Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Sper sa mai aveti loc pt inca un coleg intr-ale enduro-touringului!

Sunt Ovi din Ar, si Dakaru' meu e din 2001.Nu e primul meu motor, dar sunt foarte incantat de el, cuplu, pozitie condus, fata de ce am avut (Honda CB-S) e aur la drum lung (dupa 400km in sa am fost fresh, fata de inainte cand din max 100 in 100 trebuia sa fac pauza pt ca imi erau terminati umerii si spatele).

Problema cu el e deocamdata lantul care e cam praf,si nu gasesc prin zona de unde sa cumpar, decat la comanda, si aia cam dureaza(am citit ca si la Buc ar fi da nici aia nu mi-e la indemana).Dc stiti cumva de unde as putea lua si sa aibe pe stok...as fi recunoscator.Chiar si in zona Hunedoarei, Sibiu, etc... k maine o sa merg la intrunire la Nandru,HD.

Si inca ceva...ornamentul ala din plastic de pe lateral ( dunga aia alba,la mine, mai mare) se gaseste de cumparat?

Numa' bine!!!

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva...ornamentul ala din plastic de pe lateral ( dunga aia alba,la mine, mai mare) se gaseste de cumparat?

Numa' bine!!!

 

Se gasesc de cumparat, trebuie sa faci comanda la un dealer bmw, cum ar fi Automobile Bavaria ;). Codul de pe realoem este 16117654282 (culoarea alba), dar nu bag mana-n foc, iar pretul vreun mil jumate setul, ca doar e bemveu.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am acut o serie de experiente atat placute cat si neplacute:

Am bagat un drum pitesti - transfagarasan - fagaras - cheia - bucuresti cu pasagera si genti cu bagaj. Foarte frumos drumul serpentine si asfalt bun, dar am constatat si o problema:

la urcare pe langa Vidraru am fortat un pic frana spate si la un momenta dat am cam ramas fara ea: apasam degeaba pedala :-o Dupa ce am lasat-o o vreme nefolosita (10-15min) si-a revenit, a functionat relativ normal. De la ce sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am acut o serie de experiente atat placute cat si neplacute:

Am bagat un drum pitesti - transfagarasan - fagaras - cheia - bucuresti cu pasagera si genti cu bagaj. Foarte frumos drumul serpentine si asfalt bun, dar am constatat si o problema:

la urcare pe langa Vidraru am fortat un pic frana spate si la un momenta dat am cam ramas fara ea: apasam degeaba pedala :-o Dupa ce am lasat-o o vreme nefolosita (10-15min) si-a revenit, a functionat relativ normal. De la ce sa fie?

 

E foarte simplu si normal sa ramii fara frane in conditiile descrise.

 

De la suprasolicitare pe timp de vara caldura de la discul de frana se transmite etrierului, care o transmite furtunului de frana. Furtunul e cel mai slab element al ansamblului de franare si se dilata datorita temperaturii lichidului si ramai fara presiune suficienta, rezultatul e ca se druce franaaaa. De aia dupa o pauza se raceste si ai frane.

 

Daca ai de gand sa faci turing de genul asta si cu greutate mare, solutia e simpla, FURTUNE RACING, cu acea camasa din plasa de otel care nu ii va mai permite sa se dilate.

 

Daca vrei asa ceva da un pm cu nr de telefon si itzi pot face si o oferta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la urcare pe langa Vidraru am fortat un pic frana spate si la un momenta dat am cam ramas fara ea: apasam degeaba pedala :-o Dupa ce am lasat-o o vreme nefolosita (10-15min) si-a revenit, a functionat relativ normal. De la ce sa fie?

Pai asta e motivul pentru care se recomanda folosirea franei de motor la toate draciile cu roti din lumea asta.

 

folosind prelungit frana temperatura a crescut extrem de mult si lichidul de frana s-a vaporizat in etrier - frana a devenit elastica si ineficienta. dupa 10 - 15 min s-a racit si si-a revenit

 

Fenomenul poate fi agravat de placute de frana mai nefericite - care nu mai aderaa cand sunt extrafierbinti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din sirul unor ghinioane mici dar neintrerupte, mi s-a blocat topcase-ul si nu il mai pot da jos. A mai avut cineva o problema similara? Imi e cam teama sa trag tare de el, sa nu rup naibii ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din sirul unor ghinioane mici dar neintrerupte, mi s-a blocat topcase-ul si nu il mai pot da jos. A mai avut cineva o problema similara? Imi e cam teama sa trag tare de el, sa nu rup naibii ceva...

 

Poti sa treci pe la mine pe la atelier cu un telefon inainte, tot in berceni, vezi locatia in semnatura, si incercam sa o rezolvam fara sa facem prostii :cheers:

 

O zi buna,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am acut o serie de experiente atat placute cat si neplacute:

Am bagat un drum pitesti - transfagarasan - fagaras - cheia - bucuresti cu pasagera si genti cu bagaj. Foarte frumos drumul serpentine si asfalt bun, dar am constatat si o problema:

la urcare pe langa Vidraru am fortat un pic frana spate si la un momenta dat am cam ramas fara ea: apasam degeaba pedala :-o Dupa ce am lasat-o o vreme nefolosita (10-15min) si-a revenit, a functionat relativ normal. De la ce sa fie?

 

 

 

Salut,

 

Si eu am patit asa cu furtune racing, am sunat in germania la bmw si mi-au spus ca prin folosire lichidul de frina isi pierde din calitati (se arde sau ceva de genul), am schimbat lichidul si de aproape un an NU am mai avut probleme neam.

 

Si la mai mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Cine stie unde pot gasi, sau are shock absorber/damper (buc alea de cauciuc dintre pinionu' de pe spate si roata), k am sunat pe la distrib de piese si nu prea au.Si inca ceva...pe site-urile unde sunt piese zice ca 3 buc costa cca 20 dolari, dar la Bmw mi-au zis k una costa atat...si tare n-as vrea sa o iau peste nas... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din sirul unor ghinioane mici dar neintrerupte, mi s-a blocat topcase-ul si nu il mai pot da jos. A mai avut cineva o problema similara? Imi e cam teama sa trag tare de el, sa nu rup naibii ceva...

wd40 si/sau nitica pricepere. maine da un tel daca il ai la munca si iti arat ce si cum.

 

 

@ buzoianu - inteleg ca e nevoie de clienti dar prostia cu furtune racing sa nu o mai zici la nimeni. alea au alta utilitate. nu sa elimine treaba cu temperatura (vezi ce am scris eu)

 

chiar ma gandeam sa te caut pt o lucrare da acu imi fac griji....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.am tot cautat pe net de ceva timp(pana adun banii) o moto potrivita ptr mine 1.91/75 kg...de la supersport am sarit la cruiser si de la cruiser am sarit la enduro touring....am ramas cu sufletul la BMW F650 GS Dakar ptr ca cel simplu am inteles ca e mai micut...oricum am ajuns la concluzia asta gandindu-ma "ce vreau eu sa fac cu moto de fapt? "

 

Supersport: Curse ?....neah ....ca pana ajung la pista fac curse pe strada.....ma tavalesc ...si n-am rezolvat nimic ...oricum am masina sa ma vitezonesc :(

 

Cruiser : Cruiser e visul meu de cand sunt mic ....si eram asa fericit cand ma gandisem cum o sa arat pe un Suzuki Volusia 800....Fratiorul Lu' HD Fat Boy vrb vine...oricum arata frumos nichel tot.....dar m-am gandit si mai bine...intr-adevar calatoriile sunt visul meu,dar pe offroad ce fac cu 250 de kg si tot nichelul ala ?:cheers:....si uite asa am ajuns la BMW

Lumea vorbea numai pro pentru el....consum ...rezistenta...... , dar cand eram mai fericit ... vine cineva si spune....dar e Prea greu D'le....ca uite ....daca iei un ktm sau o honda TA ....zbori pe OFF ....deja intrasem in depresii cand m-au luat oamenii cu astea....si ma uit eu la "Technical specifications" Honda Trasnalp/KTM adventure 990/si asta micu' BMW F650GS Dakar (bine ....990 si 650 e diferit...dar cam astea erau exemplele date).....si ma uit ...unul are 199/191/193 KG fara benzina.

 

Deci ...intrebare mea e : Cum oare e bmw-ul mai greu decat restul ? :| ca chiar is buimac aici ...

 

 

Mc. Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.am tot cautat pe net de ceva timp(pana adun banii) o moto potrivita ptr mine 1.91/75 kg...de la supersport am sarit la cruiser si de la cruiser am sarit la enduro touring....am ramas cu sufletul la BMW F650 GS Dakar ptr ca cel simplu am inteles ca e mai micut...oricum am ajuns la concluzia asta gandindu-ma "ce vreau eu sa fac cu moto de fapt? "

 

Supersport: Curse ?....neah ....ca pana ajung la pista fac curse pe strada.....ma tavalesc ...si n-am rezolvat nimic ...oricum am masina sa ma vitezonesc :(

 

Cruiser : Cruiser e visul meu de cand sunt mic ....si eram asa fericit cand ma gandisem cum o sa arat pe un Suzuki Volusia 800....Fratiorul Lu' HD Fat Boy vrb vine...oricum arata frumos nichel tot.....dar m-am gandit si mai bine...intr-adevar calatoriile sunt visul meu,dar pe offroad ce fac cu 250 de kg si tot nichelul ala ?:cheers:....si uite asa am ajuns la BMW

Lumea vorbea numai pro pentru el....consum ...rezistenta...... , dar cand eram mai fericit ... vine cineva si spune....dar e Prea greu D'le....ca uite ....daca iei un ktm sau o honda TA ....zbori pe OFF ....deja intrasem in depresii cand m-au luat oamenii cu astea....si ma uit eu la "Technical specifications" Honda Trasnalp/KTM adventure 990/si asta micu' BMW F650GS Dakar (bine ....990 si 650 e diferit...dar cam astea erau exemplele date).....si ma uit ...unul are 199/191/193 KG fara benzina.

 

Deci ...intrebare mea e : Cum oare e bmw-ul mai greu decat restul ? :| ca chiar is buimac aici ...

 

 

Mc. Radu

 

 

Nu asculta de altii, e BunMW-ul,

 

eu sunt la 1,68, am GS-ul, l-am mai ridicat nitel de spate, dar nu am sa-i reprosez nika.

Iar la consum- Resita-Curtea de Arges-Resita- 4,1%. Merita investitia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ma uit ...unul are 199/191/193 KG fara benzina.

 

Deci ...intrebare mea e : Cum oare e bmw-ul mai greu decat restul ? :| ca chiar is buimac aici ...

 

 

Mc. Radu

Dakaru are 193 kile cu cu toate plinurile facute (inclusiv 17 kile de benzina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ma ...oricum ai mai multe infos decat mine ....eu m-am luat dupa google "technical specifications Bmw F650 GS dakar" ... Dry Weight / 193 kg (425 lb) acum nush ce si cum :cheers: ...oricum mc de incurajari :D ..deci raman la ideea mea :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Cine stie unde pot gasi, sau are shock absorber/damper (buc alea de cauciuc dintre pinionu' de pe spate si roata), k am sunat pe la distrib de piese si nu prea au.Si inca ceva...pe site-urile unde sunt piese zice ca 3 buc costa cca 20 dolari, dar la Bmw mi-au zis k una costa atat...si tare n-as vrea sa o iau peste nas... :cheers:

 

 

 

salut!

eu mi le-am schimbat de curand (daca te referi la cele trei piese de cauciuc ce sunt pozitionate in cupla cu foaia).

erau destul de roase si aveam un joc mare la cupla, ceea ce-mi cauza mici socuri mai ales la schimbarea vitezelor.

am platit un pic peste 70 RON/buc la AB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ma ...oricum ai mai multe infos decat mine ....eu m-am luat dupa google "technical specifications Bmw F650 GS dakar" ... Dry Weight / 193 kg (425 lb) acum nush ce si cum :cheers: ...oricum mc de incurajari :D ..deci raman la ideea mea :(

 

La gol are 177 kg.( http://www.motorbikes.be/en/BMW_F_650_GS_Dakar_2005.aspx ) iar cu toate plinurile facute are 194 (cartea tehnica).

 

 

Mesaj completat

@ buzoianu - inteleg ca e nevoie de clienti dar prostia cu furtune racing sa nu o mai zici la nimeni.......

 

Si-ar mai fi ceva. Aici intrebam chestii si ne ajutam intre noi prieteneste. Nu mi se pare ok sa intreb o chestie si sa fiu invitat la nu stiu ce service chiar de patron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

eu mi le-am schimbat de curand (daca te referi la cele trei piese de cauciuc ce sunt pozitionate in cupla cu foaia).

erau destul de roase si aveam un joc mare la cupla, ceea ce-mi cauza mici socuri mai ales la schimbarea vitezelor.

am platit un pic peste 70 RON/buc la AB.

da...cred ca alea sunt...am incercuit in poza...m-am luminat :cheers:

post-22150-1250577119_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...cred ca alea sunt...am incercuit in poza...m-am luminat :(

 

 

 

da, despre alea e vorba, insa pretul din lista este pentru o bucata:)

 

si eu am avut surpriza asta cand am fost la AB.

mi-a zis pretul si mi-am spus : ``e ok pretul pentru setul de cauciuce`` :cheers:

nu mi s-a mai parut la fel de distractiv cand am inteles ca pretul era per bucata:)))

 

succes!

 

PS: sa nu mai vorbesc de faptul ca in ultima vreme AB a ridicat preturile la piese.

acum o luna cablul de ambreiaj avea pretul undeva pe la 90 de roni, iar acum doua saptamani eu l.am luat cu 130 roni:((

Editat de Teone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ...intrebare mea e : Cum oare e bmw-ul mai greu decat restul ? :| ca chiar is buimac aici ...

 

 

Mc. Radu

 

nu e greu motorul..., poate parea greu pe hartie insa distribuirea greutatii e foarte bine facuta plus ca rezervorul de sub sa ajuta la coborarea centrului de greutate.

Per total, zici ca e bicicleta...

Oricum la dimensiunile tale eu zic sa stai linistit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...