Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit...

 

La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza.

Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti.

 

Radiatorul are ceva por ca e murdar in stanga fata, aduna praf, etc. Pompa de apa lucreaza ca am apa calda in radiator.

 

Daca scot mufa de la senzorul de temperatura, cdi-ul vede ca are -30 de grade si porneste ventilatorul tot timpul. Cu mufa pusa, ventilatorul nu porneste veci.

Am incercat si sa il pornesc cu termostatul scos, dar la fel face, deci as exclude ala...

 

Incarcarea e buna, sonda lambda functioneaza normal... Ce as putea verifica/incerca?

 

Revin.

Mi-a zis amicul cu pricina, ca în cazul lui a fost de la garnitura de chiulasă. Pare bizar, dar și în cazul lui a existat un por în radiator. Pe acolo se pierde apă, din cauza presiunii ce se formează, din cauza unor gaze care trec de respectiva garnitură și ajung în sistemul de răcire.

Verifică cât lichid mai ai.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut eu sa iau aripa dar din pacate e pt modelul nou, 2010 - 2015.
din ce am inteles de la beneficiar se poate adapta usor si pt modele mai vechi.
din ce am inteles de pe advrider, la modelul 2004-2007 nici nu a existat extensia ca si accesoriu.

asta e aripa ce se vinde aici:

http://parts.bmwmotorcycles.com/a/BMW__/42772533__5828433/Wheel-cover--front/46_1470.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a montat cineva inaltatoare de la Touratech pe Dakar ? Am un set de 35 mm cu tot cu racordul flexibil de la frana . Mai trebuiesc prelungite fire ? Cablul ambreiaj, acceleratie ajung in pozitia actuala sau trebuiesc repozitionate ?

Editat de motanul motorist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am pus. Se potrivesc la fix. Eventual mai slabesti pe ici colo cate un colier care tine cablurile electrice de la comenzi, daca ai senzatia ca se întind prea tare. Conducta am montat-o in service, ca sa fiu sigur ca ABS-ul e corect aerisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am văzut ce au cei de la Touratech, pe site este adevărat, dar presupun ca au același produse și pe ebay , nu îmi plac deloc! Niște tabla decupata cel puțin pentru modelul asta de moto, as prefera ceva turnat din aluminiu ca cele din imagine.

 

Mulțumesc, oricum.

 

Stima,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat de un cric central complet pentru modelul 2000-2007. Daca este modificat pentru modelul Dakar cu atat mai bine, daca nu il modific eu.

 

Salut,

 

Daca nu gasesti unul gata facut sau unul normal de GS pe care sa-l modifici, uite aici o schita cu dimensiunile (scrise cu rosu) pentru un cric central de Dakar (/index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=2553458).

Eu mi l-am facut singur.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc . Cred ca o sa iau legatura cu baietii de la heavy duties sau mai caut unul sh. Acum caut niste explicatii plauzibile in legatura cu tipul de ulei pentru motor recomandat de constructor. De ce mineral cand uleiurile semi sau full sintetice sunt mai rezistente. In toamna am schimbat chitul de la pompa de apa la un service cu renume din Buc dedicat BMW si mi-au pus Motul 15w50 7100 ( deci sintetic ). La o discutie cu marele mester mi-a spus ca la vremea aia nu existau uleiurile actuale. Am auzit povesti ca ar patina ambreiajul, dar daca uleiul se preteaza pentru ambreiaje umede cum este posibil ? A folosit cineva acest tip de ulei si cum s-a comportat motorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cautat explicatii cam o luna si am luat semisintetic 15-50. Prima data am pus Repsol si s-a comportat ciudat cutia. Nu gaseam neutrul, parca fugise in topcase. Asa ca am trecut la Motorex si acolo am ramas. Spor la batut capul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce mineral cand uleiurile semi sau full sintetice sunt mai rezistente. In toamna am schimbat chitul de la pompa de apa la un service cu renume din Buc dedicat BMW si mi-au pus Motul 15w50 7100 ( deci sintetic ). La o discutie cu marele mester mi-a spus ca la vremea aia nu existau uleiurile actuale. Am auzit povesti ca ar patina ambreiajul, dar daca uleiul se preteaza pentru ambreiaje umede cum este posibil ? A folosit cineva acest tip de ulei si cum s-a comportat motorul ?

 

 

Eu am folosit si e foarte ok, a si ar mai fi un tip Colebatch care a folosit 300V si la 120.000 km motorul lui arata ca nou, si omul a facut majoritar enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul meu are 115 mii km pe bord (naiba stie daca cei 31 mii erau reali cand l-am luat) si merge ca nou. absolut nici o problema.

Utilizare preponderent stradala la turatii mari si temperaturi pe toata gama - din miezul iernii in miezul verii. Bineinteles cu schimb de ulei la 9 - 10 mii km ........


» Post actualizat in 06 Jan 2016 09:11

mersul in enduro cu tipul asta de mobra inseamna ca motorul e relaxat, nu il tine nimeni in regim de "curse" mai ales cand o arde enduristic pe la mama naibii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul ăsta pe mobră. Sunt excelent realizate! Sunt făcute în Australia...

 

Ma poate ajuta,indruma cineva? Unde as putea gasi aparatoare pt.pinionul fata,ca cele din imagine sau ceva foarte asemanator daca nu.

 

 

Stima,

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul ăsta pe mobră. Sunt excelent realizate! Sunt făcute în Australia...

Super ,exact de asta imi doresc asa ceva ,dar cum achizitionez si eu asa ceva? De unde le-ai cumparat ?

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ascunde-ți portofelul într-un loc inaccesibil :laugh: și uită-te aici:

http://advrider.com/index.php?threads/ratel-engineering-design-bmw-650gs-dakar-sertao-yz-wr-suspension-upgrade.952045/

Super ,exact de asta imi doresc asa ceva ,dar cum achizitionez si eu asa ceva? De unde le-ai cumparat ?

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...