Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Un prieten cu un f650 gs din 2004 proaspat adus din germania a avut aseara o surpriza neplacuta, cand a inceput sa arda manunchiul de fire de langa motor, pe portiunea care se afla in spatele reglajului de amortizor spate. Izolatiile sunt carbonizare si firele fac atingere intre ele sau cu cadrul. La Bavaria l-au programat peste 2 saptamani abia, dar motoreta fiind abia adusa de 2 zile, omul este foarte doritor sa se plimbe.

 

Ce solutii exista, stiti vreun mecanic care sa se priceapa la electrica de f650?

Editat de samolapraga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un prieten cu un f650 gs din 2004 proaspat adus din germania a avut aseara o surpriza neplacuta, cand a inceput sa arda manunchiul de fire de langa motor, pe portiunea care se afla in spatele reglajului de amortizor spate. Izolatiile sunt carbonizare si firele fac atingere intre ele sau cu cadrul. La Bavaria l-au programat peste 2 saptamani abia, dar motoreta fiind abia adusa de 2 zile, omul este foarte doritor sa se plimbe.

 

Ce solutii exista, stiti vreun mecanic care sa se priceapa la electrica de f650?

la bavaria o sa il coste 30 E ora de manopera. mai bine ia schema si vede ce necazuri are

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca releul de incarcare (regulatorul de tensiune) se poate repara? Unul nou e cam 450 de lei

nu prea dar avea dealer unu de gs la pret ok

cauta topicul lui cu piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten cu un f650 gs din 2004 proaspat adus din germania a avut aseara o surpriza neplacuta, cand a inceput sa arda manunchiul de fire de langa motor, pe portiunea care se afla in spatele reglajului de amortizor spate. Izolatiile sunt carbonizare si firele fac atingere intre ele sau cu cadrul. La Bavaria l-au programat peste 2 saptamani abia, dar motoreta fiind abia adusa de 2 zile, omul este foarte doritor sa se plimbe.

 

Ce solutii exista, stiti vreun mecanic care sa se priceapa la electrica de f650?

 

 

Daca-l ajuta cu ceva pe amicu' tau, am eu manual de reparatii pt. mobra. Cu tot cu planurile electrice. Doar ca-i in germana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l ajuta cu ceva pe amicu' tau, am eu manual de reparatii pt. mobra. Cu tot cu planurile electrice. Doar ca-i in germana...

 

 

Poti sa-mi dai si mie planurile electrice??? Doar de ele am nevoie.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma prezint si eu cu F650GS din 2006, il am de 1 saptamana :)

 

@tro5 - in manualul de reparatii nu am gasit scheme electrice clasice doar niste desene, care seamana oarecum pe departe cu o schema electrica. Ti-am trimis 3 buc pe mail.

 

In schimb apare foarte detaliat ce trebuie sa faci daca vrei sa schimbi vreo piesa din instalatia electrica - daca spui pentru ce ai nevoie, incerc sa gasesc exact partea respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-mi dai si mie planurile electrice??? Doar de ele am nevoie.

Multumesc

 

Da, desigur!

Trebuie sa le copiez cumva ca-s ditamai "cearceafurile"... Eh, nu chiar; sunt cam A3. Am sa le scanez maine la munca si le salvez .pdf. Te-ar ajuta asa? Ti le-as putea trimite eventual pe mail...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalizatoarele universale 10033631 si 10033630 de la Louis nu se potrivesc la noi, la Dakar nu stiu exact. Sunt cu shurub mare, cablul trece prin shurub si nu se potrivesc la diametrul gaurii de prindere. Se poate largi gaura dar eu n-am vrut sa fac asta :)

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am nevoie de un sfat: cat anume te poti abate de la specificatiile producatorului cu dimensiunile cauciucurilor, astfel incat sa fie "safe"?

Asa cum bine stiti, noi avem 100/90-19 respectiv 130/80-17.

Problema mea este ca imi curg balele dupa Bridgestone Trail Wing 301/302 dar nu se fabrica exact pe dimensiunea GS-ului... :) :)

 

Specificatiile sunt aici:

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...0005101a10aRCRD

si aici

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...0005101a10aRCRD

...uitati-va la "Size Availability"...

 

Are cineva experiente cu aceste cuciucuri? Mie mi se par super!...

 

S-auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... de asta ma temeam si eu... Pacat... Mersi!

Cele de la Metzler le-am vazut. Karoo mi se pare un compromis acceptabil, nu?

ce naiba vrei sa faci cu mobra? daca stai mai mult pe sosea nu are absolut nici un sens sa pui "masele". merge ca un poponeata cand e ud pe jos, nu coopereaza la curbe, le toci foarte rapid daca tragi de ele.

 

 

daca mergi ocazional pe camp si pe forestiere ajung maxim enduro3, te poti da lejer pe macadam si stai binisor si pe sosea.

 

daca mergi doar la un gratar din cand in cand atunci mai bine bagi gume orientate spre strada only

 

 

 

 

vrei endureala rea cu sarituri, gaz maxim prin padure, traversat raauri si alte asemanatoare - schimba mobra. un barzaune de 200kg si cu preturile caare le re bmw la plastice nu e pentru asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa o bag cat pot de mult pe coclauri... Sunt constient de greutate (si de faptul ca experinta mea este destul de mica inca...) deci nu visez la endureala "hard". Doar ca-mi doresc parca ceva mai multa stabilitate si tractiune pe teren. Adevarul este ca Anakee-urile s-au comportat bine. Si pe asfalt sunt superbe... Cred ca varianta ideala este sa-mi iau inca un rand de jenti, pe care sa le incalt cu ceva mai cramponat si sa le folosesc doar cand ies pe aratura... Dar tre' sa ma uit si prin buzunare... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continental-urile astea sunt bune pt endurit si stau binisor si pe sosea http://www.conti-online.com/generator/www/...0/tkc80_en.html

Uita-te si aici http://faq.f650.com/FAQs/TireOpinionsFAQ.htm

Eu am avut Bridgestone TW 101 pe fata si TW 152 pe spate, raport 70% strada 30 offroad. Acum am metzeler tourance, sunt mai bune pe sosea 80%, mai proaste pe langa 20%.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa o bag cat pot de mult pe coclauri... Sunt constient de greutate (si de faptul ca experinta mea este destul de mica inca...) deci nu visez la endureala "hard". Doar ca-mi doresc parca ceva mai multa stabilitate si tractiune pe teren. Adevarul este ca Anakee-urile s-au comportat bine. Si pe asfalt sunt superbe... Cred ca varianta ideala este sa-mi iau inca un rand de jenti, pe care sa le incalt cu ceva mai cramponat si sa le folosesc doar cand ies pe aratura... Dar tre' sa ma uit si prin buzunare... :)

 

 

La bani putini ideale sunt mitas e09. Spatele m-a tinut vreo 10.000 km. iar fata vreo 7.000. Stau bine pe coclauri si bine pe asfalt uscat. Singurul minus e ca pe asfalt ud trebuie sa reduci ritmul in curbe. Dupa ce le utilizezi vreo 1.000 apar niste crapaturi in cauciuc. Nu e nicio problema. Eu am mers cu ele asa 10.000 FARA PROBLEME.

Una peste alta, sunt ieftine si compromisul ideal.

Spun asta din proprie experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa o bag cat pot de mult pe coclauri... Sunt constient de greutate (si de faptul ca experinta mea este destul de mica inca...) deci nu visez la endureala "hard". Doar ca-mi doresc parca ceva mai multa stabilitate si tractiune pe teren. Adevarul este ca Anakee-urile s-au comportat bine. Si pe asfalt sunt superbe... Cred ca varianta ideala este sa-mi iau inca un rand de jenti, pe care sa le incalt cu ceva mai cramponat si sa le folosesc doar cand ies pe aratura... Dar tre' sa ma uit si prin buzunare... :)

anakee sunt pur stradale

 

incearca pasul urmator- medii

la bani mai mult - metzler enduro 3

la bani mai putini - mitas e07

 

 

nu as da pe strada cu 160 in mitas e09 si sa bag labele pe frana la urgenta. m-a fugarit un klr echipat cu asa ceva si pe macadam lua leapsa de la motoru dakarului iar pe sosea frana cu muuuuult mai devreme din motive evidente :)

pe noroi ar fi avut avantaj cu maselele, dar nu a plouat prea mult in septembrie

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dracu'!! Grea decizie... Cred că rămân în final la Metzler Enduro 3. Nu vreau să mă scumpesc la tărâțe... :)

Multumesc tuturor pt. sfaturi! B)

Hai mai puneți și voi de o ieșire, ceva... Măcar să tocesc Anakee-urile de tot!!!

 

Am ramas fara lumina de drum/intalnire azi, mi s-a evaporat becu' la offizier.. Ce tip de bec trebe, si pe unde as putea sa gasesc? (eventual si cam cat costa unul).. Ce-am vaz't eu pana acu', cica H4 60/55 110/100, sau ceva de genul.. 'abar n-am ce inseamna, poate imi spuneti voi ce sa-i cer vanzatorului, sa nu ma duc complet ciunga la magazin.. :D

Offizeru' = F650 classic din '96

 

Ca tot apelez la ajutorul vostru: ce inseamna schimbarea becului? e necesar sa se dea bordul/farul jos, pentru operatie, sau e umpic mai simplu de-atat? M-am uitat pe versiunea "explodata" a farului (atasez poxa, pentru usurinta "directziilor"), dar nu m-am prins daca trebuie dat jos. Pe faq.f650.com scrie ca se poate in ambele moduri, dar doar daca ai dejte de pianist, asa ca m-au lasat la fel de luminat pe cat de vazut ma face becu' acum in trafic.. :)

 

Nu stiu exact cum este la F650, dar nu cred ca-i mare diferenta fata de GS... Ar fi cam ciudat sa trebuiasca sa demontezi juma' de mobra ca sa schimbi un bec!

Da, becul este H4 60/55. La mine la GS l-am schimbat fara sa dau jos nimic. Dai jos cauciucul de protectie, rotesti soclul si iese cu totul...

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata ce-a trecut mi-am demontat filtrul de aer -K&N -sa-l spal.

Inainte sa-l montez la loc am bagat mana in carcasa de plastic pe care sta filtrul montat.

Am gasit cam mult ulei acolo-cca.50 ml.

 

Am sters si apoi am drenat-o....furtunul de drenaj.

 

In afara de posibilitatea ca i-am bagat prea mult ulei...o mai fi si alt motiv pentru care ajunge uleiul acolo ? N-am tavalit-o...inca

Ce stiti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata ce-a trecut mi-am demontat filtrul de aer -K&N -sa-l spal.

Inainte sa-l montez la loc am bagat mana in carcasa de plastic pe care sta filtrul montat.

Am gasit cam mult ulei acolo-cca.50 ml.

 

Am sters si apoi am drenat-o....furtunul de drenaj.

 

In afara de posibilitatea ca i-am bagat prea mult ulei...o mai fi si alt motiv pentru care ajunge uleiul acolo ? N-am tavalit-o...inca

Ce stiti ?

 

Vezi ca nu e bine deloc sa ai prea mult ulei... mai bine mai putin decat prea mult... fi atent si verifica-l....

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata ce-a trecut mi-am demontat filtrul de aer -K&N -sa-l spal.

Inainte sa-l montez la loc am bagat mana in carcasa de plastic pe care sta filtrul montat.

Am gasit cam mult ulei acolo-cca.50 ml.

 

Am sters si apoi am drenat-o....furtunul de drenaj.

 

In afara de posibilitatea ca i-am bagat prea mult ulei...o mai fi si alt motiv pentru care ajunge uleiul acolo ? N-am tavalit-o...inca

Ce stiti ?

e normal, din stropisori .

de aia s-a pus furtunu ala de golire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,sint si io un posesor de bmw f 650 gs lam cumparat de-o saptamina si vreau sa-i schimb uleiul si filtru. i-am desfacut surubu de golire de sub motor si nu a curs decit vreo 700gr ,nu se goleste rezervoru de ulei. daca bag degetul in rezervor dau de ulei. va rog sa ma ajutati multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca trebuie sa-i dai jos carena stanga si acolo o sa gasesti baia de ulei ce are si ea un buson pentru golire.

Trebuie desfacut si un surub din partea de sus a baii de ulei si apoi o sa poti sa inclini baia;astfel vei putea golii tot uleiul din baie prin busonul de care ti-am zis mai sus.

Surubul 2 din poza este busonul prin care scurgi uleiul.Mai sunt si vreo doua cleme; in poza sunt marcate cu 3

post-21645-1213210044_thumb.jpg

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,sint si io un posesor de bmw f 650 gs lam cumparat de-o saptamina si vreau sa-i schimb uleiul si filtru. i-am desfacut surubu de golire de sub motor si nu a curs decit vreo 700gr ,nu se goleste rezervoru de ulei. daca bag degetul in rezervor dau de ulei. va rog sa ma ajutati multumesc.

uleiul se goleste din 2 locuri

- rezervor

- motor - are un surub mare sub scut.

incalzesti motoru, dai drumu de sus, scot sigurantele care tin rezervoru si il inclini sa se scurga apoi desface de la motor sa curga si de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...