Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Nu zic ca asa o fi cel mai bine, dar eu folosesc raportul pinion-foaie dat de fabrica si sunt foarte multumit in mai toate situatiile.

Mesaj completat

ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste

 

Da-mi tel. cand ai nevoie si daca pot sa te ajut o fac fara niciun fel de cinste :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu zic ca asa o fi cel mai bine, dar eu folosesc raportul pinion-foaie dat de fabrica si sunt foarte multumit in mai toate situatiile.

Mesaj completat

 

 

Da-mi tel. cand ai nevoie si daca pot sa te ajut o fac fara niciun fel de cinste :D

 

 

Ms mult man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie vremea schimbului de ulei si as incerca un Bardahl XTC60 10W-40. http://www.bardahl.it/lubrificanti_additiv...60_10w40.html#1

L-a folosit cineva pana acum? Mi-a fost foarte laudat si recomandat dar stiti cum e, pana la proba contrarie toate sunt "the best". Voi ce ulei utilizati?

Ma puteti ajuta si cu un sfat legat de gasirea unui filtru de benzina sau sa il mai las pe cel original? GS-ul are 28000 km.

 

daca nu ai pe ce arunca banii...eu am 45000 cu a' meu si merge brici...se cere singur cand sa fie schimbat(nu mai sta bine la relanti, se mai ineaca, etc...)

 

de uleiu' asta nu am auzit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu mai sta bine la relanti, se mai ineaca, etc...
si pana la urma se opreste...definitiv

 

Mie imi place sa am ulei in motor nu pamant. Asa ca il schimb ca la carte: maxim 10.000km sau un an. Folosesc ulei mineral BMW high power 15w40 de la reprezentanta, pentru ca e ce trebuie si nu e scump. Daca nu as avea de unde sa iau uleiul asta, as lua Castrol GTX 15w40 tot mineral, cu indicativ API SG/CD, care probabil este acelasi ulei si costa aprox 20 lei/litru. Daca nu as gasi nici d-asta as baga orice ulei mineral cu specificatie API SF, SG sau SH.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat filtrul de benzina pe la aproape 60k km. Il mai am inca pe cel vechi, care functiona in parametri. E niste bani, asa ca, daca merge si nu iti face probleme, nu ai de ce sa il schimbi. Cand o sa fie cazul, ai sa stii. Nu arunca banii aiurea.

 

 

Cat despre ulei, sunt de acord cu Invictus. Mergi ia ulei de la BMW sau orice altceva cu putin istoric. Eu nu mi-as baga in motor ceva pe care nu sunt sigur. E cam la fel cu alimentarea la statii de benzina din alea no-name de prin sate...nu ma risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta si cu un sfat legat de gasirea unui filtru de benzina sau sa il mai las pe cel original? GS-ul are 28000 km.

 

Filtrul trebuia schimbat la 20.000km. Din cate tin minte la reprezentanta costa cam mult, vreo 300 ron. Cucun se referea la filtrul de benzina, m-am prins mai greu. Eu l-am schimbat la 20.000, desi totul mergea perfect.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia-nu trebuia...

 

am mers cu el aproape 60 de mii de km. Nu are nici pe naiba cel vechi, de asta l-am si pastrat, sa il am cu mine daca e sa plec...undeva.

 

La fel si cu intinzatorul de lant de distributie....si la ala scrie in manual ca la x km trebuie schimbat. Eu il am inca pe cel original si unul nou in punga.

 

Cand se duca astea, simti clar ca mobra e cu buba. Tacane sau se inneaca aiurea. E clar ce are, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia-nu trebuia...

 

am mers cu el aproape 60 de mii de km. Nu are nici pe naiba cel vechi, de asta l-am si pastrat, sa il am cu mine daca e sa plec...undeva.

 

La fel si cu intinzatorul de lant de distributie....si la ala scrie in manual ca la x km trebuie schimbat. Eu il am inca pe cel original si unul nou in punga.

 

Cand se duca astea, simti clar ca mobra e cu buba. Tacane sau se inneaca aiurea. E clar ce are, nu?

 

Singura problema ar putea fi infundarea injectorului. Asta costa cam cat doua filtre. Ideal ar fi sa gasim un filtru aftermarket compatibil, unul generic nu merge din cauza lipsei regulatorului de presiune.

Mesaj completat

Sau poate unul aftermarket pus inaintea celui original, ca sa-i prelungeasca viata.

Mesaj completat

filtrele metalice pentru motoare cu injectie costa cam 30-40 lei + doua coliere si ceva furtun. Suficient de ieftin ca sa merite incecarea.

Mesaj completat

Ar mai fi si solutia regulator filtru separate, dar trebuie sa mai pastrezi motocicleta inca vreo 60.000km ca sa amortizezi investitia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Am nevoie de o piesa cum este in poza , dar sa fie dotata cu gaurile de prindere pentru aripa.A mea nu are si nu as vrea sa dau gauri in ea.

ce aripa ai luat... Touratech?(80 E) ...sau altceva

ca si eu caut...da 80 E mi se pare cam mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce aripa ai luat... Touratech?(80 E) ...sau altceva

ca si eu caut...da 80 E mi se pare cam mult

Am luat aripa de la un tip din bucuresti si a fost 200 ron.Asta era in primavara 2010. Este un model la care partea din spate este mai lunga si e mai practic.Probabil ca acela ar fi indicat sa-l cauti.

post-41582-1294305476_thumb.jpg

post-41582-1294305585_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la problema filtrului de benzina cu un link: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/bmw-...-bmw-f650-49234

Mesaj completat

Am luat aripa de la un tip din bucuresti si a fost 200 ron.Asta era in primavara 2010. Este un model la care partea din spate este mai lunga si e mai practic.Probabil ca acela ar fi indicat sa-l cauti.

 

Asta este varianta OEM,care apare pe modelele 2004+. Intrebati-l pe zeroo daca o mai are, ca sigur nu-i mai trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat aripa de la un tip din bucuresti si a fost 200 ron.Asta era in primavara 2010. Este un model la care partea din spate este mai lunga si e mai practic.Probabil ca acela ar fi indicat sa-l cauti.

tin sa te anunt ca partea mai lunga e chiar spre fata...pe cand inspre rider vine toata mocirleala de la fiece ploita sau fiece balta

pe cand cea de touratech sau mai era de la wunderlich ceva erau mai ok...si mai alungite inspre spate

probabil si eu tot la touratech o sa ajung cu ocazia primului drum spre austria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc acum poza exacta ( am mai facut doar cu prelungirea pt cineva), dar cred ca iti dai seama cam cum vine. Prinsa pe sub cu 3 nituri, neagra si rezistenta. Munca de nimic si nu mai am treaba cu noroiul spre radiator. Daca nu se vede sau nu intelegi, o sa mai fac poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Am nevoie de o piesa cum este in poza , dar sa fie dotata cu gaurile de prindere pentru aripa.A mea nu are si nu as vrea sa dau gauri in ea.

Daca ai dimensiunile la piesa originala pot incerca eu sa iti fac una ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai pus o data poza asta dar am zis s-o repostez, poate va vin idei, mai ales ca nu costa mare lucru si se realizeaza relativ usor..

Am facut-o din doua aripi de bicicleta. Am mers deja cateva mii si totul se prezinta bine. Nu s-a rupt. Vad ca rezista foarte bine.

post-5780-1294397735_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai dimensiunile la piesa originala pot incerca eu sa iti fac una ;)

Dane multam de oferta.Ma gandeam ca poate ar fi bine sa studiezi "oasele" din poza.Vreau sa ridic motobra putin ca stau ca pe buda.Ce zici se poate?Daca le pun mai mici se ridica mobra suficient.

post-41582-1294398164_thumb.jpg

post-41582-1294398193_thumb.jpg

post-41582-1294398245_thumb.jpg

post-41582-1294398267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut Extenda Fenda' dintr-o bucata de bara de protectie de masina si nu a costat 30 de euro o bucata de plastic si 3 nituri.

 

nu este bine prinsa in nituri ci surub cu fluturasi,de multe ori trebuie sa o dai jos din cauza noroiului (si cea oricinala de la touratech se incarca cum dai de noroi).

 

cel mai indicat din punctul meu de vedere este improvizatie atasata pe ce-a oricinala si flututasi ai dat de noroi in 2 min o demontezi o prinzi cu sufa pe locul pasagerului si mergi mai departe.Am fost 2 motoare 1.aripa originala-DAKAR 2004 nu are ni-ci o treaba cu noroiul.2 aripa touratech se incarca 1n 10m pana bloca roata

pun si poza cu ambele aripi de unde am dedus ca nu merita touratech ci prelungire improvizata si prinsa cu suruburi cu fluturasi in partea de sus

post-58415-1294477415_thumb.jpg

post-58415-1294477473_thumb.jpg

post-58415-1294477520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de filtrul de benzina problema e lamurita. Il tin pana crapa.

In legatura cu uleiul sunt inca in dubii: mineral sau semi-sintetic. Teoretic, din ce am citit aici: http://www.smartsynthetics.com/articles/mo...nical_facts.htm , problema nu pare a fi neaparat tipul uleiului ci aditivii de frictiune incompatibili ci umbreajul umed, astfel, daca sunt indeplinite specificatiile JASO-MA ar trebui sa fie OK. Pe forumul advrider.com unii chiar confirma utilizarea uleiului sintetic fara probleme. Oare chiar asa o fi? Voi ati utilizat semi sau full sintetic?

 

Pe la pag 346 gasesti pareri. Eu am Castrol 10W 40 (cu API SL, JASO MA- deci full sintetic). Da, confirm utilizarea uleiului sintetic fara probleme ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...