Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

din ce am citit eu la vremea cand ma durea pe mine VR-ul stiu ca se poate.

uite mai multe aici: Can I use a GS Voltage Regulator on the Classic? http://faq.f650.com/FAQs/VoltageRectifierF...20the%20Classic

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care din voi stie daca pot gasi piesa incercuita mai jos? sau cum pot adapta fixarea placii top case-ului pe racksurile (barele de metal)?

post-56340-1283258255_thumb.jpg

 

toata placa cu tot cu suruburi si accesorii pt montaj o gasesti aici

si chiar e ok ca pret ;)

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stare inainte de accident: fara absolut nicio problema. Moto folosit zi de zi doi ani (de cand o am) pt mers la job. Intretinuta f bine - de cand o am, am strans un teanc de facturi de zeci de milioane pt fiecare operatie efectuata sau piesa cumparata. Stare estetica 8.5/10. Cauciucurile sunt cam vechi si cam ar trebui inlocuite.

 

Modificari: Ghidon inalt luat de la Louis si saua refacuta la Darian.

 

Optionale: Windshield Ztechnik luat din UK, Top case original + suport (cheie unica) luat din Italia nou si aripa mica roata fata luata din Germania. NU are ABS sau manre incalzite.

 

Defecte (de la accident): Roate fata bate f putin pe partea stanga (unde am fost atins initial); telescoapele furca (alea lucioase) - indoite f putin (putin = rostogolite pe sticla abia se observa o curbare uniforma iar in punctul maxim nu cred ca are 1mm). Jamba stanga (paharul...) - se vede unde a fost sters de spoilerul masinii; ghidonul indoit f putin pe partea stanga (de la cazatura); carena stanga spate - crapata pe o lungime de aprox. 3 cm, fara zgarieturi (tre' sa tragi de ea ca sa observi unde e crapata, altfel nu-ti dai seama); protectie termica toba stanga - zgariata.

 

Acte - totul in regula. ITP pana prin 2012, rca ok, inmatriculata ok.

 

Daca ma razgandesc si ma apuc de reparatii nu o mai dau.

 

Motorul este inca de vanzare daca intereseaza pe cineva doar ca la sfarstul saptamanii viitoare va avea directia ca noua: roata fata indreptata, centrata si echilibrata; telescopul indreptat (la desfacere s-a constatat ca doar unul era putin indoit), simeringuri, bucsi ghidaj teflon si ulei furca noi; ghidon indreptat sau daca nu iese, nou. Cine este cu adevarat interesat poate sa vina sa inspecteze piesele si motoreta desfacute pt a se convinge ca nu exista defecte ascunse.

 

post-37979-1283526924_thumb.jpg post-37979-1283527047_thumb.jpg

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei, Calutul meu merge foarte bine, dar pateste tot felul de nimicuri. Mai nou am ramas fara un accesoriu. Se vede in poza care este. La BMW costa mult (nu e nici o noutate ;)) ) si se da tot setul. Are cineva in plus sau stiti/ati vazut pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei, Calutul meu merge foarte bine, dar pateste tot felul de nimicuri. Mai nou am ramas fara un accesoriu. Se vede in poza care este. La BMW costa mult (nu e nici o noutate ;) ) ) si se da tot setul. Are cineva in plus sau stiti/ati vazut pe undeva?

 

Fa-l din lemn pe strung si vopseste-l. Nu mai stiu la cine am vazut unu facut...parca la Iulian si iesise foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj :hurt:

Dupa incercari esuate de a'l potrivi/inadi l-am leagt de ghidon si cu chiu cu vai am ajuns acasa unde am incropit dintr-un kit de reparatii un cablu mult prea lung.

 

si..?

continuarea?

 

ca a ramas cam in coada de pisica :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi am fost cu mobra la Brasov si la intoarcere era cat pe aci sa imping motoru pana acasa :lol: .Cand viram dreapta murea motoru.Pentru ca nu era de ajuns am prins si ploaie si in momentul in care se oprea motoru facea si frana de motor si fugea si spatele putin.In Sighisoara am miscat cablurile de sub ghidon si am reusit sa merg pana in Alba fara probleme.Astazi mi-am dat seama ca buba era la partea electrica a contactului, asa ca am o problema. Oare contactul se schimba tot ? Gasesc numai partea electrica?Care aveti ceva idei va rog sa-mi ziceti si mie.

Multam :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dispera, vezi ca unul din firele de la contact se tine doar in izolatie, fiind rupt miezul. Il desfaci, tai bucata uzata si dezizolezi, pui la loc si gata beleaua! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiti voi, releul de semnalizare este diferit la modelele F 650 GS care au buton de avarie "din fabrica" fata de cele care nu au ?

 

Si eu as vrea un raspuns la intrebarea asta, as vrea sa-mi pun un buton de avarii, a mea nefiind dotata cu asa ceva din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as vrea un raspuns la intrebarea asta, as vrea sa-mi pun un buton de avarii, a mea nefiind dotata cu asa ceva din fabrica.

Pe releul de semnalizare aflat pe motocicleta mea scrie :

TL 111

12,8V

10W x 2 + 1,2W

 

Probabil pentru a suporta si un buton de avarie ar trebui 10W x 4 + 1,2W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cold start stalling strikes again! :hurt:

Dupa ce-am muncit ieri sa-i schimb uleiul, azi n-a mai vrut sa plece, aceeasi problema ca mai inainte, pornea si nu statea decit turata, apoi se taia.

Ma tot bate gindul ca ar fi de la filtrul de benzina, toata mizeria care s-a adunat pina acum in el s-ar putea sa se solidifice la temperaturi mai scazute si trece mai greu benzina. Acum imi dau si eu cu parerea, ca e exasperant si nu mai am nici o idee. Cit a fost cald a pornit mai cu chiu cu vai. I-am facut si resetul si tot n-a vrut. Cumpar filtru si daca nu merge nici asa, mai ramine sa verific valvele, dar nu cred sa fie asa de mari abaterile incit sa afecteze pornirea in halul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cold start stalling strikes again! :hurt:

Dupa ce-am muncit ieri sa-i schimb uleiul, azi n-a mai vrut sa plece, aceeasi problema ca mai inainte, pornea si nu statea decit turata, apoi se taia.

Ma tot bate gindul ca ar fi de la filtrul de benzina, toata mizeria care s-a adunat pina acum in el s-ar putea sa se solidifice la temperaturi mai scazute si trece mai greu benzina. Acum imi dau si eu cu parerea, ca e exasperant si nu mai am nici o idee. Cit a fost cald a pornit mai cu chiu cu vai. I-am facut si resetul si tot n-a vrut. Cumpar filtru si daca nu merge nici asa, mai ramine sa verific valvele, dar nu cred sa fie asa de mari abaterile incit sa afecteze pornirea in halul asta.

 

Eu as curata mai intai corpul acceleratiei, acolo se aduna jegul de regula. M-as mira sa fie filtrul, de vina.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica software-ul care calculeaza cita benzina sa-i dea in functie de cit deschid eu acceleratia, cit de rece e aerul, cit de cald e motorul. Am gasit asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/MiscPhot...CS-GS-Dakar.txt

Dupa VIN-ul motocicletei mele, se pare ca am o versiune care precede update-ul asta.

Presupune o vizita la reprezentanta BMW, de asta am lasat-o la urma :hurt:

Editat de cdarken
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automobile Bavaria Bucuresti in cazul meu, ca e cel mai aproape. Sper sa aiba asa ceva in dotare. Cit costa, nu m-am interesat.

Nu stiu daca exista si alte metode de a reprograma BMS, dar fiind vorba de BMW, nu cred ca au vindut secretul asta la prea multa lume :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automobile Bavaria Bucuresti in cazul meu, ca e cel mai aproape. Sper sa aiba asa ceva in dotare. Cit costa, nu m-am interesat.

Nu stiu daca exista si alte metode de a reprograma BMS, dar fiind vorba de BMW, nu cred ca au vindut secretul asta la prea multa lume :lol:

 

M=am interesat eu acum vreo doua saptamani - in jur de 400 roni. Se face impreuna cu o curatare de injectie. Si o sa-ti mai spuna Tibi ca e posibil ca la update-ul de soft sa-ti pice nu stiu ce potentiometru care mai costa si ala alti 400 roni. Mi-am revenit repede cu picioarele pe pamant si deja ma gandeam ca vai ce bine merge mobra mea; oare de unde mi-a venit mie ideea cu update-ul asta... :hurt:

Mesaj completat

Salut. Si-a refacut cineva dintre voi saua la Darian ? As vrea sa o fac mai moale , nu neaparat mai inalta.

Cabluri de acceleratie/ambreiaj se gasesc numai la Bavaria? Le au pe stoc?

 

Da, eu. Era mult mai comoda asta facuta la Darian.

 

post-37979-1284395737_thumb.jpg post-37979-1284395777_thumb.jpg

 

Si THC o are modificata la Darian...

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca i-am dat de cap. Nu-mi tin rasuflarea inca, astept sa vad ce zice maine dimineata.

De unde zic eu ca se trage tot: asta seara cind am venit de la munca, normal ca nici n-am mincat si am inceput sa lucrez la ea. Am conectat la loc BMS-ul pe care l-am lasat deconectat de azi dimineata. Am efectuat procedura de reset. Am pornit-o, nimic. Am masurat bateria, avea cam 12.8V. Am mai incercat s-o pornesc de citeva ori, deja incepusem sa ma enervez.

Mi-am adus aminte ce-am citit, ca se mai intrerup firele de deasupra rotitei de reglaj a suspensiei spate. Alea aveau o gramada de izolatie pe ele, slabe sanse sa se fi miscat ceva. Am desfacut placuta de plastic care e prinsa de cilindru cu 2 suruburi. Am deconectat mufa cu 3 pini, am dat cu WD40. Mai in spate e o mufa mai mica cu 2 pini subtiri. Amindoua ies din alternator. La cea cu 2 pini am observat ca avea un pic de lichid inauntru, nu stiu sigur daca era apa sau ulei. Am dat si acolo cu WD40 si am lasat sa se scurga. Am conectat mufa la loc si am incercat s-o pornesc din nou. Uimitor, de data asta a mers. Am facut un test, in timp ce mergea la relanti, am deconectat mufa aia si atunci s-a si oprit. Deci deocamdata trag concluzia ca totul se trage de la mufa aia mititica. Nu stiu exact rolul ei, dar stiu sigur ca un lucru atit de mic poate sa scoata din minti un om :hurt:)

Mesaj completat

Buna dimineata :lol:

Am aflat intre timp ce e mufa aia mica. E senzorul care sesizeaza turatia motorului si e folosit la aprindere, deci e destul de important.

Dar tot greu am pornit-o in dimineata asta. Si acum stiu de la ce e. Sunt 90% sigur ca e de la ulei. Am pus ulei 15W50 semisintetic si cred ca e prea frig pentru uleiul asta. Mi-am dat seama fiindca in treapta 1 cu ambreiajul apasat abia pot s-o misc.

Ce ulei folositi voi si cu care porneste usor si iarna? Mai cumpar un schimb si mai fac operatia odata in week-end-ul asta, fiindca e prea mare chinul si vreau sa mai merg cu ea cit se poate de mult pina vine frigul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as crede ca are de-a face uleiul.

De trei ani folosesc doar Castrol 20w50 si nu a tusit niciodata.

CS-ul meu mai moare la rece, sa zic o data pe an, dar niciodata nu am suspectat altceva in afara de ceva contact electric prost.

Ce pot sa-ti spun e ca eu mi-am desfacut partea electrica in proportie de 95 % si am curatat-o si sprayat-o cu WD40 si nu mi-a facut niciun fel de ghidusenii de cand il am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...