smar2 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Eu am facut o combinatie de anvelope... Metzeler Enduro 3 Sahara pe spate (are profilul ceva mai agresiv ca Tourance) pentru tractiune pe offroad si Tourance pe fata, pentru franare eficienta pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Eu am facut o combinatie de anvelope... Metzeler Enduro 3 Sahara pe spate (are profilul ceva mai agresiv ca Tourance) pentru tractiune pe offroad si Tourance pe fata, pentru franare eficienta pe asfalt. Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea. Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara? Multumesc, o sa studiez si ideea ta, numai ca am eu o retinere in a pune doua cauciucuri diferite. Pentru mine doua cauciucuri diferite inseamna doua comportari diferite...idea este ca eu vreau sa ma tina pe asfalt ca de ala imi este frica...in offroad am ridicat-o si aia e daca ma lasa, dar daca ma lasa intr-o curba la 70 la ora nu prea imi mai convine... Oricum, o sa studiez ce ai zis tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Salutare, am si eu o problema, intentionez sa imi schimb cauciucurile si am tot studiat internetul/forumul. Avand in vedere ca in afara asfaltului merg cam 20% m-am hotarat la Metzler Tourance. Acum pe net am gasit mai multe variante de tourance, next, exp....cu indice de viteza S, H.... preamulte variabile pentru un set de cauciucuri. Acum va intreb pe voi, sigur multi de aici folosesc Metzler Tourance, ce varianta ati ales si v-a multumit? Cred ca ar trebui sa spun ca in general merg ture lungi cu pasager, top case si coburi incarcate. eu le-am luat pe cele mai ieftine si sint multumit pe noroi/nisip nu prea ai aderenta dar cele de enduro s-ar duce repede pe 80% asfalt si vibratiile o sa fie cam mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 eu am Heidenau K60 Scout ,si dupa ce le incalzesti,ai aderenta sa-ti pui si-n cap...desi au profil enduro! vorbesc de asfalt! recunosc, am facut doua drumuri de 550-600 km...si pe langa saua care nu-i tocmai confortabila sigur au mai contribuit si ele la a-mi zdruncina matele-n burta si a-mi tabaci K-lumea Dosul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 nu stiti pe cineva sa aiba o sa normala pentru un gs de vanzare sau la schimb cu sa joasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Are cineva disponibil (rezervă sau dintr-o dezmembrare) vreunul dintre capacele motorului? Stânga sau dreapta sau... ambele? Îmi trebuie cu titlu de împrumut pentru maxim o săptămâna. Ofer pentru acest ajutor o protecție de carbon pentru respectivul capac. PM vă rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni? Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață... Editat Iulie 14, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 nimic. nu pune zemuri pe acolo ca aduna praf si e mai rau. Cablu original tine cam 40 mii km si pe acceleratie si pe ambreiaj. cand pica se inlocuieste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Aha, inteles! Deci mai am vreo 20.000 km de asteptat... La MTB fac operatiunea asta destul de des, dupa hălăduială în praf, e adevărat. ZIDU'le tresă vii la Vidra în august, să dau berea! Până atunci se mai adună sfaturi, parcă văd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Ce solutie de uns/lubrifiat cablurile de acceleratie si ambreiaj folositi? Exista o recomandare pentru frecventa acestei operatiuni? Aparent functioneaza foarte bine, insa as demonta ambele cabluri sa le vad cum ”umblă” neconectate la motor/ambreiaj, daca agață... e un spray la Louis http://www.louis.de/artikel/bowdenzugpflegeset/10059017 si e si o scula care foretaza jetul in bowden merg simtitor mai lejer maneta si acceleratia dupa fiecare iesire pe coclauri sau pe ploaie altfel la 3-4.000 km ajunge elimina mizeria si unge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 am incercat sa folosesc dracie din aia si ...... mneah cam da pe linga dar cred tot e mai bine decit sa fie uscata ca o calugarita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 cablu nou cand vine momentul si aia e. Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Da, deci am patit-o acum 10 min m-a lasat tractorasul in drum....eram la semaforsi a murit motorul. Am mai dat la automat, a pornit dar dupa 5 secunde a murit iar. Am impins-o, a pornit iar am accelerat putin si a murit iar. Am lasat-o acolo vad maine ce ii fac...dar nu stiu de ce sa ma apuc, benzina are, filtru de aer este schimbat recent, sa fie vreun gunoi pe acolo? dar nu mi-a dat nici un semn inainte ca ar avea vreo problema..... sugestii? Editat Iulie 14, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 poate e slabita vre-o borna la baterie - e cea mai comuna cauza fara advertismente clare. Mai poate fi o gaura in galeria de admisie - caz in care moare daca o lasi sug 3500 ture. daca o pornesti merge cateva secunde. o poti tura ca sa te cari acasa, dar daca o lasi in regim normal moare. Ridici seaua si te uiti sub corpul injectiei, trebuie sa pipai cu degetu pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Nu sta nici daca o tin eu din acceleratie. Aseara cand a pornit impinsa am acxelerat-o mai tare o data si dupa cand acceleram simteam ca se ineaca. Nu am putut sa o duc nici pana acasa. Deci daca pprneste sta o secunda si a murit...orice i-as face. » Post actualizat in 15 Jul 2014 04:49 Ma gandesc sa pun un tester pe ea inainte sa incep sa o desfac, oricum astazi dupa serviciu ma duc sa ii vad poate aprins ceva pe gura de admisie a aerului, daca nu chiar nu vad ce ar avea. Mi-a tot trecut prin gand sa nu fie clapeta aia de acceleratie de care se vaita toata lumea, dar nu merge nici accelerata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 cablu nou cand vine momentul si aia e. Alea sunt facute sa mearga otel pe otel ca sa dea randament calumea. nu vin uleioase nici din fabrica...... Deci raman pe ...mneah, lasande-le uscate (ca o calugarita !). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) Cauciucul spate are pana acum 10.000 km si la inceputul sezonului urmator il schimb... deci undeva pana in 15.000 km cred ca tine. Daca imi aduc aminte o sa fac poze sa vezi cat e de consumat in 10.000 km. Eu unul nu am resimtit negativ trecerea de la Tourance la Enduro 3 pentru roata spate in conditii de asfalt, dar e drept ca nici nu conduc astfel incat sa duc la limita cauciucurile sau motocicleta. In schimb pe forestiere (mai ales pe bucatile mai noroioase) nu prea mai fac burn-out-uri involuntare cum mai faceam uneori cu Tourance-ul. Se observa oricum ca sunt destul de apropiate profilele 2 si 3 (Enduro 3 si Tourance): Hmmm, cred ca e buna ideea ta, mi-ai trezit curiozitatea.Dar pe astfalt se comporta la fel de bine ca tourance-ul ? Stii cumva cam cati km te tine sahara? Editat Iulie 15, 2014 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 salut toata lumea, si vin cu o rugaminte: ajutati-ma si pe mine in alegerea unor caucioace noi. am studiat, am citit, parerile sunt impartite .. si eu din ce in ce mai nehotarat. ideea este ca eu am acum niste tourance-uri cu dot vechi, dar destul de bine profilate, si pot spune ca sunt prea on road pt mine. ca si drumuri pe unde merg .. oras in timpul saptamanii, asfalt destul de bun, sine tramvai si forestiere/soft enduro in weekend, eventual iesiri la munte road/off .. 3-500 km. sunt constient ca parerile sunt impartite, dar macar sa stiu din experienta voastra ce a fost pe placul vostru si ce nu. eventual dati PM daca se considera ca poluam topicul cu discutia asta .. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 k60 e sugestia mea pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Se pare ca nici dupa schimbatul bujiilor nu si-a revenit gs-ul meu . Am observat ca pompa de benzina nu se mai amorseaza si luand gandindu-ma putin cred ea este vinovata....cum pot sa o verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 service auto - au manometre de verificat presiunea in instalatia de injectie. Trebuie verificat inainte si dupa filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Dacă nu se mai aude pompa mergând ai 2 variante : Iei aparatu de măsura si vezi dacă ai curent pt timp scurt in mufa Pompei sau desfăcut Releul de pornire + piesele de sub el si ajungi la relee acolo ai 2 mici una lângă alta , dacă le schimbi între ele si porneste moto e unu din ele ( unu e pt lumini si altu pt pompa !!! Recomand schimbarea ambelor , in jur de 20 RON bucata ! Succes si așteptăm verdictul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Super...Multumesc mult, exact asa o sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 1. Cat de importanta este chestia cu TT si TL? adica K60 nu vad sa aiba TT (pt dakar). 2. K60-le din ce am citit pe net ori sunt super ok, ori super proaste, cica au fost si probleme de ovalizare la un lot, multi zic ca sunt extrem de galagioase, altul ca dupa 300 de km a schimbat cauciucul fata ca nu mai vedea in oglinzi de vibratii, adica WWW, dar ce e prea mult strica, eu unul mai mult m-am incurcat citind toate parerile ... multi au pus k60 pe spate si TKC80 pe fata, pareri? 3. karoo3 cica se uzeaza foarte repede 4. pareri destul de bune vis-avis de Mitas, mai ales in combinatia de E10 pe fata si E07 pe spate, voi aveti vre-o parere de mitas? ZigZag, cam toata lumea (majoritatea) totusi are K60, deci tind sa cred ca nu is chiar asa de rele,dar daca e sa fie astea .. sa fie oare simple sau Scout? oare pot sa pun TL cu camera? Zidule, am incredere oarecum in experienta ta pe Dakar, zi-mi si mie ce caucioace ai tu (daca se poate), ca din cate inteleg eu, mergi destul de mult, si on, si off .. tu ce ti-ai lua maine daca ar trebui sa-ti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.