Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva disponibil (rezervă sau dintr-o dezmembrare) vreunul dintre capacele motorului? Stânga sau dreapta sau... ambele? Îmi trebuie cu titlu de împrumut pentru maxim o săptămâna.

Ofer pentru acest ajutor o protecție de carbon pentru respectivul capac. PM vă rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni?

Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață...

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, inteles! Deci mai am vreo 20.000 km de asteptat...

La MTB fac operatiunea asta destul de des, dupa hălăduială în praf, e adevărat.

 

ZIDU'le tresă vii la Vidra în august, să dau berea! Până atunci se mai adună sfaturi, parcă văd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni?

Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață...

e un spray la Louis http://www.louis.de/artikel/bowdenzugpflegeset/10059017 si e si o scula care foretaza jetul in bowden

merg simtitor mai lejer maneta si acceleratia

dupa fiecare iesire pe coclauri sau pe ploaie

altfel la 3-4.000 km ajunge

elimina mizeria si unge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah

cam da pe linga

dar cred tot e mai bine decit sa fie uscata ca o calugarita :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deci am patit-o acum 10 min m-a lasat tractorasul in drum....eram la semaforsi a murit motorul. Am mai dat la automat, a pornit dar dupa 5 secunde a murit iar. Am impins-o, a pornit iar am accelerat putin si a murit iar. Am lasat-o acolo vad maine ce ii fac...dar nu stiu de ce sa ma apuc, benzina are, filtru de aer este schimbat recent, sa fie vreun gunoi pe acolo? dar nu mi-a dat nici un semn inainte ca ar avea vreo problema..... sugestii?

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate e slabita vre-o borna la baterie - e cea mai comuna cauza fara advertismente clare.

Mai poate fi o gaura in galeria de admisie - caz in care moare daca o lasi sug 3500 ture. daca o pornesti merge cateva secunde. o poti tura ca sa te cari acasa, dar daca o lasi in regim normal moare. Ridici seaua si te uiti sub corpul injectiei, trebuie sa pipai cu degetu pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sta nici daca o tin eu din acceleratie. Aseara cand a pornit impinsa am acxelerat-o mai tare o data si dupa cand acceleram simteam ca se ineaca. Nu am putut sa o duc nici pana acasa. Deci daca pprneste sta o secunda si a murit...orice i-as face.

» Post actualizat in 15 Jul 2014 04:49

Ma gandesc sa pun un tester pe ea inainte sa incep sa o desfac, oricum astazi dupa serviciu ma duc sa ii vad poate aprins ceva pe gura de admisie a aerului, daca nu chiar nu vad ce ar avea. Mi-a tot trecut prin gand sa nu fie clapeta aia de acceleratie de care se vaita toata lumea, dar nu merge nici accelerata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu nou cand vine momentul si aia e.

Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica......

 

Deci raman pe ...mneah, lasande-le uscate (ca o calugarita :glare: !).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul spate are pana acum 10.000 km si la inceputul sezonului urmator il schimb... deci undeva pana in 15.000 km cred ca tine. Daca imi aduc aminte o sa fac poze sa vezi cat e de consumat in 10.000 km.

 

Eu unul nu am resimtit negativ trecerea de la Tourance la Enduro 3 pentru roata spate in conditii de asfalt, dar e drept ca nici nu conduc astfel incat sa duc la limita cauciucurile sau motocicleta. In schimb pe forestiere (mai ales pe bucatile mai noroioase) nu prea mai fac burn-out-uri involuntare cum mai faceam uneori cu Tourance-ul.

 

Se observa oricum ca sunt destul de apropiate profilele 2 si 3 (Enduro 3 si Tourance):

metzeler_03.jpg

 

Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea.
Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara?

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu :(. Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu se mai aude pompa mergând ai 2 variante :

Iei aparatu de măsura si vezi dacă ai curent pt timp scurt in mufa Pompei sau

desfăcut Releul de pornire + piesele de sub el si ajungi la relee acolo ai 2 mici una lângă alta , dacă le schimbi între ele si porneste moto e unu din ele ( unu e pt lumini si altu pt pompa !!!

 

Recomand schimbarea ambelor , in jur de 20 RON bucata !

 

 

Succes si așteptăm verdictul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am peste 60 mii cu k60 (clasic la vremea lor) si acum scout. Acum mobra e echipata cu un set nou tot de asa ceva.

Merg foarte bine, nu simt nevoia sa incerc alte gume dual sport.

Pe sosea - in regim de utilizare foarte necivilizat - spatele merge 10 -14 mii km - dus pana la limita; fata mai mult. Asta inseamna top speed, accelerari si frane cat de mult duce mobra

Utilizare de la arsita verii pana la zapada.

Au limitarile lor pe offroad, nu sunt pentru chestii avansate dar pentru oraseanul care duce vaca la pascut sunt impecabile (trebuie sa te lamuresti ce inseamna partea cu destull off. Pe macadam/drum de tara/ iarba uscata nu ai treaba. Daca vrei namol clisos de 20 cm e alta mancare de peste. Acelasi lucru daca mergi in sleau si vrei sa iesi la viteze mari )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu :(. Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific?

Daca nu se aude fasaitul la punerea contactului, e clar ca are legatura cu pompa de benzina. Eu am patit ceva de genul, un papuc al pompei, acolo in rezervor, a facut scurt sau ceva de genul si s-a intrerupt firul de alimentare al pompei.

Am desfacut pompa, inlocuit papucul respectiv si gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tube Tipe si Tube Less.

Evident poti pune camere si pe TL. Ia-ti Scout daca mergi pe K60. Profilul spate pe 130 e mai bun off decat cel pe 140.

 

Despre Mitas. Imi pace E09 Dakar desi l+am folosit pe 800 din dotare. Am mers si cu E09 simplu si e ok. Sunt mai de off fata de K60. Am o pereche de mai bine de 10k pe mobra, pentru mine asta e cel mai bun compromis intre logevitate si performate in special pe off.

Am mai avut pe mobra K60 simple. Combo K60 simplu fata, Scout spate si Metzeler Karoo (care intradevar se tocesc foarte repede)

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri cand am cumparat bujii am dat comanda folosind condul din manualul de reparatii D8EA. Normal ca dupa ceva timp mi-am dat seama ca manualul pe care il aveam eu era pentru modelul de GS cu o singura bujie (eu avand 2). si am comandat inca 2 pentru modelul meu DR8EB, pe care le-am si montat.

Acum, daca cineva are nevoie bujii codul D8EA - pentru modelul cu o bujie pe cilindru sa strige, eu am dat 32 de lei pe ele, dar ma multumesc si cu 30 :)

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...