Consider ca mobrele noastre sufera tare la capitolul lumina si sunt deosebit de chioare unde noaptea nu exista lumina stradala. Proiectoarele sunt un "must"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca inainte de montarea finala a proiectoarelor se poate masura cat da alternatorul in sarcina maxima. Oricum, eu nu intentionez sa merg cu ele ziua aprinse, eventual doar sa le cuplez in paralel si pe faza mare ca sa pot da flashuri cu ele. Consider ca mobrele noastre sufera tare la capitolul lumina si sunt deosebit de chioare unde noaptea nu exista lumina stradala. Proiectoarele sunt un "must"

Gaseste pe cineva cu un far HID (xenon), si vezi diferenta. Daca e xenon de bun simt si farul e bine reglat, o sa se simta o diferenta drastica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaseste pe cineva cu un far HID (xenon), si vezi diferenta. Daca e xenon de bun simt si farul e bine reglat, o sa se simta o diferenta drastica.

 

Stiu ca e mare jmecherie cu xenon dar cum noi avem becuri H4 ar insemna sa pierzi faza lunga...si nu vreau sa o pierd. Stiu ca la xenon cu H4 faza mare insemna de fapt miscarea becului cu tot cu soclu in interiorul oglinzii...si asta nu insemna chiar faza lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e mare jmecherie cu xenon dar cum noi avem becuri H4 ar insemna sa pierzi faza lunga...si nu vreau sa o pierd. Stiu ca la xenon cu H4 faza mare insemna de fapt miscarea becului cu tot cu soclu in interiorul oglinzii...si asta nu insemna chiar faza lunga.

Nu tocmai. Se misca filamentul in interiorul becului, nu soclul cu totul. E ca la halogene, unde - daca nu ma insel - se stinge filamentul de scurta si se aprinde al doilea filament, amplasat in alt punct al becului. Doar ca la xenoane ai un singur filament, pe care il muta un electromagnet intre faza scurta si lunga. Timpul de raspuns este acelasi ca la halogen (si la xenoane ieftine, este insotit de un tzac-tzac foarte agasant uneori), iar vizibilitatea e comparabila. Mie mi se pare ca scurta de xenon face lumina pe jos cat lunga pe halogen, deci...

 

Daca vrei sa vezi cum arata Xenon pe o janghina de far, ne intalnim zilele astea prin Bucuresti. Daca esti si tu cu mobra, comparam :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-mi iau proiectoare mai mult pentru a fi eu mai vizibil decat pentru a vedea. Tin minte cum am fost depasit de un 1200 care le avea si aveam impresia ca vine TIRu' peste mine. Mai pui si o vesta reflectorizanta pe tine si sigur se dau conservarii la o parte, zic ca vine politia :) Altfel, cred ca e mai important sa masori cat iti da alternatorul la turatia de relanti, sa nu fie nevoie ca toti consumatorii sa traga din baterie cand mergi prin oras.

 

Cat despre toata nebunia asta a voastra cu E650GS... E cod intern pentru motor. Ca la masini, unde E60 este seria 5, modelul nou. La mine in acte Ru' imi e trecut ca "259GS", 259 venind de la tipul motorului si GS de la cel al cadrului

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xenonul nu are filament, este asa cum zice trumanski, pentru faza lunga se schimba pozitia becului, nu a filamentului, in fine, chestie de nuanta, ideea e aceeasi.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce folositi pe post de lichid de racire? E ceva anume recomandat de BMW sau putem pune orice antigel + 50% apa? (In cazul in care am pus o intrebare aiurea si nu mi-am dat seama tineti cont ca am condus 4 ani motoare cu racire pe aer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce folositi pe post de lichid de racire? E ceva anume recomandat de BMW sau putem pune orice antigel + 50% apa? (In cazul in care am pus o intrebare aiurea si nu mi-am dat seama tineti cont ca am condus 4 ani motoare cu racire pe aer :)

 

Mergi la AB si cumpara-ti de acolo antigel. Cand am luat eu era aproape 20 RON un bidon de 1.5L si era dala special nitrite-free exact cum scrie la carte, de culoare verde la fel cu ala de a venit mobra din Germania. Se combina in proportie de 50% cu apa distilata sau demineralizata asa cum ii spune acum.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la AB si cumpara-ti de acolo antigel. Cand am luat eu era aproape 20 RON un bidon de 1.5L si era dala special nitrite-free exact cum scrie la carte, de culoare verde la fel cu ala de a venit mobra din Germania. Se combina in proportie de 50% cu apa distilata sau demineralizata asa cum ii spune acum.

Perfect. E bine de stiut, multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi la AB si cumpara-ti de acolo antigel. Cand am luat eu era aproape 20 RON un bidon de 1.5L si era dala special nitrite-free exact cum scrie la carte, de culoare verde la fel cu ala de a venit mobra din Germania. Se combina in proportie de 50% cu apa distilata sau demineralizata asa cum ii spune acum.

 

Eu am completat cu antigel normal si apa, si nici cel dinainte nu era verde ci tot albastru. Dar sa se completeze cu apa distilata(demineralizata) e prima oara cand aud asa ceva :)

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am completat cu antigel normal si apa, si nici cel dinainte nu era verde ci tot albastru. Dar sa se completeze cu apa distilata(demineralizata) e prima oara cand aud asa ceva :)

acum ai si dovada

 

 

nici nu merge orice fel de antigel,ci doar unul fara nitriti

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ai si dovada

 

 

nici nu merge orice fel de antigel,ci doar unul fara nitriti

 

 

Poti sa pui si anexa unde se recomanda uleiuri de diferite vascozitati in functie de temperaturile de afara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta?

 

Da, multumesc

Vreau sa imi schimb uleiul si incercam sa ma clarific asupra vascozitatii.

Mai am o intrebare legata de ulei..

Pe acolo scrie ca, consumul maxim admis este de 1l la 1000km

Eu pana acum nu am fost nevoit sa completez deloc in cei 6000km facuti cu motorul...e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, multumesc

Vreau sa imi schimb uleiul si incercam sa ma clarific asupra vascozitatii.

Mai am o intrebare legata de ulei..

Pe acolo scrie ca, consumul maxim admis este de 1l la 1000km

Eu pana acum nu am fost nevoit sa completez deloc in cei 6000km facuti cu motorul...e normal?

 

E normal. Nici eu nu am fost nevoit sa completez cu ulei intre schimburi pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se intampla ceva ciudat .. sau poate asa sunt mobrele astea ... in mers .. daca trag ambreiaju .. ramane pe la 1800-2000 ture ... chiar daca nu mai accelerez ... si abia daca opresc de tot revine la relanti (care sta undeva pe la 1400-1500). Nu cred ca se blocheaza acceleratia pentru ca nu se intampla decat in mers .. aveti vreo idee ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...