Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Vizitator petre81.

Pai da, scoateti 3.3L la suta dar mergeti ca melcul, incurcati pana si TIR-urile. La 80km/h cred ca si un Harlica consuma 3.5 la suta si e mai greu si are si motor mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...

eu am scos asa:

- 3.35 singur + cutii laterale si viteza 100-120 (drum de 2000 km, calculat la fiecare plin)

- 3.2 singur, fara cutii si viteza la fel 100-120 ( drum de 600 km)

- 3.7 cu pasager + cutii si viteza 100-110 ( drum 1000 km)

- 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km)

 

Plus de asta, inaine de tura de 2000km am montat si parbrizul inalt de wunderlich, credeam ca va afecta consumum, dar aparent nu afecteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata plimbarica, te-ai intors acasa, Kez?

Uite si poza din Maramu'...am promis! :peace:

Da, am ajuns cu bine, a fost totul ok, mai ales palinca :cheers:

Nu ma asteptam sa fiu recunoscut asa departe de casa :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator petre81.

- 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km)

 

Mai nene, ma pui pe ganduri, daca ai scos consumul asta la 140 e parfum. Si asa ma batea gandul la un enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ati ajuns cu bine si ca ne-am cunoscut si in afara forumului...vezi tu, un strop de atentie face diferenta! ;)

Cat priveste consumul, mi se pare decent si corect...bembelica al meu, mult mai batran si pe carburatie, merge in limite cuprinse intre 4 si maximum 6 litri la 100 km, in functie de forja, stil de mers, greutate carata si starea drumului. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, am inteles acum de unde consumurile astea. Intrebam pentru ca eu cu schimbat viteze peste 4000rpm, viteza la drum de 120-130...mai mult spre 130...,incarcat blana (genti laterale 2x45l + topcase 55l) + pasager, depasesc cu ceva kg masa maxima autorizata pentru mobra asta...consuma 4,8-5l/100km, un consum decent de altfel.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu ar trebui sa se modifice amestecul in cazul asta si sa devina mai bogat? Eu intreb in contextul in care folosesc acel filtru de 4 bari de peste 1 an si motorul nu scoate gram de fum, iar la itp noxele au iesit in limite. O.5L la 100km este foarte mult pt un motor care consuma normal 3.5L/100km.

Cine ti-a facut tie noxele la ITP ?????

 

 

GS mono poate consuma in jur de 3,6 (dual spark) - 3,8 single spark in regim de pensionar. Valorile alea pe la 3.2 sunt teapa voastra. Masutati mai atent distanta parcursa - la unele exemplare kilometrajul are erori si indica in plus mai ales cand te apropii de rezerva. Am scos sub 4 osingura data cand imi batea vantul in buzunare si am venit de dincolode sibiu pana la bucuresti pe un singur plin.

 

Sistemele de injectie au ceea ce se cheama Fuel trim (long si short) asta inseamna ca modifica cantitatea de benzina injectata in functie de ce citesc la sondele lambda. In cazul mersului de pensionar in drum spre casa dupa ce a prins ziarul de dimineata - poate compensa diferenta de presiune micsorand timpii de injectie. Daca tragi de ea nu mai poate compensa iar la gaz in blana da drumul la benzina la maxim desi motorul nu maigenereaza putere suplimentara (mai multemotive) - consumul creste. Mers tare (160 +/- ) consuma 6,5 cu filtrul nou fata de 5,5 cu filtru vechi (benzina inainte de a intra pe autostrada la constanta - blana orbitoare - intrat pe rezervacu catevazeci de km inainte de buc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iisuse... am rezolvat problema cu diodele responzabile cu semnalizarea/avariile. Is ascunse fix in fund la taxatoare, dar odata gasite, mi s-au umplut jumatatile inferioare ale ochilor cu lacrimi de bucurie.

Le-am schimbat pe toate 3, le-am cositorit si apoi totul a inceput sa functioneze corect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub cadrul de plastic care tine releele de la jug. Ala sta in doua holsuruburi prins, le scoti alea, injuri 5 minute, scoti cadrul cu relee si ajungi la diode.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are legatura cu faptul ca aia pe la itp nu prea stiu la ce se uita. Dual spark scoate euro 2 cu catalizator si euro zero fara. Poate ala s-a referit la faptul ca nuvede compusi de ardere de ulei.

 

La topspeed merg cu ea in 6500 - 7000 rpm de cand o am. Cartea spune ca e ok asa si are dreptate - motorul nu are nici o problema chiar daca a ajuns la 135 mii km.

Diferentele de consum cu cele 2 filtresunt pe aceeasi mobra cu acelasi soft si cu acelasi stil de mers in aceleasi anotimpuri. Asta ca sa nu mai zic ca nu mi se mai pare asa de dornica sa stea pe la 7000 rpm (amestec prea bogat la WOT ? )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator petre81.

Sa zicem ca la un motor twinspark s-ar putea face aberatia asta, problema e ca in aceste conditii testul nu ar fi concludent.


» Post actualizat in 07 Jun 2018 06:27

incalzesti motorul si iei compresia normal.

 

Nu incalzesti nimic, tu cand pornesti motorul ai motorul rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17

Si se stie doar, de compresie ai nevoie numa' si numa' la pornire! Pe urma poa' sa cada si in baie ca nu-i problema :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca incerci aberatia aia pe un twin spark cel mai probabil o sa iti sara compresmetrul in fata.

 

Compresia motorului se verifica la cald, pentru a o putea compara cu valorile din manual - date pentru motor cald. In cazurile in care un producator considera relevanta si compresia la rece atunci iti da doua valori in carte si iti specifica la ce temperatura ambianta o masori pe aia la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator petre81.

Si se stie doar, de compresie ai nevoie numa' si numa' la pornire! Pe urma poa' sa cada si in baie ca nu-i problema :P

 

Daca ai compresie la rece ai in mod sigur si la cald. Am gasit o data o diferenta de 1.5 atmosfere intre compresia la rece si compresia luata la cald, alta data mai putin, (0.7-1atm) iar in alte dati deloc.

» Post actualizat in 07 Jun 2018 06:46

daca incerci aberatia aia pe un twin spark cel mai probabil o sa iti sara compresmetrul in fata.

 

Daca ai ceas adevarat nu-ti sare nimic, cel mult se decalibreaza. Problema e ca la viteza de lucru a pistonului intr-un motor pornit iti va face compresie chiar daca ansamblul este uzat. Acesta este motivul pt care compresia se masoara invartind motorul la electromotor fara sa porneasca. Unde o fi citit flacaul ca compresia se masoara cu motorul pornit nu stiu dar in ziua de azi nimic nu ma mai mira.

 

Compresia motorului se verifica la cald, pentru a o putea compara cu valorile din manual - date pentru motor cald. In cazurile in care un producator considera relevanta si compresia la rece atunci iti da doua valori in carte si iti specifica la ce temperatura ambianta o masori pe aia la rece.

 

Repet, pornirea o faci la rece, nu la cald.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17

Si ce ne spune noua daca apar diferente intre valorile compresiei la cald si la rece?

@petrecupunct, ai cuvantul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...