Jump to content

Recommended Posts

Pai nici bmw f650 nu prea e facut de bmw, nu stiu ce ti-oi fi cumparat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, mai am eu cadru, motor, esapament, carene, etrieri, bascula, rezervor benzina, scut motor...

/index.php?/topic/744141-dezmembrare-f650gs-2001-abs/page-5&do=findComment&comment=4375761

Mă interesează un alternator și eventual levierul schimbătorului de viteze ....

» Post actualizat in 29 Jan 2018 20:01

Pai nici bmw f650 nu prea e facut de bmw, nu stiu ce ti-oi fi cumparat!

Mie mi-ai scris? Că nu sunt foarte sigur!

Nici nu mi-e clar ce-ai vrut să spui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu ai zis ca ti-ai luat mobra cu motor Rotax si, desi nu e bmw, e facuta de bmw, atunci da. Am vrut sa spun ca f650 e de fapt o Aprilia :P

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu ai zis ca ti-ai luat mobra cu motor Rotax si, desi nu e bmw, e facuta de bmw, atunci da. Am vrut sa spun ca f650 e de fapt o Aprilia :P

 

 

Daca o sa citesti cu mai multa atentie ceea ce am scris o sa vezi ca scrie de fapt nu este F650GS dar e tot BMW. Cat despre F650GS = Aprilia e doar un mit urban propovaduit de hateri BMW si preluat de habarnisti.

Edited by ERU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xchallenge, xmoto,, xcountry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xchallenge, xmoto,, xcountry?

last but not least

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Sunt si eu posesorul unu f650gs din 2005 cumpărat prin intermediul familiei Biris in Octombrie anul trecut.

Doresc sa confirm ca soluția de diagnoza prezentată la pagina 521 functioneaza perfect. Am folosit un cablu Vag kkl si 3 fire cu pini atașați pentru legătura cu mufa BMW. L-am folosit deja pentru schimbarea lichidului de frâna (activare ABS). Oricum, pentru câteva zeci de lei, cred ca este un "must have". Se pot vedea o grămada de parametri in timp real si testa cam tot ce stiu sa facă cele 2 ECU-uri prezente pe mobra.

Întrebare : niste hanguarduri ok are cineva de vânzare? sau de unde se pot cumpara unele ok calitate pret?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta s/h. eu am gasit cu 100 ron pe forum, fara surub, capete de ghidon si distantier.

capetele de ghidon sunt la fel de importante ca si handguardurile dupa parerea mea. au anulat mare parte din vibratiile in oglinda.

noi gasesti aici: cod ZZ71222 pe site la https://www.motobins.co.uk/displayfinal.php?q=ZZ71222&topsearch=1&go=GO

Edited by iridiu192

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta s/h. eu am gasit cu 100 ron pe forum, fara surub, capete de ghidon si distantier.

capetele de ghidon sunt la fel de importante ca si handguardurile dupa parerea mea. au anulat mare parte din vibratiile in oglinda.

noi gasesti aici: cod ZZ71222 pe site la https://www.motobins.co.uk/displayfinal.php?q=ZZ71222&topsearch=1&go=GO

le-am gasit si pe https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=NA&SbCt=BA_15_65_NA_35

Diferenta dintre HAA82224+ HAA53854 si HAA53855este doar de 2 semicoliere si 2 suruburi din capetele ghidonului? Pt ca diferenta de pret dintre ele este de la simplu la dublu

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • fara prinderea aia de ghidon nu cred ca o sa le poti prinde frumos. un "semicolier" este nituit/capsat de plastic - celalalt semicolier probabil vine in kit
  • fara capatul ala sta mai indoit decat trebuie si va trebuii sa pui o saiba lata sa il tina in loc (eu asa le am acum dar mi-am comandat distantierele oem sapt trecuta cu 20 lei/buc)
  • surubul se poate cumpara si de la hornbach (eu am luat oem ca nu rugineste, cam 3 lei/surub)

daca vrei sa iasa cel mai ieftin cred ca poti sa le iei si fara suruburi si pui tu ce suruburi vrei si iti confectionezi din tabla partea cealalta de la colier pt a le prinde de ghidon

ti-as recomanda sa le vanezi la s/h totusi

Edited by iridiu192

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Intrebare...cati litrii are rezervorul unui dakar din 2000 si cat ai unui dakar din 2005.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:13

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

» Post actualizat in 16 Feb 2018 10:14

 

Inca o intrebare va rog... daca se zbate acul de la turometru la dakar 2005 care ar fi cauzele? Este cumva pe cablu sau este pe impulsuri ?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.


» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turometrul e "digital", in sensul ca calculatorul de injectie primeste impulsuri de la sezorul Hall de langa volanta si apoi trimite mai departe spre turometru. Faptul ca se "zbate" poate proveni din acumularea de pilitura metalica pe magneti senzorului Hall. Daca asta e cauza, probabil ca mai experimentezi din cand in cand dificultati la pornire sau mers "impiedicat" al motorului.

» Post actualizat in 16 Feb 2018 11:38

Daca motorul merge bine in rest, e posibil sa fie imperfect vreun contact intre calculator si turometru, sau sa fie vreo intrerupere intermitenta pe traseu.

Salut,

 

se poate sa fie pe duca regulatorul de tensiune de la incarcare, cel putin la mine asa s-a intamplat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

F650GS Dakar 2004

 

Joc supape :

 

In manualul de reparatie jocul la admisie este trecut de 0.10 - 0.15 iar pe F650.com este 0.03 - 0.11 ...

 

care valori sunt de crezut ?

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

In manual zice asa (vezi poza).

Am gasit in mai multe surse ca manualul este corect.

Cand am masurat la motorul meu erau in specificatiile din manual.

Edited by iridiu192

Share this post


Link to post
Share on other sites

In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm).

E posibil or sa fi actualizat ei valorile, ori sa difere in functie de modele (single spark vs dual spark) - manualul ala in format pdf pe care il are toata lumea e dedicat modelelor 2000-2003.

Am facut un pdf cu toata procedura, se poate vedea aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

F650GS Dakar 2004

 

Joc supape :

 

In manualul de reparatie jocul la admisie este trecut de 0.10 - 0.15 iar pe F650.com este 0.03 - 0.11 ...

 

care valori sunt de crezut ?

 

Multumesc

 

Eu ultima data cind am reglat am folosit datele actualizate, pe unde am mai citit asa zice lunea ca valorile astea mai noi e bine sa fie folosite !

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

In manualul de pe DVD, pentru modelul meu (GS simplu 2006) apare in schimb valoarea de pe F650.com (0.03...0.11 mm).

Sau au trecut valoarea in inch (eventual scriind alaturi mm din greseala/prostie)! In imaginea postata anterior valorile ar fi intre 0.04-0.12 inch, deci apropiat de ce ai gasit tu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze. am gresit cu poza aia.

m-am grabit si am postat valorile din pdf-ul vechi. pdf-ul asta il am pe telefon cu mine tot timpul si uitasem ca nu sunt valorile noi.

 

pe dvd-ul de service de la bmw sunt valorile de pe f650 faq

entru VIN-ul meu, F650GS 2004 valorile sunt: 0.03...0.11 mm si 0.25...0.33 mm

post-52889-0-92501500-1519422688_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, tot 2004 am si eu. Manualul e de transmis mai departe sau doar personal ?

Multumesc.

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manualul la care faceam eu referire e un DVD de 3 giga si ceva, cu toate modelele moto BMW, nu doar F650.

Acu is pe coclauri, dar cand ajung acasa incerc sa-l pun pe sharing si iti dau link-ul pe privat. Valabil si pentru oricine il mai vrea, dati un mesaj privat.

Edited by Bogdan Brinduse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...