ZIDU' Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 in spate e un rulment. nu vrei sa preseze surubul in aparatorile lui laterale. Dupa ce ai dat gaura de 3 bagi acolo un varf de pila si il scoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 in spate e un rulment. nu vrei sa preseze surubul in aparatorile lui laterale. Dupa ce ai dat gaura de 3 bagi acolo un varf de pila si il scoti da, daca e rulment nu merge cu insurubatul la axul schimbatorului in schimb se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Da, eu. A fost "scamosat" cablul de acceleratie si agata in camasa. Am inlocuit cablul si totul e ok. nu cred ca e de la acceleratie, posibil ceva electronic. a mai patit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 nu cred ca e de la acceleratie, posibil ceva electronic. a mai patit careva? posibil ca, contactele de la baterie sa fie oxidate/nestranse ,stiu caz, se tura la peste 7000 rpm si se oprea din cuza asta. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 posibil aer fals , gatul de admisie in care intra corpul injectorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 cam cat ar costa adi piesa? ai idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 A mai patit cineva ca la prima pornire de dimineata sa mearga un pic si sa se opreasca ,si face asa cand si cand vrea ia, o fi de la valva aia care tine turatia, eu ai spun soc automat, stie cineva care ar fi problema.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 La modelul cu 2 bujii (asa pare din avatar) mai face asa. Si mie imi face cand o apuca, mai ales daca sta 2-3 zile, in rest n-are treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 @ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt. @ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km. intake mainfold nu e ciocul de plastic rigid in care intra aerul prima oara? cam cat ar costa adi piesa? ai idee? daca e intake tube (16) e vreo 11 USD pe realoem 13712343566 Editat Septembrie 10, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 La modelul cu 2 bujii (asa pare din avatar) mai face asa. Si mie imi face cand o apuca, mai ales daca sta 2-3 zile, in rest n-are treaba. Nu are voie sa faca asa , are si cumnatamiu una din 2005 si nu se opreste ca la mine, cred ca este o problema de la acel soc automat sau se mai spune valva de relantiu. @ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt. @ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar eu cred ca ar fi de la acea valva de relantiu ca asa ai spun astea de la BMW Bavaria, eu ai zic soc automat pe intelesul nostru, dar problema este la pornirea de dimineata si nu in mers sau semafor, ca dupa ce ramane pornita si nu se mai opreste dimineata merge fara problema , deci dupa deducerea mea ar fi valva de relantiu , dar credeam ca a mai patit careva aceasi problema si voiam sa fiu sigur cam ce sa iau ca si piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Hai sa-i zicem supapa de relanti. Valva ma duce cu gandul la pneuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Eu vorbeam de piesa 13 din poza. Este intre injector si chiulasa - orice crapatura acolo inseamna aer fals - moment in care motorul isis creste singur turatia. La mine prezenta un fenoment aiurea cand era crapata- din cand in cand urca la 3500 - 4000 - si mai mult in functie de cum se aseza pe acolo. Asta pe langa poriniri impecabile si oprit dupa 10 - 15 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Hai sa-i zicem supapa de relanti. Valva ma duce cu gandul la pneuri. Da supapa , greseala mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Salutare, Cred ca s-a mai scris despre acest subiect, inca nu reusesc sa gasesc in paginile topicului ce-mi trebuie exact. Asadar, poate sa-mi dea si mie cineva codurile (sau macar dimensiunile) rulmentilor de bascula? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) Salutare, Cred ca s-a mai scris despre acest subiect, inca nu reusesc sa gasesc in paginile topicului ce-mi trebuie exact. Asadar, poate sa-mi dea si mie cineva codurile (sau macar dimensiunile) rulmentilor de bascula? Multumesc! Uite aici tot ce-ti trebuie: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0172&mospid=51601&btnr=33_1045&hg=33&fg=35 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0172&mospid=51601&btnr=33_1049&hg=33&fg=54 NEEDLE SLEEVE - 22X28X16 (bascula) NEEDLE SLEEVE - 18X24X12 ("oasele") NEEDLE SLEEVE - 18X24X16 (Rear swingarm linkage) NEEDLE SLEEVE - 22X28X16 Nu mai stiu codurile SKF, dar nu-ti trebuie neaparat. Stiu cei de la "Badi" ce sa-ti dea... Editat Septembrie 11, 2013 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 stiu pe naiba aia de la badi sunt 2 clase de rulmenti cu ace in sistemul de suspensie spate vizual diferiti pi faptul ca au ace separate de colivie sau ac langa ac (seriile HN si HK ) Aia de la BADI nu fac diferenta intre ele - au zis ca sunt echivalente total. M-am uitat intrun catalog si diferenta pentru aceleasi dimensiuni fizice este incarcarea statica maxima - dubla in cazul celor cu ac langa ac. In suspensie rulmentii astia au incarcare statica. Ghici ce se intampla daca nu pui ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Am trecut de 420 de km de cand am facut plinul si nu se mai aprinde becul de rezerva benzina. Nu se mai aprinde nici cand pun contactul inainte de pornire. Este o modalitate mai simpla sa-l schimb becul sau trebuie sa demontez carena fata sau bordul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 trebuie sa dai farul jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) trebuie sa dai farul jos Multumesc frumos. Ma apuc de treaba Si farul se da cu carena pe care este prins Editat Septembrie 13, 2013 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 ca sa dai jos farul: desfaci semnalizarile desfaci parbrizul desfaci cele 2 suruburi care tin masca farului de carenajul lateral ca sa fie mai usor ai putea sa dai jos so carenele laterale - sa nu tragi de plasstice pe acolo ai grija - va trebui sa reglezi iarasi farul dupa montaj. e o ocazie buna sa ungi filetele de la cele 3 suruburi de ajustare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) Multumesc frumos. Ma omoara sa dau parbrizul jos. L-am montat intr-o ora data trecuta (wunderlich) OFF Becul e bun Cand se pune contactul nu ar trebui sa se aprinda si becul de la rezerva de benzina pt ceck? Revin. Becul era bun dar nu facea contact.Acum face si ceck si ramane si aprins. O sa dau si cu un spray de curatat contacte. Editat Septembrie 13, 2013 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Referitor la rulmentii de la bascula si cei de la telescop . Am cautat si eu modelul rola langa rola (acele cum le zic unii ) si magazinele au zis ca nu se mai fabrica . Am cumparat cei cu colivie si sunt ok . Ca si idee deja am facut 12 000 km si sunt ok fara batai sau alte chestii . Ce recomand la bascula e sa inlocuiti cele 2 saibe de pasla cu simeringuri (daca retin am pus 4 simeringuri , 2 si 2 ) si etaseaza mai bine ca saiba de pasla . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 fii serios cu nu ser mai fabrica asta. Nu aduc ei ca nu stiu cu ce se mananca. Pe aia 3 i-am luat de la Bavaria - se pare ca in lumea lor se mai fabrica. Daca nu era important nu cred ca se complicau nemtii sa puna 2 soiuri de rulmenti la aceeasi dimensiune. DAca cedeaza sau nu in 12mii km tine si de sstilul de mers, de incarcarea mobrei, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Salutare. Are cineva idee de unde gasesc si eu un bloc de lumini pentru GS an 2000 ? Ma refer la tot ansamblul de pe ghidon in partea stanga. S-a spart plasticul si nu mai merg comenzile. Am cautat si pe Ebay si pe la dezmembrari si nu prea am gasit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.