Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Sunt si eu posesorul unu f650gs din 2005 cumpărat prin intermediul familiei Biris in Octombrie anul trecut.

Doresc sa confirm ca soluția de diagnoza prezentată la pagina 521 functioneaza perfect. Am folosit un cablu Vag kkl si 3 fire cu pini atașați pentru legătura cu mufa BMW. L-am folosit deja pentru schimbarea lichidului de frâna (activare ABS). Oricum, pentru câteva zeci de lei, cred ca este un "must have". Se pot vedea o grămada de parametri in timp real si testa cam tot ce stiu sa facă cele 2 ECU-uri prezente pe mobra.

Întrebare : niste hanguarduri ok are cineva de vânzare? sau de unde se pot cumpara unele ok calitate pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta s/h. eu am gasit cu 100 ron pe forum, fara surub, capete de ghidon si distantier.

capetele de ghidon sunt la fel de importante ca si handguardurile dupa parerea mea. au anulat mare parte din vibratiile in oglinda.

noi gasesti aici: cod ZZ71222 pe site la https://www.motobins.co.uk/displayfinal.php?q=ZZ71222&topsearch=1&go=GO

Editat de iridiu192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta s/h. eu am gasit cu 100 ron pe forum, fara surub, capete de ghidon si distantier.

capetele de ghidon sunt la fel de importante ca si handguardurile dupa parerea mea. au anulat mare parte din vibratiile in oglinda.

noi gasesti aici: cod ZZ71222 pe site la https://www.motobins.co.uk/displayfinal.php?q=ZZ71222&topsearch=1&go=GO

le-am gasit si pe https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=NA&SbCt=BA_15_65_NA_35

Diferenta dintre HAA82224+ HAA53854 si HAA53855este doar de 2 semicoliere si 2 suruburi din capetele ghidonului? Pt ca diferenta de pret dintre ele este de la simplu la dublu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"semicolierele" alea nu sunt chiar coliere, au lamela indoita de care prinzi plasticul.

 

https://www.google.ro/search?q=bmw+f+650+hand+protectors&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjTqpbHqI7ZAhWGL1AKHTqXBXoQ_AUICigB&biw=1920&bih=959#imgrc=pGaI_WPQt475xM:

Editat de andriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • fara prinderea aia de ghidon nu cred ca o sa le poti prinde frumos. un "semicolier" este nituit/capsat de plastic - celalalt semicolier probabil vine in kit
  • fara capatul ala sta mai indoit decat trebuie si va trebuii sa pui o saiba lata sa il tina in loc (eu asa le am acum dar mi-am comandat distantierele oem sapt trecuta cu 20 lei/buc)
  • surubul se poate cumpara si de la hornbach (eu am luat oem ca nu rugineste, cam 3 lei/surub)

daca vrei sa iasa cel mai ieftin cred ca poti sa le iei si fara suruburi si pui tu ce suruburi vrei si iti confectionezi din tabla partea cealalta de la colier pt a le prinde de ghidon

ti-as recomanda sa le vanezi la s/h totusi

Editat de iridiu192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.


» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.

» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Salut,

 

se poate sa fie pe duca regulatorul de tensiune de la incarcare, cel putin la mine asa s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm).

E posibil or sa fi actualizat ei valorile, ori sa difere in functie de modele (single spark vs dual spark) - manualul ala in format pdf pe care il are toata lumea e dedicat modelelor 2000-2003.

Am facut un pdf cu toata procedura, se poate vedea aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

F650GS Dakar 2004

 

Joc supape :

 

In manualul de reparatie jocul la admisie este trecut de 0.10 - 0.15 iar pe F650.com este 0.03 - 0.11 ...

 

care valori sunt de crezut ?

 

Multumesc

 

Eu ultima data cind am reglat am folosit datele actualizate, pe unde am mai citit asa zice lunea ca valorile astea mai noi e bine sa fie folosite !

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm).

Sau au trecut valoarea in inch (eventual scriind alaturi mm din greseala/prostie)! In imaginea postata anterior valorile ar fi intre 0.04-0.12 inch, deci apropiat de ce ai gasit tu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze. am gresit cu poza aia.

m-am grabit si am postat valorile din pdf-ul vechi. pdf-ul asta il am pe telefon cu mine tot timpul si uitasem ca nu sunt valorile noi.

 

pe dvd-ul de service de la bmw sunt valorile de pe f650 faq

entru VIN-ul meu, F650GS 2004 valorile sunt: 0.03...0.11 mm si 0.25...0.33 mm

post-52889-0-92501500-1519422688_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul la care faceam eu referire e un DVD de 3 giga si ceva, cu toate modelele moto BMW, nu doar F650.

Acu is pe coclauri, dar cand ajung acasa incerc sa-l pun pe sharing si iti dau link-ul pe privat. Valabil si pentru oricine il mai vrea, dati un mesaj privat.

Editat de Bogdan Brinduse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare. Voi de unde va cumparati parbrize? La dakarul meu din 2005 am unul mare si lat, transparent, prin care vad. Eu m-am obisnuit sa ma uit mai pe langa si mi se pare foarte incomod asta. As vrea un model mai adv nu touring. Ceva sfaturi unde gasesc?

Multumesc

» Post actualizat in 24 Feb 2018 19:37

Legat de oscilatia acului de la turometru (care nu bate foarte tare) ...si de releul de incarcare,cat ar trebui sa incarce?

La mine baga cam 13.6 cu consumatori.

Din auzite bateria e destul de noua dar e putin umflata pe latime

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul la care faceam eu referire e un DVD de 3 giga si ceva, cu toate modelele moto BMW, nu doar F650.

Acu is pe coclauri, dar cand ajung acasa incerc sa-l pun pe sharing si iti dau link-ul pe privat. Valabil si pentru oricine il mai vrea, dati un mesaj privat.

» Post actualizat in 24 Feb 2018 19:58

Multumesc mult. In primavara o pregatesc de o calatorie mai lunga si vreau sa-i fac o revizie generala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ...fac revizie la un BMW f650 gs și încerc sa dat jugul jos dar am nevoie de o cheie spaciala ..care ați făcut operațiunea cum ați rezolvat ..că eu am incercat sa bat ușor dar e moale materialul și numai stric găurile ...sau daca are careva cheia și o poate împrumuta pt o zi tel 0745538663 mihai

 

I

 

post-25872-0-61081500-1520079138_thumb.jpgpost-25872-0-61081500-1520079138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpărat și cheie aia mai mare și mai scumpă

 

(380 Ron azi o duc înapoi ) și tot nu mișcă ,am fost la un service mare moto și nici nu au așa ceva ,de parcă nimeni nu o schimbat sau gresat rulmenți la jug ....ultimă soluție ii sa construiesc eu cheia aipost-25872-0-56277000-1520327368_thumb.jpgpost-25872-0-56277000-1520327368_thumb.jpg

 

Așa arată piesa

post-25872-0-98972200-1520327419_thumb.jpegpost-25872-0-98179000-1520327427_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...