invictus Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) Help guys ! Am de curand un F650 GS din 2001 (single spark) 12.000 km la care trebuie sa schimb multe lucruri. Azi am vazut ca imi "plange" si un telescop deci colac peste pupaza si alte simeringuri. - schimbul de ulei... sunt total confuz. Dupa un tabel frumos desenat pe f650.com am tras concluzia ca 15w50 ar fi ok pentru temperaturile noastre, DAR am citit ca lumea pune 10w40 (fostul propietar mi-a pus in topcase 3 l), 20w40 etc... sa fie semisintetic, sintetic, mineral... stiu ca-i ceva functie de km. Am vazut ca exista un kit complet de schimb adica: filtru, oring pentru capacul filtrului, piulita de cupru de la rezervorul de ulei si inca o piulita care n-am inteles cum arata, la unul din suruburile capacului filtrului Filtru il am deja. Mi-ar trebui sau nu toate celelalte chestii ? Overall... cam cat costa un schimb la Bavaria ? Pot veni cu filtrul si uleiul meu ? Alta buba ar fi simeringurile de la furca + garniturile de praf. Simeringuri se mai gasesc, dar garniturile mai greu. Voi de unde le-ati luat si la cine le-ati montat. Ca cadou de ziua mea voi primi de la doamna mea cauciucuri noi noute. Stiti vreun dealer care poate monta si demonta rotile ? Unde e exact service-ul Bavaria ? La ce tel se pot face programari ? Uleiul il cumperi de la bavaria, eftin si bun, o-ring-ul de la capac si saiba de cupru de la busonul de golire pot fi refolosite. Simeringurile le poti lua si de la alte magazine, cum ar fi cel din cotroceni, dar garniturile de praf trebuie sa le iei de la bavaria, asa ca mai bine iei tot de acolo si simeringurile. Schimbul de ulei il poti face si singur, nu e mare lucru, cu furca e mai complicat mai bine apelezi la un service, cel de pe fizicienilor din zona vitan este bun. trebuie sa iei si ulei de furca, iti trebuie 1,2 l, 600ml pt fiecare amortizor. Poti sa iei 7.5W de la bavaria sau 10W de la altii (Motul de ex.), eu iti recomand de 10 intareste un pic furca. Antigel, lichid de frana cumpara tot de la bavaria, sunt ce trebuie si sunt relativ ieftine. E ciudat ca a cedat simeringul la doar 12.000 km, in mod normal rezista mult peste 20.000. am uitat de anvelope, poti sa le schimbi la autozone pe buzesti, au tot ce trebuie pt roti de moto. Editat August 14, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 E ciudat ca a cedat simeringul la doar 12.000 km, in mod normal rezista mult peste 20.000. am uitat de anvelope, poti sa le schimbi la autozone pe buzesti, au tot ce trebuie pt roti de moto. timpul are un cuvant de spus in ceeace priveste piesele de plastic sau cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Automobile Bavaria - BucureÂşti Pipera Showroom BMW Motorrad ÂŞos. Pipera – Tunari nr. 1E, Voluntari, Ilfov – BucureÂşti Telefon: +40 31 620 10 71 +40 31 620 10 72 Fax: +40 31 620 10 73 Mobil: +40 724 382 546 timpul are un cuvant de spus in ceeace priveste piesele de plastic sau cauciuc am un priten cu un clasic din 1996, are 32000 km si nu are probleme cu simeringurile, e adevarat ca i-au crapat cam toate furtunele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 eu am facut schimbul de ulei la bavaria si o verificare sumara a motorului (350lei) si s-a considerat (in cartea de service) ca e revizia de 30.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Help guys ! Am de curand un F650 GS din 2001 (single spark) 12.000 km la care trebuie sa schimb multe lucruri. Azi am vazut ca imi "plange" si un telescop deci colac peste pupaza si alte simeringuri. - schimbul de ulei... sunt total confuz. Dupa un tabel frumos desenat pe f650.com am tras concluzia ca 15w50 ar fi ok pentru temperaturile noastre, DAR am citit ca lumea pune 10w40 (fostul propietar mi-a pus in topcase 3 l), 20w40 etc... sa fie semisintetic, sintetic, mineral... stiu ca-i ceva functie de km. Am vazut ca exista un kit complet de schimb adica: filtru, oring pentru capacul filtrului, piulita de cupru de la rezervorul de ulei si inca o piulita care n-am inteles cum arata, la unul din suruburile capacului filtrului Filtru il am deja. Mi-ar trebui sau nu toate celelalte chestii ? Overall... cam cat costa un schimb la Bavaria ? Pot veni cu filtrul si uleiul meu ? Alta buba ar fi simeringurile de la furca + garniturile de praf. Simeringuri se mai gasesc, dar garniturile mai greu. Voi de unde le-ati luat si la cine le-ati montat. Ca cadou de ziua mea voi primi de la doamna mea cauciucuri noi noute. Stiti vreun dealer care poate monta si demonta rotile ? Unde e exact service-ul Bavaria ? La ce tel se pot face programari ? Daca cumperi ulei de la Bavaria o sa-ti dea un semisintetic 15w40...un ulei de masina. Recomandarea BMW se indreapta catre ulei mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Help guys ! Am de curand un F650 GS din 2001 (single spark) 12.000 km la care trebuie sa schimb multe lucruri. Azi am vazut ca imi "plange" si un telescop deci colac peste pupaza si alte simeringuri. - schimbul de ulei... sunt total confuz. Dupa un tabel frumos desenat pe f650.com am tras concluzia ca 15w50 ar fi ok pentru temperaturile noastre, DAR am citit ca lumea pune 10w40 (fostul propietar mi-a pus in topcase 3 l), 20w40 etc... sa fie semisintetic, sintetic, mineral... stiu ca-i ceva functie de km. Am vazut ca exista un kit complet de schimb adica: filtru, oring pentru capacul filtrului, piulita de cupru de la rezervorul de ulei si inca o piulita care n-am inteles cum arata, la unul din suruburile capacului filtrului Filtru il am deja. Mi-ar trebui sau nu toate celelalte chestii ? Overall... cam cat costa un schimb la Bavaria ? Pot veni cu filtrul si uleiul meu ? Alta buba ar fi simeringurile de la furca + garniturile de praf. Simeringuri se mai gasesc, dar garniturile mai greu. Voi de unde le-ati luat si la cine le-ati montat. Ca cadou de ziua mea voi primi de la doamna mea cauciucuri noi noute. Stiti vreun dealer care poate monta si demonta rotile ? Unde e exact service-ul Bavaria ? La ce tel se pot face programari ? In primul rand... SA-L STAPANESTI SANATOS!! Si fara incidente... Dupa parerea mea, chestia aia cu Kit-ul de schimb este bullshit! Ia-ti Motul (sau altceva daca preferi) 15w-50 mineral. La iarna il poti schimba cu 10w... Schimbul de ulei in sine este absolut banal de facut. Asta in cazul in care n-ai nimic impotriva sa-ti murdaresti mainile... Nu-ti imagina ca bulangii aia de la Bavaria iti vor da ce trebuie; iti dau pur si simplu ce au pe stoc!!! Si un sfat: atat timp cat ai variante, tine-te cat mai departe de Bavaria!! Citeste topicul asta si te vei lamuri si din ce cauza... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Mi-au spus ca uleiul il dau dupa part number si ca nu e acelasi la toate motocicletele. Am luat ulei pentru un clasic si mi-au dat altul decat cel pentru gs-ul meu, cu un motor boxer desenat pe ambalaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 In primul rand... SA-L STAPANESTI SANATOS!! Si fara incidente... Dupa parerea mea, chestia aia cu Kit-ul de schimb este bullshit! Ia-ti Motul (sau altceva daca preferi) 15w-50 mineral. La iarna il poti schimba cu 10w... Schimbul de ulei in sine este absolut banal de facut. Asta in cazul in care n-ai nimic impotriva sa-ti murdaresti mainile... Nu-ti imagina ca bulangii aia de la Bavaria iti vor da ce trebuie; iti dau pur si simplu ce au pe stoc!!! Si un sfat: atat timp cat ai variante, tine-te cat mai departe de Bavaria!! Citeste topicul asta si te vei lamuri si din ce cauza... merci de urari. Eu am zis sa nu par gigi care repara dacia in fata blocului. da asta e imi dau arama pe fata. Vaselina e pentru mine crama nivea Asa deci. Daca se strang cu grija, eventual chiar cu cheia dinamometrica suruburile, n-ar trebui sa se strice shaibele. Scria pe undeva sa incalzesc la rosu saibele si sa le las sa se raceasca lent sa-si recapete cupru propietatile. Inca o intrebare. La gsxf-ul meu, cand am schimbat simeringurile, garniturile de praf n-au mai putut fi folosite pentru ca cauciucul era prea vechi si s-a rupt. A refolosit careva garniturile ? La autozone gama de anvelope pentru gs. Stitzi cumva daca la sama se baga la demontat rotile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Garniturile de praf nu e musai sa le schimbi, daca nu sunt distruse. Daca ai de tip vechi, fara arc, ar fi bine sa le inlocuiesti totusi. La sama e foarte scump. Am luat o data plasa cu ei, a doua oara nu mai calc pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 eu mi-am luat anvelopa spate mitas de la chemtraders . tot ei mi-au schimbat (scos roata-scos anvelopa veche-pus anvelopa noua). si destul de ieftin, cam 200 de mii vechi. http://www.chemtraders.ro/contact_index.htm suna sa iti spuna exact unde sa te duci, anvelopele le au pe stoc nu pe 13 septembrie ci undeva pe soseaua oltenitei pe langa un dealer ford. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Am făcut buba!! Acolo unde am pus sageata, se afla o găurică în blocul motor. Din fabrică!! Nici nu am stiut de existenta ei până nu am constatat ca pierde antigel pe acolo... Și inca destul de serios! Initial am crezut că-i de vină garnitura (3) dar mi-am dat seam ca nu are cum să fie de la ea... Lichidul de racire nu ar trebui să treacă dincolo de elicea aia (4). Pozițiile 8 și 9 au rol de etanșare -din câte am priceput eu din manual- si gaura cu pricina e dincolo de ele. Deci... s-a dus probabil garnitura (8). Chestie care ma va aduce la Bavaria, ceea ce-i foaaaarte enervant!!! Intrebarea este: 1. Ați mai pățit careva așa ceva? Greșesc eu oare cu raționamentul? Încă nu am demontat nimic... 2. Am constatat că pe distanțe scurte pot merge. Daaar: nu exista riscul sa-mi intre uleiul in contact cu antigelul (atât cât mai rămâne...) având în vedere că garnitura aia e dusă? Pe realOEM.com am văzut că piesele de la 4 la 8 sunt date ca ansamblu, deci nu pot fi comandate separat... Asta-mi dă fiori la portofel!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Trebuie sa cumperi kitul de reparatie pt pompa de apa la tipul tau de motocicleta, care cuprinde toate piesele in miscate care asigura etansarea. Nu sant o avere. De schimbat, daca nu esti un antitalent, le poti schimba singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Am făcut buba!! Acolo unde am pus sageata, se afla o găurică în blocul motor. Din fabrică!! Nici nu am stiut de existenta ei până nu am constatat ca pierde antigel pe acolo... Și inca destul de serios! Initial am crezut că-i de vină garnitura (3) dar mi-am dat seam ca nu are cum să fie de la ea... Lichidul de racire nu ar trebui să treacă dincolo de elicea aia (4). Pozițiile 8 și 9 au rol de etanșare -din câte am priceput eu din manual- si gaura cu pricina e dincolo de ele. Deci... s-a dus probabil garnitura (8). Chestie care ma va aduce la Bavaria, ceea ce-i foaaaarte enervant!!! Intrebarea este: 1. Ați mai pățit careva așa ceva? Greșesc eu oare cu raționamentul? Încă nu am demontat nimic... 2. Am constatat că pe distanțe scurte pot merge. Daaar: nu exista riscul sa-mi intre uleiul in contact cu antigelul (atât cât mai rămâne...) având în vedere că garnitura aia e dusă? Pe realOEM.com am văzut că piesele de la 4 la 8 sunt date ca ansamblu, deci nu pot fi comandate separat... Asta-mi dă fiori la portofel!!! Si eu am patit acelasi lucru, diferenta consta in faptul ca la mine curgea ulei pe acolo...cadea pe galeria de evacuare si era un adevarat spectacol cand eram oprit pe la stop. S-a belit simeringul din partea cu lichidul de racire. Anul trecut m-a costat aproximativ 150ron kitul de la pompa de apa. Nu cred ca difera foarte mult pretul anul asta. Comanda am facut-o la Bavaria, in 5 zile am avut kitul. O sa fie nevoie sa schimbi si uleiul...daca nu vrei sa-l colectezi si sa-l refolosesti pe cel ce va curge atunci cand o sa desfaci capacul de la cutia de viteze. Operatiunea nu este tocmai simpla, personal recomand sa o faci la mecanic. Daca o sa cauti posturile mele de prin luna septembrie/octombrie o sa gasesti descrierea detaliata a operatiunii. Si smar2 a facut schimbul, are si el o deschrierea a pataniilor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 * cool! am o mare strangere de inima, acum o saptamana cineva care a avut 650 GS mi-a bagat in cap sa o sa am mari probleme/neplaceri cu el. din motive de ...nepotrivire, zicea. Adica cum ar veni, ca eu n-am sa pot sa-l conduc/manevrez. Ca cica nu-s suficient de inalta, puternica, etc. Ca sa va aud parerile avizate, va dau datele de intrare (chiar am nevoie de ajutor): am 55 kile (la gol), 1,70 inaltime si fac sport de cand ma stiu (e drept ca am cam rarit-o in ultima vreme). Alte date personale ...cu alta ocazie, pe alt topic. Angi...? ceva sfaturi? (stii ca-mi esti drag..., pana la urma tot te infiez eu ). Zidule, m-ai amenintat ca ma iei la un drive test... Acuma nu stiu cum stai cu timpul, eu o sa am o perioada destul de lejera pana pe 18 august, daca iesi din oras cativa km, da-mi de veste, te insotesc. ...Nu-mi iese din cap GS-ul asta! Mai stiti fete care merg pe GS? daca da, spuneti-mi unde le gasesc, vreau sa schimb impresii cu ele, probabil ca o sa am destule de invatat. a la votre! Mai draga, iti raspund cu intarziere deoarece acum am ajuns acasa din concediu, si plec din nou Despre GS 650 numai de bine. Eu am avut unul si acum am altul, Dakar, mai pe statura mea. Cred ca vei fi foarte multumita de mobra, dar, totusi, inainte sa-ti cumperi asa ceva, fa un test. Vorbeste cu Gayana, roag-o sa-ti dea mobra ei o tura. Ti-as da eu sa te plimbi cu Sir Guy al ei (fost Praslea al meu ), dar nu mai e calul meu acum. In mers categoric te vei descurca. Acum, zic eu, e important sa te descurci cu mobra si "pe loc": parcare, ridicat si altele. Sa o poti struni intotdeauna, in orice ipostaza. Personal, sunt indragostit de GS 650. Nu sunt adeptul motocicletelor mari si grele precum GS 1200. Imi place sa controlez singur mobra, inclusiv manevrele in parcare, ridicat de jos si restul. Imi place rezervorul sub sa, imi place motorul rotax etc. Tocmai in acest spirit, deja visez la GS 800. E mai greu doar cu 8 kg, dar are 2 cilindri, furca intoarsa etc........ Una peste alta, fa un test si sigur iti vei da seama daca e pentru tine sau nu. Eu cred ca e foarte important sa simti ca tu esti stapanul motocicletei, si nu invers. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Si eu am patit acelasi lucru, diferenta consta in faptul ca la mine curgea ulei pe acolo...cadea pe galeria de evacuare si era un adevarat spectacol cand eram oprit pe la stop. S-a belit simeringul din partea cu lichidul de racire.Anul trecut m-a costat aproximativ 150ron kitul de la pompa de apa. Nu cred ca difera foarte mult pretul anul asta. Comanda am facut-o la Bavaria, in 5 zile am avut kitul. O sa fie nevoie sa schimbi si uleiul...daca nu vrei sa-l colectezi si sa-l refolosesti pe cel ce va curge atunci cand o sa desfaci capacul de la cutia de viteze. Operatiunea nu este tocmai simpla, personal recomand sa o faci la mecanic. Daca o sa cauti posturile mele de prin luna septembrie/octombrie o sa gasesti descrierea detaliata a operatiunii. Si smar2 a facut schimbul, are si el o deschrierea a pataniilor. Bafta! Atentie, atunci cand iti comanzi kitul de pompa de apa, comanda-ti si garnitura de la capacul pompei de apa si garnitura de la capacul cutiei de viteze!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 oameni buni, a mea se ineaca cand plec de pe loc si pe le 4000 5000 ture daca accerez brusc, ce o fi ca m-a disperat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Ceva oarecum asemanator am avut si eu... Era doar minus-ul de la baterie un pic slabit si taia alimentarea... Verifica. Sper sa fie doar asta si la tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 yellow tuturor..v-am gasit..si eu printre voi,de cateva luni posesorul GS-ului..2003,21000km,multumit,incantat si fara probleme pana akum..in 4000de km facuti,inclusiv excelentul Transalpina,si las pozele sa vorbeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) Bine ai venit in... haită! Să o stăpânești sănătos! Aripa aia mică, de deasupra roții ai... extirpat-o? Sau așa ai luat micuța? Și parcă nici oglinzile nu sunt de la nenea Hans din fabrică, nu? Editat August 17, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) mercy.uite cine stie aripa aia mica ,nu e pe modelele de 2000-2003,si oglinzile au fost primul lucru schimbat dupa ce am luat-o(aftermarket)pt k nu-mi placeau cele rotunde,inalte si lungi(greierase)apoi au urmat cauciuoace noi(offroad-enduro) de la Haidenau,excelente si in sosea..apoi urmeaza inaltata,cumva din suporti telescop,pt k eu am 1.85,aparatori maini si protectii telescoape fata...voi venii cu poze PS.SI,EU SI MICUTZA CAUTAM UN WINDCHIELD INALT FUMURIU..SI NU STIM DE UN SA-L LUAM..THANCK YOU Editat August 17, 2008 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 aripa aia mica ,nu e pe modelele de 2000-2003, Eu am avut 2003 si avea aripa din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADV75 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 PS.SI,EU SI MICUTZA CAUTAM UN WINDCHIELD INALT FUMURIU..SI NU STIM DE UN SA-L LUAM..THANCK YOU te-ai uitat la http://www.wunderlich.de/Online-Shop/F650-...eiben-Zubehoer/ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) PS.SI,EU SI MICUTZA CAUTAM UN WINDCHIELD INALT FUMURIU..SI NU STIM DE UN SA-L LUAM..THANCK YOU Nu-ti recomand! Poate strict estetic, sa arate bine dar te incurca in teren, (si judecand dupa cauciucuri te bagi cu ea pe coclauri) pentru ca-ti diminueaza unghiul de vizibilitate. Practic nu mai vezi ce-i in imediata apropiere a rotii din fata... Parerea mea! Eu l-am luat pe al meu de la WUNDERLICH. Pentru turing este excelent si in teren nu incurca deloc... Pentru protectia furcii, ia-ti "ciorapei" de neopren, nu burdufuri (sa traiesti Angi! ). Protectiile gen burduf diminueaza f mult din fluxul de aer care si asa-i cam deficitar la modelul asta al nostru... Zici ca esti multumit de Heidenau? Cat de repede se tocesc pe asfalt? Ca ale mele (Metzler Karoo 2) desi se comporta impecabil atat on cat si off, se duc pe asfalt de zici ca se topesc... Bafta! Editat August 17, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) am vazut ceva parbrize,mic,fumuriu(ca pt Dakar)nu incurca si arata cool,pe Wunderlich, la ADV75. da voi cum le-ati luat de acol? si referitor la cauciucuri,am prieteni cu Metzeler Sahara,eu am avut la vitezar si intradevar,bune,da...se papa repede.cat de Haidenau,folosesc pt prima oara,pret ok(1.400.000 F si 2.500.000 SP)am 2500-3000 km parca nici nu se vede uzura.i-am dat noroi,iarba,forestier. Pt asfalt,le duci in temperatura si inclinatii,pan atingi cu cricul,tin bine si fara uzura prematura.. pe ud e pik mai naspa,doar e un cramponat recomand aa..si..PS.yo n-ai avuh aripioara.. Editat August 18, 2008 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 dar un parbriz ieftin unde se gaseste? nu d'alea de peste 100-150E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.