AlexXP Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Saito ProCharger am si eu... e ceva mai inapoiat decat modelul tau (nu are afisaj). Anul trecut am lasat bateria conectat cam 2 luni la el si a fost totul OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 bateria se recupereaza complet dupa o pornire de minim 15 min. mersul c u motorul rece este ok dupa ce se stabilizeaza turatia, doar sa nu il fortezi primele 5- 10 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 bateria se recupereaza complet dupa o pornire de minim 15 min. mersul c u motorul rece este ok dupa ce se stabilizeaza turatia, doar sa nu il fortezi primele 5- 10 min Se recupereaza dupa un mers relativ turat al motorului de minim 15 min. In nici un caz tinut la relanti 15 min si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 la mobrele noastre merge si la turatie mica. alternatorul de 400w poate. masoara daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 la mobrele noastre merge si la turatie mica. alternatorul de 400w poate. masoara daca vrei Corect. Cand mi-am luat baterie noua, ca sa-mi dea garantia, a trebuit sa ma duc sa verifice daca incarca mobra corect. Se uita ala ca maimuta la mine pentru ca la relanti dar si la turatie era aceeasi valoare de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) Se recupereaza dupa un mers relativ turat al motorului de minim 15 min. In nici un caz tinut la relanti 15 min si gata. D-asta nici nu trebuie sa incarci bateria pe masina/motor, pentru ca alternatorul da curent cat se cere, iar al nostru poate pana la aproape 30 de amperi. Incarcatul pe alternator este pentru recuperarea descarcarii la pornire si mentinere, cand curentul tras de baterie tinde spre zero. Bateriile descarcate trebuie incarcate cu redresorul daca vreti sa tina cat mai mult timp. Editat Decembrie 23, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 poti sa suni la intermotorcycles , am vorbit acum 2 saptamani si cred ca au suportul pentru bmw f650gs pentru topcase givi redus pe la 42 de euro si ma refer la suportul practic cel prin care poti sa scoti saua fara probleme nu cel cu placa (fac diseara niste poze si pun aici cu suportul) sau sa iei dimensiunile suportului si sa il duci la cineva sa-l faca poate mai ieftin iar topcase vezi si tu ca second se gasesc o doraie gen... http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...spo+-92624.html si vindea si DragosVMesaj completat Asta e suportul Monokey pentru topcase Givi pe care il am eu si cred ca se potriveste fara probleme pe modelul de gs '00-'03 deci daca vrei asa ceva si gasesti pe cineva sa fabrice civilizat si la un pret bun sunt dispus sa-l dau jos de pe motor caci mai am un prieten care vroia sa-si puna topcase cu un suport d'asta. E foarte solid si e facut sa reziste multe kg. bafta! Sal! Avem un proaspat coleg, posesor de Dakar si este interesat de suportul pentru cutie de pe motorul tau.Ar vrea si el asa ceva.Deocamdata nu poate sa-si faca cont asa ca am postat eu pentru el.Daca poti sa-l ajuti cu ceva sfaturi asteapta un beep la nr.0722318215.Multumesc. Din Alba va doresc sa aveti parte de sanatate si de SARBATORI FERICITE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Sarbatori fericite si un an nou cit mai bun! La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Salut. Vreau sa mentionez ca nu sunt vre-un priceput nici in ale motocicletelor nici in mecanica, motoare etc. Pt mine iarna trecuta a fost prima dpdv moto. Mi-am pus deci mobra la iernat [in garaj ce-i drept] asa cum era fara sa golesc rezervorul fara sa dau cu vaselina, ulei .....cum o parcheaza fiecare om, doar ca am folosit cricul central de datata asta. In primavara am deschis garajul am pornit mobra si am plecat . Fara redresor fara baterie luata in casa fara nimic. Sa nu ma intrebati ce baterie am pt ca nu stiu [aia cu care am cumparat mobra] ..un mic amanunt garajul meu e la subsolul unui bloc si probabil ca e destul de cald. In rest sarbatori fericite tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 bateria e singura care necesita atentie peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ByG Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=349627 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La Multi Ani!!! Sanatate si tot ce va doriti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 salut! vreau si eu o prelungire la aripa fata, asa cum are dakaru.pe unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 salut!vreau si eu o prelungire la aripa fata, asa cum are dakaru.pe unde gasesc? am eu una daca te intereseaz PM si iti dau poze cu ea...pretul ar fi de 65 ron fix si nenegociabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 vreau si eu o prelungire la aripa fata, asa cum are dakaru.pe unde gasesc? Eu am luat-o de la A Bavaria. Plus 2 suruburi si piulitele aferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 cat o fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Eu am luat-o de la A Bavaria. Plus 2 suruburi si piulitele aferente. si eu tot de acolo. acum vreo 2 ani parca am dat pe ea undeva la 80 lei dar, daca mai ai sa pui niste bani, mai bine iti iei aripa pe roata de la touratech http://www.touratech.com/shops/001/product...36a2aaa4ca0397b mie imi pare rau ca am luat prelungirea aia si nu am ales solutia asta de la bun inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 si eu tot de acolo. acum vreo 2 ani parca am dat pe ea undeva la 80 leidar, daca mai ai sa pui niste bani, mai bine iti iei aripa pe roata de la touratech http://www.touratech.com/shops/001/product...36a2aaa4ca0397b mie imi pare rau ca am luat prelungirea aia si nu am ales solutia asta de la bun inceput aripa o am.nu e pusa deocamdata pentru ca piesa care este intre telescoate nu are filet sa pot prinde aripa de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 aripa o am.nu e pusa deocamdata pentru ca piesa care este intre telescoate nu are filet sa pot prinde aripa de ea. pai si la ce-ti mai trebuie si prelungirea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 cat o fost? Eu am dat vreo 50 de lei la vremea cind le-am luat (am luat si suruburile si piulitele pt ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Salutare! Cine poate sa-mi dea, sau stie de unde pot sa fac rost de un senzor de nivel benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) salve, intrebare intrebatoare cine are prin casa ramase o pereche de handguard-uri????(contra cost logic) astept un pm si inca ceva pentru cei mai experimentati ce pinion de atac folositi cel de 16 cum scrie la carte sau de 15 cum am vazut pe unele forumuri nu stiu ce este mai indicat (astept argumente pro si contra) ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste Editat Ianuarie 4, 2011 de kemsis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 salve,intrebare intrebatoare cine are prin casa ramase o pereche de handguard-uri????(contra cost logic) astept un pm si inca ceva pentru cei mai experimentati ce pinion de atac folositi cel de 16 cum scrie la carte sau de 15 cum am vazut pe unele forumuri nu stiu ce este mai indicat (astept argumente pro si contra) ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste gasesti raspunsul pe f650.com, tot acolo gasesti si un tabel cu factorul de multiplicare pentru diverse combinatii de pinion-foaie. Alegerea depinde de cum, unde si cu ce viteza mergi. Daca bagi mult asfalt in afara localitatilor poti folosi pinion cu 17 dinti, pentru viteza maxima mai mare, sau turatie mai mica pentru aceeasi viteza fata de combinatia oem, pinionul se va uza mai greu, dar va creste uzura ambreiajului la turatii mici sau la plecarile de pe loc de exemplu. Pentru drumuri de tara, forestiere, sau chiar si in oras, unde ai nevoie de forta la turatii joase, sau pentru a proteja ambreiajul pune 15. Pinionul se va uza mai repede. Eu folosesc acum combinatia 16-49, pentru o crestere usoara a fortei la aceeasi turatie fata de varianta oem 16-47. Ca si factor de multiplicare se incadreaza intre 16-47 si 15-47. Pentru combinatia asta lantul trebuie sa aiba 114 zale, fata de 112. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) gasesti raspunsul pe f650.com, tot acolo gasesti si un tabel cu factorul de multiplicare pentru diverse combinatii de pinion-foaie. Alegerea depinde de cum, unde si cu ce viteza mergi. Daca bagi mult asfalt in afara localitatilor poti folosi pinion cu 17 dinti, pentru viteza maxima mai mare, sau turatie mai mica pentru aceeasi viteza fata de combinatia oem, pinionul se va uza mai greu, dar va creste uzura ambreiajului la turatii mici sau la plecarile de pe loc de exemplu. Pentru drumuri de tara, forestiere, sau chiar si in oras, unde ai nevoie de forta la turatii joase, sau pentru a proteja ambreiajul pune 15. Pinionul se va uza mai repede. Eu folosesc acum combinatia 16-49, pentru o crestere usoara a fortei la aceeasi turatie fata de varianta oem 16-47. Ca si factor de multiplicare se incadreaza intre 16-47 si 15-47. Pentru combinatia asta lantul trebuie sa aiba 114 zale, fata de 112. Iti multumesc 'invictus' pt raspuns, o sa mai studiez si pe f650.com tabelul sa vad ce combinatie aleg Editat Ianuarie 5, 2011 de kemsis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.