Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Mi se intampla ceva ciudat .. sau poate asa sunt mobrele astea ... in mers .. daca trag ambreiaju .. ramane pe la 1800-2000 ture ... chiar daca nu mai accelerez ... si abia daca opresc de tot revine la relanti (care sta undeva pe la 1400-1500). Nu cred ca se blocheaza acceleratia pentru ca nu se intampla decat in mers .. aveti vreo idee ? Multumesc.

 

Asa se intampla si la mine, cred ca este normal si deasemenea cred ca este legat de faptul ca injectia iti regleaza turatia.

 

E normal. Nici eu nu am fost nevoit sa completez cu ulei intre schimburi pana acum.

 

merci mult de confirmare :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se intampla ceva ciudat .. sau poate asa sunt mobrele astea ... in mers .. daca trag ambreiaju .. ramane pe la 1800-2000 ture ... chiar daca nu mai accelerez ... si abia daca opresc de tot revine la relanti (care sta undeva pe la 1400-1500). Nu cred ca se blocheaza acceleratia pentru ca nu se intampla decat in mers .. aveti vreo idee ? Multumesc.

 

Da, exact asa face si a mea (1700 - 1900rpm), cred ca este normal acest lucru cum zice si THC de la injectie. Si eu ma uitam uneori si ma gandeam dar vad ca la toate GS urile face asa. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm F650 GS 2001. Mi se mai intampla cateodata(acum cand e frig) sa ramana turata dupa porinre cam pe la 2000 de ture, chiar daca am mers cu ea si motorul e incalzit. Daca ii dau un restart isi revine.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si viespea mea face la fel.

acum ceva vreme tro5 imi spunea ca in momentul in care apare problema asta este nevoie de un reglaj si o curatare a clapetei de la injectie, care isi poate modifica in timp unghiul de incidenta.

se poate face la bavaria si este o operatie electronica din cate am inteles(sper sa nu ma insel).

cei care au operat aceasta procedura ne pot spune mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm, si mie mi se intampla uneori.

 

mie mi se mai intampla sa mi se opreasca motorul din cand in cand.

in mers. daca il pornesc din nou la buton, scade turatia rapid si moare din nou. Daca opresc si pun cheia pe oprit, stau cateva secunde si dau din nou cheie, apoi contact, porneste si merge normal.

 

daaaar. De ce face totusi faza asta. E acel surging and stalling oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm si eu situatia lui zeroo.

mi s-a intamplat de cateva ori si incepuse sa ma ingrijoreze.

si ca sa o pot porni din nou, trebuia sa iau contactul si sa ii dau drumul din nou(ca un fel de reset:) )

asta chiar nu stiu de cauza sa aiba, insa e cel putin dubioasa comportarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confirm si eu situatia lui zeroo.

mi s-a intamplat de cateva ori si incepuse sa ma ingrijoreze.

si ca sa o pot porni din nou, trebuia sa iau contactul si sa ii dau drumul din nou(ca un fel de reset:) )

asta chiar nu stiu de cauza sa aiba, insa e cel putin dubioasa comportarea.

 

 

am sunat la AB si am vb cu tibi tocmai.

 

Mi-a zis ca e o situatie cunoscuta, si ca se rezolva prin resoftare sau prin curatarea injectiei. Sau ambele. Costa undeva pe la 3 milioane toata afacerea. Luni sunt acolo.

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a disperat rau problema asta, scazutul turatiei la relantii pana la oprirea motorului (scade de pe la 1500 cum sta normal pana pe la 1300-1400 si auzi motorul ca merge neregulat)...In unele cazuri o pot pornii imediat dar uneori tre sa fac la fel ca Zero, tre sa tai contactul, o las asa cateva secunde apoi porneste fara probleme si merge frumos. I-am verificat cu Iulian mizeria de pe clapeta si galeria de admisie dar era curata bec. I-am curatat pana si sonda lambda...fara succes, tot asa face. Astept si eu cu interes rezultatul resoftarii lu' Zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine porneste incredibil de greu la rece, iar la cald relantiul e undeva pe la 1900. Mai am o faza enervanta cu farul (faza scurta/lunga). La rece se aprinde dupa vreo 2-3 minute de mers. Normal ar trebui sa se aprinda instant. L-am dus azi in service la Bavaria. Am vorbit cu Tibi care mi s-a parut tare cumsecade. Ma astept ca distractia asta sa ma coste vreo 3-4 bulioane. La cati km. am cu motorul asta, mi se pare cam devreme sa intru in service. Sunt cam dezamagit.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat la AB si am vb cu tibi tocmai.

 

Mi-a zis ca e o situatie cunoscuta, si ca se rezolva prin resoftare sau prin curatarea injectiei. Sau ambele. Costa undeva pe la 3 milioane toata afacerea. Luni sunt acolo.

 

Bueeii ..ce fraieri e cate unii.

Si-au dat si de bani se pare...he.he.ha.ha.ho.ho

Resoftare la mobra din 2007 ?..pai n-a mai scos BMW nici un soft de atunci pentru 650 GS..ca doar a fost ultimul an de productie.

Poate Bill Gates sa ti-o resofteze ..ca AB iti ia doar banii!

 

AAA..daca vrei sa zici restartare soft..e cu totu altceva...mi-am mai batut gura p-aici..memoria unora e scurta

deh..moldoveni

 

Scoate naibii mufa din calculator ..lasa-l 30 de minute sa uite cum il cheama...si apoi :

apa, paie si bataie

 

Stie si Tibi asta ceva..curatirea injectiei..las' ca-l pun sa arate "live" ce stie ..la Voineasa..pentru cine vine la intalnirea Beemerilor

ca nu prea mai sunt locuri !

:friends:

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..las' ca-l pun sa arate "live" ce stie ..la Voineasa..pentru cine vine la intalnirea Beemerilor

ca nu prea mai sunt locuri !

:lol:

tu chiar vorbesti serios?Nu prea mai sunt locuri. :friends: Cate locuri mai sunt ca poate gasesc undeva niste bani pana pe 30 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre iuliane

facusi mama si treaba cu resetu'

 

nu vrea si pace, same shit, trebuie ca e altceva atunci....

 

Calculatorul primeste multe info..de la aer,temp,pres,lambda...

Una din greselile de exploatare este ...PORNIREA motorului.

 

Cati dintre noi stim sa ...dam "motor" ?

 

Ia zi nene multime vida Zeroo...pe etape ....cum pornesti talica motorul ?

 

Sa vedem daca stii ,,,...sa invatam din greseli !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calculatorul primeste multe info..de la aer,temp,pres,lambda...

Una din greselile de exploatare este ...PORNIREA motorului.

 

Cati dintre noi stim sa ...dam "motor" ?

 

Ia zi nene multime vida Zeroo...pe etape ....cum pornesti talica motorul ?

 

Sa vedem daca stii ,,,...sa invatam din greseli !!

 

Hai bre ca nu e doar de acolo. Eu dupa ce fac resetarea calculatorului merge bine cateva zile si apoi isi revine la vechile obiceiuri....si eu zic ca stiu cum sa o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi bre nea Iulian cum se porneste ? Ca sa afle si neuronu meu incepator pe BMW ... sau ca sa stiu daca o pornesc corect.

 

Si apropo, de oprit ? Intai de la butonu ala rosu si apoi cheia ? Sau se poate direct din cheie ?

 

:friends:

 

Nu s-a nascut cineva invatat..ba io chiar am fo' prost gramada..pana de-am citit pe f650.com...cine are rabdare sa deruleze prezentul topic in urma....multicel in urma ...o sa gaseasca modul corect de pornire motor:

-pui contact din cheie,

-apesi buton rosu de contact,..vezi sa nu fii "in viteza"

-astepti ...cu rabdare...sa se stinga becu' rosu din bord...poate dura 5-10-15 secunde...

-dai la demaror ..FARA SA TRAGI DE HACCELERATIE....

 

 

Explicatia este ca trebuie sa ai rabdare pana se stinge becu' rosu ca calculatorul (da KAKOFONIE pentru un KalKULATOR DE KAKAO)

sa-si ia parametrii de pornire.

 

Se pare ca motoru porneste si daca nu procedezi ca mai sus ...insa ..isi ia niste "repere" false (pozitia clapetei de acceleratie corelata cu pozitia de ralanti ),care apoi duc la fenomen de "surging & stalling"

 

 

De oprit...hai sa ne invatam sa le oprim din boton ...pentru cine stie sa cada !...si dupa ce te ridici ..iei si contactul din cheie

 

SUCCESURI !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine. Asa facui si eu, desi nu am citit nicaieri. Eu dupa ce bag cheia astept sa se stinga becu de ABS, apoi buton rosu, se stinge celalant bec si apoi demaror fara acceleratie (de ce naiba as trage acceleratia la un motor pe injectie ???). Anyway ... Poate o sa-i aplic si restartu ala de soft ce invatai matale pe aici sa vad daca se potoleste turatia aia nebuna ..

 

Bahtalo !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a mai comandat semeringurile furca fata de la AB ? cam cat mai costa ? si ati mers la MyMoto pe Viilor pt. montaj si completat ulei ? multumesc... am luat azi o groapa mai mare in Ploiesti si acum zici ca am mers pe Transalpina cu 150kmh... ce faza... :friends:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am luat in vara pentru F-ul meu. Au fost 194 Ron la Bavaria (2 garnituri + 2 mansete).

Banuiesc ca pentru GS e un pret similar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a mai comandat semeringurile furca fata de la AB ? cam cat mai costa ? si ati mers la MyMoto pe Viilor pt. montaj si completat ulei ? multumesc... am luat azi o groapa mai mare in Ploiesti si acum zici ca am mers pe Transalpina cu 150kmh... ce faza... :friends:

 

Pai nu-ti zisei frate? 165 RON... Luate acu' o luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, abea astept sa vina edi asta ca-mi plange si mie furca dupa el, e drept parca nu chiar asa dar la amandoua. A pus cineva ceva poze de ieri?

 

p.s

Nu va duceti in bikers otopeni fara sa fiti echipati full! Nu se stie niciodata unde ajungeti :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...