Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

bateria e moarta rau daca da doar 10v

 

vezi daca mai are lichid in ea, de obicei seaca si cand pornesti motoreta tensiunea la borne scade si mai mult.

 

isi poate reveni punand apa distilata si redresor sau poate fi cazul de una noua.

 

 

oricum nu e sanatos sa masori cu multimetrul - aprinderea nu e clasica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bateria are 12.2 V. La mufa care intra in bobina, erau 10.27 V.Cea cu 3 fire, negru, maro si verde.

Motorul, s-a oprit subit, in mers, la 90 km la ora.

A udat bujia, am luat o alta bujie, iar can am montat-o, in prealabil am verificat scanteia, asa am ajuns la bobina.

 

Marcel

 

L.E Am verificat si cu alta fisa.

E modelul cu o singura bujie pe cilindru.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 ce o baterie muci, cand porneste pompa de injectie si farul scade foarte mult

 

se poate opri in mers de la lipsa lichidului sau de la faptul ca bateria si-a atins durata maxima de viata. - am patit asta.

 

incearca sa o pornesti cu o baterie buna si incarcata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 ce o baterie muci, cand porneste pompa de injectie si farul scade foarte mult

 

se poate opri in mers de la lipsa lichidului sau de la faptul ca bateria si-a atins durata maxima de viata. - am patit asta.

 

incearca sa o pornesti cu o baterie buna si incarcata

O sa duc azi bateria de pe CS-ul meu, daca nu, o sa demontez bobina de pe Scarver si incercam si varianta asta. 99% sanse sa fie aceasi bobina, eu asa stiu.

Merci oricum de sfaturi, am sa va tin la curent cu rezolvarea problemei.

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 ce o baterie muci, cand porneste pompa de injectie si farul scade foarte mult

 

se poate opri in mers de la lipsa lichidului sau de la faptul ca bateria si-a atins durata maxima de viata. - am patit asta.

 

incearca sa o pornesti cu o baterie buna si incarcata

ZIDU are dreptate . incearca sa pornesti motoru cu o baterie buna. ai sansa sa sa nu fie bobina arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12.2 V e putin...incarcata poate sa ajunga pe la 13,5-14 V.am patit si eu asa ceva, peste iarna cand sa o pornesc...pauza...nici macar becul nu se aprindea la punerea contactului

a fost goala complet bateria de lichid...uscata(eu credeam k e cu gel sau ceva....nu m'am asteptat sa fie cu lichid :blink: )

am bagat apa distilata si am pus'o 2 zile la rand la incarcare...vezi sa pui incarcare mica, cam 10% din consumul ei(dc e de 12 A/h sa o pui pe la 1,2-1,4)

mie mi'a incarcat'o bine..inca merge :huh: ...da probabil la iarna tre sa'mi iau si eu alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul din baterie se verifica si completeaza o data pe luna sau la maxim 5 mii km - depinde care trece mai repede

f650 gs e predispus la a usca bateria datorita apropierii ei de rezervorul de ulei. din cauza asta sta mereu la 80 - 90 grade si evapora lichidul.

 

daca nu ati verificat nivelul pana acum - em omentul, pt a evita surprize.

 

dupa tensiune bateria are:

12.7 incarcata complet

12.5 - 50 %

11.9 - buna dar absolut descarcata

 

 

la 12.2 - ai foarte mici sanse sa porneasca, mai ales daca ai abs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest ca nu sunt sanse sa fie din baterie, dar sa se opreasca motorul in mers...nu prea cred.

12.2 V avea dupa o juma de zi de impins, reincercat, montat, demontat bateria, fisa, bujie, etc.

Asta ma nelamureste: din cauza bateriei sa se opreasca brusc? Din experienta mea mecanica si electrica, as zice ca NU poate fi din baterie.

Dar o sa vedem mai exact luni dimineata cand o sa pun piesele de pe CS.

Pana atunci, o duminica frumoasa la toata lumea! :love:

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest ca nu sunt sanse sa fie din baterie, dar sa se opreasca motorul in mers...nu prea cred.

12.2 V avea dupa o juma de zi de impins, reincercat, montat, demontat bateria, fisa, bujie, etc.

Asta ma nelamureste: din cauza bateriei sa se opreasca brusc? Din experienta mea mecanica si electrica, as zice ca NU poate fi din baterie.

Dar o sa vedem mai exact luni dimineata cand o sa pun piesele de pe CS.

Pana atunci, o duminica frumoasa la toata lumea! :love:

Poti sa masori si bobina, trebuie doar sa te uiti in manualu de service :lol:

 

Ce iti indica tie acolo la intrare sunt impulsuri, deci daca ai 10,27 V (banuiesc ca ai masurat cu scara de cc :laugh: ) sunt impulsuri in c.a. . Bobina nu face altceva decat sa ridice tensiunea pe impuslurile alea la cateva deci de miiii de volti, ca sa asigure arcul electric la bujie :lol:

 

Deci eu merg pe varianta cu bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt yzulyka:

 

Ar mai fi si varianta urmatoare: generatorul sa nu mai furnizeze curent. In situatia asta scanteia este alimentata strict de baterie si poti sa mergi bine mersi pana cand motorul se opreste subit. S-a consumat bateria. Am patit-o la MZ. Un fir rupt/dezlipit la generator. Incarcam bateria, mergeam o ora, se oprea. Iar incarcam, iar mergeam, iar se oprea. Pana cand am descoperit buba. Verifica si scenariul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa instalez o pereche de manere incalzite marca saito, cumparate de pe louis.de. Ele sunt prevazute cu 2 conectori care se prind direct pe baterie. Din motive evidente, nu am curaj sa le conectez direct, nu se stie cine e atras de comutatorul ala :love:

Am cautat prin cutiuta din fata bateriei si am gasit firele marcate in poza atasata. Din cite am citit, ar fi conectorii pentru manerele incalzite originale. Firul A este cel care mergea la comutator, iar la B si C se conectau minerele originale. Am masurat cu contactul pus si am tensiune pe o borna a conectorului A.

A folosit cineva mufa aia pt a pune manere incalzite aftermarket sau este sigur din punct de vedere al consumului sa conectez comutatorul saito la borna A ?

 

post-53014-1270974195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu e bine, nici recomandat sa le montezi "pe direct". Sau dai peste vreunu care nu are ceface si umbla la comutator , sau le uiti chiar tu pornite si dupa aia ciu-ciu baterie. Incearca sa le montezi prin intermediul unui releu. Astfel cind opresti motorul esti sigur ca s-au oprit toti consumatorii.

Mesaj completat

Am sa revin cu o schema pentru exemplificare. O sa fie pentru proiectoare dar se poate adapta si pentru minere incalzite.

Mesaj completat

Cam asta ar fi o schema cu releu pentru diverse accesorii.

Referitor la mufele pe care le-ai descris, nu pot sa iti zic nimic folositor pentru ca nu am avut ocazia sa ajung la ele.

 

Spor!

 

PS. Dupa ce rezolvi problema sa zici si tu cum ai facut...

Mesaj completat

Aici cred ca este ce te intereseaza.

Mesaj completat

Sau totul despre minere incalzite aici...

post-40812-1270978645_thumb.jpg

post-40812-1270979057_thumb.jpg

post-40812-1270980592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am o problema mai ciudata - de fapt nici nu stiu daca e o problema, da' cumva trebuie sa ii zic...

 

Brusc si fara nici un alt semn de defectare, mi s-a resetat kilometrajul la zero :love:

Ma refer la kilometrajul mare, nu tripmaster (s-a resetat si ala, dar asta e o problema mai mica).

 

Adica, eram la o mica tura acum cateva zile si vad ca brusc, de la 25,600 si ceva de km, arata zero...

Culmea e ca acum pe tripmaster imi apar cu 1.4 km mai mult decat pe kilometrajul mare... :laugh:

 

Ati mai auzit de chestii similare? A mai patit careva?

De la ce ar putea fi??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu e bine, nici recomandat sa le montezi "pe direct". Sau dai peste vreunu care nu are ceface si umbla la comutator , sau le uiti chiar tu pornite si dupa aia ciu-ciu baterie. Incearca sa le montezi prin intermediul unui releu. Astfel cind opresti motorul esti sigur ca s-au oprit toti consumatorii.

Mesaj completat

Am sa revin cu o schema pentru exemplificare. O sa fie pentru proiectoare dar se poate adapta si pentru minere incalzite.

Mesaj completat

Cam asta ar fi o schema cu releu pentru diverse accesorii.

Referitor la mufele pe care le-ai descris, nu pot sa iti zic nimic folositor pentru ca nu am avut ocazia sa ajung la ele.

 

Spor!

 

PS. Dupa ce rezolvi problema sa zici si tu cum ai facut...

Mesaj completat

Aici cred ca este ce te intereseaza.

Mesaj completat

Sau totul despre minere incalzite aici...

 

Salut, Serban. Merci de raspuns. Optiunea cu releu am luat-o si eu in calcul dar e cam "messy", sa zic asa, deja e spatiul destul de aglomerat. Am citit despre mufele cu care e prevazuta din fabrica si acum ca tot umblu prin ea, m-am gindit sa le caut si sa le identific. Voiam o confirmare daca acelea sunt si daca cineva are idee daca vor face fata la consumul manerelor Saito (10, 20 si 40W).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ziceam...pun cateva poze cu locurile de prindere a suportului de topcase ce l'am facut

post-22150-1270914648_thumb.jpg post-22150-1270914693_thumb.jpg

post-22150-1270914708_thumb.jpg post-22150-1270914735_thumb.jpg

revin si eu cu ceva poze ,ploua si nu am putut face mai multe dar e ok si ideea lu' Cucun eu totusi am incercat sa fie ceva mai rezistent ca e topcase mare si trebuie :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am facut curat prin scule si am gasit niste chestii de pe Dakarul meu vandut (650 Dakar 2005).

 

Daca cineva are nevoie, vand urmatoarele:

- aparatori mana BMW - dreapta noua, stanga un pic julita

- cauciucuri jumatate Metzeler cu care a venit

- capac de ulei cu temperatura - Touratech

 

Toate 3 mil :love:

post-23137-1271077917.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar o sa vedem mai exact luni dimineata cand o sa pun piesele de pe CS.

Am rezolvat problema: CDI-ul se pare ca e defect. L-am inlocuit cu cel de pe Scarver....si a functionat! :lol:

Mai trebuie doar sa isi cumpere alt CDI...si e gata de drum.

Ce e ciudat, d.p.m.d.v, e ca totul functioneaza si se initializeaza, mai putin scanteia.

CDI-ul cand se arde, nu pusca de tot? :love:

Important e ca azi mergem dupa el la Alba, la userul albanezul si se cumpara un alt CDI.

Merci de sfaturi si indrumari! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am facut curat prin scule si am gasit niste chestii de pe Dakarul meu vandut (650 Dakar 2005).

 

Da! Asa este,ai zis ca mi-le dai mie cand ma intorc din Kaprun! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva are nevoie:

- capac de ulei cu temperatura - Touratech

 

Salut.

Pe mine m-ar interesa indicatorul de temperatura ulei. Il dai separat? Zi-mi un pret pentru el.

Multumesc.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

an piesele din poze. daca este cineva interesat ne putem auzi la tel.0745648088

Recomand cu caldura userul albanezu, un om de nota 10+.

Piesele sunt in perfecta stare, iar faptul ca piesele sunt second e compensat de corectitudinea , onestitatea si decenta vanzatorului.

Felicitarile mele, stimabile!

:love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Asa este,ai zis ca mi-le dai mie cand ma intorc din Kaprun

 

salutare,

deci,

 

-cauciucurile - d-nu Taxi, e ale tale :laugh: vazui ca iarasi ai probleme cu excluderea din comunitati :love:

-aparatorile - 1 mil

-capacu de ulei - 1.2mil

 

cu stima la toti, dragos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluta la toti . Mai nou azi am ramas fara claxon... Nu a murit brusc si etrusc ci s-a mai chinuit putin ... Mergea asa cu scame... Apoi oha...

Am desfacut butonu si se pare ca nu e de acolo .

La clacson nu am ajuns inca , pentru ca e bine ascuns...

A mai patit cineva ceva de genul asta , sa imi dea si mie un sfat ?

E claxonu mort de-a binelea sau o fi din alta parte?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluta la toti . Mai nou azi am ramas fara claxon... Nu a murit brusc si etrusc ci s-a mai chinuit putin ... Mergea asa cu scame... Apoi oha...

Am desfacut butonu si se pare ca nu e de acolo .

La clacson nu am ajuns inca , pentru ca e bine ascuns...

A mai patit cineva ceva de genul asta , sa imi dea si mie un sfat ?

E claxonu mort de-a binelea sau o fi din alta parte?

Multumesc.

Pai scoate claxonu si aplica-i 12V. Daca nu mâraie... ala-i!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...