Jump to content

Recommended Posts

Am lucrat mai demult cu niste acumulatori Li-Po... Am vazut cum ard si nu mi-as dori sa fiu in preajma lor cand fac asta. Seamana foarte mult cu thermite si sunt sigur ca daca ai asa ceva pe moto, iti topesc totul in jur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ZIDU ai pus DID cu x-ring? Sau ai gasit ceva model mai vechi cu o-ring; Ovidiu a avut neplaceri cu lantul DID x-ring, au cazut toate x-ringurile dupa 2-3000 de km... curatat si uns corespunzator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie si la DID-uri. Sunt diverse modele. Eu am acum unul mai slab pe motor. Cred ca VX. La ce cuplu are, a tinut 10000 cu intinderi inegale. Urmatorul e zvm-x, facut pt motoare mai puternice, cu cuplu. Eu cred ca acolo e marea diferenta. Evident si intretinerea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am DID de la inceputul sezonului, cumparat odata cu pinioanele noi. Sezonul asta am facut aprox. 10.000km si nu l-am intins niciodata. Ce-i drept, l-am curatat si lubrifiat la fiecare 300km, cu mici exceptii cand am facut niste ture lungi, unde l-am lubrifiat fara curatare la 500km.

Edited by Edd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Careva interesat de un dakar din 2004 cu ABS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregatesc o excursie la Nordkapp. Am schimbat anul asta pompa apa, pinioane si semeringuri. Ce credeti ca ar mai putea ceda si trebuie verificat. Ce piese de rezerva ar trebui sa am ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregatesc o excursie la Nordkapp. Am schimbat anul asta pompa apa, pinioane si semeringuri. Ce credeti ca ar mai putea ceda si trebuie verificat. Ce piese de rezerva ar trebui sa am ?

consumabilele ar trebui sa tina 10.000 km daca pleci cu ele schimbate (gume, kit lant, ulei, filtre, bujie, placute frina, cabluri)

ar fi bine sa ai camere, kit reparatie cablu bowden, bujie, manete, sigurante, bec far, set rulmenti roata fatza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set rulmenti roata fata?

Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens?

 

Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anul asta, la unul din motoarele din grup s-a spart un rulment, cu pierdut bile si toate cele, in elvetia.
daca aveam un rulment il schimbam in 2 ore, asa am pierdut 2 zile (a trebuit sa mergem in alt oras pt rulment) si cateva sute de euro, na, elvetia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe fata am schimbat anul acesta, vreau sa schimb si pe spate, sa fiu sigur. Am depasit 60000km.

Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar?

Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central.

Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set rulmenti roata fata?

Niste amarati de rulmenti gasesti oriunde. Plus ca si daca-s uzati mai merge sa circuli incetisor inca 50-100 km pana in cel mai apropiat oras. Oricum am indoieli ca s-ar apuca cineva sa schimbe rulmentii fata la f650gs pe marginea drumului, la botu' renului... Nu ca nu s-ar putea, dar chiar are sens?

 

Cu exceptia rulmentilor, restul listei sugerate de crazvy e foarte ok.

daca iei o groapa vineri seara si incep sa iti hiriie rulmentii unde gasesti ?

si schimbatul e destul de usor

decit sa risti blocarea rotii

cred ca gasesti spatiu pt ei undeva

 

Vreau sa verific jocul la supape dar un mecanic mi-a zis ca ar trebui sa fac si supapele preventiv. Credeti ca este necesar?

Bujiile sunt iridium. Banuiesc , nu trebuie schimbate desi parea cam scurt electrodul central.

Aceste cabluri sunt ok ? http://achimoto.ro/kit-set-reparatie-cabluri-psychic-mx-acceleratie-ambreiaj-soc-moto-atv.html

eu n-am avut probleme cu supapele nici pina in 90.000

da, asa ceva kit de reparatie, e cam universal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt.

Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ?

Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca.

 

Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic:

http://www.nationalcycle.com/z2412.html

 

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu Dakar cam un an si nu m-am inteles nicicum cu parbrizul, in orice pozitie il puneam. Chiar si cu kitul de la Andriu. Am 192 inaltime si nu ajuta, chiar si la KTM avand mici probleme. Cand au facut designul la Dakar, era angajat un asiatic de 150 cm inaltime si au zis ca pentru el e perfect. Cel mai bine a fost fara parbriz, aerull venind uniform, dar si asa, bordul e destul de ridicat, cat sa simti ca iti ridica curentul de aer. Ce poti face e sa ai casca fara cozoroc pe asfalt si niste dopuri in urechi daca te deranjeaza zgomotul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la 1,80 cel mai bine m-am simțit cu parbrizul înalt de la Wunderlich - adică ăsta. Era la fix, fluxul de aer venea chiar peste cască.

Acum, la 1,85 ... e posibil să nu-ți fie ok nici ăsta. Ideal cred că ar fi să găsești colegi prin jur și să testezi mai multe variante, să nu dai banii de pomană.

Edited by Bogdan Brinduse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt.

Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ?

Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca.

 

Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic:

http://www.nationalcycle.com/z2412.html

 

Mersi!

Cum zice si colegul de mai sus, si eu mi-am montat parbrizul mare de la Wunderlich si la cei 1,75m inaltime ai mei, ma inteleg foarte bine cu el. In descriere are data inaltimea de 467mm ceea ce mi se pare destul de mult.

Vad ca esti din Bucuresti si daca nu te grabesti sa iti iei un parbriz, te invit sa il incerci pe al meu.

Edited by Serban.S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta e cea mai buna optiune. Sa incerci diferite parbrize, daca ai "colegi de firma" in apropiere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi!

Serban, nu am nicio graba momentan, asa ca daca inca esti disponibil si amabil spre primavara voi accepta cu placere un "test-drive" :)

 

Ma uitasem si eu la cel de la wunderlich, dar nu eram sigur si ar fi trist sa dau cam 700 lei pe un plastic la care nu as stii 100% ca este eficient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un buson de ulei echivalent sau la un pret decent ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti! Sunt si eu de 3 luni posesor de F650 GS 2004 si momentan singurul lucru de care as simti nevoia este un parbriz mai inalt.

Am folosit search in acest topic si am vazut diferite pareri, dar nu am ajuns la o concluzie, pentru modelul in 4 suruburi, care este cel mai eficient parbriz pentru o persoana de 1.85 aproximativ?

Prefer sa raman fara parbriz cu vant constant decat sa imi mut tot fluxul de turbulente fix pe casca.

 

Ma uitasem si la ceva de genul, care desi nu e foarte inalt promite ca arunca vantul in lateral si nu in sus, dar nu stiu ce sa zic:

http://www.nationalcycle.com/z2412.html

 

Mersi!

eu am modelul mai lat de la Givi. (http://static.twisted-throttle.net/media/catalog/product/cache/2/thumbnail/324x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/m/bmw.f650gs.dakar.givi.d331st.10.JPG.jpg)

am 170 inaltime si nu imi bate in vantul in casca mai deloc pana in 120km/h

o singura remarca - a trebuit sa tai din el partile laterale cand am montat handguardurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un buson de ulei echivalent sau la un pret decent ?

Din ce stiu eu cel mai bun la pret este cel OEM, de la Bavaria. modelul nou.

mai poti apela la un strungar.

motobins.co.uk au preturi okeish

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...